Купити 1С

Початок комерційної експлуатації додатки "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" в сервісі "Галузеві рішення 1С через Інтернет"

 

22 грудня 2017 року фірма "1С" запускає в комерційну експлуатацію додаток "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" в сервісі "Галузеві рішення 1С через Інтернет" (https://solutions.1cfresh.com). Сервіс дозволяє віддалено працювати з галузевим рішенням "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" без додаткових витрат на розгортання власної ІТ-інфраструктури. Раніше протягом 2-х років проводилася дослідна експлуатація даного сервісу в рамках пілотного проекту, в ході якого ряд користувачів і партнерів вже вели в ньому реальну роботу. Пілотний проект викликав великий інтерес у партнерів і клієнтів фірми "1С", більше 1000 користувачів ознайомилися з сервісом за цей час.

http://solutions.1c.ru/catalog/kvartplata-jkh/features - 1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ (ред. 3.0) - сучасний програмний продукт, що автоматизує розрахунок нарахувань по квартплаті, комунальних послуг, а також бухгалтерський і податковий облік підприємствами житлово-комунальної галузі. За підсумками 9 місяців 2017 року   якість цього продукту і якість його супроводу розробником отримали найвищу оцінку користувачів (сумарний бал 9,28 з 10 можливих), про що було оголошено на великому семінарі партнерів 30 вересня 2017 р Функціональні можливості програмного продукту 1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ наведені в Додатку 1 .

Сервіс "Галузеві рішення 1С через Інтернет" орієнтований на підприємства,   яким підходить типовий функціонал або функціонал з відносно невеликими доробками. Партнер може доповнити функціонал додатка відповідно до особливостей і потреб бізнесу своїх користувачів шляхом додавання http://v8.1c.ru/overview/Term_000000883.htm - розширень конфігурації, обробок і звітів.

"Хмарні" технології фірми "1С" дозволяють:

  • керівникам, підприємцям, менеджерам і працівникам облікових служб - працювати з програмами системи "1С:Підприємство 8" через Інтернет з будь-якої точки світу, в будь-який час;
  • організувати одночасну роботу в інформаційній базі різних віддалених підрозділів / офісів компанії;
  • спростити роботу бухгалтерів і аутсорсеров, які обслуговують кілька організацій (наприклад, працюють на дому);
  • при необхідності легко надати доступ до своєї інформаційної бази зовнішньому аудитору або консультанта.

Важливою перевагою сучасної версії технологічної платформи "1С:Підприємство 8" є те, що вона дозволяє створювати прикладні рішення "подвійного призначення" - одна і та ж конфігурація однаково працює і однаково виглядає для користувача незалежно від того, запускається вона на локальному комп'ютері або у вікні інтернет-браузера, може застосовуватися і як звичайний тиражне продукт ( "з коробки"), і в режимі "хмарного" сервісу.

Користувач отримує можливість працювати так, як йому зручніше і вигідніше:

  • купувати ліцензії ( "коробковий продукт") і встановлювати систему на свій комп'ютер або розгортати в локальній мережі;
  • працювати з ПП "в сервісі";
  • якщо потрібно - "спуститися з хмар на землю" - вивантажити напрацьовані дані з програми в "хмарі" і перенести їх в 1С:Підприємство, що стоїть на його локальному комп'ютері, або навпаки, завантажити дані з локального прикладного рішення   в "хмара".

Детально про можливості та переваги хмарного сервісу см. Https://solutions.1cfresh.com/advantages - https://solutions.1cfresh.com/advantages.

Якщо у користувача є діючий договір ІТС і активний сервіс ІТС Галузевий 1-ої категорії для конфігурації "Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ", то йому надається:

  • доступ до 1-й інформаційній базі & ndash; до 5 ГБ в розгорнутому вигляді на локальному комп'ютері;
  • доступ для 2-х одночасно працюючих користувачів.

Якщо у користувача є активний сервіс ІТС Галузевий Базовий для конфігурації "Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ", то йому надається:

  • доступ до 1-й інформаційній базі & ndash; до 5 ГБ в розгорнутому вигляді на локальному комп'ютері;
  • доступ для одного користувача.

Для збільшення обсягу наданих ресурсів (інформаційних баз або числа користувачів), можна додатково активувати сервіс ІТС Галузевий Базовий. Кожен додатково активоване сервіс ІТС Галузевий Базовий додає можливість завести ще 1 інформаційну базу і додати ще одного користувача. Користувачам з активним сервісом ІТС Галузевий Базовий надається:

  • Автоматичне оновлення інтернет-додатки у міру виходу нових релізів;
  • Автоматичне резервування бази;
  • Можливість самостійного збереження даних на свій комп'ютер.

Для тих клієнтів, які вже працюють в сервісі "Галузеві рішення 1С через Інтернет" на платній основі, оформленої в рамках пілотного проекту, передбачено врахування вже оплаченого сервісу при продовженні роботи в ньому з урахуванням зміни ціни. Як влаштований такий облік, продемонстровано в Прімері 4

Для користувачів програми "Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" в сервісі "Галузеві рішення 1С через Інтернет"   опублікована документація "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" в електронному вигляді: https://its.1c.ru/db / kvartplata.

