Купити

"1С Університет ПРОФ": випуск нової редакції 2.1 і запуск електронних поставок

 

Фірма "1С" сповіщає користувачів і партнерів про випуск редакції 2.1 програмного продукту "1С Університет ПРОФ" на платформі "1С Підприємство 8.3" і запуску електронних поставок спільного рішення фірми "1С" і ТОВ "СГУ Інфоком".

При розробці редакції 2.1 програмного продукту "1С Університет ПРОФ" враховані результати впровадження та експлуатації продукту більш ніж в 100 вузах, в тому числі в:

  • НіТУ МИСиС,
  • Новосибірському державному архітектурно-будівельному університеті,
  • https://eawards.1c.ru/projects/povyshenie-effektivnosti-vedeniya-ucheta-v-krupnom-territorialno-raspredelennom-obrazovatelnom-uchrezhdenii-yuzhnom-federalnom-universitete-22316/ - Південному федеральному університеті,
  • Томському державному університеті,
  • Новосибірському державному університеті,
  • Тюменському державному університеті,
  • Мордовському державному університеті імені М. П. Огарьова,
  • Ростовському державному університеті шляхів сполучення,
  • Московському державному університеті геодезії і картографії,
  • Московському державному технологічному університеті "Станкин",
  • Уральському державному архітектурно-художньому університеті   і інших вузах.

"1С Університет ПРОФ" редакція 2.1. пройшов сертифікацію на отримання статусу "Сумісно! Система програм 1С Підприємство", http://1c.ru/news/info.jsp?id=23638 - інфопісьмо №23638 від 20.10.2017).

Програмний продукт включений до Єдиного реєстру російських програм для електронних обчислювальних машин і баз даних: https://reestr.minsvyaz.ru/reestr/65227/.

На програмний продукт "1С Університет ПРОФ" редакція 2.1.устанавліваются наступні ціни:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

4601546104502

1С Університет ПРОФ

248 000

248 000

111 600

2900001840637

1С Університет ПРОФ. Електронна поставка

248 000

248 000

111 600

Також в постачанні редакції 2.1 оновлюється опис конфігурації.

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001839518

Док. 1С Університет ПРОФ. Ред. 2.1 Керівництво користувача
  (в 3 томах)

700

700

550

НОВЕ В РЕДАКЦІЇ 2.1

Додані особисті кабінети:

  • вступника:
    • дистанційне подання заяв та перегляд інформації про подані заяви;
    • модерування поданих заяв (перевірка анкети, індивідуальних досягнень, списку вступних досягнень та ін.).
  • студента:
    • персоніфіковані відомості про успішність;
    • перегляд навчальних планів;
    • персоніфіковане розклад;
    • список наказів;
    • комунікації (форум).
  • викладача:
    • персоніфіковане розклад навчальних занять;
    • перегляд навчальних планів.

Заплановано розширення функціональних можливостей особистих кабінетів в наступних релізах "1С Університет ПРОФ ред.2.1".

Покращення в функціональних блоках

Покращення функціонального блоку "Інтеграція":

  • реалізований механізм інтеграції з Сегментом вищої освіти єдиної федеральної міжвідомчої системи обліку контингенту учнів за основними загальноосвітніми програмами і додаткових загальноосвітніх програм Мінобранукі РФ:
    • "Вивантаження даних в ГС" Контингент "відповідно до специфікації і" XSD схемами для вивантаження даних в ГС Контингент "(http://85.142.162.131/#/metod);
    • реалізована можливість регламентної вивантаження за розкладом;
    • реалізована фільтрація списку вивантажуються які навчаються за довільним полях, настройка фільтрації наказів для вивантаження, параметри постобработки даних.

Покращення функціонального блоку "Приймальна комісія":

  • актуалізований звіт "ГЗГУ" (лист ЛО-1480/05 від 12.07.2017 р.);
  • в обробці "Вивантаження заяв абітурієнтів в ФІС" реалізована специфікація взаємодії з сервісом ФІС ДПА та прийому версії 4.2.1;
  • до звіту "Довідка ЄДІ" додана можливість масового підбору вступників, розширено склад фільтрів;
  • до звіту "Майстер списків вступників" додані наступні можливості: настройка орієнтації сторінки при друку, збереження та експорті (портрет / ландшафт); додано поле "Дата подачі заяви"; додані фільтри "Форма навчання (відбір)", "Підстава надходження (відбір)", "Категорія прийому (відбір)";
  • додано автоматичне заповнення реквізитів документа про освіту в разі, коли його вказують як підтверджуючий документ відмітної ознаки.  

