Купити

Випуск електронних поставок "1С Шкільний атестат. Базова версія" і лінійки "1С Планове харчування"

 

Фірма "1С" сповіщає користувачів і партнерів про випуск електронних поставок "1С Шкільний атестат. Базова версія" і   лінійки "1С Планове харчування", спільних рішень фірми "1С" і компанії "Агентство КАПІТАН". Електронна поставка дозволяє прискорити процеси придбання, установки та впровадження програмних продуктів "1С", особливо для представників освітніх організацій в територіально віддалених регіонах РФ.

http://solutions.1c.ru/catalog/preschool-meal/features - "1С Дошкільна харчування" програмний продукт призначений для бухгалтерського, технологічного і диетологического обліку харчування в дошкільному навчальному закладі, державному чи приватному (незалежно від системи бухгалтерського обліку). Детальний опис функціональних можливостей програмного продукту наведено в Додатку 1 , а також на сайті: http://solutions.1c.ru/catalog/preschool- meal / features.   http://solutions.1c.ru/catalog/school-meal/features - "1С Шкільне харчування" продукт призначений для автоматизації процесу управління живленням в школах, організаціях початкової та середньої професійної освіти та інших організованих колективах (оздоровчі табори, спортшколи і ін.). Детальний опис функціональних можливостей програмного продукту наведено в Додатку 2 , а також на сайті: http://solutions.1c.ru/catalog/school- meal/features.  

http://solutions.1c.ru/catalog/food-combine/features - "1С Комбінат планового харчування" спеціалізоване рішення для обліку харчування у вищих навчальних закладах, індустріальних комбінатах харчування, що забезпечують постачання харчування багатьом організаціям-споживачам. Детальний опис функціональних можливостей програмного продукту наведено в Додатку 3 , а також на сайті: http://solutions.1c.ru/catalog/food- combine / features.  

http://solutions.1c.ru/catalog/buffet-prof/features - "1С Шкільний буфет ПРОФ", http://solutions.1c.ru/catalog/school-buffet/features - "1С Шкільний буфет . Базова версія " програмні продукти призначені для обліку продажів в їдальнях освітніх організацій на основі персональних особових рахунків, дозволяє організувати безготівковий розрахунок з можливістю використання коштів персональної ідентифікації (наприклад, електронні карти оплати). Детальний опис функціональних можливостей програмних продуктів наведено в Додатку 4 , Додатку 5 , а також на сайті: http://solutions.1c.ru/catalog/buffet-prof/features, http://solutions.1c.ru/catalog/school-buffet/features.

http://solutions.1c.ru/catalog/school-att/features - "1С Шкільний атестат. Базова версія" програмний продукт призначений для оформлення офіційних документів про загальну і середню освіту для випускників 9-х та 11-х класів: написів на бланках атестатів, додатках до атестатів (вкладишах), ведення книги обліку виданих атестатів. Детальний опис функціональних можливостей програмного продукту наведено в Додатку 6 , а також на сайті: http://solutions.1c.ru/catalog/school- att / features.

Інформаційний лист про випуск редакції 2.0 "1С Дошкільна харчування" на платформі "1С Підприємство 8.3" (http://1c.ru/news/info.jsp?id=21338).

Інформаційний лист про випуск нової редакції 2.0 "1С Шкільне харчування" на платформі "1С Підприємство 8.3" (http://1c.ru/news/info.jsp?id=21845).

Інформаційний лист про випуск редакції 2.0 "1С Комбінат планового харчування" на платформі "1С Підприємство 8.3" (http://1c.ru/news/info.jsp?id=22342).

Програмні продукти включені до Єдиного реєстру російських програм для електронних обчислювальних машин і баз даних:

1С Дошкільна харчування https://reestr.minsvyaz.ru/reestr/73674/,

1С Шкільне харчування https://reestr.minsvyaz.ru/reestr/73669/,

1С Комбінат планового харчування https://reestr.minsvyaz.ru/reestr/73672/,

1С Шкільний буфет https://reestr.minsvyaz.ru/reestr/73667/,

1С Шкільний атестат https://reestr.minsvyaz.ru/reestr/73668/.

ЗАПУСК В ВИРОБНИЦТВО І ПРОДАЖ

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна
ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001838467

1С Дошкільна харчування. Електронна поставка

13 000

6 500

5 850

2900001838474

1С Шкільне харчування. Електронна поставка

13 000

6 500

5 850

2900001838481

1С Комбінат планового харчування. Електронна поставка

33 600

16 800

15 120

2900001838498

1С Шкільний буфет ПРОФ. Електронна поставка

14 400

7. 200

6 480

2900001838504

1С Шкільний буфет. Базова версія. Електронна поставка

3 300

3 300

1. 485

2900001838511

1С Шкільний атестат. Базова версія. Електронна поставка

3 300

3 300

1. 485

Продукт 2900001838467 "1С Дошкільна харчування. Електронна поставка" включає:

  • платформу "1С Підприємство 8.3";
  • конфігурацію "Дошкільна харчування";
  • ліцензійну угоду;
  • пінкод програмного захисту для одного користувача ліцензії "1С Підприємства";
  • комплект документації по платформі і конфігурації;
  • купон на пільгове інформаційно-технологічний супровід 1С ІТС.

Продукт 2900001838474 "1С Шкільне харчування. Електронна поставка" включає:

  • платформу "1С Підприємство 8.3";
  • конфігурацію "Шкільне харчування";
  • ліцензійну угоду;
  • пінкод програмного захисту для одного користувача ліцензії "1С Підприємства";
  • комплект документації по платформі і конфігурації;
  • купон на пільгове інформаційно-технологічний супровід 1С ІТС.

Продукт 2900001838481 "1С Комбінат планового харчування. Електронна поставка" включає:

  • платформу "1С Підприємство 8.3";
  • конфігурацію "Комбінат планового харчування";
  • ліцензійну угоду;
  • пінкод програмного захисту для одного користувача ліцензії "1С Підприємства";
  • комплект документації по платформі і конфігурації;
  • купон на пільгове інформаційно-технологічний супровід 1С ІТС.

Продукт 2900001838498 "1С Шкільний буфет ПРОФ. Електронна поставка" включає:

  • платформу "1С Підприємство 8.2";
  • конфігурацію "Шкільний буфет";
  • ліцензійну угоду;
  • пінкод програмного захисту для одного користувача ліцензії "1С Підприємства";
  • комплект документації по платформі і конфігурації;
  • купон на пільгове інформаційно-технологічний супровід 1С ІТС.

Продукт 2900001838504 "1С Шкільний буфет. Базова версія. Електронна поставка" включає:

  • платформу "1С Підприємство 8.2";
  • конфігурацію "Шкільний буфет. Базова версія";
  • ліцензійну угоду;
  • пінкод програмного захисту для одного користувача ліцензії "1С Підприємства";
  • комплект документації по платформі і конфігурації.

Продукт 2900001838511 "1С Шкільний атестат. Базова версія. Електронна поставка" включає:

  • платформу "1С Підприємство 8.2";
  • конфігурацію "Шкільний атестат";
  • ліцензійну угоду;
  • пінкод програмного захисту для одного користувача ліцензії "1С Підприємства";
  • комплект документації по платформі і конфігурації.

