1С Підприємство, Програма, Купити, Оновлення, 8, 8.2, 8.3, банер, НетСофт
Купити 1С Підприємство, Програма, Оновлення, 8, 8.2, 8.3

Програмні продукти 1С Підприємство 8 безперечно є найбільш функціональними і доступними засобами автоматизації обліку на вітчизняних підприємствах. Платформа 1С Підприємство 8 перебувє в постійному розвитку адаптуючись і змінюючись в відповідно до нових досягнень в IT індустрії і реаліями ведення бізнесу в сучасних умовах. Але прийнявши рішення про автоматизацію підприємства або заміни старої облікової системи на сучасну, відповідальні особи компанії стикаються з проблемою вибору. Адже їм доводиться вибирати з десятків типових і спеціалізованих продуктів 1С Підприємство та величезної кількості фірм які надають послуги з впровадження та супроводу програмних продуктів фірми 1С. Як зробити правильний вибір?


Вибір постачальника

          Знайти надійного і компетентного постачальника програмних продуктів 1С Підприємство дуже просто адже якщо ви працюєте в сфері бухгалтерського обліку або управління підприємством то напевно ви вже чули і знаєте про них. Однак ціни які вони просять за надані послуги з впровадження та супроводу, вас не порадують і можуть навіть стати нездоланним бар'єром для придбання програм 1С Підприємство 8. Чи можливо знайти якісного партнера за розумні гроші?

          Будь-яке комерційне підприємство яке надає професійні послуги в тому числі і послуги з впровадження, обслуговування програм 1С Підприємство 8.3 всередині складається з трьох сфер впливу: Клієнт, Організація, Співробітники. Якщо ресурси всередині організації розподіляються рівномірно / справедливо то такі підприємства здатні надавати якісні послуги за розумні гроші якщо ні то це однозначно відобразитися або на якості послуг або на їх вартості. Виявити перегини в ту чи іншу сторону можна за такими ознаками:

  • Велика кількість реклами в інтернеті та друкованих ЗМІ спрямованих більше на підтримку іміджу компанії ніж на унікальні акційні пропозиції для клієнтів.
  • Розміщення офісу в дорогих бізнес центрах в центральній частині міста.
  • Завищена / занижена зарплата співробітників компанії (можна подивитися на сайтах з вакансіями).
  • Наявності у постачальника ряду послуг (дуже витратних для їх організації) наприклад цілодобового обслуговування 24/7 які вам можливо ніколи і не знадобитися але все одно закладаються в собівартість реалізованих послуг.
  • Наявність сертифікованих співробітників 1С Спеціаліст. Для організації роботи практично по всій лінійці продуктів 1С Підприємство 8 фірмі партнеру достатньо мати близько 10 сертифікатів. Якщо фірма спеціалізується на окремих напрямках діяльності наприклад бухгалтерський облік, торгівля то досить 3/5 сертифікатів. Велика кількість сертифікатів в фірмі може вказувати на надмірне спрямування ресурсів на сертифікацію співробітників.
  • Єдина ціна на послуги по всим програмним продуктах 1С Підприємство. Для того щоб успішно надавати послуги по продукту 1С Бухгалтерія фірмі партнеру 1С достатньо всього одного фахівця за цим напрямком діяльнісний, а ось якщо впроваджувати 1С Управління торговим підприємством то необхідно мінімум три фахівця з: бухгалтерського обліку, торговельних операцій і програміст платформи 1С Підприємство. Собівартість послуг з різних продуктів значно відрізняється то можливо і відпускні ціни можуть бути різними в залежності від категорії складності продукту.

Наявність історії успішних впроваджень. Аналізуючи успішні впровадження фірми постачальника звертайте увагу на останні здійснені проекти так як більш ранні проекти могли виконувати співробітники які в даний момент вже працюють в інших компаніях.

Віддаленість постачальника від клієнта. Особистий контакт співробітників постачальника і клієнта дуже важливий, проте з розвитком засобів віддаленого доступу здійснювати типові операції по впровадженню, обслуговування програмних продуктів ставати все зручніше і дешевше. У таких умовах краще вибрати більш компетентного постачальника ніж того хто ближче до вас.


