Купити

Випуск редакції 1.6 прикладного рішення "1С:Управління ритуальними послугами"

 

Фірма "1С" сповіщає користувачів і партнерів про випуск редакції 1.6 прикладного рішення "1С:Управління ритуальними послугами" - спільного продукту фірми "1С" і ТОВ "УКСБ" (Центр розробки "ІЦ Еліт-профіт"), розробленого на платформі "1С:Підприємство" версії 8.3 і призначеного для автоматизації діяльності ритуальних агентств, похоронних бюро, граверних майстерень, кладовищ та інших підприємств, що надають ритуальні послуги.

Конфігурація "1С:Управління ритуальними послугами" розроблена на базі типової конфігурації "1С:Управління нашою фірмою" редакції 1.6 системи програм "1С:Підприємство 8" зі збереженням усіх можливостей і механізмів типового рішення і використовує всі переваги технологічної платформи "1С:підприємство 8 "версії 8.3, що забезпечує масштабованість, відкритість, простоту адміністрування і конфігурації. У конфігурації використані можливості платформи 8.3 для роботи в режимі клієнтського додатка (тонкий клієнт і веб-клієнт) для галузевого функціоналу. Це забезпечує можливість роботи в WEB-інтерфейсі, що робить роботу користувачів більш інтуїтивно зрозумілою і дозволяє працювати віддалено.

При розробці нової редакції "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами", були враховані результати впровадження та експлуатації конфігурації на декількох десятках підприємств галузі, серед яких ТОВ "Лінк Ритуал", ТОВ "габро Похоронний дім" , МУП ЖКГ "ПКК Собінський РАЙОНУ" та інші.

ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ "1С:Підприємство 8. управління ритуальних послуг"

З 08.12.2017 р в продажу програмні продукти "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами":

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

4601546118103

1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами

35 000

17 500

15 750

4601546118110

1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами для 5 користувачів

60 000

30 000

27 000

4601546118127

1С:Управління ритуальними послугами. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце

6 300

3 150

2 835

4601546118134

1С:Управління ритуальними послугами. Клієнтська   ліцензія на 5 робочих місць

21 600

10 800

9 720

4601546118141

1С:Управління ритуальними послугами. Клієнтська   ліцензія на 10 робочих місць

41 400

20 700

18 630

2900001645058

1С:Управління ритуальними послугами. NFR

-

-

4 000

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ:

Програмний продукт "1C: Управління ритуальними послугами" призначений для автоматизації процесів обробки замовлень на ритуальні послуги, виробництва ритуального приладдя, встановлення пам'ятників, автоматизації послуг автотранспорту.

Функціонал програмного продукту доповнено такими можливостями:

  • Розроблено нову форма замовлення на пам'ятник;
  • Реалізовано застосування автоматичних знижок для покупців;
  • Додані нові друковані форми замовлення на пам'ятник;
  • Додана можливість урахування відшкодування витрат на похорон кількома способами розподілу;
  • Реалізована книга реєстрації поховань;
  • Доопрацьовано звіт по дебіторської заборгованості з урахуванням досвіду впровадження попередньої редакції продукту;
  • Додані наступні звіти:
    • Звіт по замовленнях;
    • Звіт по клієнтах;
    • Звіт по субпідрядним роботам;
    • Звіт за джерелами інформації і їх результативності;
  • Розроблено формування "графіка обряду" (звіт з зазначенням часу послуги) в замовленні на ритуальні послуги;
  • Реалізовано ведення обліку, підготовка та здача звітності для індивідуальних підприємців;
  • Розроблено підтримка ССО і ЕНВД, розрахунок податків і складання звітності відповідно до чинного законодавства;
  • Реалізовано розрахунок зарплати, податків і внесків до соціальних фондів для співробітників, складання та надання звітності;
  • У конфігурацію вбудований сервіс "1С-Звітність" для підготовки, перевірки та відправки звітності в ФНС, ПФР, ФСС і ін.;
  • Забезпечено простота і наочність інтерфейсу для швидкого обліку руху грошей;
  • Реалізовано розподіл платежів за документами і договорами;
  • Змінено картка номенклатури   - тепер вона містить інформацію про продажі, залишках, поточну ціну і історію змін цін;
  • Забезпечено швидкий підбір товарів за різними характеристиками, цінами, наявності на складі;
  • Додана завантаження нових товарних категорій, структури описів і характеристик товарів з Яндекс.Маркет;
  • Оптимізовано форми для роботи з контактною інформацією юридичних і фізичних осіб;
  • Реалізовано поділ контрагентів на групи & ndash; покупців / постачальників та інших;
  • Створено якісно нова система настройки звітів і пошуку потрібної інформації & ndash; як в пошуковику;
  • З'явилася можливість наочного порівняння показників за різні періоди: кольорові індикатори динаміки (зростання, падіння), колонки з відносними і абсолютними змінами показників.
  • Розроблено персональний бізнес-монітор на робочому столі -   тільки потрібні показники в зручному вигляді;
  • Реалізовано нові вимоги Федерального Закону №54-ФЗ.  

Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "1C: Управління ритуальними послугами" наводиться в Додатку 1 і на сайті http://solutions.1c.ru/catalog/ritual/features .

Рішення "1C: Управління ритуальними послугами" редакції 1.6. пройшло сертифікацію "1С:Сумісно", інформаційний лист №21838 від 08.09.2016 (http://1c.ru/news/info.jsp?id=21838).

СКЛАД ПРОДУКТІВ, ВКЛЮЧАЮТЬ конфігурації "Управління ритуальних послуг"

Продукт "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами" (артикул 4601546118103) включає в себе:

  • Дистрибутиви:
    • платформи "1С:Підприємство 8" версії 8.3;
    • типової конфігурації "Управління невеликою фірми" ред. 1.6;
    • галузевої конфігурації "Управління ритуальними послугами" ред. 1.6;
  • Диск ІТС;
  • Комплект документації по платформі "1С:Підприємство 8";
  • Комплект документації за типовою і галузевої конфігурації;
  • Купон на пільгове Інформаційно-технологічний супровід "1С:Підприємство";
  • Конверт з пінкод програмної ліцензії на платформу "1С:Підприємство 8";
  • Конверт з пінкод програмної ліцензії на конфігурацію "Управління ритуальними послугами";
  • Конверт з пінкод для реєстрації на сайті підтримки користувачів;
  • Ліцензії на використання системи "1С:Підприємство 8", конфігурацій "Управління нашою фірмою"   і "Управління ритуальними послугами" на одному робочому місці.

Продукт "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами" (артикул 4601546118110) включає в себе:

  • Дистрибутиви:
    • платформи "1С:Підприємство 8" версії 8.3;
    • типової конфігурації "Управління нашою фірмою" ред. 1.6;
    • галузевої конфігурації "Управління ритуальними послугами" ред. 1.6;
  • Диск ІТС;
  • Комплект документації по платформі "1С:Підприємство 8";
  • Комплект документації за типовою і галузевої конфігурації;
  • Купон на пільгове Інформаційно-технологічний супровід "1С:Підприємство";
  • Конверт з пінкод програмної ліцензії на платформу "1С:Підприємство 8" на 5 робочих місць;
  • Конверт з пінкод програмної ліцензії на конфігурацію "Управління ритуальними послугами" на 5 робочих місць;
  • Конверт з пінкод для реєстрації на сайті підтримки користувачів;
  • Ліцензії на використання системи "1С:Підприємство 8", конфігурацій "Управління нашою фірмою"   і "Управління ритуальними послугами" на п'яти робочих місцях.

Конфігурація "Управління ритуальними послугами" є захищеною і містить фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем.

Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу "1С:Підприємство 8" (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500 робочих місць) і клієнтських ліцензій "1С:Управління ритуальними послугами" (на 1, 5, 10 робочих місць).

Кількість ліцензій на використання конфігурації "Управління ритуальними послугами" і платформи "1С:Підприємство 8" визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією "Управління ритуальними послугами" на платформі "1С:Підприємство 8".

Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання сервера "1С:Підприємство 8". Більш докладно про клієнт-серверному варіанті роботи "1С:Підприємство 8" можна ознайомитися http://v8.1c.ru/overview/Term_000000033.htm#1 - на сайті фірми "1С".