Методичну підтримку користувачів додатка   "Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" в сервісі виконують тільки партнери "1С", які підключили користувача до додатка. Методичну підтримку таким партнерам надає компанія-розробник програми "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" & ndash; фірма Сервер. Лінія консультацій розробника приймає звернення пов'язані з доступністю сервісу, що надходять   від партнерів фірми "1С", в режимі 24 * 7.

Партнери можуть надавати користувачеві послуги за додаткову плату. Список послуг і вартість визначається партнером і користувачем за погодженням сторін. Приклади послуг:

  • проведення початкового дистанційного навчання прийомам роботи;
  • при необхідності & mdash; допомога в завантаженні облікових даних з типової локальної бази користувача в інтернет-додаток;
  • настройка програми під потрібні користувача;
  • підключення електронної звітності "1С-Звітність", "1С-ЕДО" - обмін електронними документами та ін.;
  • настройка друкованих форм документів, додавання особистої стилістики;
  • доопрацювання типового функціоналу за допомогою розширень конфігурації або додаткових звітів і обробок, при цьому конфігурація залишається на підтримці;
  • "Особистий консультант" & mdash; персональні консультації зі складних питань обліку та роботи на інформаційній базі користувача.

Що для цього потрібно користувачів

Сторінка сервісу "Галузеві рішення 1С через Інтернет" розташована за адресою: https://solutions.1cfresh.com.

Для підключення до додатка "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" необхідно звернутися до партнера, який надає доступ до додатка & ndash; вибрати зі списку https://solutions.1cfresh.com/register/browse_partners. Партнери можуть один раз надати користувачам тестовий тариф до 30 днів. По закінченню цього терміну клієнт може продовжити працювати в сервісі в наступних випадках:

  • Є діючий договір ІТС та активні сервіси ІТС Галузевий, відповідні тим інтернет-додатків, з якими працює клієнт. В цьому випадку для кожного активного сервісу ІТС Галузевий                   можлива робота двох користувачів.  
  • Є активні сервіси ІТС Галузевий базовий в кількості, яка дорівнює кількості сесій користувачів для кожного з додатків, розміщених в сервісі. Докладніше про сервіс ІТС Галузевий базовий можна дізнатися в інформаційному випуску http://1c.ru/news/info.jsp?id=22141 - №22141 від 01.11.2016 р.

За 10 днів до закінчення дії доступу до сервісу "Галузеві рішення 1С через Інтернет" клієнту і його обслуговуючої організації буде приходити лист з оповіщенням про швидке припинення   доступу до сервісу.

Рекомендовані ціни на підключення до сервісу одного користувача (сесії) відповідають   цінами на інформаційно-технологічний супровід 1С:ІТС Галузевий Базовий.

Артикул

Номенклатура

Рекомендована роздрібна ціна, руб.

Ціна для   дилера, руб.

Ціна для   постійного партнера, руб.

4601546127082

ІТС Галузевий Базовий на 12 міс.

6 000

4 200

3 600

4601546127075

ІТС Галузевий Базовий на 6 міс.

3 150

2 205

1 890

4601546127068

ІТС Галузевий Базовий на 3 міс.

1. 650

1 155

990

4601546127051

ІТС Галузевий Базовий на 1 міс.

750

525

450

Ціни вказані в рублях, включаючи ПДВ 18%.

Найменування

На 12 місяців

На 6 місяців

На 3   місяці

На 1 місяць

ІТС Галузевий

Базовий,   електронна

версія

6 600

3 465

1. 815

825

Вартість сервісу 1С:ІТС Галузевий Базовий при придбанні http://online.1c.ru/catalog/programs/its-otraslevoy.php - через інтернет-магазин:
Ціни вказані в рублях, включаючи ПДВ 18% .

Підключення клієнтів до інтернет-додатком "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" в сервісі "Галузеві рішення 1С через Інтернет"

Підключення до сервісу абонента, у якого є чинний договір 1С:ІТС і активний сервіс 1С:ІТС Галузевий для продукту "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ".

Для ліцензійних користувачів, що мають договір 1С:ІТС, а також активний сервіс 1С:ІТС Галузевий для продукту "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ", які хочуть перейти на роботу "в хмарі", передбачена можливість переходу без додаткової оплати і переоформлення договорів до закінчення терміну дії договору 1С:ІТС та сервісу 1С:ІТС Галузевий.

Для підключення до сервісу клієнту необхідно звернутися   до партнера, який надає доступ до додатка & ndash; вибрати зі списку https://solutions.1cfresh.com/register/browse_partners Після закінчення терміну дії договору 1С:ІТС та сервісу 1С:ІТС Галузевий, для продовження роботи за моделлю сервісу клієнту необхідно активувати сервіс 1С:ІТС Галузевий Базовий на необхідний йому термін або мати діючий

Приклад 1: Клієнт має "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ", договір 1С:ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців і активний сервіс 1С:ІТС Галузевий на 6 місяців. Через 3 місяці клієнт вирішує припинити працювати з локальним додатком і почати роботу в сервісі. У цьому випадку він вибирає обслуговуючу організацію зі списку https://solutions.1cfresh.com/register/browse_partners і звертається до неї.