Поліпшення функціонального блоку "Управління студентським складом":

  • актуалізований звіт "ВПО-1" (згідно з Наказом Росстату від 15.08.2017 № 535);
  • актуалізована довідка про навчання іноземного громадянина відповідно до наказу МВС Росії від 26 іюня2017 р N 409.  

Поліпшення функціонального блоку "Планування навчального процесу":

  • реалізований механізм обліку видів діяльності в навчальних планах.  

Інші покращення:

  • адаптований код конфігурації для використання технологічної платформи "1С Підприємство" версії 8.3.10.2561 і захищеного програмного комплексу "1С Підприємство 8.3z" версії 8.3.10.2496;
  • додана Бібліотека інтернет-підтримки користувачів версії 2.1.9.10.

Детальний опис можливостей програмного продукту "1С Університет ПРОФ" міститься в Додатку   до справжнього інформаційного листа, а також на сайті галузевих рішень фірми "1С": http: / /solutions.1c.ru/catalog/university-prof. Також на сайті представлені рекламні, інформаційні, методичні матеріали по програмному продукту, досвід впроваджень, статті та відгуки користувачів.

СКЛАД продукту та ПОРЯДОК ПРОДАЖУ

4601546104502 "1С Університет ПРОФ" включає:

  • Установчий диск з дистрибутивами:
    • платформи "1С Підприємство 8.3";
    • конфігурації "Університет ПРОФ" ред. 2.1;
  • Диск http://www.1c.ru/rus/support/its/budget.htm - ІТС БЮДЖЕТ ПРОФ;
  • Купон на пільгове http://its.1c.ru/db/aboutits - інформаційно-технологічний супровід "1С Підприємство";
  • Комплект документації:
    • 1С Підприємство 8.3. Керівництво адміністратора,
    • 1С Підприємство 8.3. Керівництво розробника,
    • 1С Підприємство 8.3. Керівництво користувача,
    • 1С Підприємство 8. Інструкція по отриманню ліцензій,
    • Док. 1С Університет ПРОФ. Ред. 2.1 Керівництво користувача (в 3 томах);
  • Реєстраційну анкету програмного продукту, ліцензійну угоду на право використання платформи і галузевої конфігурації, поштовий конверт для відправки реєстраційної анкети;
  • Конверт з пінкод програмного захисту для платформи "1С Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце";
  • Купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу 1С ІТС Галузевий.

2900001840637 "1С Університет ПРОФ. Електронна поставка" включає :

  • платформу "1С Підприємство 8.3",
  • конфігурацію "Університет ПРОФ" ред. 2.1,
  • ліцензійну угоду,
  • пінкод програмного захисту для платформи "1С Підприємство 8" на 1 робоче місце,
  • купон на пільгове http://its.1c.ru/db/aboutits - інформаційно-технологічний супровід "1С Підприємство",
  • купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу 1С ІТС Галузевий,
  • документація по конфігурації.

Відповідно до ліцензійної угоди продукти "1С Університет ПРОФ" та "1С Університет ПРОФ. Електронна поставка" можуть використовуватися на одному робочому місці. Для збільшення кількості робочих місць в межах однієї локальної мережі призначені клієнтські ліцензії "1С Підприємство 8". Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу "1С Підприємство 8" (на 1, 5, 10, 20, 50 робочих місць). Придбання спеціальних ліцензій галузевого рішення для збільшення кількості робочих місць не потрібно.

Кількість ліцензій платформи "1С Підприємство 8" визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з програмою "1С Університет".

На робочих місцях, забезпечених даними клієнтськими ліцензіями, можуть використовуватися будь-які правомірно придбані програмні продукти системи "1С Підприємство 8".

Ознайомитися з порядком ліцензування програмних продуктів системи "1С Підприємство 8" також допоможе документ "Відповіді на типові питання щодо ліцензування« 1С Підприємство 8 ", опублікований на сайті фірми" 1С ": http://v8.1c.ru/predpriyatie /questions_licence.htm.

ПЕРЕХІД НА РЕДАКЦІЮ 2.1

Редакція 2.1 програмного продукту "1С Університет ПРОФ" надається зареєстрованим користувачам в передбаченому для них порядку оновлення версії конфігурації і платформи. Порядок і умови надання оновлень вказані в реєстраційній картці програмного продукту. Для користувачів необхідно мати діючий договір інформаційно-технологічного супроводу з активним сервісом 1С ІТС Галузевий.