документації, що включає ПОСТАЧАННЯ ПРОГРАМНИХ ​​ПРОДУКТІВ

В поставку продуктів:

  • 4601546118103 "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами";
  • 4601546118110 "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами для 5 користувачів"

  включена така документація:

  • 1С:Підприємство 8.3. Керівництво адміністратора;
  • 1С:Підприємство 8.3. Керівництво користувача;
  • 1С:Підприємство 8.3. Керівництво розробника (у 2 частинах);
  • 1С:Підприємство 8. Конфігурація "Управління нашою фірмою". Редакція 1.6. Опис:
  • 2900001812597 1С:Підприємство 8. Конфігурація "Управління ритуальними послугами". Редакція 1.6. Керівництво користувача.

Синтаксис вбудованої мови і мови запитів представлений в книзі "1С:Підприємство 8.3. Керівництво розробника" (в 2-х частинах). Опис об'єктної моделі повністю включено в поставку в електронному вигляді (у розділах довідки Конфігуратора і Синтакс-Помічнику). Опис об'єктної моделі у вигляді паперової книги "1С:Підприємство 8.3. Опис вбудованої мови" (в 5-ти частинах) можна придбати окремо:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна
ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001483575

1С:Підприємство 8.3. Опис вбудованої мови (у 5 частинах)

2 100

1. 410

1. 220

Передбачено придбання не більше одного екземпляра на один реєстраційний номер.

Для користувачів програмних продуктів   4601546118103 "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами" і 4601546118110 "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами для 5 користувачів" передбачено придбання додаткових книг:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна
ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001812597

1С:Підприємство 8. Конфігурація "Управління ритуальними послугами". Редакція 1.6. Керівництво користувача (в двох частинах)

450

225

225

Для придбання книг документації для своєї організації або для організації користувача партнер оформляє заявку на придбання документації за адресою: http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx.

Перед подачею заявки на придбання документації рекомендується перевірити реєстрацію продукту користувача і його підписку на ІТС. Партнер може перевірити реєстрацію продукту на сторінці   http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx, вибравши з меню заявок пункт "Реєстрація & ndash; Перевірка реєстрації" і заповнивши відповідну заявку.

Перевірка підписки на ІТС здійснюється на сайті підтримки користувачів https://portal.1c.ru/partner/subscription/check.

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНИХ ​​ПРОДУКТІВ

Поширення і впровадження програмних продуктів 4601546118103 "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами" і 4601546118110 "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами для 5 користувачів" ведеться тільки партнерами-франчайзі фірми "1С". Обов'язкових вимог щодо наявності сертифікованих фахівців немає.

апгрейд

Користувачі програмних продуктів:

  • 4601546006608: 1С:Бухгалтерія 7.7 Стандартна версія;
  • 4601546006615 1С:Бухгалтерія 7.7 ПРОФ;
  • 4601546006622 1С:Підприємство   7.7   (Мережева   версія).   Бухгалтерський     облік. Типова конфігурація;
  • 4601546006639 1С:Підприємство   7.7   для   SQL.   Бухгалтерський   облік.     Типова конфігурація;
  • 4601546048806 1С:Бухгалтерія 7.7 ПРОФ + ІТС USB;
  • 4601546048813 1С:Підприємство   7.7   (Мережева   версія).   Бухгалтерський     облік. Типова конфігурація + ІТС USB;
  • 4601546048820 1С:Підприємство   7.7   для   SQL.   Бухгалтерський   облік.     Типова конфігурація + ІТС USB;
  • 4601546010780 1С:Підприємство 7.7. Набір для невеликої фірми;
  • 4601546006585 1С:Торгівля і склад 7.7 ПРОФ;
  • 4601546006653 1С:Підприємство 7.7. Мережева версія для 3-х користувачів. Оперативний облік. Конфігурація "Торгівля + склад";
  • 4601546006660 1С:Підприємство 7.7. Мережева версія. Оперативний облік. Конфігурація "Торгівля + склад";
  • 4601546006677 1С:Підприємство 7.7 для SQL. Оперативний облік. Конфігурація "Торгівля + склад";
  • 4601546048875 1С:Торгівля і склад 7.7 ПРОФ + ІТС USB;
  • 4601546048882 1С:Підприємство 7.7. Мережева версія для 3-х користувачів. Оперативний облік. Конфігурація "Торгівля + склад" + ІТС USB;
  • 4601546048899 1С:Підприємство 7.7. Мережева версія для 3-х користувачів. Оперативний облік. Конфігурація "Торгівля + склад" + ІТС USB;
  • 4601546048905 1С:Підприємство 7.7 для SQL. Оперативний облік. Конфігурація "Торгівля + склад" + ІТС USB;
  • 4601546007254 1С:Аспект 7.7. Компактна торгова система;
  • 4601546044440 1С:Управління торгівлею 8. Базова версія;
  • 4601546018038 1С:Підприємство 8.0. Управління торгівлею;
  • 4601546041814 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею;
  • 4601546081124 1С:Управління нашою фірмою 8;
  • 4601546092632 1С:Підприємство 8.2. Технологічна поставка;
  • 4601546111548 1С:Підприємство 8.3. Технологічна поставка