Після перевірки наявності у клієнта діючого договору 1С:ІТС та активного сервісу 1С:ІТС Галузевий для "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ", його підключають до сервісу на термін 3 місяці.   Клієнт (при необхідності & ndash; обслуговуюча організація) завантажує дані з локальної інформаційної бази в інтернет-додаток і починає працювати в сервісі. Після закінчення терміну дії сервісу 1С:ІТС Галузевий для продовження роботи в сервісі клієнту необхідно активувати сервіс ІТС Галузевий Базовий в кількості, що дорівнює кількості працюючих користувачів.

Підключення до сервісу клієнта, у якого немає чинного договору 1С:ІТС та активного сервісу 1С:ІТС Галузевий для продукту "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ".

Клієнт набуває і активує за допомогою партнера сервіс 1С:ІТС Галузевий Базовий для продукту "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" на вибраний період.

Приклад 2: Клієнт має ліцензійну поставку "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ", не має чинного договору 1С:ІТС та активного сервісу 1С:ІТС Галузевий для даного продукту і вирішує почати роботу по моделі сервісу. У цьому випадку він також обирає собі обслуговуючу організацію і звертається до неї. Обслуговуюча організація активує для нього сервіс ІТС Галузевий Базовий, при необхідності & ndash; допомагає з перенесенням бази в сервіс. Клієнту виявляється супровід в обсязі, передбаченому сервісом ІТС Галузевий Базовий.

Приклад 3: Клієнт не має ліцензійної поставки "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" і вирішує почати роботу з продуктом "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" по моделі сервісу.

В цьому випадку він набуває 1С:ІТС Галузевий Базовий на обраний період самостійно або через партнера. Далі, він вибирає обслуговуючу організацію, яка підключає його до сервісу.

Приклад 4: Клієнт працював в сервісі під час пілотного періоду на платній основі. У нього один користувач, є активоване ІТС Галузевий на 6 місяців і термін дії його закінчується 31.01.2018 р З 21.12.2017 (початку комерційної експлуатації сервісу)   до 31.01.2018 залишається 42 дні. Ціна сервісу 1С:ІТС Галузевий 1-ої категорії на 6 місяців в розрахунку на 1 день 6 300 / (6 * 30) = 35 рублів.   Тобто у клієнта залишається невживана сума & ndash; 35 * 42 = 1 470 руб. Ціна сервісу 1С:ІТС Галузевий Базовий на 6 місяців в розрахунку на 1 день & ndash; 3 150 / (6 * 30) = 17,5 руб. Тобто виходячи з ціни за 1С:ІТС Галузевий Базовий у клієнта залишається невикористовуваними 1 470 / 17,5 = 84 дня.   Відповідно, термін користування сервісом у клієнта закінчиться через 84-42 = 42 днів після 31.01.2018 р, тобто 14.03.2018 р.

Придбання додаткових книг документації

Для користувачів продукту 2900001639392 "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ & ndash; Fresh" при наявності активного сервісу 1С:ІТС Галузевий Базовий передбачено придбання додаткових книг документації по одному примірнику книги на один активний сервіс 1С:ІТС Галузевий Базовий для продукту "1С : Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ & ndash; Fresh "  

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, включаючи ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001430807

1С:Підприємство 8. Конфігурація "Розрахунок   квартплати і бухгалтерія ЖКГ" Редакція 3.0. Доповнення до керівництва по   ведення обліку в конфігурації "Бухгалтерія підприємства"

450

225

225

Для придбання книг документації для своєї організації або для організації користувача партнер оформляє заявку на придбання документації за адресою: http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx.

Перед подачею заявки на придбання документації рекомендується перевірити реєстрацію продукту "Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ - Fresh" у користувача, наявності у нього чинного договору ІТС та активованого сервісу 1С:ІТС Галузевий. Партнер може перевірити реєстрацію продукту на сторінці http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx, вибравши з меню заявок пункт "Реєстрація & ndash; Перевірка реєстрації" і заповнивши відповідну заявку.

Перевірка наявності чинного договору 1С:ІТС та активного сервісу 1С:ІТС Галузевий здійснюється на сайті https://portal.1c.ru/partner/subscription/check.

Умови підтримки користувачів інтернет-додатків

Підтримку користувачів сервісу здійснює підключив користувача партнер (обслуговуюча організація), лінія технічної підтримки забезпечує вирішення наступних завдань без додаткової плати (в рамках сервісу ІТС Галузевий Базовий):

  • Відповіді на питання по роботі функціоналу ПП (розслідування помилок);
  • Консультування користувачів по можливостям роботи в сервісі " Галузеві рішення 1С через Інтернет " ;
  • Консультування з налаштування локальних робочих місць користувачів для забезпечення роботи в сервісі " Галузеві рішення 1С через Інтернет " , наприклад, по налаштуванні браузерів і антивірусних систем для коректної роботи сервісу;
  • Консультування з налаштування прав користувачів сервісу;
  • Консультування по завантаженню в інтернет-додаток даних з локальної інформаційної бази і завантаженнями з інтернет-додатки в локальну базу.