Вибір продукту

          Чому самостійно складно зробити правильний вибір? Навіть якщо ви володієте невеликим бізнесом наприклад магазин госп товари вам необхідно буде зробити вибір з ряду продуктів: 1С Бухгалтерія 8.3, 1С Роздріб, 1С Підприємство 8.3 Управління торгівлею, 1С Підприємство 8.3 Управління торговим підприємством. Кожен з цих продуктів підходить для ведення обліку в магазині в той же час має істотні відмінності за способом ведення обліку і доступною функціональності. Самостійне глибоке вивчення продукту з метою вибору безглуздо, так наприклад методичні матеріали по продукту 1С Управління торговим підприємством становлять близько 2000 сторінок і буде потрібно не менше року копіткої праці щоб освоїти їх.

          Ще більш серйозною стає проблема вибору якщо ви власник торгового підприємства або займаєтеся виробництвом, помилка у виборі продукту може коштувати дуже дорого. Наприклад у вас виробниче підприємство середнього розміру і ви вибираєте між 1С Підприємство 8.3 Управління торговим підприємством - 30000 грн. і 1С Підприємство 8.3 Управління виробничим підприємством 100000 грн. Різниця в ціні дуже істотна і ви вибрали перший варіант, починаєте впровадження і розумієте що програма має недостатню функціональність з точки зору виробничих операцій і потребує суттєвого доопрацювання що може звести нанівець всю економію від її придбання, а її подальше обслуговування напевно виявиться значно дорожче ніж дорожчого але стандартного продукту 1С Підприємство 8.3 Управління виробничим підприємством.

          Найбільш раціональним підходом до вибору продукту є аналіз власного бізнесу з метою формування чітких критеріїв до програмного забезпечення з урахуванням всіх зацікавлених сторін: бухгалтера, керівника, менеджерів, IT фахівців. Для прояснення критеріїв задайте собі наступні питання.

          Для торгових підприємств:

  • Чи потрібно нам в програмі вести бухгалтерський облік або досить торгового / складського обліку?
  • Чи потрібне паралельне ведення бухгалтерського обліку та управлінського в різних валютах?
  • У вашому бізнесі превалює роздрібна або оптова торгівля?
  • Ви використовуєте у вашій діяльності торгове обладнання (сканери штрих кодування, ваги, фіскальні принтери)?
  • Ви поширюєте серед своїх клієнтів дисконтні карти?
  • Відвантажуєте товари тільки безпосередньо зі складу або використовуєте системи резервування товарів, роботу під замовлення?
  • Чи потрібна вам в програмі система управління відносинами із клієнтами?
  • Чи потрібен вам платіжний календар?
  • Хотіли б ви в програмі мати систему управління цілями торгового підприємства?
  • Програма буде використовуватися в одному приміщенні або в різних територіально віддалених?

          Для виробничих підприємств:

  • Чи потрібно вам в програмі вести бухгалтерський облік або досить оперативного (управлінського)?
  • Чи потрібно паралельне ведення бухгалтерського обліку та управлінського в різних валютах?
  • Чи має ваше підприємство яскраво виражену галузеву спеціалізацію (сільське господарство, будівництво, громадське харчування)?
  • Чи влаштує вас використання спрощеної підсистеми нарахування зарплати (без автоматичного розрахунку лікарняних листів, відпусток)?
  • Вам потрібен розширений облік кадрів?
  • Ви нараховуєте зарплату окладом, погодинно, або також від виробітку (від кількості виготовлених виробів, виконаних технологічних операцій).
  • Чи потрібна вам в програмі система управління відносинами із клієнтами?
  • Чи потрібен вам платіжний календар?
  • Хотіли б ви в програмі мати систему планування виробництвом?
  • Чи потрібна вам підсистема бюджетування?
  • Програма буде використовуватися в одному приміщенні або в різних територіально віддалених?

Зібравши необхідну інформацію ви будете здатні грамотно провести переговори з постачальником програмного забезпечення 1С Підприємство 8.


