Купити

Початок продажів продуктів і рішень "Центр мовних технологій"

 

Фірма "1С" повідомляє про початок продажів на території Російської Федерації товарів і рішень групи компаній "Центр мовних технологій" ( "ЦРТ"), розробника систем в сфері мультимодальной біометрії, відеоідентифікації, розпізнавання і синтезу мови, багатоканального запису, обробки та аналізу аудіо- та відеоінформації. Фірмі "1С" присвоєно статус офіційного дистриб'ютора.

Через партнерську мережу фірми "1С" поширюються рішення "Візірь.Lite", "Smart Logger", "Рупор.Бліц", "Voice2Med", "VOCO" і "VoiceKey".

Візірь.Lite

Біометрична система розпізнавання осіб в реальному часі, що представляє собою готовий   комплекс з налаштованим обладнанням, встановленим програмним забезпеченням і технічною підтримкою. Рішення "все в одному" дозволяє бути ближче до сучасних біометричних технологій, які стали доступнішими: високий рівень безпеки за прийнятною ціною і в короткі терміни. Одне рішення багато можливостей: додатковий інструмент для підвищення дисципліни, якості обслуговування і комфорту.

Призначення:

  • Застосування в місцях масового перебування людей, для визначення представляють інтерес осіб, в реальному часі.
  • Контроль доступу на різні об'єкти по біометричних характеристик особи.
  • Рішення задач обліку робочого часом співробітників.
  • Визначення V.I.P. персон.
  • Визначення статі, віку відвідувачів, для подальшої обробки.
  • Підрахунок відвідувачів.
  • Створення структурованої картотеки фотографій і супутньої інформації, з оцінкою якості.
  • Пошук в картотеці по фото- або відеозображення.
  • Пошук в відеоархіву.

Області застосування:

  • Периметри зон транспортної безпеки: залізничні, річкові та морські вокзали, метрополітен, аеропорти, автовокзали.
  • Об'єкти спортивно-масових заходів.
  • Стратегічно важливі промислові об'єкти.
  • Об'єкти міської інфраструктури: готелі, міські парки, виставкові центри, школи і дитячі сади.
  • Промислові підприємства.
  • Бізнес центри.
  • Магазини, гіпермаркети, торгові центри, розважальні центри.

Функціональні можливості системи:

  • Виявлення осіб в потоці.
  • Біометричний пошук в реальному масштабі часу і за запитом.
  • Генерація сигналів тривоги на робочому місці а також можливість оповіщення по e -mail, SMS, MMS. Виділення і фіксування зі збереженням в архіві (із зазначенням часу, дати і місця) всіх осіб, які перетинають кордон контролю.
  • Порівняння зображення виділених осіб з контрольної базою фото розшукуваних осіб.
  • Забезпечення можливості пошуку особи по архіву з використанням фотографії розшукуваного.
  • Можливість поповнювати і редагувати контрольну базу.
  • Ведення журналу роботи системи.
  • Забезпечення контролю будь-якого заданого кількості рубежів, в тому числі входів і виходів.
  • Введення даних в картотеку з будь-яких джерел: фотозображення, відеофайли, фотокамери, сканери, веб-камери.
  • Автоматичний контроль якості що вводиться матеріалу за стандартом ДСТУ ISO / IEC 19794-5.
  • Автоматизація робочих процесів, розподіл ролей користувачів, розмежування прав доступу, аудит дій користувачів.
  • Можливість інтеграції з системами контролю управління доступу, CRM системами, системами відеоспостереження.
  • Визначення статі і віку відвідувачів.
  • Підсистема управління картою об'єкта, що здійснює стеження за пересуванням осіб на об'єкті.