Для користувачів конфігурації "Дошкільна харчування" передбачено придбання додаткових книг:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001714709

1С Дошкільна харчування. Редакція 2.0. Інструкція користувача. Видання 2

300

150

150

Для користувачів конфігурації "Шкільне харчування" передбачено придбання додаткових книг:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001736459

1С Шкільне харчування. Редакція 2.0. Керівництво користувача

300

150

150

Для користувачів конфігурації "Комбінат планового харчування" передбачено придбання додаткових книг:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001758611

1С Комбінат планового харчування. Редакція 2.0. Керівництво користувача

300

150

150

Для користувачів конфігурації "Шкільний буфет. ПРОФ" передбачено придбання додаткових книг:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001483063

1С Шкільний буфет ПРОФ. Керівництво користувача.

Редакція 1.0

300

150

150

Для користувачів конфігурації "Шкільний буфет. Базова версія" передбачено придбання додаткових книг:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001345989

1С Шкільний буфет. Керівництво користувача

300

150

150

Для користувачів конфігурації "Шкільний атестат" передбачено придбання додаткових книг:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001389501

1С Шкільний атестат. Керівництво користувача

300

150

150

Зареєстровані користувачі зазначених програмних продуктів можуть придбати зазначені книги в необхідній кількості відповідно до регламенту, описаним в http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=8538 - інформаційному листі № 8538 від 20.06.2008 року. Для придбання документації необхідно звернутися до партнера фірми "1С" або безпосередньо у фірму "1С". Список партнерів-франчайзі публікується на сайті фірми "1С" за адресою:   http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp.

Для придбання книг документації для своєї організації або для організації користувача партнер оформляє заявку на придбання документації за адресою: http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx.

Перед подачею заявки на придбання документації для продуктів:

  • 1С Дошкільна харчування,
  • 1С Шкільне харчування,
  • 1С Комбінат планового харчування,
  • 1С Шкільний буфет ПРОФ

рекомендується перевірити реєстрацію продукту користувача і наявність у нього чинного договору 1С ІТС на даний продукт. Партнер може перевірити реєстрацію продукту на сторінці http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx, вибравши з меню заявок пункт "Реєстрація Перевірка реєстрації" і заповнивши відповідну заявку.

Перевірка чинного договору супроводу 1С ІТС здійснюється на сайті http://its.1c.ru/db/aboutits#content:24:1.

Відповідно до ліцензійної угоди продукти

  • 1С Дошкільна харчування. Електронна поставка,
  • 1С Шкільне харчування. Електронна поставка,
  • 1С Комбінат планового харчування. Електронна поставка,
  • 1С Шкільний буфет ПРОФ. Електронна поставка

можуть використовуватися на одному робочому місці в один момент часу. Для збільшення кількості робочих місць в межах однієї локальної мережі призначені клієнтські ліцензії "1С Підприємство 8".

Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу "1С Підприємство 8" (на 1, 5, 10, 20, 50 робочих місць).

Кількість ліцензій платформи "1С Підприємство 8" визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з перерахованими програмами.

На робочих місцях, забезпечених даними клієнтськими ліцензіями, можуть використовуватися будь-які правомірно придбані програмні продукти системи "1С Підприємство 8".

Продукти "1С Шкільний буфет. Базова версія. Електронна поставка" і "1С Шкільний атестат. Базова версія. Електронна поставка" поставляються в розрахованому на одного варіанті, тому для цих версій не можуть використовуватися додаткові ліцензії для розширення кількості робочих місць, а також ліцензія на сервер "1С Підприємство 8".

Ознайомитися з порядком ліцензування програмних продуктів системи "1С Підприємство 8" також допоможе документ "Відповіді на типові питання щодо ліцензування« 1С Підприємство 8 ", опублікований на сайті фірми" 1С ": http://v8.1c.ru/predpriyatie /questions_licence.htm.

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ

Поширення програмних продуктів "1С Шкільний буфет. Базова версія. Електронна поставка" і "1С Шкільний атестат. Базова версія. Електронна поставка" здійснюється через партнерів фірми "1С" без обмежень і статусів.

Програмні продукти

  • 1С Дошкільна харчування. Електронна поставка,
  • 1С Шкільне харчування. Електронна поставка,
  • 1С Комбінат планового харчування. Електронна поставка,
  • 1С Шкільний буфет ПРОФ. Електронна поставка

продаються через партнерів зі статусом Франчайзі.

ЯК ПРИДБАТИ ПРОГРАМУ

З питань придбання, впровадження і супроводу програмного продукту рекомендуємо звертатися до Центрів компетенції за освітою (ЦКО) і до інших партнерів фірми "1С". Список ЦКО: http://www.1c.ru/rus/partners/cko.jsp. Повний список партнерів фірми "1С": http://www.1c.ru/rus/partners/search.htm.

Продаж електронних поставок здійснюється за заявками партнерів. У заявці зазначаються відомості про користувача, в тому числі найменування організації, ІНН і КПП, поштова та електронна адреси.

Після оплати програмного продукту формується індивідуальний комплект електронної поставки, що включає ІПН і дані користувача, реєстраційний номер комплекту, пінкод для активації продукту і його реєстрації, а також посилання для скачування дистрибутива, документації та інших матеріалів за все, що передбачено в складі даного продукту. Сформований комплект поставки відразу ж передається партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу "1С Підприємство" (далі портал 1С ІТС) за адресою https://portal.1c.ru/.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки фірми "1С" одночасно з передачею його партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача, і йому за поштовою адресою, вказаною в заявці партнера, висилається іменне паперове ліцензійну угоду, що підтверджує право на використання придбаного програмного продукту.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • скачати і особисто встановити продукт на комп'ютер користувача;
    • переслати комплект поставки по електронній пошті;
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на порталі 1С ІТС за адресою https://portal.1c.ru/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на скачування дистрибутива і пінкод, необхідні для активації продукту.

Звертаємо увагу: посилання на скачування дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Для установки програми на комп'ютер потрібно розпакувати архів з дистрибутивом і запустити autorun.exe. Далі в діалозі можна встановити програму повністю "в один клік" або вибрати установку по частинах, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

апгрейд

Передбачено такі варіанти апгрейдів за стандартною схемою для користувачів програмних продуктів:

Зареєстрований ПП

Апгрейд

4601546095084 1С Шкільний буфет. Базова версія

2900001838498 1С Шкільний буфет ПРОФ. Електронна поставка

2900001838504 1С Шкільний буфет. Базова версія. Електронна поставка

2900001838498 1С Шкільний буфет ПРОФ. Електронна поставка

2900001838504 1С Шкільний буфет. Базова версія. Електронна поставка

4601546106810 1С Шкільний буфет ПРОФ

При цьому вартість апгрейда складе: вартість продукту мінус вартість продукту, що здається плюс 150 рублів, але не менше половини вартості продукту.

