Купити 1С

Про випуск редакції 3.0 конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" на платформі "1С:Підприємство 8.3"

 

Фірма "1С" і http://v8.1c.ru/sltns/product.jsp?prod_id=169 - Центр Розробки "1С-Рарус" сповіщає користувачів і партнерів про випуск редакції 3.0 конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаємовідносинами з клієнтами (CRM) "і NFR-версії даного продукту.

CRM-рішення на платформі "1С:Підприємство" випускаються понад 15 років. З моменту виходу спільного продукту "1С:CRM" на платформі "1С:Підприємство 8" було випущено кілька варіантів поставок. Більше 8000 компаній Росії та інших країн СНД і Балтії впровадили і використовують рішення "1С:CRM" у своїй щоденній роботі. Більш детальна інформація про випуск "1С:CRM", редакція 3.0 надана в інформаційному випуску http://1c.ru/news/info.jsp?id=21692 - №21692 від 29.07.2016 р.

1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM) "спеціально створений для торгово-сервісних підприємств, які будують систему управління бізнесом відповідно до концепції CRM. Продукт призначений для організації ефективної роботи відділів закупівель, продажів, сервісного обслуговування та маркетингу на всіх етапах роботи з клієнтами. При розробці нової редакції було враховано багатий досвід впровадження "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" більш ніж в 1440 компаній, включаючи такі як "УралКомЕнерго",   "Симбірська енерго госбитовая компанія "," Євротек ", Медична компанія" Юнекс "," Газпромнефть-Тюмень ", Уральський центр систем безпеки, ЕЦ" СОКІЛЬНИКИ ", ТОВ" Ресурс енерго "," Газпромнефть-Південь "та інших.

НОВЕ В РЕДАКЦІЇ

Редакція 3.0 конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" містить "1С:Управління торгівлею. Редакція 11.4" і "1С:CRM ПРОФ. Редакція 3.0". Функціонал новій редакції "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" доповнено такими можливостями:

  • Включено інноваційна методика управління життєвим циклом звернення клієнта в одному місці - документі Інтерес, ведення всіх комунікацій і документів з нього.
  • Введена нова сутність "Потенційні клієнти", яка дозволяє поліпшити якість клієнтської бази. Введено поняття "лід" і підсистема лідогенераціі для інтеграції з каналами генерації лідів, їх подальшої обробки та включенню в Воронку продажів.
  • Майстер прийняття звернення - зручний інструмент для оперативної ідентифікації звернення, його реєстрації і диспетчеризації відповідальному менеджеру.  
  • Новий календар планування роботи менеджерів по роботі з клієнтами - "Автомотіватор", який дозволяє менеджерам рівномірно розподіляти завантаження свого робочого часу за бальною системою; включена рекомендована система балів.
  • Робоче місце "Мої справи" для управління списком справ керівника ( "todo list").
  • Робоче місце "Мої продажу" для управління Інтересами клієнтів для менеджерів з продажу.
  • Система показників роботи менеджерів і віджети до неї для відображення на робочих місцях індивідуальних показників у вигляді світлофора. Оперативний звіт за якістю роботи менеджерів у вигляді світлофора - Контроль керівника, в який виводиться інформація про повноту заповнення контактної інформації, портрета клієнта і відпрацювання "Інтересів".
  • Розширення створення варіантів "Воронки продажів" за рахунок включення в них документів в рішенні.

Детальніше з функціоналом "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)", редакція 3.0 можна ознайомитися в Додатку 1 або на http: //solutions.1c. ru / crm - сайті галузевих і спеціалізованих рішень фірми "1С".

З 28.12.2017 р надходять у продаж і комплектуються новою редакцією нижчеперелічені програмні продукти:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, руб.

Дилер, руб.

Постійний партнер, руб.

4601546133991

1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)

25 960

15 575

14 275

4601546134004

1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM). Електронна поставка

25 960

15 575

14 275

Порядок розширення робочих місць залишається незмінним. Для збільшення числа користувачів продукту 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM), необхідно придбавати клієнтські ліцензії 1С:CRM рівня ПРОФ. Вартість ліцензій 1С:CRM ПРОФ не змінюється:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, руб.