Принцип роботи системи:

До складу системи входять наступні компоненти:

  • 1 Міні-ПК "Візир".
  • 2 IP-відеокамери з об'єктивами.
  • 1 комутатор.
  • 1 веб-камера.
  • 1 ноутбук.
  • 1 комплект кабелів.
  • ПО "Візир"
  • Документація

Відповідність можливостей програмного забезпечення законодавству Російської Федерації:

  • Програмне забезпечення "Візир" включено до реєстру вітчизняного ПО.
  • Програмне забезпечення "Візир" відповідає вимогам Наказу МВС Росії від 17.11.2015 №1092
  • Програмне забезпечення "Візир" відповідає вимогам Постанови Уряду РФ №202 від 6 березня 2015
  • Програмне забезпечення "Візир" відповідає вимогам Постанови Уряду РФ від 26 сентября2016 р № 969

Smart Logger

Система управління якістю обслуговування і аналітики взаємодій з клієнтами.

Призначення:

Система призначена для автоматизації контролю та аналізу роботи співробітників, задіяних в обробці звернень клієнтів: операторів контактних центрів, менеджерів з продажу, фахівців сервісних служб і служб технічної підтримки. Система дозволяє реєструвати і проводити комплексний аналіз звернень клієнтів по голосовим і текстовим (цифровим) каналам комунікацій, здійснювати моніторинг лояльності і оцінювати задоволеність клієнтів якістю продуктів і послуг організації.

Smart Logger сумісний c поширеними технологічними платформами корпоративної телефонії та контактних центрів. Smart Logger може використовуватися в якості рішення для реєстрації та аналізу аудіо-відео інформації в офісах обслуговування, торгових залах і касових зонах підприємств торгівлі і сервісу.

Програмне забезпечення Smart Logger включено до Єдиного реєстру російських програм для електронних обчислювальних машин і баз даних Мінзв'язку (Реєстр. №2008).

Області застосування:

  • Фінансові та страхові організації.
  • Контактні центри.
  • Служби технічної підтримки.
  • Офіси продажів і підприємства торгівлі.
  • Диспетчерські служби підприємств транспорту, енергетики.
  • Служби корпоративної безпеки.

Можливості системи:

  • Реєстрація взаємодій з клієнтами по різних каналах комунікацій: телефон, чат.
  • Розпізнавання телефонних дзвінків в текст.
  • Пошук, фільтрація і сортування інформації про взаємодію з клієнтом за ключовими словами і
  • виразами, по тональності розмови, за ознаками мовної активності.
  • Аналітика текстів розпізнаної мови телефонних переговорів і чатів з клієнтами.
  • Запис екранів моніторів ПК з діями співробітників під час обслуговування клієнтів.
  • Прослуховування виклику і перегляд екранів операторів в реальному часі.
  • Оцінка роботи операторів за допомогою оціночних карт.
  • Автоматична оцінка якості переговорів з клієнтами по телефону.
  • Інтеграція з CRM організації.
  • Попередньо і настроюються звіти та інформаційні панелі.

Рупор.БЛІЦ

Система, призначена для оперативного доведення голосових і текстових інформаційних повідомлень, а також проведення масових опитувань в діалогової формі в автоматичному режимі по різних каналах зв'язку.

Програмне забезпечення Рупор.БЛІЦ включено до Єдиного реєстру російських програм для електронних обчислювальних машин і баз даних Мінзв'язку (Реєстр. №1959).

Області застосування:

  • Персоналізоване інформування клієнтів про стан індивідуального рахунку, наявності заборгованості, термінами і порядок погашення кредиту, нагадування про необхідність своєчасної оплати.
  • Масове оповіщення населення і співробітників організацій про надзвичайні події.
  • Інформування співробітників організацій про події на підприємстві.
  • проактивний дозвон до клієнтів з перекладом викликів на операторів контакт-центру.
  • Моніторинг актуальності зазначених клієнтами контактних даних.
  • Інформування споживачів енергозбутових компаній, водоканалів, ЖКГ, інтернет провайдерів про аварії і регламентних роботах в мережі.
  • Реклама товарів і послуг, телефонний маркетинг.
  • Соціологічні опитування та опитування з метою контролю якості обслуговування.

