Купити

Нове у версії 1.6.13 1С:УНФ: публікація і пошук торгових пропозицій, автоматичне округлення сум після застосування знижок, помічник копіювання характеристик і специфікацій, розмежування прав доступу по організаціям

 

Фірма "1С" сповіщає користувачів і партнерів про випуск версії 1.6.13 конфігурації "Управління невеликою фірмою" (1С:УНФ) комплексного готового рішення для управління та обліку в малому бізнесі.

Версія 1.6.13 надає нову функціональність для широкого кола компаній:

  • Розвиток CRM : дзвінки клієнтам і фіксація вхідних викликів за допомогою мобільної телефонії без повної синхронізації даних тільки інформація про дзвінки та клієнтів.
  • Торговим компаніям : публікація і пошук торгових пропозицій за допомогою сервісу "1С:Бізнес-мережа. Торгові пропозиції". Вказівка ​​знижки сумою в рядках табличних частин документів, автоматичне округлення сум після застосування знижок, контроль оплати накладних індикатор оплати в списку документів, оповіщення по SMS і електронній пошті в разі надходження передоплати на замовлення.
  • Інтернет-магазинам : розширені можливості зіставлення покупців при завантаженні з сайту, вивантаження файлів * .pdf, * .doc, * .xls на сайт, передача кодів номенклатури при обміні з сайтом.
  • Роздрібним компаніям : підбір товарів і пошук по штрихкоду для сервісу "Друк етикеток і цінників", робоче місце касира (РМК) на початковій сторінці, новий звіт "Роздрібна виручка".
  • Компаніям, які надають регулярні послуги : автоматичне заповнення періоду оплати в рахунках за договорами обслуговування, підвищення зручності роботи з системою білінгу.
  • Виробничим компаніям : автоматична підстановка специфікацій по характеристикам номенклатури, підбір по штрихкоду і вивантаження з терміналу збору даних (ТСД) готової продукції, введення відрядних нарядів на підставі інших документів з урахуванням залишків.
  • Індивідуальним підприємцям : попередній розрахунок податків, зведені показники по податках і звітності.
  • Компаніям будь-яких сфер діяльності : помічник копіювання характеристик, одиниць виміру, складів наборів і специфікацій номенклатури. Налаштування прав на рівні записів по організаціям, новий профіль прав доступу "Тільки перегляд".

Детальніше див. В наступному розділі інформаційного листа.

НОВЕ В ВЕРСІЇ 1.6.13 1С:УНФ

CRM: мобільна телефонія

Новий профіль синхронізації для телефонії в мобільному додатку 1С:УНФ підтримує передачу тільки інформації про дзвінки та клієнтів, що дозволяє швидко налаштувати взаємодію з мобільним пристроєм, зменшити обсяг переданих при синхронізації даних і значно скоротити інтернет-трафік.

Нагадуємо, що починаючи з версії 1.6.12 1С:УНФ підтримує і IP-телефонію см. на сторінці http://its.1c.ru/updinfo/smallbusiness/1.6.12.

Продажі і закупівлі

Публікація і пошук торгових пропозицій в сервісі 1С:Бізнес-мережа . З'явилася можливість публікації і пошуку торгових пропозицій за допомогою сервісу "1С:Бізнес-мережа. Торгові пропозиції" (https://portal.1c.ru/applications/60). Сервіс допомагає постачальникам спростити процеси обробки замовлень і отримати нових клієнтів, а покупцям знайти вигідних постачальників і скоротити час оформлення замовлення. Даний сервіс працює за принципом торгових майданчиків: постачальники розміщують торгові пропозиції з найменуванням товару, описом і цінами. Покупці, зі свого боку, бачать список пропозицій, які включають цікавить товар. Після порівняння і вибору оптимальних варіантів можна автоматично сформувати і відправити замовлення постачальнику.

Знижки сумою в рядках табличних частин документів . Додана можливість вказувати знижки сумою в документах продажу. У зв'язку з цим в табличних частинах документів кожна з колонок "Знижка авт." і "Знижка руч." розділена на дві: відсоток знижки і сума знижки відповідно. Тепер можна дати знижку клієнтам на будь-яку суму, не розраховуючи, скільки відсотків від суми вона складе.

Автоматичне округлення сум після застосування знижок . Суми в документах тепер автоматично округлюються до заданої точності. Така можливість значно спростить роботу співробітників: менеджери більше не будуть вручну правити суми рахунків, а касирам не доведеться приймати розрахунок і давати здачу дрібними монетами.

Контроль оплати накладних індикатор оплати в списку документів . У список документів прибуткових і видаткових накладних додано колонку з ознакою оплати. Ознака оплати відбивається у вигляді кола, що змінює вигляд залежно від наявності оплати по документу. Індикатор оплати дозволить менеджерам візуально визначати наявність оплати за документами відвантаження без формування звітів.