За додаткову плату обслуговуюча організація надає наступні послуги:

  • Завантаження даних з доопрацьованій нетипової конфігурації локальної інформаційної бази;
  • Проведення початкового дистанційного навчання прийомам роботи з сервісом " Галузеві рішення 1С через Інтернет " ;
  • "Особистий консультант" - персональні консультації зі складних питань обліку і по роботі в інформаційній базі користувача;
  • Початкові налаштування ПП;
  • Налаштування друкованих форм документів, додавання особистої стилістики;
  • Консультування з методиками розрахунків за житлово-комунальні послуги;
  • Розробка розширень, а також додаткових звітів і обробок.

Сервіс ІТС Галузевий Базовий не містить додаткових сервісів, які надає фірма "1С" в рамках договору інформаційно-технологічного супроводу. У користувача є можливість підключити наступні сервіси за додаткову плату:

https://portal.1c.ru/applications/3 - 1С:Контрагент;

https://portal.1c.ru/applications/56 - 1С-Звітність;

https://portal.1c.ru/applications/47 - 1СПАРК Ризики;

https://portal.1c.ru/applications/30 - Сервіс 1С-ЕДО (включаючи 1С-Такском);

https://portal.1c.ru/applications/31 - 1С:Підпис.

Якщо клієнтам перераховані вище сервіси необхідні, для їх придбання йому потрібно звернутися в обслуговуючу організацію. При цьому, якщо користувач сервісу "Галузеві рішення 1С через Інтернет" придбав перераховані вище додаткові сервіси, то працювати з ними він може лише в додатках, розміщених в сервісі "Галузеві рішення 1С через Інтернет".

Сервіси https://portal.1c.ru/applications/38 - 1С:Звірка та https://portal.1c.ru/applications/44 - 1С:ДіректБанк включені в функціонал типових рішень 1С:Підприємства, надаються без додаткової оплати. При цьому необхідно зазначити, що кожен банк самостійно визначає вартість додаткового банківського обслуговування та підключення до 1С:ДіректБанку.

Наступні сервіси:

https://portal.1c.ru/applications/7 "> Інформаційна система 1С:ІТС ;

https://portal.1c.ru/applications/42 - 1С-ЕТМ;

https://portal.1c.ru/applications/56 - 1С-ОФД;

https://portal.1c.ru/applications/46 - 1С-UMI;

https://portal.1c.ru/applications/55 - 1C-ABBYY Comparator

не пов'язані з додатками, в яких працює користувач сервісу "Галузеві рішення 1С через Інтернет" і підключаються на загальних підставах. Для підключення цих сервісів користувачеві необхідно звернутися до обслуговуючої організації.

З докладним описом і цінами на послуги можна ознайомитися на порталі 1С:ІТС https://portal.1c.ru/

Партнери можуть надати користувачам тестовий тариф до 30 днів для безкоштовної роботи в сервісі "Галузеві рішення 1С через Інтернет".

З питань, пов'язаних з сервісом "Галузеві рішення" 1С "через Інтернет" (https://solutions.1cfresh.com), просимо звертатися у фірму "1С" по e-mail: itsotr@1c.ru

 

Додаток 1.

Опис функціональних можливостей інтернет-додатки "Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ"

Галузеве рішення "1С:Підприємство 8. Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" розроблено на основі типового рішення "1С:Підприємство 8. Бухгалтерія підприємства", ред. 3.0 із збереженням базового функціоналу. З інтернет-додатком "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" в сервісі "Галузеві рішення 1С через Інтернет" користувачі можуть працювати як за допомогою "тонкого клієнта", так і через усе найпоширеніші браузери, такі як Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari та інші.

Конфігурація автоматизує управління наступними галузевими бізнес-процесами :

  • Ведення картотеки особових рахунків

    • Швидкий доступ з картки особового рахунку до інформації, використовуваної при розрахунку послуг:
      • інформації про приміщенні (адреса, тип приміщення та ін.);
      • додаткові характеристики особового рахунку (типи власності, види благоустрою, загальна і житлова площі та ін.);
      • інформація про відповідальну особу (наймача / власників, відповідальний орендар і ін.);
      • список послуг, за якими розраховуються нарахування з можливістю тимчасового їх відключення / включення;
      • список об'єктів розрахунку, за якими закріплюються розраховуються послуги (мешканці, транспорт, підсобне господарство, тварини, парковки, гаражі та ін.);
      • інформацію про прилади обліку;
      • інформацію про одержувачів субсидій і інформація, необхідна для розрахунку субсидій;
      • інформацію про одержувачів пільг і терміни їх дії;
    • Швидкий доступ з картки особового рахунку до інформації, що містить відомості про розміри наданих послуг за обраний розрахунковий період:
      • інформацію про суми нарахувань, наданих пільг, субсидій, оплат, початкового і кінцевого сальдо згруповані по послугах і приведені в одній таблиці;
      • формування різних друкованих форм з картки особового рахунку;
    • Зміна даних, що впливають на розрахунок протягом розрахункового періоду з картки особового рахунку:
      • реєстрація / зняття з реєстраційного обліку мешканців;
      • реєстрація факту тимчасової відсутності / присутності мешканця;
      • реєстрація показань приладів обліку (лічильників);
      • додавання / зняття послуг;
    • Формування різних друкованих форм з картки особового рахунку з можливістю їх   настройки в режимі користувача
      • Повідомлення рахунок-квитанція за Наказом 454;
      • Повідомлення рахунок-квитанція;
      • Копія фінансово-особового рахунку;
      • Коментар до розрахунку нарахувань;
    • Можливість формування одновимірного і двовимірного штрих-коду в квитанціях;
    • Можливість приховування / відображення персональних даних в квитанціях.
  • Розрахунок послуг, наданих населенню