Для виконання апгрейда необхідно повернути у фірму "1С" реєстраційні анкети на здаються програмні продукти і клієнтські ліцензії (за наявності перелічених комплектуючих). Дистрибутиви, книги і ключі захисту залишаються користувачам для завершення роботи в старій програмі і перекладу інформаційних баз на продукти "1С Підприємство 8" (для ПП на платформі "1С Підприємство 8" здаються і ключі захисту).

Апгрейд здійснюється за заявкою користувача, поданої партнеру-франчайзі. Бланк заявки можна завантажити на сайті фірми "1С" - http://www.1c.ru/news/files/ZV_GEN.zip.

Приклад апгрейда

Здається продукт 4601546095084 1С Шкільний буфет. Базова версія, ціна 3 300 руб. Купується продукт 2900001838498 1С Шкільний буфет ПРОФ. Електронна поставка, ціна 14 400 руб. Ціна апгрейда складає: 14 400 3 300 + 150 = 11 250 руб.

СЕРВІС КОРИСТУВАЧІВ

1. Сервісне обслуговування програмних продуктів

  • 1С Шкільний буфет. Базова версія. Електронна поставка
  • 1С Шкільний атестат. Базова версія. Електронна поставка

починається тільки після реєстрації продукту в "1С".

Для реєстрації необхідно самостійно або за допомогою партнера фірми "1С" зареєструвати програмний продукт в Особистому кабінеті користувача https://portal.1c.ru/ "target =" _ blank - на Порталі 1С ІТС (https: //portal.1c .ru /).

Підтримка користувачів в частині роботи з платформою "1С Підприємство 8" здійснюється за телефонами: +7 (495) 688-10-01 та електронною поштою за адресою: v8@1c.ru.

В частині, що стосується роботи з конфігурацією "Шкільний буфет" підтримку надає партнер-розробник - компанія ТОВ "Агентство КАПІТАН" за телефонами: +7 (495) 970-06-36, 782-25-57 з 10:00 до 17:00, крім суботи, неділі та святкових днів за розпорядком московських організацій, а також електронною поштою за адресою: HLine@1cp.ru.

В частині, що стосується роботи з конфігурацією "Шкільний атестат" підтримку надає партнер-розробник - компанія ТОВ "Агентство КАПІТАН" за телефонами: +7 (495) 970-06-36, 782-25-57 з 10:00 до 17:00, крім суботи, неділі та святкових днів за розпорядком московських організацій, а також електронною поштою за адресою: att@1cap.ru.

Користувачі та партнери отримують оновлення конфігурацій "Шкільний буфет. Базова версія", "Шкільний атестат. Базова версія" і платформи "1С Підприємство" на сайті "1С" в розділі інтернет-підтримки користувачів: https: //releases.1c. ru /.

2. Сервісне обслуговування програмних продуктів

1С Дошкільна харчування. Електронна поставка,

1С Шкільне харчування. Електронна поставка,

1С Комбінат планового харчування. Електронна поставка,

1С Шкільний буфет ПРОФ. Електронна поставка

і підтримка користувачів в частині роботи з платформою "1С Підприємство 8" здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу системи "1С Підприємство" (ІТС).

Інформаційно-технологічний супровід (1С ІТС) офіційна підтримка, яку фірма "1С" спільно зі своїми партнерами надає користувачам програм "1С Підприємство" на регулярній і безперервній основі. Офіційна підтримка включає в себе Сервіси 1С ІТС та послуги офіційних партнерів фірми "1С".

Обсяг наданого сервісу за договором інформаційно-технологічного супроводу (1С ІТС) залежить від обраного тарифу & mdash; рівня ПРОФ або рівня ТЕХНО.

За договором супроводу з тарифом ІТС рівня ПРОФ користувачеві надається доступ до сервісів 1С ІТС, які дозволяють:

  • отримувати легальні оновлення програм "1С Підприємство" на сайті https: /releases.1c.ru (1С Оновлення);
  • організувати віддалене підключення через Інтернет до додатків "1С", встановленим на комп'ютері або сервері користувача (1С Лінк);
  • захистити свої дані за допомогою сервісу автоматичного копіювання та зберігання баз даних в "хмарному" сховище "1С" (1С Хмарний архів);
  • дізнаватися новини, коментарі, консультації та практичні поради фахівців з питань використання програми "1С";
  • і багато іншого.

Детальний опис всіх сервісів, інструкції по роботі з ними, вартість і порядок підключення представлені на порталі інформаційно-технологічного супроводу https://portal.1c.ru.

Сервісне обслуговування починається тільки після реєстрації продуктів в "1С".

Для реєстрації необхідно:

  • Самостійно або за допомогою партнера фірми "1С" зареєструвати програмний продукт в Особистому кабінеті користувача https://portal.1c.ru/ "target =" _ blank - на Порталі 1С ІТС (https://portal.1c.ru/ ).
  • Самостійно або за допомогою партнера фірми "1С" налаштувати інтернет-підтримку в програмі "1С Підприємство".

Консультації в частині роботи з платформою "1С Підприємство 8" здійснює фірма "1С" по телефону: +7 (495) 956-11-81, адреса електронної пошти: v8@1c.ru.

В частині, що стосується роботи безпосередньо з конфігураціями

  • Дошкільна харчування,
  • Шкільне харчування,
  • Комбінат планового харчування,
  • Шкільний буфет ПРОФ

консультації надає партнер-розробник компанія ТОВ "Агентство КАПІТАН" за телефонами: +7 (495) 970-06-36, 782-25-57 з 10:00 до 17:00, крім суботи, неділі та святкових днів за розпорядком московських організацій, а також по електронній поштою за адресою: HLine@1cp.ru.

При покупці зазначених програмних продуктів користувачі мають право на пільговий період супроводу (див. Http://1c.ru/news/info.jsp?id=16773 - інф. Лист №16773 від 07.06.2013 м). У цей період користувач може отримувати оновлення, консультації та сервіси 1С ІТС без додаткової оплати.

Після закінчення періоду пільгового супроводу для отримання оновлень конфігурації, послуг із супроводу та сервісів 1С ІТС, необхідно укласти договір супроводу 1С ІТС з офіційним партнером фірми "1С" на платній основі (список партнерів: its.1c. ru / partners).

З питань придбання, впровадження і супроводу програмного продукту рекомендуємо звертатися до Центрів компетенції за освітою (ЦКО) і до інших партнерів фірми "1С". Список ЦКО: http://www.1c.ru/rus/partners/cko.jsp. Повний список партнерів фірми "1С": http://www.1c.ru/rus/partners/search.htm.