Редакція 2.1 випускається в форматі версії 8.3 платформи "1С Підприємство", вимагає установки версії платформи "1С Підприємство 8" не нижче 8.3.10.2561, наявності версії програмного продукту "1С Університет" або "1С Університет ПРОФ" не нижче 2.0.11.4, оновлення виконується в режимі "Конфігуратор".

Все накопичені в інформаційній базі дані будуть збережені.

Версія 2.1.1.2 програмного продукту "1С Університет ПРОФ" опублікована на сайті підтримки користувачів https://releases.1c.ru/.

Версія 8.3.10.2561 платформи опублікована на сайті підтримки користувачів https://releases.1c.ru/.

Перераховані дистрибутиви також можна отримати через партнерів фірми "1С".

Для ефективного освоєння і використання нової редакції випущені книги документації:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001839518

Док. 1С Університет ПРОФ. Ред. 2.1 Керівництво користувача (в 3 томах)

700

700

550

2900001483612

1С Підприємство 8.3. Керівництво адміністратора

300

150

150

2900001483605

1С Підприємство 8.3. Керівництво розробника (у двох частинах)

600

300

300

2900001490818

1С Підприємство 8.3. Керівництво користувача

300

150

150

2900001483575

1С Підприємство 8.3. Опис вбудованої мови (у п'яти частинах)

2 100

1. 410

1. 220

Придбання даних книг не є обов'язковим при переході на нову редакцію конфігурації.

Зареєстровані користувачі програмних продуктів "1С Університет ПРОФ" та "1С Університет ПРОФ. Електронна поставка" можуть придбати зазначені книги в необхідній кількості відповідно до регламенту, описаним в http://www.1c.ru/ news / info.jsp? id = 8538 - інформаційному листі № 8538 від 20.06.2008 року. Для придбання документації необхідно звернутися до партнера фірми "1С" або безпосередньо у фірму "1С". Список партнерів-франчайзі публікується на сайті фірми "1С" за адресою http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp.

СЕРВІС КОРИСТУВАЧІВ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

З 01.01.2018 р змінюється Категорія супроводу в рамках сервісу 1С ІТС Галузевий для програмного продукту "1С Університет ПРОФ" - з 4-ї на 5-ю Категорію.

"Перехідний період".   Якщо у користувачів є активний сервіс 1С ІТС Галузевий 4-й Категорії для конфігурації "1С Університет ПРОФ" і початок дії цього сервісу раніше 01.01.2018 р, то він зможе користуватися сервісом до закінчення поточного терміну дії сервісу (1С ІТС Галузевий 4-й категорії) без додаткової плати і активації, система обліку автоматично надасть користувачеві доступ до супроводу, при наявності діючого договору 1С ІТС. Після 01.01.2018 р, при пролонгації (або укладення нового) договору супроводу, для отримання оновлень і консультаційно-методичного супроводу "1С Університет ПРОФ", користувачеві необхідно буде активувати сервіс 1С ІТС Галузевий 5-й Категорії, при чинному договорі 1С ІТС.

Сервісне обслуговування користувачів зареєстрованих програмних продуктів "1С Університет ПРОФ" "1С Університет ПРОФ. Електронна поставка" і їх підтримка в частині роботи з платформою "1С Підприємство 8" здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу "1С Підприємство" (1С ІТС) з активним сервісом 1С ІТС ГАЛУЗЕВИЙ 5-й Категорії. Партнери в праві надавати консультаційні послуги користувачам ПП, а також оновлювати ПП тільки при виконанні умов супроводу.              

Інформаційно-технологічний супровід (1С ІТС) офіційна підтримка, яку фірма "1С" спільно зі своїми партнерами надає користувачам програм "1С Підприємство" на регулярній і безперервній основі. Офіційна підтримка включає в себе Сервіси 1С ІТС та послуги офіційних партнерів фірми "1С".

Сервіси 1С ІТС дозволяють:

  • готувати і здавати регламентовану звітність через Інтернет,
  • обмінюватися електронними рахунками-фактурами і іншими юридично значимими документами,
  • за допомогою автоматизованого резервного копіювання захищати від втрати і ушкоджень бази даних,
  • використовувати програму "1С Підприємство" через Інтернет з будь-якої точки світу,
  • отримувати консультації у аудиторів і фахівців фірми "1С" і багато іншого.