    • Розрахунок послуг різними способами:
      • по площі (загальною, житловою, опалювальної, додаткової та ін.);
      • кількістю мешканців (прописаних, які проживають та ін.);
      • фіксованими тарифами (в цілому на особовий рахунок, фіксована сума тощо.);
      • в залежності від додаткових об'єктів розрахунку (парковки, гаражі, особистий транспорт, облік тварин, підсобне господарство та ін.);
      • нормативам споживання;
      • відповідно до правил, налаштованими користувачем;
    • Розрахунок послуг за приладами обліку:
      • індивідуальним;

      • багатотарифним (наприклад, лічильники електроенергії "день-ніч");
      • загальнобудинкових & ndash; є можливість вести розрахунок послуги за показаннями загальнобудинкових приладів обліку різними способами, починаючи від найпростіших, коли кількість спожитої послуги розподіляється між приміщеннями, закріпленими за даним приладом обліку; пропорційно площі приміщень; кількості осіб, зареєстрованих в приміщенні; кількості особових рахунків; так і закінчуючи більш складними, розрахунок послуги за якими регламентується спеціальними постановами Уряду РФ (наприклад, №307, №354, №1498).
    • Розрахунок послуг з урахуванням зміни тарифів, нормативів споживання, складу мешканців протягом розрахункового періоду;
    • Розрахунок послуг з використанням нормативів споживання:
      • гнучко настроюється зв'язок розраховується послуги з нормативами споживання;
      • динамічний пошук нормативів споживання в залежності від характеристик особового рахунку;
      • можливість самостійного налаштування правил пошуку нормативів для обраної послуги.

    • Розрахунок послуг   відповідно до Правил надання комунальних послуг (Постанова №354 від 01.09.2012 та №1498 від 26.12.2016):
      • Розрахунок квартплати і комунальних послуг за показаннями індивідуальних приладів обліку, за нормативами споживання у відповідність з Правилами надання комунальних послуг
      • Розрахунок послуг на загальнобудинкові потреби як за нормативами (при відсутності загальнобудинкових приладів обліку), так і по загальнобудинкових приладів обліку
      • Реалізація формул для самостійного виробництва гарячої води
      • Обмеження обсягу ОДН, розподілених за показаннями загальнобудинкових приладів обліку нормативною кількістю (згідно Постанови №344 від 16.04.2013)
      • При розрахунку по 354 з постановою програма аналізує спосіб розрахунку послуги (при наявності перевитрати послуги з дому розподіл виконується на загальнобудинкові потреби пропорційно площі квартир, при наявності економії по дому, економія розподіляється на саму послугу пропорційно кількості зареєстрованих / проживаючих осіб).
      • Розрахунки по загальнобудинкових приладів обліку, в яких використовується кілька послуг (наприклад теплолічильники, за якими розраховується одночасно гаряча вода і опалення або лічильник ХВП, за даними якого виконується розрахунок холодної води і полив ділянок в літню пору).
    • Гнучка настройка пільг:
      • облік періоду дії пільги;
      • реєстрація пільги по фізичній особі та особовому рахунку
      • гнучке налаштування способу розрахунку розміру вигоди в розрізі послуг;
      • можливість надання декількох пільг по одному особовому рахунку;
      • можливість надання декількох пільг одній фізичній особі;
      • можливість розрахунку грошових компенсацій ( "монетизація пільг");
    • Автоматичні перерахунки:
      • при зміні інформації по особових рахунках (зміна характеристик житлового приміщення, тимчасової відсутності мешканців та ін.);
      • через ненадання послуги;
      • через надання послуги неналежної якості;
      • нарахувань і пільг за минулі періоди;
      • масові перерахунки вартості послуг за попередні розрахункові періоди при зміні тарифів;

    • Ручна корекція послуг:
      • корекція нарахованих сум;
      • корекція наданих пільг і субсидій;
      • корекція пені;
    • Розрахунок і нарахування пені;
    • Розрахунок житлових субсидій;
    • Облік оплати, що надійшла від населення:
      • реєстрація способу надходження оплати (через касу, банки, взаєморозрахунки та ін.);

      • автоматичний розподіл оплати між видами послуг відповідно до правил налаштованими користувачами;
      • можливість настройки пріоритету погашення заборгованості по послугах, постачальникам послуг;
      • можливість підключення фіскальних реєстраторів і сканерів штрих-кодів;
    • Масове формування друкованих форм особових рахунків (повідомлень рахунок-квитанцій) з можливістю відбору по вулицях, будинках, ділянками розрахунку
    • Можливість масового перерозподілу оплати в розрізі послуг (перерозподіл авансів на послуги, на нових постачальників, перерозподіл   оплати з закритих послуг);
    • Можливість формування гнучко настроюються звітів
      • Аналіз заборгованості особових рахунків
      • Аналіз заборгованості особових рахунків по середньомісячним нарахуваннях
      • Відомість нарахувань за лічильниками
      • Руху фіз.осіб
      • Боржники
      • Доходи / витрати (побудинковий облік)
      • Повідомлення рахунок-квитанція
      • Повідомлення рахунок-квитанція за Наказом №454 (Єдиний платіжний документ)
      • Кількість для розрахунку за лічильниками
      • Коментар до розрахунку нарахувань
      • Копія фінансового особового рахунку
      • Нарахування
      • Оплата
      • Звіт по житловому фонду
      • Звіт за періодами заборгованості
      • Звіт за показаннями групових лічильників
      • Звіт по характеристикам будинків
      • Звіт по характеристикам особових рахунків
      • Розраховані пільги
      • Розраховані субсидії
      • Розрахунки з особовими рахунками