можуть придбати програмні продукти

  • 4601546118103 "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами";
  • 4601546118110 "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами для 5 користувачів".

Вартість апгрейда складе: вартість продукту мінус вартість продукту, що здається плюс 150 рублів, але не менше половини вартості продукту.

Нові продукти можуть купуватися окремо, або в комплекті з клієнтськими і серверними ліцензіями.

В фірму "1С" передаються ключі захисту і реєстраційні анкети, що входять в поставку здаються за умовами апгрейда продуктів (ліцензійна угода і ключ захисту платформи, при наявності перелічених комплектуючих). Виняток становлять рішення на платформі   "1С:Підприємство 7.7" - ключі не передаються. Надалі користувачі не зможуть отримувати оновлення по продуктам, з яких зроблений апгрейд.

Апгрейд з бандлів і апгрейд на додаткові ліцензії не передбачений.

ПЕРЕХІД НА НОВУ РЕДАКЦІЮ ПРОГРАМНИХ ​​ПРОДУКТІВ "1С:управління ритуальних послуг"

Зареєстровані користувачі програмного продукту "1С:Підприємство 8. Управління ритуальними послугами" редакція 1.5, мають діючий договір 1С:ІТС, можуть отримати нову редакцію в передбаченому для них порядку оновлення реліза конфігурації.

Дистрибутив конфігурації для оновлення через інтернет-підтримку опублікований на сайті підтримки користувачів системи "1С:Підприємство 8" https://releases.1c.ru/project/Elit_Ritual16.

Перехід на редакцію 1.6   виконується оновленням конфігурації редакції 1.5, при цьому накопичені в інформаційній базі дані зберігаються. Необхідна версія платформи вказана в файлі "Нове в версії", що входить в поставку конфігурації.     Автоматичне оновлення конфігурації можливо з версії 1.5.4.60 і пізніших версій редакції 1.5. Користувачам, у яких встановлена ​​більш рання версія конфігурації, необхідно попередньо виконати оновлення наявної конфігурації до версії не нижче 1.5.4.60.

ПІДТРИМКА РЕДАКЦІЇ 1.5 ПРОГРАМНИХ ​​ПРОДУКТІВ "1С:управління ритуальних послуг"

В даний час в редакції 1.5 конфігурації "Управління ритуальними послугами" підтримуються поточні зміни законодавства і виправляються виявлені помилки. Розвиток функціональності прикладного рішення здійснюється тільки в редакції 1.6.

01.02.2018 підтримку редакції 1.5 планується припинити.

Користувачам конфігурації "Управління ритуальними послугами" рекомендується перейти на редакцію 1.6

СЕРВІС

Сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "Управління ритуальними послугами" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою "1С:Підприємство" здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу "1С:Підприємство" (1С:ІТС).

Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) & ndash; офіційна підтримка, яку фірма "1С" спільно зі своїми партнерами надає користувачам програм "1С:Підприємство" на регулярній і безперервній основі. Офіційна підтримка включає в себе Сервіси 1С:ІТС та послуги офіційних партнерів фірми "1С".