Детальну інформацію про всі Сервісах "1С" см. На порталі 1С ІТС за адресою https://portal.1c.ru/.

Детальніше про склад і умови 1С ІТС і про сервіс 1С ІТС Галузевий можна прочитати на сторінках www.its.1c.ru/about і https://portal.1c.ru/app/branch. < / p>

У комплект основного постачання "1С Університет ПРОФ" включається DVD-випуск ІТС, купон на пільгове супровід 1С ІТС і купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу 1С ІТС Галузевий. Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість поставки   "1С Університет ПРОФ". Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу 1С ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу 1С ІТС Галузевий користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.

Підтримка користувачів в частині роботи з платформою "1С Підприємство 8" здійснюється фірмою "1С". Номер телефону лінії консультацій фірми "1С" +7 (495) 956 11 81, адреса електронної пошти v8@1c.ru. У частині, що стосується роботи безпосередньо з конфігурацією "Університет ПРОФ", консультації надає партнер-розробник ТОВ "СГУ-Інфоком" по телефону лінії консультацій +7 (499) 700-00-65   з 10:00 до 18:00 по московським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком московських підприємств) і на адресу електронної пошти: 1c @ sgu-infocom.ru  

Послуги, що надаються фірмою "1С":

  • надання оновлень на сайті підтримки користувачів системи "1С Підприємство 8" https://releases.1c.ru/;
  • телефонна лінія консультацій в частині роботи з платформою "1С Підприємство 8": +7 (495) 956 11 81
  • прийом звернень на лінію консультацій по електронній пошті v8@1c.ru,
  • надання майданчика інтернет-форуму: http://solutions.1c.ru/forum/user/branch/universities, на якому можна задати питання, обмінятися знаннями, навичками, досвідом використання програмного продукту "1С Університет ПРОФ",
  • надання доступу до консолідованими базами знань, які планується розміщувати на сайті http://solutions.1c.ru по конкретним ПП в розділі "Інформаційні матеріали".
  • послуги, що надаються фірмою "1С" в рамках договору 1С ІТС. Детальніше про порядок надання та обсязі наданих в рамках договору 1С ІТС послуг, можна прочитати на сайті its.1c.ru

Послуги, що надаються партнером-розробником групою компаній "Інфоком":

  • своєчасний випуск оновлень програмного продукту "1С Університет ПРОФ"
  • телефонна лінія консультацій +7 (499) 700-00-65,
  • прийом звернень на лінію консультацій по електронній пошті: 1c@sgu-infocom.ru,
  • прийом звернень на лінію консультацій по Skype: sgu-infocom,
  • прийом звернень на лінію консультації за допомогою сервісу 1С-Бухфон: послуга "ЛК Галузеві рішення лінійки 1С Університет"

Користувачі, які активували сервіс 1С ІТС Галузевий, обслуговуються у відповідності з регламентами, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль за якістю обслуговування здійснюється фірмою "1С", при необхідності можна звернутися до відповідального менеджеру фірми "1С" за адресою електронної пошти: itsotr@1c.ru.

Користувачі отримують оновлення по платформі "1С Підприємство", конфігурації "Університет ПРОФ" через партнерів-франчайзі, розробника і на сайті "1С" в розділі інтернет-підтримки користувачів: https: //portal.1c. ru /.

Після закінчення пільгового періоду супровід по платформі "1С Підприємство", конфігурацій "Університет ПРОФ" здійснюється на платній основі, для його отримання необхідно оформити договір 1С ІТС та сервіс 1С ІТС Галузевий 5-й Категорії на платній основі .

Для оформлення договору 1С ІТС та сервісу 1С ІТС Галузевий звертайтеся до обслуговуючого вас партнеру або до рекомендованих фірмою "1С" Центрам Супроводження та Сервіс-партнерам у Вашому регіоні, зі списком можна ознайомитися на сторінці http: // its.1c.ru/zakaz.

1С Університет ПРОФ. NFR

Звертаємо увагу фірм-франчайзі, що для освоєння функціональних можливостей нового прикладного рішення і підготовки персоналу партнерських фірм випущений спеціальний програмний продукт "1С Університет ПРОФ. NFR" (артикул 2900001452489).