      • Реєстр складу нарахувань
      • Реєстр середньомісячних нарахувань
      • Реєстр лічильників
      • Реєстр фіз.осіб
  • Паспортний облік
    • Електронний облік поквартирних карток;

    • Реєстраційний облік фізичних осіб;
    • Реєстрація факту зміни паспортних даних фізичних осіб;
    • Реєстрація родинних відносин;
    • Реєстрація прав власності;
    • Формування звітної документації;
      • Форма № 1 & ndash; Заява про реєстрацію за місцем перебування
      • Форма № 2 & ndash; Адресний листок прибуття
      • Форма № 4 & ndash; Журнал обліку заяв про реєстрацію за місцем перебування
      • Форма № 6 & ndash; Заява про реєстрацію за місцем проживання
      • Форма № 7 & ndash; Адресний листок вибуття

      • Форма № 9 & ndash; Картка реєстрації
      • Форма №10 & ndash; Поквартирна картка
      • Форма №13 & ndash; Журнал обліку заяв про реєстрацію за місцем проживання
    • Автоматичний прийом даних паспортного столу розрахунковим відділом
  • Робота юридичної служби
    • Реєстрація боржників за обраним умові:
      • по періоду виникнення заборгованості;
      • за сумою заборгованості;
    • Автоматичний облік оплати за списком боржників;
    • Розрахунок держмита та пені;

    • Зарахування держмита та пені на особовий рахунок;
    • Аналіз стану справ боржників;
  • Побудинковий облік
    • Облік житлового фонду в розрізі типів житла, типів власності, видів благоустрою;
    • Облік доходів і витрат в розрізі будинків;

    • Розподіл витрат по домівках між особовими рахунками;
  • Робота з постачальниками послуг
    • Облік послуг в розрізі постачальників;
    • Облік оплати, що надійшла від населення в розрізі постачальників послуг;
    • Облік розрахунків з постачальниками послуг і реєстрація заборгованості організації перед постачальниками послуг;
  • Ведення електронного паспорта будинку
    • Ведення електронних паспортів багатоквартирного будинку (МКД);
      • Можливість самостійного створення та налаштування ряду розділів / пунктів електронного паспорта будинку, відсутніх в стандартній формі;
      •   Заповнення характеристик електронного паспорта будинку та їх зберігання в спеціальних документах. Є можливість прикріплювати до документів різні файли   (Скан-копії актів, оглядів та ін.);
      • Автоматичне заповнення ряду пунктів / розділів на підставі даних розрахункового відділу;
      • Зберігання загальних відомостей про багатоквартирному будинку (МКД) і його технічні характеристики;
      • Зберігання даних про ресурсоснабжающих організації та осіб, що надають комунальні послуги в МКД;
      • Зберігання відомостей про спосіб та осіб, які здійснюють управління МКД;
      • Надання відомостей про встановлені ціни (тарифи) на послуги (роботи), обсягах надання комунальних послуг, відомостей про розміри оплати і стан погашення заборгованості із з виконавцями комунальних послуг;
      • Реєстрація інформації про факти і кількісних значеннях відхилень параметрів якості послуг, що надаються (виконуваних робіт);
      • Реєстрація відомостей про технічний стан МКД і проведенні планових та аварійних ремонтів;
    • Формування друкованої версії електронного паспорта будинку;
  • Інтеграція з сайтом " 1С:Сайт ЖКГ "
    • Автоматична реєстрація логінів і паролів для доступу абонентів в особистий кабінет на сайті;
    • Регулярна вивантаження даних про нарахування, заборгованості на сайт (в особистий кабінет абонентів);
    • Автоматичне завантаження даних про показання приладів обліку, оплатах з сайту в програмний продукт "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ"
  • Автоматизація проведення голосувань
    • автоматичний відбір списку власників, які мають право на участь у голосуванні (з зазначенням частки власності);
    • Можливість самостійної підготовки переліку питань для голосування;
    • Зберігання результатів голосування;
    • Друк протоколу за результатами голосування.

  • Інтеграція з ГІС ЖКГ
    • Автоматичне формування Excel-файлів для вивантаження на державну виконавчу службу ЖКГ;
    • Вивантаження даних про багатоквартирні будинки;
    • Вивантаження даних по особових рахунках;
    • Вивантаження даних за приладами обліку, як індивідуальним, так і загальнобудинкових;
    • Вивантаження даних по платіжних документів;
    • Автоматичне завантаження унікальних номерів будинків, особових рахунків, приміщень, лічильників з сайту ГІС ЖКГ в ПП "1С:Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ".