 

Додаток 1. Функціональні можливості програмного продукту "1С Дошкільна харчування"

Основні функціональні можливості програми

  • Ведення картотеки страв з нормами закладки продуктів, описом технології приготування, відомостями про харчову цінність. Опис складу продуктів страви включає такі відомості: нетто, брутто, відхід холодної обробки, втрати при кулінарній обробці, вихід продуктів, структура технологічних процесів.
  • Ведення номенклатури продуктів. По кожному продукту ведуться: норми відходу при холодній обробці, харчова цінність, технічні умови.
  • Ведення типових меню для декількох раціонів, із зазначенням відомостей про харчову цінність і нормах споживання, передбачена можливість завантаження рецептур і типових меню з зовнішніх джерел.
  • Поповнювальний склад характеристик харчової цінності.
  • Розробка рецептур страв і типового меню.
  • Розрахунок замовлення продуктів постачальнику, включаючи електронну подачу заявки через вивантажений файл.
  • Облік продуктів на складах: прихід, витрата, переміщення ТМЦ, залишки, інвентаризація.
  • Поділ обліку за видами руху коштів (джерел фінансування).
  • За партіями продуктів ведуться відомості про терміни зберігання, санітарних сертифікатах, конкретних одиницях виміру (банках, батонах і т.д.).
  • Калькуляція: складання і розрахунок "Меню-вимоги", основного і на додаток / повернення, з урахуванням норм відходу холодної обробки, замін продуктів і страв, проби. Автоматизоване списання продуктів і розрахунок вартості харчування. Дозаказ продуктів.
  • Бракераж готових страв з реєстрацією оцінок і роздруківкою вкладних аркушів бракеражного журналу.
  • Контроль фактичного раціону за вартістю і харчової цінності.

Додаткові функціональні можливості

  • Розрахунок норм відходу холодної обробки з оформленням "Акта опрацювання".
  • Ведення календаря типового меню.
  • Динамічне підключення зовнішніх звітів і обробок.
  • Вивантаження / завантаження даних в форматі XML.
  • Розрахунок характеристик харчової цінності блюд по продуктам.
  • Динамічне підключення зовнішніх звітів і обробок в формах списків.
  • Вивантаження даних "Меню-вимоги" у зовнішній файл для здачі в централізовану бухгалтерію.

Вихідні форми

  • Відомість аналізу використовуваного набору продуктів СанПіН 2.4.5.2409-08
  • Відомість контролю за раціоном харчування (ф.6 пріл.10 СанПіН 2409-08)
  • Відомість аналізу вартості
  • Журнал бракеражу готової кулінарної продукції (СанПіН 2409-08)
  • Інвентаризаційний опис (ОКУД 0504087 і 0504801)
  • Інвентаризаційний опис ІНВ3 (ОКУД 0317004)
  • Калькуляційна картка ОП1 (ОКУД 0903102)
  • Картка обліку матеріальних цінностей (ОКУД 0504206)
  • Картка кількісно-сумового обліку Торг-28 (ОКУД 0330228)
  • Меню (для споживачів)
  • Меню-вимога (ОКУД 0504202)
  • Накладна ОП-4 (ОКУД 0330504)
  • Накладна на внутрішнє переміщення Торг13 (ОКУД 0330213)
  • Накладна Торг-12 (ОКУД 0330212)
  • Накопичувальна відомість витрати продуктів (дієтологія)
  • "Оборотно-сальдова відомість" по матеріальним цінностям
  • Прейскурант страв
  • "Зразкове меню і харчова цінність страв, що готуються" (Додаток 2 до СанПіН 2.4.5.2409-08)
  • Відомості про харчову цінність (продуктів і страв)
  • Зведення по харчової цінності раціону
  • Довідка про рух продукту за період
  • Технологічна карта (Додаток 5 до СанПіН 2.4.5.2409-08)
  • Технологічна карта (традиційна форма)
  • Товарно-транспортна накладна 1-Т (ОКУД 0345009)
  • Вимога форми (45-МЗ)
  • Вимога в комору ВП-3 (ОКУД 0330503)
  • Вимога-накладна М11 (ОКУД 0313006)

Програма поставляється з уже заповненими довідниками продуктів і харчової цінності, починати роботу можна безпосередньо після установки.
Конфігурація є повністю відкритою, не містить захищених ділянок коду і не використовує апаратну захист.

Інтеграція з іншими інформаційними системами

Програма є частиною системи програм фірми "1С" для автоматизації фінансово-господарської діяльності освітніх організацій і підтримує інтеграцію з наступними рішеннями:

  • http://v8.1c.ru/stateacc/ - "1C: Бухгалтерія державної установи", редакції 1.0 і 2.0;
  • http://v8.1c.ru/buhv8/ - "1С: Бухгалтерія", редакції 2.0 і 3.0;
  • http://v8.1c.ru/trade/ - "1С Управління торгівлею" з вивантаження замовлень на продукти в форматі CommerceML 4.0.2;
  • http://solutions.1c.ru/catalog/food-combine/features - "1С Комбінат планового харчування" з вивантаження замовлень на продукти.

Для забезпечення можливості інтеграції програми з зовнішніми системами і врахування особливостей конкретних організацій:

  • програма поставляється з відкритим вихідним кодом, комплект поставки включає засоби конфігурації і розробки на мові "1С Підприємство 8";
  • програма містить механізм підключення додаткових зовнішніх обробок і звітів;
    використовуються кошти платформи 1С для імпорту табличних документів в форматах xsl, ods, pdf, html.

 

Додаток 2. Функціональні можливості програмного продукту "1С Шкільне харчування"

Програма підтримує багато користувачів роботу в локальній мережі або через Інтернет, в тому числі і через веб-браузери.

Програма адресована:

  • дієтсестри,
  • бухгалтеру,
  • комірникові,
  • завідувачу виробництвом їдальні.

Калькулятор (технолог, дієтсестра) в програмі розраховує закладку продуктів, роздруковує меню-вимога, меню для споживачів, вкладні листи бракеражного журналів, а в кінці періоду накопичувальну відомість по витраті продуктів. Комірник отримує від програми залишки продуктів, розраховує замовлення постачальнику, веде роботи по складському обліку: прихід, витрата, інвентаризацію і т. Д. Бухгалтер отримує з програми все регістри бухгалтерського обліку продуктів і завантажує в свою інформаційну базу прибуткові та видаткові документи. Для кухаря роздруковуються виробниче завдання і технологічні карти страв.

Працювати з програмою може один фахівець або група фахівців, в якій кожному надаються властиві конкретної ролі засобу обліку (дієтсестра, комірник, бухгалтер).

Використання типових меню та інших традиційних елементів системи колективного харчування дає можливість скоротити трудовитрати при оформленні документів, потрібних за санітарним правилам і бухгалтерським інструкцій до декількох хвилин в день. Для швидкого завантаження початкових даних використовується серія електронних збірок рецептур і меню в форматі "рецептурник".

Використовувані в програмі бланки первинних документів відповідають чинному законодавству Російської Федерації, деталізованому в офіційних регламентах: санітарним правилам, інструкції по бюджетному обліку, правилам надання послуг громадського харчування, альбоми форм первинної документації та ін.

Система технічної підтримки передбачає автоматичне оновлення з інтернет-сайту.

Використовувані в програмі алгоритми розрахунків по вузькоспеціальних процедурам (нетто / брутто, проба, нутріентний склад, натуральні норми споживання і т. П.) Знижують вимоги до підготовленості виконавців. В результаті використання програми "1С Шкільне харчування" дозволить якісно вести документацію по колективному дитячого харчування та практичної дієтології співробітникам освітньої організації.