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001452489

1С Університет ПРОФ. NFR

-

-

4 000

Заявки від партнерів на придбання даного продукту приймаються тільки в електронному вигляді. Заявку можна направити, заповнивши http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequest.aspx?ControlName=gridRequests&RequestType=13&RequestKind=4 - форму, яка доступна партнерам-франчайзі фірми "1С" в розділі технічної підтримки сайту фірми "1С".


Додаток. ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕДАКЦІЇ 2.1 ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "1С УНІВЕРСИТЕТ ПРОФ"

Програмний продукт "1С Університет ПРОФ" представляє собою рішення для автоматизації управлінської діяльності в установах вищої професійної освіти.

"1С Університет ПРОФ" розроблений на технологічній платформі "1С Підприємство 8.3". Весь функціонал пристрої, можна отримати як в тонкому, так і в веб-клієнті.

Рішення дозволяє автоматизувати: прийом до вузу, планування навчального процесу, розрахунок і розподіл навчального навантаження, управління контингентом студентів, облік успішності і відвідуваності, військовий облік, формування наказів, довідок і звітності, формування документів про освіту і про кваліфікацію, організацію працевлаштування студентів і випускників, формування регламентованої звітності, управління науково-дослідницькою діяльністю та інноваціями, управління аспірантурою і докторантури, підтримку роботи Діссе ртаціонних рад, складання розкладу занять, управління довузівської та додатковою освітою, управління кампусом вузу.

"1С Університет ПРОФ" може застосовуватися для автоматизації робочих місць співробітників наступних структур них підрозділів вузу:

  • приймальна комісія;
  • деканат;
  • кафедра;
  • навчально-методичний відділ;
  • науково-дослідна частина;
  • управління аспірантури і докторантури;
  • спеціалізованої вченої ради;
  • бухгалтерія (управління платним навчанням);
  • студентський відділ кадрів;
  • управління довузівської та додаткової освіти;
  • профспілковий комітет.

В рішенні реалізовані наступні функції:

Робота приймальної комісії  

  • Планування проведення вступної кампанії
    • визначення параметрів проведення вступної кампанії (настройка кількості напрямів підготовки, настройка контролю дат подачі заяв, настройка обліку та відображення індивідуальних досягнень, настройка правил включення абітурієнтів до наказів на зарахування і т.д.)
    • формування планів набору абітурієнтів на різні напрями підготовки і підстави надходження; визначення переліку вступних випробувань для кожного напряму підготовки (спеціальності), формування наборів вступних випробувань
    • формування конкурсних груп
    • можливість використання різних систем оцінювання при проведенні вступної кампанії
    • формування порядку зарахування
  • Формування необхідного набору документів абітурієнта
  • Створення особової справи (з відміткою про наявність оригіналів або копій документів)
  • Майстер автоматизованої роботи для масової обробки документів абітурієнтів
  • Формування типових друкованих форм (заява абітурієнта, опис особової справи, екзаменаційна відомість та ін.)
  • Обмін даними з ФІС ДПА та прийому http://priem.edu.ru
  • Проведення вступних випробувань, в тому числі облік результатів ЄДІ
  • Завантаження результатів ЄДІ з ФІС ДПА та прийому
  • Облік індивідуальних досягнень абітурієнтів
  • Формування списків осіб, які подали документи, а також списків вступників з урахуванням заяв про згоду на зарахування і необхідності заповнення 80% і 100% бюджетних місць за загальним конкурсом
  • Створення та висновок на друк статистичних, аналітичних та облікових звітних форм
  • Веб-кабінет абітурієнта  

Планування навчального процесу

  • Облік базових і робочих навчальних планів відповідно до ФГОС-3
  • Підтримка рівневої системи (бакалавр, магістр і спеціаліст)
  • Закріплення дисциплін навчального плану за кафедрами і підрозділами вузу
  • Інтеграція з GosInsp, завантаження і вивантаження навчальних планів у форматі .xml
  • Можливість масової завантаження навчальних планів формату .xml, сформованих в GosInsp
  • Облік обсягів навантаження навчальних планів в годинах і ЗЕТ
  • Можливість перевірки відповідності даних навчального плану заданим еталонним значенням і складання друкованої форми протоколу перевірки
  • Створення та висновок на друк відповідних друкованих форм  