Купити 1С Підприємство чи орендувати

          У більшості випадків у фінансовому та організаційному плані більш розумно купити у власність програмний продукт 1С Підприємство ніж його орендувати за деякими винятками.

1С Підприємство, 8.3, Програма, Купити, 8, 8.2, Оновлення Якщо у вас в даний момент зовсім мало грошей на ведення бізнесу а ви вже зараз хочете використовувати всі переваги від автоматизації підприємства.
1С Підприємство, Купити, 8.3, Програма, 8, 8.2, Оновлення Якщо у вас кілька дрібних точок роздрібної торгівлі та ви хочете щоб всі дані про продажі збиралися в єдину інформаційну базу в оперативному режимі.

Звернувшись до співробітників НЕТСОФТ ви зможете отримати всю необхідну інформацію для підбору програми що найбільш відповідає специфіці діяльності вашої організації.

1С Підприємство 8.3, Програма, Купити, 8, 8.2, Оновлення
Подарункова акція «Весна з 1С: ІТС»

      З березня 2017 року по травень 2017 р укладіть договір 1С: ІТС Україна рівня ПРОФ і отримайте подарунки.

     Щомісяця акції ВСІ зареєстровані учасники отримують в подарунок калькулятор з логотипом «1С: Підприємство».


          1С Підприємство 8 ІТС

     Додатковий подарунок для зареєстрованих учасників акції за програмою лояльності - чайник Гунфу з логотипом «1С»!

          1С Підприємство 8 ІТС

























1С Бухгалтерія 8.3 для Украини базова Акція


Купуючи програму «1С Бухгалтерія 8.3 для України базова» - 1560 грн.
Ви маєте можливість отримати 4 години роботи фахівця з установки, настройки і навчання всього за 4 грн.
    Телефонуйте зараз!

акція діє до 14.04.2017


























22 березня 2017 р. 1С:Форум.Бюджет.Реформа 2017
Запрошуються головні бухгалтери, керівники фінансових установ, керівники планово-фінансових відділів бюджетних установ, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів.
Семінар присвячений питанням ведення бухгалтерського обліку бюджетних установ та складання звітності з урахуванням норм і правил, які вступили в силу в 2017 році.
Організатори: ТОВ "Скайлайн Софтвер" (оператор розповсюдження продуктів "1С:Підприємства" в Україні), Рада з конкурентоспроможності індустрії інформаційно-комунікаційних технологій України і Науково-експертна рада при Державній казначейській службі України Інформаційна підтримка: ГО "Всеукраїнський бухгалтерський клуб"

Участь у семінарі БЕЗКОШТОВНА
Дата проведення: 22 березня 2017 року.
Місце проведення: Конгрес-центр "Український дім" (м. Київ, вул. Хрещатик, 2)
Реєстрація: тел. (044) 422-55-46






28 лютого 2017 р. коучинг-програма "Бюджетування як ефективний інструмент антикризового управління"
Цільова аудиторія програми: Власники бізнесу, Керівники компаній і керуючі філіями, Фінансові та нефінансові керівники вищої і середньої ланки, Аналітики, економісти і фінансисти, які хочуть розширити свої професійні знання.
Мета програми: Надати структуроване і логічне пояснення процесів побудови бюджетів, характерних для будь-якої компанії, а також загальну картину бюджетування і розуміння власної ролі в ньому, як учасника, а не стороннього спостерігача даного процесу, Підвищити кваліфікацію учасників тренінгу з ключових питань сучасних методів бюджетування.
Дата проведення: 28 лютого 2017 року.
Місце проведення: вул. Саксаганського 53/80, оф. 402, 4-й поверх (М "Льва Толстого", "Університет")
Реєстрація: тел. (044) 223-72-48
Програма 1С Підприємство, 8.3 , Купити, 8, 8.2, Оновлення
  • тел: (044) 223-14-54
  • моб: (099) 906-24-14
  • ел. пошта: info@netsoft.com.ua
  • веб: www.NetSoft.com.ua