Дилер, руб.

Постійний партнер, руб.

4601546126146

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 1 р.м. Електронна поставка

6 760

4 060

3 720

4601546126610

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 1 р.м.

6 760

4 060

3 720

4601546126153

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 5 р.м. Електронна поставка

31 400

18 840

17 270

4601546126627

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 5 р.м.

31 400

18 840

17 270

4601546126160

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 10 р.м. Електронна поставка

58 100

34 860

31 955

4601546126634

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 10 р.м.

58 100

34 860

31 955

4601546126177

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 20 р.м. Електронна поставка

112 200

67 320

61 710

4601546126641

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 20 р.м.

112 200

67 320

61 710

4601546126184

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 50 р.м. Електронна поставка

270 400

162 240

148 720

4601546126658

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 50 р.м.

270 400

162 240

148 720

4601546126191

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 100 р.м. Електронна поставка

513 000

307 800

282 150

4601546126665

1С:CRM ПРОФ. Клієнтська ліцензія на 100 р.м.

513 000

307 800

282 150

Звертаємо увагу, що розширення кількості автоматизованих робочих місць лінійки "1С:CRM" здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу "1С:Підприємство 8" (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500, 1000 робітників місць) і клієнтських ліцензій "1С:CRM ПРОФ" (на 1, 5, 10, 20, 50 і 100рабочіх місць).

СКЛАД ПРОДУКТІВ, ВКЛЮЧАЮТЬ конфігурації "1С:УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ та взаємовідносин з КЛІЕНАТМІ (CRM)", РЕДАКЦІЯ 3.0

Програмний продукт 4601546133991 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами ( CRM ) включають в себе:

  • Дистрибутиви:
    • платформи "1С:Підприємство 8";
    • конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)", редакція 3.0;
  • DVD-випуск ІТС. ПРОФ;
  • Комплект документації по платформі "1С:Підприємство 8";
  • Комплект документації по конфігурації "1С:CRM", редакція 3.0;
  • Комплект документації по конфігурації "1С:Управління торгівлею", редакція 11;
  • Пін-код програмної захисту "1С:Підприємство 8" на одне робоче місце;
  • Пін-код програмної захисту конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" на одне робоче місце;
  • Ліцензія та реєстраційна анкета на використання системи "1С:Підприємство 8" і конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" на одне робоче місце;
  • Купон на пільгове супровід 1С:ІТС;
  • Активаційний конверт 1С:ІТС Галузевий Пільговий на 3 міс;
  • Пін-код для реєстрації продукту на порталі 1С:ІТС.  

Програмні продукти 4601546134004 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами ( CRM ). Електронна поставка включає в себе:

  • Дистрибутиви:
    1. платформи "1С:Підприємство 8";
    2. конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM). Електронна поставка", редакція 3.0;
  • Комплект документації в електронному вигляді по платформі "1С:Підприємство 8";
  • Комплект документації в електронному вигляді по конфігурації "1С:CRM", редакція 3.0;
  • Пін-код програмної захисту "1С:Підприємство 8" на одне робоче місце;
  • Пін-код програмної захисту "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" на одне робоче місце;
  • Ліцензія та реєстраційна картка на використання системи "1С:Підприємство 8" і конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM). Електронна поставка" на одне робоче місце;
  • Купон на пільгове супровід 1С:ІТС;
  • Активаційний купон 1С:ІТС Галузевий Пільговий на 3 міс;
  • Пін-код для реєстрації продукту на порталі 1С:ІТС.

Конфігурація "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)", редакція 3.0 є захищеною і містить фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, має програмну захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

документації, що включає ПОСТАЧАННЯ ПРОГРАМНИХ ​​ПРОДУКТІВ

В поставки продуктів:

4601546133991 "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" і 4601546134004 "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM). Електронна поставка" включена така документація:

  • 2900001490818 1С:Підприємство 8.3. Керівництво користувача;
  • 2900001483612 1С:Підприємство 8.3. Керівництво адміністратора;
  • 2900001483605 1С:Підприємство 8.3. Керівництво розробника (у 2 частинах);
  • 2900001818636 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею. Ред.11.4. Опис (в двох частинах)
  • 2900001729833 1С:Підприємство 8. CRM. Редакція 3.0. Керівництво користувача (опис конфігурації).

