Розжени свій бізнес, стань лідером! НЕТСОФТ - реальна автоматизація бізнесу.

ОПИС ПОСЛУГ, ЦІНИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ І ПІДТРИМКУ ПРОГРАМ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8.3

Купити послуги 1С:Підприємство по обслуговуванню і супроводу >>>
Склад і опис послуг 1С:Підприємство >>>
Спосіб надання послуг 1С:Підприємство >>>
Оновлення та обслуговування не типових (доопрацьованих) конфігурацій «1С:Підприємство 8.3» >>>

КУПИТИ ПОСЛУГИ З ОБСЛУГОВУВАННЯ, СУПРОВОДУ, ОНОВЛЕННЯ, ПРОГРАМ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8.

ІТС - Інформаційно-технологічний супровід програми 1С:Підприємство 8.3, це мінімальний пакет послуг, який ви можете придбати, в рамках підтримки та обслуговування своєї програми 1С:Підприємство 8.

ІТС Україна версія ПРОФ 12 місяців 9 900 Купити Замовити дзвінок
ІТС Україна версія ПРОФ 6 місяців 5 400 Купити Замовити дзвінок
ІТС Україна версія ПРОФ 3 місяці 3 000 Купити Замовити дзвінок
ІТС Україна версія ПРОФ окремий випуск 1 500 Купити Замовити дзвінок
ІТС Україна версія ПРОФ при помісячній оплаті 900 Купити Замовити дзвінок
ІТС Україна версія ПРОФ пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4* 5 800 Купити Замовити дзвінок
ІТС Україна версія ТЕХНО 12 місяців 6 600 Купити Замовити дзвінок
ІТС Україна версія ТЕХНО 6 місяців 3 900 Купити Замовити дзвінок
ІТС Україна версія ТЕХНО при помісячній оплаті 660 Купити Замовити дзвінок

*Пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 поставляється тільки з новими програмними продуктами.

Детально про послуги та сервіси ІТС >>>

Тарифи на абонентське обслуговування 1С:Підприємство залежать від типу використовуваної конфігурації, кількості робочих місць, є конфігурація типовою або допрацьованою.

Пакет абонентського обслуговування ПРОФ 900 Купити Замовити дзвінок
Пакет абонентського обслуговування СТАНДАРТ 2 400 Купити Замовити дзвінок
Пакет абонентського обслуговування КОМПЛЕКС 6 000 Купити Замовити дзвінок

Вартість вказана за один місяць надання послуг 1С:Підприємство 8. Договір на абонентське обслуговування укладається мінімум на три місяці.

Детально про абонентське обслуговування програм 1С:Підприємство 8 >>>

Склад і ціна погодинних робіт з обслуговування програми 1С:Підприємство 8.3

обслуговування 1С:Підприємство,
супровід 1С:Підприємство,
настройка 1С:Підприємство,
підтримка 1С:Підприємство,
віддалене обслуговування 1С:Підприємство,
обслуговування бази 1С:Підприємство,
оновлення 1С:Підприємство 8.3,
оновлення 1С:Підприємство 8.2,
впровадження 1С:Підприємство,
установка 1С:Підприємство,
послуги програміста 1С:Підприємство,
сервіс інженер 1С:Підприємство,
підтримка користувачів 1С:Підприємство,
консультації по 1С:Підприємство.
Бухгалтерія для України 450.00 Купити Замовити дзвінок
Управління торгівлею для України 450.00 Купити Замовити дзвінок
Управління невеликою фірмою для України 450.00 Купити Замовити дзвінок
Роздріб для України 450.00 Купити Замовити дзвінок
CRM 450.00 Купити Замовити дзвінок
Зарплата і Управління Персоналом для України 450.00 Купити Замовити дзвінок
Управління торговим підприємством для України 450.00 Купити Замовити дзвінок
Управління виробничим підприємством для України 500.00 Купити Замовити дзвінок

Послуги надаються при наявності діючої підписки на Інформаційно-технологічний супровід. Ціни вказані за одну годину роботи фахівця з надання 1С:Підприємство 8 послуг.



ДОКЛАДНИЙ ОПИС ПОСЛУГ ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ПРОГРАМ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8.3

Інформаційно-технологічний супровід програми 1С:Підприємство 8.3. Чим ІТС ТЕХНО відрізняється від ІТС ПРОФ?

Обсяг послуг, що надаються, залежить від версії договору ІТС Україна - ПРОФ або ТЕХНО.