Можливості

  • Ведення картотеки страв, номенклатури продуктів, типових циклічних меню по всіх категоріях харчуються. Передбачено початкове наповнення, завантаження з зовнішніх джерел і коректура відомостей самим користувачем.
  • Складання меню, розрахунок витрат продуктів за нормами закладки, роздруківка меню-вимоги, меню для споживачів, вкладних аркушів бракеражного журналів.
  • Складський облік товарів за кількістю сумі, з одиницями вимірювання. Складів може бути кілька. Облік продуктів можна вести окремо по партіях, для кожної партії ведеться: термін придатності, відомості про походження (сертифікати), найменування, виробник.
  • Розрахунок замовлення продуктів постачальнику з урахуванням потреби на наступні дні і наявних залишків.
  • Ведення показників харчової цінності (нутрієнтів) продуктів, страв, меню і раціонів. Передбачена завантаження з зовнішніх джерел.
  • Ведення норм споживання по всьому забезпечуваним категоріями харчуються. Передбачені норми за вартістю, натуральному споживання (продуктових групах), нутріентному складу. Порівняння показників фактичного раціону з нормами і виведення відхилень від норм виконується в дієтологічної накопичувальної відомості і зведення по раціону.
  • Автоматичне формування підсумкових документів за період. Для диетологического контролю формуються: накопичувальна відомість по продуктових групах (відомість аналізу раціону) і зведення по харчової цінності раціону (калорійність, білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінерали). для планово-економічного контролю використовується відомість аналізу вартості.
  • Контроль виконання контрактів на поставку продуктів за показниками: загальної суми, номенклатури продуктів, вартості по номенклатурі і групам, цінами номенклатури. Склад контрольованих параметрів вказується (налаштовується) в залежності від вимог конкретного договору.

У програмі "1С Шкільне харчування" реалізовані звичаї і алгоритми, загальноприйняті для технологічних розрахунків у сфері громадського харчування в Росії та інших країнах колишнього СРСР.

Інтеграція з іншими системами

Програма є частиною системи програм фірми "1С" для автоматизації фінансово-господарської діяльності освітніх організацій і підтримує інтеграцію з наступними рішеннями:

  • http://v8.1c.ru/stateacc/ - "1C: Бухгалтерія державної установи", редакція 2.0;
  • http://v8.1c.ru/buhv8/ - "1С Бухгалтерія", редакції 2.0 і 3.0;
  • http://v8.1c.ru/trade/ - "1С Управління торгівлею" з вивантаження замовлень на продукти в форматі CommerceML 4.0.2;
  • http://solutions.1c.ru/catalog/food-combine/features - "1С Комбінат планового харчування" з вивантаження замовлень на продукти.

Для забезпечення можливості інтеграції програми з зовнішніми системами і врахування особливостей конкретних організацій:

  • конфігурація поставляється з відкритим вихідним кодом, комплект поставки включає засоби конфігурації і розробки на мові "1С Підприємство 8";
  • програма містить механізм підключення додаткових зовнішніх обробок і звітів;
  • використовуються кошти платформи "1С Підприємство 8" для імпорту табличних документів в форматах xsl, ods, pdf, html.

 

Додаток 3. Функціональні можливості програмного продукту "1С Комбінат планового харчування"

Програма адресована

  • завідувачу виробництвом їдальні,
  • бухгалтеру-калькулятору,
  • технологу харчування (дієтсестри),
  • бухгалтеру матеріального обліку (комірнику),
  • бухгалтеру по взаєморозрахунках із споживачами.

Основні функціональні можливості

  • Ведення картотеки страв з нормами закладки продуктів, описом технології приготування, відомостями про харчову цінність. Опис складу продуктів страви включає такі відомості: нетто, брутто, відхід холодної обробки, втрати при кулінарній обробці, маса продуктів після кулінарної обробки, структура технологічних процесів.
  • Ведення типових циклічних меню за кількома раціонів.
  • Ведення номенклатури продуктів. По кожному продукту ведуться норми відходу при холодній обробці, відомості про харчову цінність, технічні умови.
  • Ведення набору характеристик харчової цінності змінного складу.
  • Розробка рецептур страв і типових меню.
  • Розрахунок замовлення продуктів постачальнику, включаючи можливість вивантаження електронної заявки.
  • Облік продуктів на складах: прихід, витрата, переміщення товарів, залишки, інвентаризація.
  • Суммовой облік залишків товарів за місцями зберігання.
  • Настроюваний розрахунок вартості з урахуванням пільг по ПДВ, розрахунок ціни продажу з використанням різних ставок націнки за ціновими категоріями і видами розрахунків.
  • Поділ обліку за видами руху коштів (джерел фінансування).
  • Опциональний облік по партіях продуктів, по партіях ведуться відомості про терміни зберігання, санітарних сертифікатах, конкретних одиницях виміру (банках, батонах і т.д.).
  • Калькуляція: складання і розрахунок меню і вбрання цеху, роздруківка меню-вимоги і калькуляційних карток, облік норм відходу холодної обробки, замін продуктів і страв, проби, складання меню на додаток і повернення. Автоматизоване списання продуктів і розрахунок вартості харчування.
  • Облік чисельності харчуються по одержувачам і категоріям.
  • Облік планованої поставки і планованого витрати продуктів на наступні дні, дозаказ відсутніх продуктів.
  • Бракераж готових страв з реєстрацією оцінок і роздруківкою вкладних аркушів бракеражного журналу.
  • Контроль фактичного раціону за вартістю, харчової цінності, натуральними нормами споживання.
  • Масові операції: роздруківка наборів накладних по декількох документах; роздруківка настроюється пакету документів за накладними і меню; масова виписка накладних за заявкою на товари; масове створення накладних по калькуляції.
  • Забезпечення паралельної роботи декількох бухгалтерів-калькуляторів: залишки на складах; обмін повідомленнями.

Конфігурація є повністю відкритою, не містить захищених ділянок коду і не використовує апаратну захист.