Сервіси 1С:ІТС дозволяють:

  • готувати і здавати регламентовану звітність через Інтернет,
  • обмінюватися електронними рахунками-фактурами і іншими юридично значимими документами,
  • за допомогою автоматизованого резервного копіювання захищати від втрати і ушкоджень бази даних,
  • використовувати програму "1С:Підприємство" через Інтернет з будь-якої точки світу,
  • отримувати консультації у аудиторів і фахівців фірми "1С" і багато іншого.

Детальну інформацію про всі Сервісах "1С" см. На порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/.

Детальніше про склад і умови 1С:ІТС можна прочитати на сторінці www.its.1c.ru/about.

В комплект основного постачання "1С:Управління ритуальними послугами" включається DVD-випуск ІТС і купон на пільгове супровід 1С:ІТС (тривалість пільгового періоду залежить від схеми придбання, подробиці на сайті www.its.1c.ru). Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість поставки "1С:Управління ритуальними послугами". Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу 1С:ІТС, користувач має право користуватися інформаційними ресурсами фірми "1С", отримувати консультації у фірмі "1С" і у розробника програмного продукту "1С:Управління ритуальними послугами", а також поновлення програми і конфігурації без додаткової оплати.  

Номер телефону лінії консультацій фірми "1С" (495) 688-10-01, адреса електронної пошти hline@1c.ru. 

В частині, що стосується роботи безпосередньо з конфігурацією "Управління ритуальними послугами", консультації надає партнер-розробник компанія ТОВ "УКСБ" (центр розробки "ІЦ Еліт-профіт") по телефону лінії консультацій: +7 (495) 514- 19-90 з 10.00 до 17.00 за московським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком московських підприємств), за адресами електронної пошти sol@eprof.ru і hline@eprof.ru і по скайпу технічної підтримки - sol @ eprof. ru  

Користувачі отримують оновлення по платформі "1С:Підприємство", конфігурації "Управління нашою фірмою" і конфігурації "Управління ритуальними послугами" через партнерів-франчайзі, розробника і на сайті "1С" в розділі інтернет-підтримки користувачів: https: // releases.1c.ru /.

Після закінчення пільгового періоду, супровід по платформі "1С:Підприємство", конфігурацій "Управління нашою фірмою" і "Управління ритуальними послугами" здійснюється на платній основі, для його отримання необхідно оформити платний договір 1С:ІТС з необхідними видами сервісу на момент укладення (або пролонгації) договору.

Для оформлення договору 1С:ІТС звертайтеся до обслуговуючого вас партнеру або до рекомендованих фірмою "1С" Центрам Супроводження та Сервіс-партнерам у Вашому регіоні, зі списком можна ознайомитися на сторінці http://its.1c.ru/zakaz. < / p>

1С:управління ритуальних послуг. NFR

Для освоєння функціональних можливостей нового прикладного рішення і підготовки персоналу партнерських фірм випущений спеціальний програмний продукт & ndash; 2900001645058 1С:Управління ритуальними послугами. NFR, до складу поставки якого входить:

  • Установчий диск з дистрибутивом галузевої конфігурації "Управління ритуальними послугами";
  • Комплект документації по галузевої конфігурації;
  • Ключ апаратного захисту конфігурації "1С:Управління ритуальними послугами";
  • Ліцензія на використання конфігурації "1С:Управління ритуальними послугами" на одному робочому місці.

Заявки від партнерів на придбання даного продукту приймаються тільки в електронному вигляді. Заявку можна направити, заповнивши форму, яка доступна партнерам-франчайзі фірми "1С" в розділі технічної підтримки сайту фірми "1С".

Доступ для скачування дистрибутива поновлення конфігурації "Управління ритуальними послугами", редакції 1.6 надається при наявності діючого договору Інформаційно-технологічного супроводу (1С:ІТС для партнерів) зареєстрованим користувачам продукту 2900001645058 1С:Управління ритуальними послугами. NFR.

 

Додаток 1

Опис функціональних можливостей програмного продукту "1С:Управління ритуальними послугами"

"1С:Управління ритуальними послугами" & ndash; галузеве рішення, яке призначене для автоматизації управлінського і оперативного обліку на підприємствах ритуальної області: ритуальних агентств, похоронних бюро, граверних майстерень, кладовищ та інших підприємств, що надають ритуальні послуги.