Таблиця порівняння ІТС ТЕХНО і ПРОФ

Опис сервісу або послуги ІТС ТЕХНО ІТС ПРОФ
ОНОВЛЕННЯ
Оновлення програм і типових конфігурацій «1С:Підприємство»
Оновлення галузевих і спеціалізованих рішень на платформі «1С:Підприємство» (за умови придбання сервісу ІТС Галузевий)
АУДИТОРСЬКА ПІДТРИМКА ТА ІНСТРУКЦІЇ
Методичні матеріали по налаштуванню і ефективному використанню програм 1С:Підприємства
Рекомендації щодо розробки та адміністрування програм 1С:Підприємства
Довідник «Коментарі до нормативних документів з роз'ясненням»
Довідник «Бухгалтеру на замітку»
ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка
Розділ «Облік в госпрозрахункових організаціях»:
- Довідник господарських операцій
- Довідник «Податок на прибуток: від обліку до звіту»
- Довідник «ПДВ: правила оподаткування та облік»
- Довідник «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності»
- Довідник «Праця і заробітна плата»
- Довідник« Регламентована звітність»
- Довідник« Перевірки контролюючими органами»
- Довідник« Договори: умови і форми»
Розділ «Облік в бюджетних установах»
Розділ «Періодика та книги»:
- Дебет-кредит. Питання і консультації
- Запитання - відповіді від тижневика «Головбух: БЮДЖЕТ»
- Електронні версії книг по використанню «1С:Підприємство 8»
ДОСТУП ДО WEB СЕРВІСУ ІТС
Цілодобовий доступ до Порталу ІТС для оперативного отримання оновлень програм, типових і галузевих конфігурацій, іншої корисної інформації
Доступ до інформаційної системи на сайті (Інтернет-версія ІТС Україна) в обмеженому обсязі (тільки розділи «Новини», «Користувачам 1С:Підприємства» і «Розробка і адміністрування»)
Консультації Служби технічної підтримки по 1С:Підприємство для України по телефону або електронній пошті в обмеженому обсязі, одна консультація в місяць по роботі з типовою конфігурацією
FREDO Звіт - інтегрований з програмою 1С:Підприємство 8 сервіс здачі електронної звітності в державні органи, реєстрація податкових документів. ✔ один ЄДРПОУ або ДРФО
Консультації аудитора - персональні письмові консультації від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку ✔ одна консультація протягом терміну дії договору, за умови оформлення договору на 12 місяців (платний або пільговий за схемою 8 + 4)
Лінк - простий спосіб організувати безпечний віддалений доступ через Інтернет до програм (інформаційних баз) 1С:Підприємства, встановленим на комп'ютері користувача ✔ 1 тунель з підключенням 2 баз
ПОСЛУГИ
Доставка комплекту поставки на робоче місце користувача, якщо в договорі супроводу не встановлені інші умови (при експлуатації програми в типових умовах, див.нижче)
Оновлення платформи і типових конфігурацій «1С:Підприємство», діагностика стану інформаційної бази, створення архівної копії силами кваліфікованих фахівців (при експлуатації програми в типових умовах, див.нижче)
Установка DVD-версії ІТС Україна ПРОФ, настройка і перевірка доступу до Інтернет-версії ІТС Україна і до сайту підтримки користувачів, навчання їх використання
Групове, індивідуальне (корпоративне) або віддалене навчання по роботі з інформаційною системою ІТС Україна
Щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС Україна
Лінія консультацій партнера по телефону або електронній пошті на розсуд партнера (платно або обмежено) ✔ на розсуд партнера (може бути частково платним)
Найбільш популярні додаткові послуги (надаються за бажанням користувача за додаткову плату):
Оновлення додаткових конфігурацій, робочих місць та інформаційних баз «1С:Підприємства»
Оновлення нетипових конфігурацій «1С:Підприємство»
Підключення сервісів «FREDO Звіт», «Лінк» і навчання їх використання
«Віддалене супровід» - оперативне надання базових та додаткових послуг за допомогою віддаленого підключення до робочого місця користувача
«Особистий консультант» - персональні консультації зі складних питань обліку та роботи в «1С:Підприємство» на інформаційній базі користувача
Тематичні семінари та вебінари для користувачів «1С:Підприємство»
Інші сервіси та послуги, що надаються партнером


Детальний опис і порівняння пакетів абонентського обслуговування.

ПРОФ

Тариф призначений для користувачів незмінених, типових конфігурацій 1С:Підприємство, із кількістю користувачів від 1 до 5. Програми: Бухгалтерія, Управління торгівлею, Управління невеликою фірмою, Роздріб, Управління торговим підприємством, а також для підприємств, у яких є штатні фахівці із супроводу програм 1С:Підприємство.

СТАНДАРТ

Тариф призначений для підприємств, які використовують доопрацьовані та змінені конфігурації: Бухгалтерія, Управління торгівлею, Управління невеликою фірмою, Роздріб, Управління торговим підприємством. Кількість користувачів - від 1 до 5. Дозволяє отримувати консультації головному бухгалтеру щодо відображення норм бухгалтерського та податкового обліку в системі, допомогу в закритті місяця.