Додаткові функціональні можливості

  • Ведення картотеки страв з нормами закладки продуктів, описом технології приготування, відомостями про харчову цінність. Опис складу продуктів страви включає такі відомості: нетто, брутто, відхід холодної обробки, втрати при кулінарній обробці, маса продуктів після кулінарної обробки, структура технологічних процесів.
  • Ведення типових циклічних меню за кількома раціонів.
  • Ведення номенклатури продуктів. По кожному продукту ведуться норми відходу при холодній обробці, відомості про харчову цінність, технічні умови.
  • Ведення набору характеристик харчової цінності змінного складу.
  • Розробка рецептур страв і типових меню.
  • Розрахунок замовлення продуктів постачальнику, включаючи можливість вивантаження електронної заявки.
  • Облік продуктів на складах: прихід, витрата, переміщення товарів, залишки, інвентаризація.
  • Суммовой облік залишків товарів за місцями зберігання.
  • Настроюваний розрахунок вартості з урахуванням пільг по ПДВ, розрахунок ціни продажу з використанням різних ставок націнки за ціновими категоріями і видами розрахунків.
  • Поділ обліку за видами руху коштів (джерел фінансування).
  • Опциональний облік по партіях продуктів, по партіях ведуться відомості про терміни зберігання, санітарних сертифікатах, конкретних одиницях виміру (банках, батонах і т.д.).
  • Калькуляція: складання і розрахунок меню і вбрання цеху, роздруківка меню-вимоги і калькуляційних карток, облік норм відходу холодної обробки, замін продуктів і страв, проби, складання меню на додаток і повернення. Автоматизоване списання продуктів і розрахунок вартості харчування.
  • Облік чисельності харчуються по одержувачам і категоріям.
  • Облік планованої поставки і планованого витрати продуктів на наступні дні, дозаказ відсутніх продуктів.
  • Бракераж готових страв з реєстрацією оцінок і роздруківкою вкладних аркушів бракеражного журналу.
  • Контроль фактичного раціону за вартістю, харчової цінності, натуральними нормами споживання.
  • Масові операції: роздруківка наборів накладних по декількох документах; роздруківка настроюється пакету документів за накладними і меню; масова виписка накладних за заявкою на товари; масове створення накладних по калькуляції.
  • Забезпечення паралельної роботи декількох бухгалтерів-калькуляторів: залишки на складах; обмін повідомленнями.
  • Конфігурація є повністю відкритою, не містить захищених ділянок коду і не використовує апаратну захист.

Вихідні форми

  • Акт опрацювання (Додаток А до ГОСТ Р 53106-2008).
  • Відомість аналізу використовуваного набору продуктів (по СанПіН 2409-08).
  • Відомість контролю за раціоном харчування (ф.6 пріл.10 СанПіН 2409-08).
  • Відомість аналізу вартості.
  • Замовлення постачальникові.
  • Заявка на харчування.
  • Журнал бракеражу готових страв (по СанПіН 2409-08, СанПіН-2660-10, форма 6-лп).
  • Журнал бракеражу сировини, що надійшла (по СанПіН-2660-10).
  • Інвентаризаційний опис (ОКУД 0504087 і 0504801, ІНВ3 ОКУД 0317004).
  • Калькуляційна картка ОП1 (ОКУД 0903102).
  • Картка обліку матеріальних цінностей (ОКУД 0504206).
  • Картка кількісно-сумового обліку Торг-28 (ОКУД 0330228).
  • Картка-розкладка (форма 1-85).
  • Меню для споживачів відповідно до вимог Постанови Уряду РФ "Правила надання послуг громадського харчування" №1036 від 10 травня 2007р.
  • Меню-вимога (ОКУД 0504202).
  • Меню-розкладка (форма 44-МЗ і спискова).
  • Накладна ОП-4 (ОКУД 0330504).
  • Накладна на внутрішнє переміщення Торг-13 (ОКУД 0330213).
  • Накладна Торг-12 (ОКУД 0330212).
  • Накопичувальна відомість витрати продуктів (дієтологія).
  • Оборотно-сальдова відомість (по матеріальних цінностей).
  • порционник (форма 1-84).
  • Прейскурант страв.
  • Виробниче завдання для цеху.
  • Зразкове меню і харчова цінність страв, що готуються (по СанПіН 2409-08 і СанПіН 2660-10).
  • Роздавальна відомість (23-МЗ).
  • Відомості про харчову цінність продуктів і страв.
  • Звід по постачальникам.
  • Зведення по харчової цінності раціону.
  • Зведені відомості про задовольняються (форма 22-МЗ).
  • Довідка про рух продукту за період.
  • Технологічна карта (по СанПіН 2409-08, СанПіН-2660-10 і традиційній формі).
  • Товарно-транспортна накладна 1-Т (ОКУД 0345009).
  • Товарний звіт Торг-29 (ОКУД 0330229).
  • Вимога в комору ВП-3 (ОКУД 0330503) і зведене вимога.
  • Вимога-накладна М11 (ОКУД 0313006).
  • Регістри бюджетного обліку: "Накопичувальна відомість по приходу продуктів 0511220", "Накопичувальна відомість з витрачання продуктів 0511213", "Оборотна відомість (по нефінансовим активів) 0511126".

Програма поставляється з уже заповненими довідниками продуктів і відомостями про харчову цінність.

Інтеграція з іншими системами

Програма є частиною системи програм фірми "1С" для автоматизації фінансово-господарської діяльності освітніх організацій і підтримує інтеграцію з наступними рішеннями:

  • http://v8.1c.ru/stateacc/ - "1C: Бухгалтерія державної установи", редакції 2.0;
  • http://v8.1c.ru/buhv8/ - "1С Бухгалтерія", редакції 3.0;
  • http://v8.1c.ru/trade/ - "1С Управління торгівлею" з вивантаження замовлень на продукти в форматі CommerceML 4.0.2;
  • http://solutions.1c.ru/catalog/school-meal/features - "1С Шкільне харчування", http://solutions.1c.ru/catalog/preschool-meal/features - "1С Дошкільна харчування" з вивантаження замовлень на продукти.

Для забезпечення можливості інтеграції програми з зовнішніми системами і врахування особливостей конкретних організацій:

  • конфігурація поставляється з відкритим вихідним кодом, комплект поставки включає засоби конфігурації і розробки на мові "1С Підприємство 8";
  • програма містить механізм підключення додаткових зовнішніх обробок і звітів;
  • використовуються кошти платформи "1С Підприємство 8" для імпорту табличних документів в форматах xsl, ods, pdf, html.

 

Додаток 4. Функціональні можливості програмного продукту "1С Шкільний буфет ПРОФ"

Користувачі системи

  • відповідальний за харчування веде відомості про харчуються, організовує прийом платежів, веде масив електронних карт;
  • співробітник їдальнею (буфетник, продавець) реєструє продажу в буфеті і здійснює масовий відпустку основного харчування;
  • бухгалтер по обліку реалізації товарів і страв веде облік наявності та руху товарів і страв за місцями зберігання.