Розрахунок і розподіл навантаження  

  • Формування правил розрахунку навантаження
  • Налаштування формування контингенту (поділ по виду освіти або підрозділу, настройка параметрів автоматичного об'єднання і поділу контингенту)
  • Планування та розподіл основної та додаткової навантаження по підрозділах і викладачам
  • Зберігання та обробка відомостей про професорсько-викладацький склад, аналіз штатного складу підрозділів
  • Інтеграція з програмами кадрового обліку ( "1С Зарплата і управління персоналом", "1С Зарплата і кадри бюджетної установи")  

Управління контингентом

  • Зберігання та обробка відомостей про контингент студентів вузу, в тому числі облік іноземних учнів
  • Контроль руху контингенту студентів
  • Ведення залікових книжок студентів (передбачена можливість одночасного навчання за кількома напрямами підготовки)
  • Облік успішності і відвідуваності, створення відповідних друкованих форм
  • Формування, висновок на друк і облік документів про освіту і про кваліфікацію та додатків до них, ведення книги реєстрації бланків дипломів і додатків
  • Можливість вивантаження відомостей про освіту та про кваліфікацію в Федеральний реєстр відомостей про документи про освіту та (або) про кваліфікацію, документах про навчання (ФРДО)
  • Ведення відомостей про військовий облік фізичних осіб
  • Управління діяльністю студпрофкому
  • Управління працевлаштуванням випускників, в тому числі ведення банку вакансій та облік переваг випускників
  • Створення та висновок на друк статистичних, аналітичних та облікових звітних форм
  • Формування і висновок на друк форми N ВПО-1  

Робота з наказами

  • Формування наказів і розпоряджень
  • Створення та налагодження типів наказів, настройка вихідних друкованих форм
  • Накази про призначення стипендії
  • Налаштування віз і підписів
  • Використання сканерів штрих-кодів  

Облік платних послуг  

  • Планування надходжень (графік платежів) за надані освітні послуги
  • Ведення реєстру укладених договорів
  • Формування звітності:
    • по боржниками і сплатили
    • за плановими показниками надходжень

Управління кампусом вузу  

  • Облік фонду приміщень
  • Планування структури гуртожитку та інших великих об'єктів кампуса
  • Облік і зберігання характеристик об'єкта кампусу (будівля, територія, приміщення і т.д.)
  • Облік проживають в гуртожитку зі створенням наказів (заселення, переселення, виселення абітурієнтів, студентів і співробітників)
  • Формування переліків тарифів і послуг, складання договорів на надання послуг
  • Введення подієвої інформації про об'єкт (пожежа, поломка інвентарю, припинення надання послуги та інше)  

Автоматизація проведення державної підсумкової атестації

  • Підготовка переліку питань, що виносяться на підсумкову атестацію, в тому числі шляхом завантаження з зовнішніх систем
  • Автоматичне формування екзаменаційних білетів для проведення державної підсумкової атестації
  • Формування переліку груп, складу комісії
  • Облік результатів проведення державної підсумкової атестації
  • Підготовка звітів і протоколів про результати державної підсумкової атестації  

Розклад навчальних занять

  • Механізм складання розкладу в режимі конструктора
  • Можливість складання розкладу на конкретний період часу з подальшим тиражуванням
  • Підказки користувачеві і візуалізація процесу складання розкладу
  • Контроль колізій при складанні розкладу
  • Можливість обліку переваг і обмежень проведення занять (для дисциплін, аудиторій, викладачів, навчальних груп)
  • Складання розкладу по викладачеві, по навчальній групі і дисципліни, по аудиторії
  • Формування відповідної звітності
  • Довільна сітка проведення занять для різних підрозділів організації
  • Аналіз складеного розкладу на виконання вимог і критеріїв  

Управління аспірантурою, докторантури та атестацією наукових кадрів  

  • Зберігання та обробка особистих справ аспірантів, здобувачів і докторантів
  • Моніторинг освітньої та наукової діяльності аспірантів, здобувачів і докторантів
  • Планування набору до аспірантури, облік результатів вступних випробувань
  • Формування наказів по аспірантам, здобувачам, докторантам
  • Створення, зберігання та обробка електронних копій атестаційних справ
  • Підготовка звітів про діяльність аспірантури, докторантури, спеціалізованих учених рад  

Управління додатковою освітою

  • Проведення прийому на програми додаткової освіти та укладання договорів із слухачами
  • Планування навчального процесу, облік відвідування та успішності
  • Ведення реєстрів слухачів системи довузівської підготовки і додаткової освіти
  • Анкетування і опитування потенційних і діючих слухачів
  • Видача документів про освіту відповідного рівня
  • Формування звітності  