Синтаксис вбудованої мови і мови запитів представлений в книзі "1С:Підприємство 8.3. Керівництво розробника". Опис об'єктної моделі повністю включено в поставку в електронному вигляді (у розділах довідки Конфігуратора і Синтакс-Помічнику). Опис об'єктної моделі у вигляді паперової книги "1С:Підприємство 8.3. Опис вбудованої мови" можна придбати окремо:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна
ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

десятеро -
бьютор

2900001483575

1С:Підприємство 8.3. Опис вбудованої мови

2 100

1. 410

1. 220

1. 050

Передбачено придбання не більше одного екземпляра на одне робоче місце.

Для користувачів програмних продуктів 4601546133991 "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" і 4601546134004 "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM). Електронна поставка", передбачено придбання додаткових книг :

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, включаючи ПДВ
18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001729833

"1С:Підприємство 8. CRM. Редакція 3.0. Керівництво користувача (опис конфігурації)"

450

255

255

Робота користувача з конфігурацією в режимі керованого застосування описана в книзі:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, включаючи ПДВ
18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001490818

1С:Підприємство 8.3. Керівництво користувача

300

150

150

Для придбання книг документації для своєї організації або для організації користувача партнер оформляє заявку на придбання документації за адресою: http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx.

Перед подачею заявки на придбання документації рекомендується перевірити реєстрацію продукту користувача, наявність чинного договору 1С:ІТС та активного сервісу 1С:ІТС Галузевий на даний продукт. Партнер може перевірити реєстрацію продукту на сторінці http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx, вибравши з меню заявок пункт "Реєстрація - Перевірка реєстрації" і заповнивши відповідну заявку.

Перевірка наявності чинного договору 1С:ІТС та активного сервісу 1С:ІТС Галузевий здійснюється на сайті https://portal.1c.ru/partner/subscription/check.

Можливо роздільне придбання частин документації користувачами відповідно до потреб і чисельністю користувачів різних ролей.

ПОРЯДОК ПОШИРЕННЯ "1С:УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ І взаємовідносинами з клієнтами (CRM)"

Поширення і впровадження пропонованого продукту ведеться тільки партнерами-франчайзі, що мають сертифікат "1С:Спеціаліст" по платформі "1С:Підприємство".

Порядок поширення електронних поставок

Електронна постачання товару "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)", редакція 3.0 поширюється по електронних каналах зв'язку, що дозволяє істотно скоротити термін доставки товару до кінцевого користувача з моменту розміщення замовлення.

Докладна інструкція для партнерів-франчайзі про порядок замовлення електронних поставок опублікована в http://1c.ru/news/info.jsp?id=18526 - Інформаційному листі №18526 від 27.06.2014 р.

Порядок поширення коробкових поставок

Виробництво та продаж коробкових програмних продуктів "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" здійснюється в звичайному порядку.

ПОРЯДОК ПОШИРЕННЯ "1С:УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ І взаємовідносинами з клієнтами (CRM). NFR"

На прохання партнерів з 28.12.2017 р надходить у продаж NFR-версія "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)", редакція 3.0. NFR-версія призначена для освоєння функціональних можливостей, навчання співробітників і користувачів, демонстрацій рішень клієнтам, а також для організації робочих місць співробітників при виконанні впроваджувальних робіт і внутрішньої автоматизації фірми-франчайзі.

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, включаючи ПДВ
18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001842570

"1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM). NFR"

-

-

4 000

Заявки від партнерів на придбання даного продукту приймаються тільки в електронному вигляді. Заявку можна направити, заповнивши форму, яка доступна партнерам-франчайзі фірми "1С" в розділі http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequestList.aspx - технічної підтримки сайту фірми "1С".