КОМПЛЕКС

Тариф призначений для підприємств, які використовують доопрацьовані та змінені конфігурації: Бухгалтерія, Управління торгівлею, Управління невеликою фірмою, Управління торговим підприємством, Роздріб, Зарплата і Управління Персоналом, ERP. Кількість користувачів - від 5, а частіше - від 10. Дозволяє отримувати консультації головному бухгалтеру щодо відображення норм бухгалтерського та податкового обліку в системі, допомогу в закритті місяця, гарантований набір доопрацювань на місяць. Надається гарантована підтримка за спеціалізованою конфігурацією, доопрацьованою системою.

Таблиця порівняння пакетів абонентського обслуговування

Назва пакетів ПРОФ СТАНДАРТ КОМПЛЕКС
Консультаційна та методична підтримка
Лінія консультацій по роботі з типовими конфігураціями
Аналіз інформаційних баз(и) і рекомендації щодо оптимізації
Індивідуальні консультації щодо закриття періоду (місяця) в системі 1С:Підприємство 8
Індивідуальні консультації з методики ведення обліку та відображення операцій в 1С:Підприємство 8 для головного бухгалтера підприємства
Виділений фахівець для консультацій ключових користувачів
Доступ до інформаційно-методичної інформації з ведення обліку, законодавства, роботі з програмою на сайті its.1c.ua
Технологічна підтримка, оновлення та доопрацювання конфігурацій 1С:Підприємство
Доступ до оновлень програм і конфігурацій
Ліцензія онлайн-сервісу Звіт (для одного ЄДРПОУ або ДРФО) для здачі звітності в електронному вигляді
Установка оновлень для типових конфігурацій
Підготовка оновлення релізу / версії для однієї інформаційної бази нетипової (допрацьованої) конфігурації, не більше 2-х разів на міс.
Загальна кількість годин послуг фахівців в пакеті, в міс. 1 до 6 до 15
Віддалене обслуговування програм 1С:Підприємство 8.3


ЯКИМ СПОСОБОМ НАДАЮТЬСЯ ПОСЛУГИ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8

Телефонна лінія консультацій користувачів 1С:Підприємство 8.

Найбільш простим і доступним способом для отримання допомоги з налаштування та експлуатації типових конфігурацій 1С:Підприємство 8 є телефон. Самостійне вирішення виниклих питань під час налаштування й використання програм 1С:Підприємство 8 забирає багато часу і варте чималих зусиль, тому є можливість зв'язатися зі спеціалістом з обслуговування 1С:Підприємство 8 та отримати компетентну консультацію, яка допоможе швидко вирішити всі проблеми. Коло питань, які зручно вирішувати за телефоном: налаштування 1С:Підприємство 8, підтримка ведення типових операцій обліку, допомога в оновленні програми 1С:Підприємство 8.

E-mail: підтримка користувачів 1С:Підприємство 8.

За допомогою електронної пошти можна вирішувати більш складні питання експлуатації програм 1С:Підприємство 8. В електронному повідомленні користувач може більш продумано поставити запитання або описати ситуацію, додати скріншот виниклої помилки. Відповідь на запит теж буде в добре структурованому та зрозумілому користувачеві вигляді, можливо, у вигляді інструкції або набору поетапних дій, супроводжуваних картинками.

Обслуговування 1С:Підприємство 8 за допомогою програм віддаленого доступу.

Зараз 80 відсотків робіт з обслуговування інформаційної бази 1С:Підприємство 8 та підтримки користувачів 1С:Підприємство 8 здійснюється за допомогою програм віддаленого доступу, таких як АММІІ, Тімвівер, Лінк. Такі програми дозволяють одночасно користувачеві та консультантові бачити програму 1С:Підприємство 8, розташовану на комп'ютері користувача, працювати в ній і спілкуватися наживо за допомогою голосового чату або телефону. Такий спосіб роботи дозволяє: налаштовувати програму 1С:Підприємство 8, навчати користувача роботі із програмою 1С:Підприємство 8, розбирати конкретні ситуації ведення обліку, надавати допомогу в складних операціях, наприклад: закриття місяця, розрахунок і нарахування заробітної плати, розподіл витрат. Віддалене обслуговування 1С:Підприємство 8 здійснюється швидше й коштує дешевше, ніж візит фахівця в офіс замовника.

Робота Фахівця в офісі замовника.

Виїзд і робота фахівця в офісі замовника - це найефективніший і водночас найдорожчий спосіб надання послуг 1С:Підприємство 8. Тому його потрібно використовувати тільки у випадку:

  • якщо ви хочете максимально швидко провести впровадження та запустити в експлуатацію типову програму 1С:Підприємство 8;
  • впровадження складних програм 1С:Підприємство 8 класу ERP;
  • складного доопрацювання (розробки) 1С:Підприємство 8 програм проєктним методом.


ОНОВЛЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ТИПОВИХ (ДООПРАЦЬОВАНИХ) КОНФІГУРАЦІЙ «1С:ПІДПРИЄМСТВО 8.3»

Багато підприємств, прагнучи розширити можливості своєї типової програми «1С:Підприємство», доопрацьовують її, вносячи зміни в код і структуру метаданих програми, не повною мірою усвідомлюють ризики та наслідки таких дій. Адже якщо ви використовуєте програму Бухгалтерія 8 для України або іншу програму «1С:Підприємство», яка підтримує ведення бухгалтерського обліку, то щоразу при зміні положень бухгалтерського або податкового обліку вам буде необхідно її оновити. Так програма Бухгалтерія 8 для України в 2017 році оновлювалася ​​6 разів. І навіть якщо ви використовуєте програму для торгівлі, наприклад Управління торгівлею 8 для України, і є платником ПДВ, то повинні бути готові провести оновлення програми раз або двічі на рік. Оновлення доопрацьованої конфігурації «1С:Підприємство» може коштувати дорожче, ніж оновлення типової. Часто при зміні податкового законодавства оновлення потрібно зробити швидко, і типова конфігурація оновлюється легко через Інтернет, а доопрацювання зміненої конфігурації може зайняти тривалий час, у деяких випадках (при неякісно доопрацьованій програмі) її взагалі неможливо зробити.

Чому дорого проводити оновлення і обслуговувати не типову програму «1С:Підприємство»

Оновлення типових конфігурацій «1С:Підприємство» поширюються за передплатою на Інформаційно-технологічний супровід (ІТС). Його вартість при щомісячній оплаті станом на 2018 рік становить усього 600 грн на місяць. Вартість же обслуговування й оновлення нетипової конфігурації може становити кілька тисяч грн на місяць.

Собівартість розробки навіть незначного оновлення для типової конфігурації «1С:Підприємство» становить десятки тисяч гривень, це праця багатьох людей - аналітиків, програмістів, тестувальників, але в разі типової конфігурації ці витрати розподіляються між тисячами користувачів програми. Але якщо ви використовуєте доопрацьовану конфігурацію, то всі витрати з розробки оновлень лягають тільки на вас.

Крім того, для консультацій із вашої нетипової конфігурації обслуговуюча організація повинна підготувати та закріпити за вами певного фахівця, який повинен знати особливості обслуговування вашої програми. Однак це організувати набагато дорожче, ніж підготувати фахівця для обслуговування типових рішень.

Чи варто допрацьовувати програму

У більшості випадків краще не доопрацьовувати програму, а розширити її, придбавши додаткову програму й налаштувавши обмін даними між ними. Наприклад, якщо ви займаєтеся сервісними послугами або виробництвом, то в доповнення до вашої програми Бухгалтерія 8 для України можна придбати Управління невеликою фірмою 8; якщо займаєтеся торгівлею, то в доповнення до бухгалтерської програми можна придбати Управління торгівлею 8 для України. Якщо дозволяють фінанси, можна відразу купити комплексний продукт, наприклад BAS ERP 2 Управління підприємством. Такий підхід значно заощадить кошти на подальше обслуговування та оновлення програми, оскільки для оновлення таких програм досить мати діючий договір на Інформаційно-технологічний супровід (ІТС).

Як уникнути проблем з оновленням «1С:Підприємство»

Якщо ви все таки зважилися змінити свою типову програму то в першу чергу вам потрібно:

  • знайти кваліфікованого програміста для внесення змін до програми. При оцінці кваліфікації не покладайтеся на слова про досвід і місця роботи, найкращим показником кваліфікації буде наявність у претендента сертифіката СПЕЦІАЛІСТ із розробки та модифікації прикладних рішень на технологічній платформі системи програм «1С Підприємство 8.3».
  • Коли домовляєтеся про вартість доопрацювання, то разом із тим і домовляйтеся про вартість оновлення та супроводу програми на тривалий термін, так ви дізнаєтеся реальну вартість обслуговування вашої доопрацьованої програми.

Обслуговування та оновлення програм співробітниками НЕТСОФТ

Якщо до нас звертаються із запитами щодо обслуговування нетипової конфігурації, ми в першу чергу проводимо безкоштовне обстеження зміненої конфігурації, після чого:

  • можемо запропонувати повернутися на типову конфігурацію з купівлею додаткової програми з урахуванням специфіки діяльності підприємства;
  • рекомендувати поліпшити алгоритми доопрацювань із метою здешевлення подальшого обслуговування програми;
  • оцінити вартість обслуговування й оновлення такої програми та укласти договір про обслуговування.