Функціональні можливості системи:

  • До 120 одночасних сесій мовного взаємодії.
  • До 400 одночасних телефонних викликів із записом відповідей.
  • Розвинена система поділу прав користувачів.
  • Можливості по відправці коротких текстових повідомлень (SMS) по протоколу SMPP.
  • Доведення інформації в автоматичному режимі з урахуванням тимчасових зон респондентів.
  • Підтримка відправки коротких текстових повідомлень (SMS) з використанням GSM-модемів.
  • E-mail інформування.
  • Можливості по отриманню завдань від зовнішніх інформаційних систем і повернення їм результатів взаємодії в структурованій формі.

Voice2Med

Додаток для заповнення медичних протоколів голосом.

Функціональні можливості:

  • Автоматичне розпізнавання вільної мови в текст в режимі реального часу.
  • Заповнення шаблонизировать протоколів і будь-яких текстових документів.
  • Можливість донавчання і додати слова до словника.
  • Пунктуація і автозамена.
  • Можливість редагування тексту перед збереженням.
  • Використання професійної гарнітури забезпечує відсікання шумів навколишнього середовища.

Принцип роботи системи:

VOCO

Windows-додаток для перетворення мови в текст.

Функціональні можливості:

  • Розпізнавання діктовочной мови з мікрофону.
  • Розпізнавання аудіозаписів.
  • Навчання термінології користувача.

VoiceKey.PLATFORM

Платформа мультимодальной біометричної аутентифікації користувачів в каналах дистанційного обслуговування.

Призначення:

Мультифункціональна біометрична платформа для аутентифікації при дистанційному обслуговуванні, яка використовує для підтвердження особи людини його голос і обличчя, що дозволяє відмовитися від PIN-кодів і паролів, одночасно підвищуючи рівень безпеки.

Області застосування:

Платформа застосовується для біометричної верифікації та ідентифікації користувачів, виявлення шахраїв, підвищення ефективності контактних центрів, захисту корпоративної інформації, забезпечення безпеки передачі даних через інтернет в мобільному додатку або особистому кабінеті на сайті. Платформа дозволяє побудувати один або декілька сценаріїв підтвердження особи, функціональність додається у міру зростання потреб організації.

До складу платформи входять наступні рішення:

VoiceKey.AGENT - рішення, яке дозволяє підтверджувати особистість клієнта по голосу під час розмови з фахівцями контактного центру максимально зручно і безпечно.

VoiceKey.IVR - рішення, що дозволяє провести швидке і надійне підтвердження особи користувачів IVR-систем в автоматичному режимі без участі операторів контактного центру, тим самим знімаючи навантаження з операторів і скорочуючи витрати організації на обробку вхідних викликів.

VoiceKey.ONEPASS рішення, що використовує біометричні дані (обличчя і голос) для допуску користувача в мобільні додатки.

VoiceKey.FRAUD - спеціалізоване рішення, яке призначене для пошуку та виявлення шахраїв як безпосередньо під час розмови з оператором, так і в записах переговорів.

Одним з переваг платформи є гнучка інтеграція з мобільними і web-додатками, більшістю популярних АТС, IVR і CRM.

Умови придбання і використання

Більшість рішень "ЦРТ" вимагає аналізу потреб і завдань клієнта. Специфікація програмної / апаратної частини і перелік робіт з пусконаладки підбираються індивідуально.

Орієнтовні ціни на рішення "ЦРТ":

 

Найменування

Рек. роздрібна ціна базової одиниці, без апаратної частини і доп. модулів, руб., ПДВ не обкладається

Smart Logger

від 17 000,00 руб.

Рупор.БЛІЦ

від 117 000,00 руб.

Voice2Med

від 21 000,00 руб.

VOCO

від 13 900,00 руб.

VoiceKey.PLATFORM

За запитом

Найменування

Рек. роздрібна ціна Апаратно-програмного комплексу, руб., включаючи ПДВ 18% (апаратна частина)

АПК.Візірь.Lite

від 815 000,00 руб.

Детальніше про продукти "Центру мовних технологій" можна дізнатися на сайті розробника: https://www.speechpro.ru/product/.

З питань придбання рішень "ЦРТ" звертайтеся до http://www.1csoft.ru/wherebuy/ - партнерам фірми "1С" (http://www.1csoft.ru/wherebuy/) в вашому регіоні.