ПОРЯДОК ПЕРЕХОДУ НА "1С:УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ І взаємовідносинами з клієнтами (CRM)", РЕДАКЦІЯ 3.0

Редакція 3.0 надається без додаткової оплати зареєстрованим користувачам продуктів при наявності діючого договору 1С:ІТС та активного сервісу 1С:ІТС Галузевий 2-ї категорії:

4601546044891 1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM) (USB);

4601546112156 1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM).  

При переході з редакції 2.0 на редакцію 3.0 зберігаються всі накопичені облікові дані і електронні ресурси. Перехід виконується стандартним чином шляхом оновлення конфігурації. Для роботи з конфігурацією необхідно використовувати версію платформи 8.3.10.2168 і вище.

Версія 3.0 конфігурації "1С:CRM" і версія 8.3.10.2168 платформи "1С:Підприємство 8" опубліковані на порталі Інформаційно-технологічного супроводу в розділі https://releases.1c.ru/ - "1С:Оновлення програм".  

апгрейд

Учасники нижчеперелічених програмних продуктів можуть придбати продукти 4601546133991 "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами ( CRM )" і < strong> 4601546134004 "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами ( CRM ). Електронна поставка" на умовах апгрейда:  

4601546101662 1С:CRM ПРОФ. Ред.2.0;

4601546029232 1С:CRM ПРОФ;

4601546126139 1С:CRM ПРОФ. Електронна поставка;

4601546125996 1С:CRM ПРОФ (USB);

4601546126603 1С:CRM ПРОФ;

2900001534215 1С:CRM СТАНДАРТ. Комплект на 5 користувачів. Електронна поставка;

4601546076786 1С:CRM СТАНДАРТ. Комплект на 5 користувачів (USB);

4601546109903 1С:CRM СТАНДАРТ. Комплект на 5 користувачів;

4601546051233 1С:CRM Базова версія;

4601546113498 1С:Управління торгівлею 8. Базова версія. Редакція 11;

4601546044440 1С:Управління торгівлею 8. Базова версія;

4601546092595 1С:Управління торгівлею;

4601546041814 1С:Управління торгівлею (USB);

4601546018038 1С:Управління торгівлею.  

Вартість апгрейда складе: вартість продукту мінус вартість продукту, що здається плюс 150 рублів, але не менше половини вартості продукту. Як здається продукту може виступати тільки один з програмних продуктів, зазначених вище.

Нові продукти можуть купуватися окремо, або в комплекті з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Апгрейд проводиться тільки на основні поставки, без урахування клієнтських і платформних ліцензій. При апгрейді з лінійки продуктів "1С:CRM СТАНДАРТ" необхідно додатково придбати не менше 5 клієнтських ліцензій "1С:CRM ПРОФ" і для платформи "1С:Підприємство 8". Вартість додаткових ліцензій не входить в розрахунок апгрейда! Детальніше з умовами апгрейда продуктів "1С:CRM. СТАНДАРТ" можна ознайомитися з інформаційному випуску http://1c.ru/news/info.jsp?id=18525 - №18525 від 27.06.2014 р.

В фірму "1С" передаються ключі захисту і реєстраційні анкети, що входять в поставку здаються за умовами апгрейда продуктів (ліцензійна угода, ключ захисту платформи, ключ захисту конфігурації, при наявності перелічених комплектуючих).

Користувач, який отримує продукт "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" на умовах апгрейда, повинен завершити роботу в здається в апгрейд програмному продукті до кінця поточного року.

В подальшому він може користуватися зданим в апгрейд продуктом тільки для перегляду історичних облікових даних, але не повинен використовувати його для обліку поточної діяльності. Підтримка з боку "1С" по програмному продукту, зданого в апгрейд, не надається.

Якщо такі умови для користувача не прийнятні, то він може придбати продукт "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" без апгрейдну знижки, тобто за повну вартість.

Порядок проведення процедури для партнерів описаний в інформаційному листі http://www.1c.ru/rus/partners/priv/info-private.jsp?numb=6808 - № 6808 від 28.04.2007

Приклад розрахунку вартості апгрейда:

Здається продукт: 4601546126603 1С:Підприємство 8. CRM ПРОФ, рекомендована ціна - 19 600 руб.