Користувачі системи

  1. Ведення особових рахунків харчуються:
    • особові рахунки можна вести для всіх харчуються (учнів, вчителів і т.д.), що дозволяє повністю виключити необхідність готівкового грошового обігу в їдальні установи освіти;
    • облік надходження коштів з різних джерел фінансування: бюджетних, батьківських та інших;
    • можливість ведення особового рахунку окремо для основного і додаткового харчування з метою виключення нецільового використання коштів;
    • ведення хронології переміщення харчується по класах (підрозділам);
    • призначення основного харчування з деталізацією за прийомами їжі, джерелами фінансування з можливістю оформлення перерв в харчуванні на певні дні;
    • можливість відображення стану особових рахунків в "Особистих кабінетах" користувачів на інтернет-сайті;
    • операції із залишками по особових рахунках: поповнення, списання;
    • засоби масової друку квитанцій ПД-4 на оплату і швидкої їх обробки зі сканером штрих-кодів;
    • масове обслуговування при поповненні особових рахунків;
    • поповнення коштів через автомат-купюроприймач;
    • можливість вибору варіанту основного харчування (наприклад, "сніданок вар.1" або "сніданок Вар.2" для прийому їжі "сніданок");
    • ведення "Реєстру персональних карт", власником яких є сама шкільна їдальня, з контролем видачі та використання.
  2. Реєстрація продажів:
    • для персональної ідентифікації покупця використовуються RFID-карти ( "Універсальна електронна карта громадянина РФ", регіональні соціальні карти, банківські безконтактні карти і т.п.), при цьому для кожного харчується може бути зареєстровано кілька карт одночасно;
    • в якості резервного засобу ідентифікації використовується вибір зі списку з візуальним контролем за фотографією, а також біометричні засоби (сканер відбитка пальця тощо.);
    • спрощений (для користувача-касира) тачскрін-інтерфейс реєстраторів продажів з великими надписати кнопками, для яких також можуть використовуватися зображення товарів;
    • реєстрація видачі основного харчування (сніданки, обіди тощо.);
    • реєстрація роздрібних продажів (пробивання чеків в буфеті) з печаткою чека або без неї;
    • формування чеків з можливістю роздруківки на інформаційному (нефіскальному) принтері чеків;
    • процедура масового обслуговування (класу, групи) при реєстрації основного харчування;
    • інформація про стан особового рахунку покупця і контроль залишку при покупці;
    • підсумки за робочу зміну: закриття зміни, контрольна стрічка, Проміжні підсумки за джерелами фінансування, звіти по товарах і чеками;
    • додаткові режими роботи з чеками: анулювання, повернення, продаж із зазначенням кількості, продаж з вільною ціною, прийом готівки;
    • можливість ручної реєстрації продажів і вибору покупця без карти;
    • можливість використання тимчасових (гойдалки) карт для учнів, які забули карти, і обслуговування "випадкового покупця" без постійної карти;
    • разові дозволи на перевищення кредиту при недостатності коштів на платне харчування.
  3. Товарно-матеріальний облік:
    • облік продуктів, страв та інших матеріальних цінностей на одному або декількох місцях зберігання;
    • формування відомості залишків і оборотної відомості;
    • інвентаризація матеріальних цінностей;
    • аналіз товарообігу.
  4. Інформація про "Меню":
    • зберігання інформації про "Меню" в обсязі, необхідному для подання споживачеві "Правилами надання послуг громадського харчування": склад страв за прийомами їжі, з виходами страв, відомостями про харчову цінність, коротким описом складу страв;
    • оформлення і друк "Меню" для споживачів;
    • завантаження меню з файлу, що надається комбінатом харчування, вивантаження меню в файл для публікації на сайті;
    • ведення типових меню на цикл днів, а також меню на конкретний день з урахуванням календаря харчування і замін страв;
    • ціноутворення як в цілому на комплекс страв прийому їжі, так і з деталізацією по окремих страв.
  5. Обмін даними:
    • автоматизований обмін між інформаційними базами "1С Шкільний буфет ПРОФ" в мережі підвідомчих харчоблоків і програмами http://solutions.1c.ru/catalog/school-meal/features - "1С Шкільне харчування", http: // solutions. 1c.ru/catalog/food-combine - "1С Комбінат планового харчування", встановлених в комбінаті харчування (центральному офісі);
    • автоматичне завантаження вхідних накладних від комбінату харчування (центрального офісу) з xml-файлу (примітка: при обміні накладними автоматично змінюються залишки і призначаються ціни на нові товари);
    • обмін із зовнішньою системою (наприклад з сайтом з особовими рахунками харчуються), передбачені формати і обробки обміну даними: вивантаження / завантаження операцій і залишків особових рахунків; вивантаження структури особових рахунків по підрозділах і даних;
    • завантаження даних про платежі (наприклад, через систему інтернет-оплати);
    • вивантаження / завантаження меню для інформування споживачів.

    В інформаційній системі ведуться такі відомості

    • особові рахунки харчуються;
    • довідник класів або підрозділів харчуються;
    • документи про призначення харчування з урахуванням прийомів їжі, джерел фінансування;
    • документи про перервах в харчуванні;
    • роздавальні листи на основне живлення;
    • чеки за проданими в буфеті товарам додаткового харчування;
    • номенклатура товарів (продукти, комплекси страв);
    • історія цін на товари;
    • прибутково-видаткові документи по продуктам;
    • документи інвентаризації;
    • документи руху по особових рахунках (поповнення, списання);
    • документи, виписані для оплати харчування;
    • документи з обліку оплати харчування в освітньому закладі;
    • календарі харчування для розрахунків оплати;
    • інформація про "Меню";
    • настроювальні відомості по кас, принтерів, апаратури реєстрації;
    • довідники: місця зберігання, контрагенти, прийоми їжі, джерела фінансування, одиниці виміру, користувачі.

    Вихідні форми

    • оборотно-сальдова відомість по матеріальних цінностей;
    • інвентаризаційний опис (ОКУД 0504087, 0504801, 0317004);
    • квитанція про реалізацію за день;
    • звід роздавальних листів;
    • контрольну стрічку каси (розділи: продажу, товари, л / рахунки, документи);
    • звіт по касі;
    • табель харчування;
    • стан особового рахунку;
    • квитанція ПД-4 для оплати;
    • звіт про реалізацію;
    • зведення по товарообігу;
    • аналіз товарообігу за періодами;
    • чек;
    • "Меню" для споживачів;
    • наклейки на персональні карти;
    • звіт по автомату прийому грошей;
    • звіт за реєстром персональних карт.

    Взаємодія з тим, що підключається обладнанням  

    Програма розроблена з використанням засобів системи http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=15249 - "1С Бібліотека підключається 8.2", що забезпечує підключення сканера штрих-коду і фіскального реєстратора.

    "1С Бібліотека підключається 8.2" розширена підключенням додаткових класів пристроїв:

    • зчитувачі персональних карт (як правило RFID),
    • сканер біометричних даних із засобом зіставлення біометричних згорток,
    • купюроприймач автомат для прийому готівки.

    Розширення "1С Бібліотека підключається 8.2" дозволяє доповнювати склад драйверів обладнання, що поставляються у вигляді зовнішніх обробок для "1С Підприємства".

    Такі види обладнання, як сенсорний екран і принтер чеків, використовують для роботи тільки засоби операційної системи і не вимагають спеціальних засобів на платформі "1С Підприємство":

    • сенсорний екран емулює натиснення "миші",
    • в якості принтера чеків рекомендується використовувати швидкісний інформаційний принтер чеків, що має Windows-драйвер, з шириною ленти80 мм.

    Взаємодія з іншими програмами

    Для автоматичного завантаження вхідних накладних з центрального офісу в "1С Шкільний буфет ПРОФ" використовуються засоби вивантаження-завантаження файлів у форматі CommerceML. Рекомендується спільне використання з програмою http://v8.1c.ru/solutions/product.jsp?prod_id=124 - "1С Шкільне харчування", в комплект поставки якої включені кошти для вивантаження в форматі CommerceML.