Галузеве рішення "1С:Підприємство 8. Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" розроблено на базі "1С:Підприємство 8. Бухгалтерія підприємства" і призначене в тому числі для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організаціях ЖКГ.

До складу конфігурації включений план рахунків бухгалтерського обліку, відповідний Наказу Мінфіну РФ "Про затвердження плану рахунків бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності організацій і інструкції по його застосуванню" від 31.10.2000 № 94н. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку і віддзеркаленню даних в звітності. При необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.

Облік документів

Основним способом відображення господарських операцій в обліку є введення документів програми, відповідних первинним бухгалтерським документам. Крім того, допускається безпосереднє введення окремих проводок.

Підтримка різних систем оподаткування

У програмі для комерційних організацій підтримуються наступні системи оподаткування:

  • загальна система оподаткування (податок на прибуток для організацій відповідно до гл. 25 НК РФ),
  • спрощена система оподаткування (гл. 26.2 НК РФ),
  • система оподаткування у вигляді єдиного податку на поставлений дохід для окремих видів діяльності (гл. 26.3 НК РФ).

Для індивідуальних підприємців підтримується спрощена система оподаткування (гл. 26.2 НК РФ).

Облік матеріально-виробничих запасів

Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізований згідно ПБУ 5/01 "Облік матеріально-виробничих запасів" і методичним вказівкам по його застосуванню. Підтримуються наступні способи оцінки матеріально-виробничих запасів при їх вибутті:

  • по середньої собівартості,
  • за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб ФІФО).

Для підтримки способів оцінки ФІФО на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партійний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації. У бухгалтерському та податковому обліку організації способи оцінки МПЗ збігаються.

Складський облік

По складах може вестися кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського і податкового обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані. Складський облік може бути відключений, якщо в ньому немає необхідності.

В інформаційній базі можна відобразити результати інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації відбивається виявлення надлишків і списання недостач.

Облік торгових операцій

Автоматизований облік операцій надходження і реалізації товарів і послуг. При продажі товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні і рахунки-фактури. Всі операції по оптовій торгівлі враховуються в розрізі договорів з покупцями і постачальниками. Для імпортних товарів враховуються дані про країну походження та номер митної декларації.

Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздробі можуть враховуватися за покупними або за продажними цінами. Для роздрібних продажів підтримується оплата банківськими кредитами і використання платіжних карт.

Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця і постачальнику.

В конфігурації підтримується використання декількох типів цін, наприклад: оптова, дрібнооптова, роздрібна, закупівельна та т. П. Це спрощує відображення операцій надходження і реалізації. Надано можливість вести облік артикулів номенклатури.

Облік агентських договорів

Автоматизований облік агентських послуг з боку агента (надання послуг від свого імені, але за рахунок принципала) і з боку принципала (надання послуг через агента).

Облік банківських і касових операцій  

Реалізовано облік руху готівкових та безготівкових грошових коштів та валютних операцій. Підтримується введення і друк платіжних доручень, прибуткових і видаткових касових ордерів. Реалізовано облік грошових документів.

На підставі касових документів формується касова книга встановленого зразка.

Реалізовано облік грошових коштів платіжного агента, ведеться окрема касова книга.

Автоматизовані операції по розрахунках з постачальниками, покупцями і підзвітними особами (включаючи перерахування грошових коштів на банківські карти співробітників або корпоративні банківські карти), внесення готівки на розрахунковий рахунок і отримання готівки по грошовому чеку, придбання і продаж іноземної валюти. При відображенні операцій суми платежів автоматично розбиваються на аванс і оплату.

Платіжні доручення на сплату податків (внесків) можна формувати автоматично.

Реалізовано механізм обміну інформацією з програмами типу "Клієнт банку".

Облік розрахунків з контрагентами

Облік розрахунків з постачальниками і покупцями можна вести в рублях, умовних одиницях і іноземній валюті. Курсові різниці по кожній операції розраховуються автоматично.

Розрахунки з контрагентами в конфігурації завжди ведуться з точністю до документа розрахунків. При оформленні документів надходження і реалізації можна використовувати як загальні ціни для всіх контрагентів, так і індивідуальні для конкретного договору.

Спосіб погашення заборгованості за договором можна вказати безпосередньо в документах оплати. Спосіб заліку авансів вказується в документах надходження і реалізації.

Облік основних засобів і нематеріальних активів

Облік основних засобів і нематеріальних активів ведеться відповідно до ПБУ 6/01 "Облік основних засобів" і ПБУ 14/2007 "Облік нематеріальних активів". Автоматизовані основні операції по обліку: надходження, ухвалення до обліку, нарахування зносу (амортизації), модернізація, передача, списання, інвентаризація. Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць в податковому обліку між декількома рахунками або об'єктами аналітичного обліку.

Облік основного і допоміжного виробництва

Автоматизований розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини, облік спецодягу, спецоснастки, інвентарю та господарського приладдя. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. В кінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.

Облік напівфабрикатів

Для складних технологічних процесів, що припускають проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їх собівартості.

Облік непрямих доходів

У програмі надається можливість обліку різних витрат, не пов'язаних безпосередньо з випуском продукції, наданням робіт, послуг - непрямих витрат. В кінці місяця проводиться автоматичне списання непрямих витрат.