Оповіщення по SMS і електронній пошті про надходження передоплати на замовлення . З'явилася можливість налаштувати оповіщення менеджерів і клієнтів по SMS і електронній пошті про надходження передоплати на замовлення покупця. Завдяки оповіщення менеджери будуть оперативно отримувати інформацію про оплату замовлень.

Інтернет-торгівля

Розширені можливості зіставлення покупців при завантаженні з сайту . Доопрацьовано алгоритм пошуку і зіставлення покупців при завантаженні з сайту. Додана можливість пошуку клієнта за номером телефону. При завантаженні замовлення з сайту покупці зіставляються послідовно по ІПН, телефону або e-mail. Пошук відразу за кількома показниками дозволяє з більшою ймовірністю коректно зіставляти дані про клієнта, що значно підвищує якість бази покупців.

Вивантаження файлів * .pdf, * .doc, * .xls на сайт . На сайт, розроблений на платформі "1С-Бітрікс", тепер можна вивантажувати приєднані документи. Підтримуються наступні формати: * .pdf, * .doc, * .docx, * .xls, * .xlsx. Після завантаження файлів на сайт в картку товару на сайті буде додано посилання на скачування цих файлів. Завдяки вивантаженні файлів на сайт менеджерам більше не доведеться робити подвійну роботу і завантажувати файли вручну.

Код номенклатури в обміні з сайтом . Код номенклатурної позиції, що передається при обміні з сайтом, дозволить точніше ідентифікувати товари на сайті і уникнути плутанини при завантаженні даних з інформаційної бази 1С:УНФ.

Роздріб

Підбір товарів і пошук по штрихкоду для сервісу "Друк етикеток і цінників" . В сервіс "Друк етикеток і цінників" додана можливість швидкого підбору товарів за допомогою спеціальної форми підбору і пошуку товару по штрихкоду. Такий варіант заповнення вже став звичним для більшості користувачів і використовується в багатьох документах, наприклад в "замовленні покупця". Нові можливості друку етикеток і цінників дозволять спростити оновлення цінників в торговому залі і прискорять операції обклеювання товару.

Робоче місце касира (РМК) на початковій сторінці . Тепер для користувача, що має доступ до РМК, можна налаштувати відкриття робочого місця під час запуску програми.

Новий звіт "Роздрібна виручка" для аналізу роботи магазину . У звіті наочно відображається інформація по всім товарам, проданим через каси за вказаний проміжок часу. Для кожної каси вказуються суми, отримані готівкою і картою, кількість чеків і сума середнього чека. Звіт дозволить підприємцю визначити, які з торгових точок працюють найефективніше, і оцінити пропускну здатність касирів.

Біллінг

Автоматичне заповнення періоду оплати в рахунках за договорами обслуговування . Більше не доведеться вручну вносити в рахунок період оплати, в якому надавалася послуга. Тепер в рахунках регулярного обслуговування, створених за допомогою сервісу "Розрахунки" (білінг), в колонці "Зміст" будуть автоматично заповнені період оплати і предмет виставлення рахунку.

Виробництво

Автоматична підстановка специфікацій по характеристикам номенклатури . Додана можливість установки специфікації за замовчуванням для кожної характеристики номенклатури. Раніше основна специфікація, яка використовується за замовчуванням, вибиралася тільки для номенклатури в цілому.

Підбір по штрихкоду і вивантаження з ТСД готової продукції . Для документів "Замовлення на виробництво" і "Виробництво" з'явилася можливість використання штрих-кодів. Така функціональність допоможе швидко підібрати вироби в документ виробництва за допомогою сканера штрих-кодів або вручну, використовуючи пошук по штрихкоду. А термінал збору даних (ТСД) дозволить в один клік заповнити вкладку "Продукція" документів виробництва.

Введення сдельного наряду на підставі іншого документа з урахуванням залишків . Покращено порядок заповнення документа "Відрядний наряд", введеного на підставі іншого документа. Тепер при створенні сдельного наряду з допомогою команди "Створити на підставі" програма перевірить наявність інших введених відрядних нарядів по тим же документом. Якщо такі документи є, новий документ буде заповнений з урахуванням введених раніше, при цьому буде розраховано і підставлена ​​відсутню кількість. Крім того, додана можливість введення відрядних нарядів на підставі складання запасів (виробництва) з автоматичним заповненням фактичних даних.