    Для взаємодії з інтернет-сайтом в "1С Шкільний буфет ПРОФ" включено засіб створення набору інтернет-сторінок користувачів ( "Особистих кабінетів"), включаючи засоби створення паролів для розмежування доступу для веб-сервера Apache. Для взаємодії з системою управління сайтом (CMS) програма містить засоби вивантаження / завантаження даних у вигляді xml-файлів, структура яких описана в документації "1С Шкільний буфет ПРОФ. Керівництво користувача".

     

    Додаток 5. Функціональні можливості програмного продукту "1С Шкільний буфет. Базова версія"

    Користувачі системи

    • відповідальний за харчування - веде відомості про харчуються, організовує прийом платежів, веде масив електронних карт;
    • буфетник (продавець їдальні) - реєструє продажу в буфеті і здійснює масовий відпустку основного харчування,
    • бухгалтер по обліку реалізації товарів і страв - веде облік наявності та руху товарів і страв
    • місцях зберігання;
    • власники особових рахунків (батьки, учні) - отримують інформацію про стан особового рахунку через інтернет-інтерфейс.

    Функціональні можливості

    1. Ведення особових рахунків харчуються:
      • особові рахунки можна вести для всіх харчуються (учнів, вчителів і т.д.), що дозволяє повністю виключити необхідність готівкового грошового обігу в їдальні установи освіти;
      • облік різних джерел фінансування: бюджетних, батьківських та інших засобів;
      • можливість ведення особового рахунку окремо для основного і додаткового харчування з метою виключення нецільового використання коштів;
      • ведення хронології переміщення харчується по класах (підрозділам);
      • призначення основного харчування з деталізацією за прийомами їжі, джерелами фінансування з можливістю оформлення перерв в харчуванні на певні дні;
      • можливість відображення стану особових рахунків в "Особистих кабінетах" користувачів на інтернет-сайті;
      • операції із залишками по особових рахунках: поповнення, списання; автоматичне ведення при операціях по касі;
      • засоби масової друку квитанцій ПД-4 на оплату і швидкої їх обробки зі сканером штрих-кодів;
      • масове обслуговування при поповненні особових рахунків.  
    2. Реєстрація продажів:
      • робота з RFID-картами (кошти персональної ідентифікації покупців, сумісні з "Універсальної електронної карти" і соціальними картами регіонів);
      • облік документів видачі основного харчування (сніданки, обіди тощо.);
      • облік і реєстрація документів роздрібних продажів (пробивання чеків в буфеті) з печаткою чека або без неї;
      • формування чеків з можливістю роздруківки на інформаційному (нефіскальному) принтері чеків;
      • спеціальна процедура масового обслуговування при реєстрації основного харчування;
      • можливість отримання інформації про стан особового рахунку покупця;
      • підсумки за робочу зміну: закриття зміни, контрольна стрічка, Проміжні підсумки за джерелами фінансування, звіти по товарах і чеками;
      • додаткові режими роботи з чеками: анулювання, повернення, продаж із зазначенням кількості, продаж з вільною ціною, прийом готівки;
      • можливість ручної реєстрації продажів і вибору покупця без карти;
      • можливість використання тимчасових (гойдалки) карт для учнів, які забули карти, і обслуговування "випадкового покупця" без постійної карти.
    3. Товарно-матеріальний облік:
      • облік продуктів, страв та інших матеріальних цінностей на одному або декількох місцях зберігання;
      • формування відомості залишків і оборотної відомості;
      • інвентаризація матеріальних цінностей;
      • аналіз товарообігу.  
    4. Обмін даними
      • автоматизований обмін даними між інформаційними базами кас і базою відповідального за харчування установи освіти;
      • автоматизований обмін між інформаційними базами "1С Шкільний буфет. Базова версія" мережі підвідомчих харчоблоків і програмами http://solutions.1c.ru/catalog/product.html?product_id=124 - "1С Шкільне харчування "," 1С Комбінат харчування ", встановлених в комбінаті харчування (центральному офісі);
      • автоматичне завантаження вхідних накладних від комбінату харчування (центрального офісу) з xml-файлу.

      При обміні накладними автоматично змінюються залишки і призначаються ціни на нові товари.

      Для взаємодії декількох реєстраторів продажів на базі "1С Шкільний буфет. Базова версія" всередині одній столовій передбачений автоматичний обмін даними між інформаційними базами.

      При реєстрації продажів програма підтримує роботу наступного спеціального (торгового) обладнання:

      • сенсорний екран,
      • принтер чеків,
      • RFID-зчитувачі. Для персональної ідентифікації покупців використовуються RFID-мітки, сумісні з "Універсальної електронної картою громадянина РФ" і регіональними соціальними картами.

      Взаємодія з іншими програмами

      Для автоматичного завантаження вхідних накладних з центрального офісу в "1С Шкільний буфет. Базова версія" використовуються кошти вивантаження-завантаження файлів у форматі CommerceML. Рекомендується спільне використання з програмою http://solutions.1c.ru/catalog/product.html?product_id=124 - "1С Шкільне харчування", в комплект поставки якої включені кошти для вивантаження в форматі CommerceML.

      Для взаємодії з інтернет-сайтом у "1С Шкільний буфет. Базова версія" включено засіб створення набору інтернет-сторінок користувачів ( "Особистих кабінетів"), включаючи засоби створення паролів для розмежування доступу для веб сервера Apache.

       

      Додаток 6. Функціональні можливості програмного продукту "1С Шкільний атестат. Базова версія"

      Основні функціональні можливості

      • Друк написів на бланках атестатів.
      • Друк написів на бланках-додатках до атестатів.
      • Роздруківка вкладних аркушів "Книги для обліку і записи виданих атестатів".
      • Облік особливостей бланків різних друкарень.
      • Автоматичне схиляння імен для оформлення свідоцтв, грамот, довідок.
      • Оформлення дублікатів.
      • Завантаження з електронних таблиць відомостей про класи, учнів, предметах, оцінках.
      • Оперативні поновлення програми відповідно до змін законодавства.

      Додаткові можливості

      • Можливість настройки способу заповнення порожніх граф, виконання напису оцінок, назв предметів з варіативної частиною (іноземних мов).
      • Роздруківка листів експертизи для попередньої перевірки.
      • Попередній перегляд перед друком і посторінкова друк.
      • Відмітки про надрукованих бланках атестатах.
      • Оформлення дублікатів.
      • Облік коригувальних записів.
      • Ведення бази даних про випускників в "Книзі для обліку і записи виданих атестатів".
      • Можливість завантаження макетів друку, зберігання довільного набору макетів, редагування макетів.

      Користувачі системи

      Заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи та інші працівники установ освіти, відповідальні за оформлення офіційних документів про освіту.

      Взаємодія з іншими програмами

      • Завантаження даних з табличного джерела, за допомогою якого завантажуються відомості про випускників, класах, предметах і оцінках. Засіб застосовується для прискорення підготовки даних.
      • Завантаження з http://solutions.1c.ru/catalog/school-edu/features - "1С Загальноосвітній заклад" відомостей про класи, учнів, предметах, оцінках.
      • Для взаємодії з інформаційними системами управління освітнього закладу або органу управління освіти передбачена вивантаження даних в табличному вигляді.