Інформаційна підтримка роботи спеціалізованих учених рад

  • Ведення затверджених ВАК реєстрів галузей наук, спеціальностей, спеціалізацій
  • Ведення реєстру наукових керівників, експертів, рецензентів, офіційних опонентів, провідних організацій
  • Ведення реєстру спеціалізованих учених рад установи
  • Облік життєвого циклу створення і функціонування спеціалізованої вченої ради, що включає формування клопотання на відкриття, клопотання на закриття і зміну, проведення засідань та голосувань
  • Формування типових звітних форм спеціалізованої вченої ради, документів атестаційних справ здобувачів на підставі типізованих шаблонів для відправки в ВАК, підготовка звітів про діяльність спеціалізованих учених рад
  • Створення, зберігання та обробка електронних копій атестаційних справ
  • Облік зовнішніх і внутрішніх учасників спеціалізованої вченої ради
  • Ведення картки дисертації з можливістю прикріплення повнотекстових електронних варіантів документів (дисертація, автореферат, стенограма, протоколи, листи та ін.)  

Управління науковою діяльністю та інноваціями

  • Планування та управління науково-дослідницькою діяльністю:
    • підготовка, облік і зберігання інформації про заявки і конкурсною документацією на НДДКР
    • планування етапів виконання НДДКР і дій виконавців
    • облік цільових показників по проекту і окремих етапах
    • контроль виконання проекту, аналіз процесу виконання і запізнень
    • імпорт і експорт даних про плани (MS Project)
    • контроль ефективності виконання етапів НДДКР, діяльності підрозділів і виконавців
    • розрахунок показників діяльності ВНЗ для прийняття рішень в рамках "нових систем оплати праці" і управління вектором розвитку університету (показники фізичної особи, підрозділи і вузу)
  • Облік результатів виконання НДДКР:
    • облік і зберігання інформації про різні типи результатів (публікації, монографії, участь в конференціях, патенти, свідоцтва та ін.), В тому числі створення нових типів описів результатів діяльності
    • облік повнотекстових матеріалів, пов'язаних з результатами діяльності (документи, зображення, шаблони тощо.)
    • закріплення результатів діяльності за фізичними особами, проектами і структурними підрозділами установи
  • Реєстрація результатів НДДКР:
    • облік спеціалізованих довідників (ДРНТІ, критичні технології, галузі наук, пріоритетні напрямки)
    • підготовка реєстраційних документів для надання в ЦІТіС і ФИПС
  • Управління фінансами:
    • облік типових форм договорів по НДДКР і формування довільних типів договорів
    • облік прибутково-видаткових операцій за договорами
    • формування кошторису проекту
  • Підготовка звітів про науково-дослідницької діяльності

Скріншоти інтерфейсних форм

Малюнок 1 Робота приймальної комісії. Майстер списків вступників

Малюнок 2 Планування навчального процесу. Навчальний план

Малюнок 3 Розрахунок і розподіл навантаження. Розподіл доручень

Малюнок 4 Управління контингентом. Документ про освіту і про кваліфікацію

Малюнок 5 Робота з наказами. Вид наказу "Зарахування до вузу"

Малюнок 6 Облік платних послуг. Договір на надання освітніх послуг

Малюнок 7 - Управління науковою діяльністю та інноваціями. Картка публікації співробітника

Формування звітів:

  • 1-НК
  • ВПО-1
  • Форма 2-наука
  • "Активність абітурієнтів"
  • "Аналіз заповнення оцінок студентів"
  • "Аналіз показників"
  • "Аналіз розкладу"
  • "Аналіз штатного складу кафедри"
  • "Атестаційна відомість"
  • "Аттестационное справа"
  • "Взаєморозрахунки за договорами"
  • "Віковий склад штатних співробітників"
  • "Вставка в диплом кандидата наук"
  • "Видача документів про додаткову освіту"
  • "Річний звіт"
  • "Графік платежів за договором"
  • "Графік розподілу студентів"
  • "Графік навчального процесу"
  • "Графік етапів"
  • "Дані для перевірки свідчень ЄДІ"
  • "Дані про штатних викладачів кафедри"
  • "Деталізація виплат по стипендіях"
  • "Договори"
  • "Журнал відвідуваності"
  • "Завантаженість аудиторій"
  • "Боржники за договорами"
  • "Укладені договори"
  • "Закріплення дисциплін за кафедрами"
  • "Зачетно-екзаменаційна відомість"
  • "Захист дисертацій"
  • "Значення показників кафедр"
  • "Індивідуальний план"
  • "Інформаційна карта дисертації"
  • "Інформаційна карта ради I"
  • "Інформаційна карта ради II"
  • "Інформація про результати вступних випробувань"
  • "Інформація про хід прийому документів"
  • "Інформація по досліджуваним мовам"
  • "закінчується термін роботи"
  • "Підсумки ДАК"
  • "Підсумки екзаменаційної сесії"
  • "Календарний план"
  • "Кількісний склад"
  • "Контрольні цифри прийому"
  • "Перелік пунктів викладачів"
  • "Особова картка студента"
  • "Наукова діяльність аспірантів"
  • "Національний склад студентів"
  • "Норматив збору коштів за договорами"
  • "навчаються слухачі"
  • "Ордер на заселення"
  • "оступіненим штатного ППС"
  • "Скасовані договори"
  • "Звіт про наукову діяльність"
  • "Звіт про проведення курсів"
  • "Оцінки кандидатських іспитів"
  • "Перелік форм контролю"
  • "Показники співробітника"
  • "Відвідуваність"
  • "Погодинний облік по курсам"
  • "Погодинний облік"
  • "Права доступу"
  • "Майбутні платежі за договорами"
  • "Протокол допуску до вступних випробувань"
  • "Протокол розподілу студентів"
  • "Протокол узгодження по кафедрі"
  • "Розклад"
  • "Розклад екзаменаційної сесії"
  • "Розподіл балів"
  • "Розподіл мешканців по гуртожитках"
  • "Розподіл навчальних доручень викладачів з дисциплін кафедри"
  • "Розподіл навчальних доручень викладачів"
  • "Розрахунок годин"
  • "Реєстраційний облік"
  • "Результати анкетування"
  • "Результати вступних випробувань"
  • "Результати ДАК"
  • "Результати діяльності (кількісний)"
  • "Результати діяльності (обліковий)"
  • "Результати освоєння навчального плану"
  • "Результати прийому"
  • "Відомості про вибившем контингенті по прізвищах"
  • "Відомості про вибившем контингенті"
  • "Відомості про виставлення заліків"
  • "Відомості про державні іспити"
  • "Відомості про дубльованих предметах в свідченнях ЄДІ"
  • "Відомості про зарахування до вищого навчального закладу за результатами ЄДІ"
  • "Відомості про який прибув контингенті по прізвищах"
  • "Відомості про який прибув контингенті"
  • "Відомості про результати екзаменаційної сесії"
  • "Відомості про терміни практик"
  • "Відомості про хід сесії"
  • "Вільні місця в гуртожитках"
  • "Звід за договорами"
  • "Зведена таблиця балів по кафедрі"
  • "Зведена таблиця значень показників"
  • "Складання кандидатських іспитів по факультетах"
  • "Кошторис витрат"
  • "Склад слухачів"
  • "Склад ради"
  • "Списки абітурієнтів"
  • "Список аспірантів"
  • "Список балів співробітників"
  • "Список групи"
  • "Список дипломів для вивантаження"
  • "Список боржників по оплаті за гуртожиток"
  • "Список виконавців"
  • "Список осіб, що не допущені до атестації"
  • "Список оплатили за договорами"
  • "Список ПВШ"
  • "Список студентів настроюється"
  • "Список студентів"
  • "Список студентів, що проживають в гуртожитках"
  • "Довідка аспіранта"
  • "Довідка деканату"
  • "Довідка РОЗУМУ"
  • "Довідка-виклик"
  • "Середні значення результатів атестацій"
  • "Статистика зайнятості"
  • "Статистика навчаються"
  • "Статистика за договорами"
  • "Статистика по контингенту студентів"
  • "Статистика за напрямками працевлаштування"
  • "Статистичні табличні дані абітурієнтів"
  • "Статистичні табличні дані по гуртожитках"
  • "Успішність студента"
  • "Навчальний план"
  • "Штатний склад кафедри"
  • "Екзаменаційна відомість абітурієнтів"
  • Додаток №2 до довідки для військкомату

З додатковою інформацією щодо "1С Університет ПРОФ" можна ознайомитися на сайті: http://solutions.1c.ru/catalog/university-prof/features.