Звітність ІП

Розвиток календаря податків і звітності попередній розрахунок податків . У податковому календарі з'явився зручний інструмент "Монітор податків і звітності". Новий "Монітор" дозволить підприємцеві отримувати інформацію про нараховані податки, робити приблизний розрахунок і дізнаватися орієнтовну суму податків в поточному податковому періоді. Прогнозування суми податкової виплати допоможе в плануванні бюджету компанії і дозволить уникнути касових розривів.

Зведені показники по податках і звітності . На робочий стіл "Пульс бізнесу" тепер також можна додати такі зведені показники по податках і звітності: кількість завдань по формуванню звітності, кількість завдань по сплаті податків, сума податків до сплати. Терміни здачі звітності та сума податків тепер завжди будуть під рукою.

НДІ

Помічник копіювання . З'явився новий зручний помічник для копіювання характеристик, одиниць виміру, складів наборів і специфікацій номенклатури. У картці номенклатури на відповідних вкладках додані команди "Скопіювати від" і "Скопіювати іншим". При натисканні на будь-яку з них буде відкритий помічник копіювання характеристик, в якому користувач зможе в два кліка вибрати властивості номенклатури і скопіювати їх. При копіюванні номенклатури по команді "Скопіювати" (F9) програма автоматично запропонує копіювання пов'язаної інформації. Користувач може скопіювати всі дані або вказати, які позиції необхідно скопіювати. Новий помічник копіювання характеристик позбавить користувачів від довгого і монотонного створення ідентичних властивостей для різних товарів.

Права доступу

Налаштування прав на рівні записів по організаціям . Дана можливість дозволить розмежувати видимість об'єктів для співробітників, що належать до різних організацій. Така опція корисна, наприклад, якщо компанія працює відразу в декількох регіонах. Користувачі в сусідньому регіоні будуть бачити тільки належні їм документи без настройки додаткових фільтрів. Будуть приховані організації (крім дозволених) і всі документи по цим організаціям. У звіти потрапить інформація тільки по "своїм" організаціям.

Новий профіль прав доступу "Тільки перегляд" . Профіль дозволяє тільки переглядати дані бази без внесення змін. Такий профіль потрібно при допуску до роботи з інформаційною базою співробітника, якому не потрібно вносити або редагувати будь-яку інформацію, наприклад інвестора, аналітика або нового співробітника.

Детальний опис нових можливостей версії 1.6.13 конфігурації "Управління невеликою фірмою" наведено на сторінці http://its.1c.ru/updinfo/smallbusiness/1.6.13.

1С:УНФ

"1С:Управління невеликою фірмою 8" (1С:УНФ) це комплексне готове рішення для управління та обліку в малому бізнесі. Все міститься в одній програмі: продажу, закупівлі, склад, виробництво, фінанси, зарплата, аналіз стану компанії, звітність і CRM. Повний опис можливостей "1С:Управління невеликою фірмою 8" см. На http://v8.1c.ru/small.biz/.

Також ви можете ознайомитися з іншими матеріалами по 1С:УНФ:

  • Презентація: http://v8.1c.ru/small.biz/unf.ppt.
  • Понад 70 роликів і вебінарів на youtube-каналі https://www.youtube.com/c/unf.
  • Група в Facebook: https://www.facebook.com/smb.1c.ru/.
  • Спільнота "Вконтакте": https://vk.com/1sunf.
  • Опції для мобільного застосування: https://sbm.1c.ru/.

Варіанти роботи і ціни

Вибирайте найбільш зручний для себе режим роботи:

  • У хмарному сервісі "1С:Підприємство 8 через Інтернет" (https://1cfresh.com/). Сервіс забезпечує доступ через Інтернет до конфігурації "Управління невеликою фірмою" в рамках моделі SaaS   ( "Програмне забезпечення як сервіс"). Цю модель також називають роботою в хмарі.
  • Орендуйте у офіційних партнерів мережі "1С:Оренда ПО" від 700 руб. в місяць для одного користувача, см. http://www.1c.ru/partners-pp/partners.html.
  • Встановіть програму на свій комп'ютер від 4   600 руб. одноразово за однопользовательськую версію на весь час використання.
  • Безкоштовно працюйте в мобільному додатку 1С:УНФ (http://sbm.1c.ru), синхронізуючи по необхідності дані з платними "коробочки" версією або хмарним сервісом.

Використання конфігурації "Управління невеликою фірмою" в хмарному сервісі "1С:Підприємство через Інтернет" є при оформленні підписки на один з тарифів сервісу. Рекомендовані роздрібні ціни вказані в таблиці:

Тариф

Кількість додатків

Кількість одночасних сеансів

На 1 міс., руб.

На 3 міс.

На 6 міс.

На 12 міс.