Конфігурація "Управління ритуальними послугами" розроблена на основі типової конфігурації "http://v8.1c.ru/small.biz/ - Управління нашою фірмою", редакція 1.6 системи програм "1С:Підприємство 8" зі збереженням усіх можливостей і механізмів типового рішення, в тому числі інтерфейсу "Таксі".

Нові можливості платформи і інтерфейсу "Таксі" стали основою для поліпшення навігації і форм конфігурації. Використання нового сучасного інтерфейсу дозволило істотно підвищити зручність роботи з програмою. Відмінними рисами нового інтерфейсу є:

  • великий шрифт;
  • максимізація робочого простору на моніторах з різним дозволом;
  • сучасний дизайн;
  • комфортна робота користувачів протягом тривалого часу;
  • зручна навігація за рахунок використання допоміжних панелей: "Інструменти", "Вибране", "Історія" і "Повнотекстовий пошук";
  • зрозумілий і зручний пошук в списках, управління пошуком;
  • можливість самостійно конструювати робочий простір.

Побудована нова система навігації розділів, яка робить взаємодію користувача з конфігурацією зручніше, дозволяє легко орієнтуватися і швидко знаходити потрібний функціонал. Покращено зовнішній вигляд форм. Нова компоновка елементів в формах дозволяє користувачам комфортно працювати з дозволом екрану 1024х768. Детальніше про інтерфейс "Таксі" см. Http://v8.1c.ru/overview/Term_000000444.htm.

Рішення враховує специфіку підприємств ритуальних послуг і забезпечує наступні можливості:

  1. Прийом та облік замовлень від клієнтів на надання ритуальних послуг:
    • Реєстрація замовлень, що надійшли від клієнтів;
    • Оформлення заявок на виїзд агента;  

    • Надсилання заявок по електронній пошті агенту;
    • Швидке оформлення замовлення на ритуальні послуги & ndash; підбір для похорону з урахуванням залишків на складі;
    • Використання "наборів" в номенклатурі;  

    • Застосування автоматичних знижок для покупців;
    • Можливість урахування відшкодування витрат на похорон кількома способами розподілу;

    • Планування проведення обряду, резервування ресурсів & ndash; бригад, залів прощання, Катафальні транспорту тощо.;
    • Оформлення замовлення на надання Катафальні транспорту, автобусів тощо.;
    • Облік субпідрядних робіт;
    • Облік витрат матеріалів необхідних для виконання замовлення;
    • Відстеження готовності замовлення;
    • Оформлення прижиттєвих договорів на ритуальні послуги;
    • Розрахунок заробітної плати (по підрядах, відсотком від суми і т.д.);
    • Друк спеціалізованих форм документів;
    • Формування звітів:
      • по клієнтам;
      • по субпідрядним роботам;
      • за джерелами інформації і їх результативності.
    1. Прийом замовлень на пам'ятники і граверні роботи:
      • Реєстрація замовлень, що надійшли від клієнтів;
      • Формування всіх необхідних друкованих форм;
      • Розрахунок вартості нанесення гравіювань і написів;
      • Планування проведення робіт, резервування ресурсів & ndash; бригад, обладнання, транспорту і   т.п.;
      • Складання графічного макету пам'ятника або додавання зображень / файлів підготовлених в інших програмах;
      • Розрахунок заробітної плати граверам, робітникам і ін. Працівникам майстерень з виготовлення пам'ятників;
      • Відстеження виконання роботи з виготовлення пам'ятника.