Для обліку загальногосподарських витрат підтримується застосування методу "директ-костинг". Цей метод передбачає, що загальногосподарські витрати списуються в місяці їх виникнення і повністю відносяться на витрати поточного періоду. Якщо в організації метод "директ-костинг" не застосовується, то загальногосподарські витрати розподіляються між вартістю виробленої продукції та незавершеним виробництвом.

При списанні непрямих витрат можливе застосування різних методів розподілу по номенклатурних групах продукції (послуг). Для непрямих витрат можливі наступні бази розподілу:

  • обсяг випуску,
  • планова собівартість,
  • оплата праці,
  • матеріальні витрати,
  • виручка,
  • прямі витрати,
  • окремі статті прямих витрат.

Облік ПДВ

Облік ПДВ реалізований відповідно до норм гл. 21 НК РФ. Автоматизовано заповнення книги покупок і книги продажів, виставлення коригуючих і виправлених рахунків-фактур. Для цілей обліку ПДВ ведеться окремий облік операцій, оподатковуваних ПДВ і не підлягають оподаткуванню згідно ст. 149 НК РФ. Відслідковуються складні господарські ситуації в обліку ПДВ при реалізації із застосуванням ставки ПДВ 0%, при будівництві господарським способом, а також при виконанні організацією обов'язків податкового агента. Суми ПДВ по непрямих витрат відповідно до ст. 170 НК РФ можуть бути розподілені за операціями реалізації, оподатковуваним ПДВ та звільненим від сплати ПДВ.

Облік заробітної плати та персоніфікований облік

В конфігурації ведеться облік розрахунків з персоналом по заробітній платі і кадровий облік. Забезпечується формування уніфікованих форм по трудовому законодавству.

Автоматизовані наступні операції:

  • нарахування зарплати працівникам підприємства по окладу з можливістю вказати спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
  • облік утримань;
  • ведення взаєморозрахунків з працівниками аж до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
  • депонування;
  • вирахування регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких служить заробітна плата працівників організацій;
  • формування відповідних звітів (по ПДФО, податків (внесків) з ФОП), включаючи підготовку звітності для системи персоніфікованого обліку ПФР.

При виконанні розрахунків враховується наявність на підприємстві інвалідів, податкових нерезидентів.

Податковий облік з податку на прибуток

Податковий облік з податку на прибуток ведеться на тих самих рахунках, що й бухгалтерський облік. Це спрощує зіставлення даних бухгалтерського і податкового обліку і виконання вимог ПБУ 18/02 "Облік розрахунків з податку на прибуток". За даними податкового обліку автоматично формується податкова декларація з податку на прибуток.

Спрощена система оподаткування

Автоматизований облік господарської діяльності організацій, які застосовують спрощену систему оподаткування. Податковий облік за ССО ведеться відповідно до гл. 26.2 НК РФ. Підтримуються наступні об'єкти оподаткування:

  • доходи,
  • доходи, зменшені на величину витрат.

Книга обліку доходів і витрат формується автоматично.

Облік діяльності, що обкладається єдиним податком на поставлений дохід

Незалежно від того, чи застосовує організація ССО або загальну систему оподаткування, деякі види її діяльності можуть обкладатися єдиним податком на поставлений дохід (ЕНВД). У конфігурації передбачено поділ обліку доходів і витрат, пов'язаних з діяльністю, оподатковуваної і неоподатковуваної ЕНВД. Витрати, які не можна віднести до певного виду діяльності в момент їх здійснення, можна розподіляти автоматично по завершенні періоду.

Завершальні операції місяця

Автоматизовані регламентні операції, виконувані по закінченні місяця, в тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів і інші. Помічник закриття місяця дозволяє визначити необхідні регламентні операції закриття місяця і виконати їх у правильній послідовності і без помилок.

Стандартні звіти

Конфігурація надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані по залишкам, оборотам рахунків і по проводках в самих різних розрізах. При формуванні звітів є можливість настройки угруповання, відбору і сортування інформації, виведеної в звіт, виходячи із специфіки діяльності організації і виконуваних користувачем функцій.

Регламентована звітність

В програму включені обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності, податкові декларації, звіти для органів статистики і державних фондів.

Регламентовані звіти, для яких така можливість передбачена нормативними документами, можуть бути вивантажені в електронному вигляді. У програмі підтримується технологія нанесення двомірного штрих-коду на листи податкових декларацій.

Регламентована звітність про доходи фізичних осіб формується автоматично і для подання до податкових органів може бути записана на магнітний носій (дискету). Для подання до ПФР відомостей про обчисленому страховий стаж та сплачені страхові внески ведеться персоніфікований облік працівників. Відповідна звітність також може записуватися на магнітний носій.

Сервісні можливості

Контроль і виключення помилкових ситуацій

Конфігурація "Розрахунок квартплати і бухгалтерія ЖКГ" надає розвинені засоби контролю роботи користувача на різних етапах роботи з програмою:

  • контроль коректності та повноти даних, що вводяться,
  • контроль залишків при списанні (переміщенні) матеріальних цінностей,
  • контроль модифікації і видалення документів, введених раніше "дати заборони редагування",
  • контроль цілісності і несуперечності інформації при видаленні даних.