ТЕХНО

1

2

 

 

7. 854

15 036

ПРОФ

Не обмежено

5

4 818

9 636

18 600

35 592

Пільгові рекомендовані ціни при безперервному продовженні договору (ціни можуть застосовуватися при укладанні договору не пізніше ніж через 30 днів після закінчення тестового періоду або попереднього договору):

Тариф

Кількість додатків

Кількість одночасних сеансів

На 1 міс. ,

руб.

На 3 міс.

На 6 міс.

На 12 міс.

ТЕХНО

1

2

 

 

6 546

12 528

ПРОФ

Не обмежено

5

4 015

8 031

15 498

29 664

Додаткові відомості про тарифи та умови на сайті https://1cfresh.com/price.

При цьому в будь-який момент ви можете перейти з хмарної версії на "коробочки" з перенесенням всіх накопичених даних або, навпаки, з "коробочки" версії в хмарний сервіс фірми "1С" або партнерів "1С".

Конфігурація "Управління невеликою фірмою" входить в поставку наступних програмних продуктів:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

4601546104014

1С:Управління невеликою фірмою 8. Базова версія з разовою оплатою

4   600

2   300

2   070

2900001705226

1С:Управління невеликою фірмою 8. Базова версія. Електронна поставка з разовою оплатою

4   600

2   300

2   070

4601546081124

1С:Управління невеликою фірмою 8 ПРОФ.

Для підтримки необхідно укласти договір 1С:ІТС на платній основі

17   400

8   700

7   830

2900001705240

1С:Управління невеликою фірмою 8 ПРОФ. Електронна поставка

Для підтримки необхідно укласти договір 1С:ІТС на платній основі

17   400

8   700

7   830

4601546086211

1С:Управління невеликою фірмою 8 ПРОФ на 5 користувачів.

Для підтримки необхідно укласти договір 1С:ІТС на платній основі

31   800

15   900

14   310

2900001705257

1С:Управління невеликою фірмою 8 ПРОФ на 5 користувачів. Електронна поставка

Для підтримки необхідно укласти договір 1С:ІТС на платній основі

31   800

15   900

14   310

4601546045874

1C: Підприємство 8. Комплект для навчання в вищих та середніх навчальних закладах

Продаж за договором про співробітництво з вищими і середніми освітніми установами

_

14   400

12   960

Придбати програмні продукти можна через партнерів-франчайзі фірми "1С", див. Http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp. Продукт 4601546104014 "1С:Управління невеликою фірмою 8. Базова версія" також продається в магазинах мережі "1С Інтерес" (див. Http://www.1c-interes.ru/) і в відділі продажів фірми "1С" (Москва, вул . Селезневской, д. 21).

Учасники базової версії отримують оновлення програми і консультації лінії технічної підтримки без додаткової оплати після реєстрації придбаної копії програми в фірмі "1С". Для використання додаткових можливостей і сервісів 1С:ІТС (див. Https://portal.1c.ru/) необхідно укласти платний договір 1С:ІТС.

Підтримка користувачів продуктів версії ПРОФ здійснюється тільки за договором інформаційно-технологічного супроводу 1С:ІТС. У вартість продукту включений пільговий період підтримки. Після закінчення пільгового періоду користувачеві необхідно продовжити договір 1С:ІТС на платній основі.

Отримати детальну інформацію про договір 1С:ІТС можна на сторінці http://its.1c.ru/db/aboutits#. Рекомендовані ціни на 1С:ІТС наведені на сторінці http://its.1c.ru/db/aboutits#content:22:hdoc.

Для отримання якісних сервісних та консалтингових послуг за договором 1С:ІТС фірма "1С" рекомендує звертатися в http://its.1c.ru/db/aboutits#content:23:hdoc - "Центри супроводу 1С" або до сервіс -партнером вашого регіону, см. http://www.1c.ru/rus/partners/service.jsp.

Як отримати версію 1.6.13 конфігурації "Управління невеликою фірмою"

Версія 1.6.13 конфігурації "Управління невеликою фірмою" надається зареєстрованим користувачам програмних продуктів, що включають конфігурацію "Управління невеликою фірмою" версії ПРОФ або базової версії, в передбаченому для них порядку оновлення конфігурації. Порядок і умови надання оновлень вказані в реєстраційній картці програмного продукту. Для користувачів версії ПРОФ необхідно мати діючий договір інформаційно-технологічного супроводу 1С:ІТС.

Для використання версії 1.6.13 конфігурації потрібно встановити версію платформи "1С:Підприємство 8" не нижче 8.3.10.

Версії 1.6.13 конфігурації і 8.3.10 платформи можна отримати в сервісі "1С:Оновлення програм" на порталі 1С:ІТС https://portal.1c.ru/, а також у складі грудневого випуску 1С:ІТС за 2017 рік.