      1. Прийом замовлень на догляд за місцями поховань:
          • Друк договорів на догляд за місцем поховання;
          • Можливість укладення договорів з фіксованими датами проведення робіт, або раз на місяць, квартал і т.д.;
          • Відстеження виконання договору, оформлення замовлення-нарядів робочим.
        1. Управління виробництвом:
          • Облік матеріалів, використаних у виробництві;
          • Формування замовлення-нарядів на виконання робіт;
          • Складання специфікацій і графіків виробництва продукції, виконання робіт;
          • Розрахунок зарплати виконавцям.
        2. Управління автотранспортом:
          • Облік ПММ;
          • Планування використання автотранспорту, складання маршруту;
          • Друк подорожніх листів і журналу подорожніх листів для всіх видів Катафальні автотранспорту;
          • Аналіз завантаженості Катафальні транспорту.
        3. Облік місць поховань:
          • Облік стану місць поховань (кладовищ, колумбарій);
          • Формування паспортів поховань;
          • Пошук місць поховань;
          • Формування книги реєстрації поховань.  
        4. Ведення обліку, підготовка та здача звітності для індивідуальних підприємців:
          • Підтримка ССО і ЕНВД, розрахунок податків і складання звітності в суворій відповідності до чинного законодавства;
          • Розрахунок зарплати, податків і внесків до соціальних фондів для співробітників, складання та надання звітності;
          • Вбудований сервіс "1С-Звітність" для підготовки, перевірки та відправки звітності в ФНС, ПФР, ФСС і ін.  
        5. Спрощення на старті:
          • Зручна організація "передстартового вікна" дозволяє швидко вказати початкові дані і приступити до роботи: вести єдину базу контактів і контрагентів, оформляти документи, готувати звітність тощо.;
          • Автоматичне налаштування програми під вид бізнесу, вказаний користувачем.  
        6. Гроші:
          • Простий інтерфейс для швидкого обліку руху грошей;
          • Прозорий облік витрат;
          • Просте розподіл платежів за документами і договорами.  
        7. Товари:
          • Швидкий підбір товарів за різними характеристиками, цінами, наявності на складі;
          • Завантаження нових товарних категорій, структури описів і характеристик товарів з Яндекс.Маркет.  
        8. Документи і їх списки:
          • Створення шаблонів і документів на основі шаблонів;
          • Підтримка автоматичного заповнення обов'язкових полів документів найбільш часто використовуваними значеннями (назва організації, склад і інші реквізити);
          • Призначення знижок як відсотком, так і абсолютної сумою;
          • Оптимізація системи пошуку інформації в документах, фільтрів.  
        9. Контакти:
          • Оптимізовано форми для роботи з контактною інформацією юридичних і фізичних осіб;
          • Поділ контрагентів на групи & ndash; покупців / постачальників та інших;
          • Панель додаткової інформації до переглядати контрагенту: поточний борг, дата останнього події, обсяг продажів і ін.  
        10. Звіти та аналітика:
          • Якісно нова система настройки звітів і пошуку потрібної інформації & ndash; як в пошуковику;
          • Наочне порівняння показників за різні періоди: кольорові індикатори динаміки (зростання, падіння), колонки з відносними і абсолютними змінами показників;
          • Персональний бізнес-монітор на робочому столі, тільки потрібні показники в зручному вигляді;
          • Новий вид традиційних звітів, новий звіт "Чисті активи".  
        11. Підтримка Закону 54 ФЗ:  
          • Підтримано формати фіскальних даних 1.0 і 1.0.5;
          • Підтримано авансові платежі;
          • Підтримано взаєморозрахунки з приватними особами.  
        12. Налаштування параметрів обліку:
          • Реєстрація інформації по організаціям підприємства;
          • Реєстрація структури підприємства & ndash; підрозділів і складів;
          • Налаштування параметрів обліку для кожного з функціональних розділів;
          • Налаштування сервісних функцій;
          • Введення початкових даних за розділами обліку.  
        13. Розмежування прав доступу до функцій програми, контроль дій персоналу:
          • поділ прав за розділами обліку;
          • обмеження доступу на рівні записів.  

          Розширена настройка прав доступу дозволяє вирішувати наступні завдання:

          • обмежити склад документів і звітів тільки тим розділом, з яким працює користувач;
          • обмежити доступ по групам контрагентів;
          • обмежити доступ до кас;
          • заборонити редагування цін в документах продажу;
          • заборонити редагування номенклатури.
          1. Інтеграція з "http://v8.1c.ru/buhv8/ - 1С:Бухгалтерія 8": ведення бухгалтерського та податкового обліку з використанням вже накопичених даних про роботу турагентства, що дозволяє виключити повторне введення інформації.
          2. Широкий спектр підключається торгового обладнання:
            • Фіскальні реєстратори;
            • Сканери штрих-кодів;
            • еквайрингової термінали.