Купується продукт: 4601546133991 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM), рекомендована ціна - 25 960 руб.

Вартість апгрейда: (25 960 руб. - 19 600 руб.) + 150 руб. = 6 360 руб. (менше, ніж половина вартості ПП "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)"). Підсумкова вартість апгрейда 25 960 руб. / 2 = 12 980 руб.

ОБМІН клієнтською ліцензією

Для користувачів продукту "1С:CRM" доступна процедура обміну клієнтських ліцензій конфігурації. Ця процедура розширює ліцензійну політику фірми "1С" і дає можливість користувачам програмних продуктів здати наявні у них клієнтські ліцензії та отримати натомість за своїм вибором одну або кілька клієнтських ліцензій з програмною захистом.

За допомогою процедури обміну ліцензій можна збільшити кількість робочих місць в мережі, а також зменшити або збільшити кількість використовуваних апаратних ключів захисту в залежності від потреб користувача.

Обмін ліцензій виконується тільки для зареєстрованих користувачів програмних продуктів "1С:CRM", що мають діючий договір інформаційно-технологічного супроводу (1С:ІТС) і активоване сервіс 1С:ІТС Галузевий.

Обміну підлягають тільки клієнтські ліцензії, які були продані в вигляді самостійних продуктів. Обміну не підлягають ліцензії на основні поставки.

Для проведення обміну клієнтських ліцензій користувачам слід звертатися до партнерів-франчайзі фірми "1С". Партнери подають заявку на обмін ліцензій у фірму "1С" і далі взаємодіють з регіональним дистриб'ютором.

Для забезпечення безперебійної роботи "1С:CRM" при заміні клієнтських ліцензій апаратні ключі системи ліцензування конфігурації необхідно здати в фірму "1С" після установки у користувача придбаних ліцензій. На повернення ключів відводиться 1 місяць з моменту відвантаження ліцензій зі складу фірми "1С".

Вартість обміну ліцензій розраховується за формулою:

Вартість обміну = Вартість придбаних ліцензій (рекомендована ціна за прайс-листом) - Вартість квартир, що здаються ліцензій (рекомендована ціна за прайс-листом на поточну дату) + 3700 руб., Але не менше 3700 руб.

Вартість послуг партнера по організації процедури обміну встановлюється на договірній основі і фірмою "1С" не регламентується.

Процедура обміну клієнтських ліцензій по продукту "1С:CRM" аналогічна процедурі, описаній в http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=19946 - інформаційному листі для партнерів №19946 від 18.05.2015 р .

В разі збільшення кількості робочих місць після проведення апгрейда, клієнтські ліцензії на платформу "1С:Підприємство 8" необхідно буде придбати додатково. Клієнтські ліцензії на платформу "1С:Підприємство 8" не приймаються в розрахунок апгрейда з поступовим зниженням дози. Обмін (апгрейд) клієнтських ліцензій системи "1С:Підприємство 8" здійснюється за загальними правилами, встановленими в інформаційному листі http://1c.ru/news/info.jsp?id=12454 - 12454 від 29.09.2010 р.

СЕРВІС

Сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)", редакція 3.0 і підтримка користувачів в частині роботи з платформою "1С:Підприємство 8" здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу "1С:підприємство 8 "(1С:ІТС) з активованим сервісом 1С:ІТС Галузевий 2-ї категорії.

Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) - офіційна підтримка, яку фірма "1С" спільно зі своїми партнерами надає користувачам програм "1С:Підприємство" на регулярній, і безперервній основі. Офіційна підтримка включає в себе Сервіси 1С:ІТС та послуги офіційних партнерів фірми "1С".

Сервіси 1С:ІТС для 1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM) надають такі можливості:

  • управління податковими ризиками і комплексно оцінювати благонадійність контрагентів,
  • автоматичне заповнення реквізитів контрагентів та організацій по ІПН або найменуванням на основі даних з ЕГРЮЛ / ЕГРІП і отримання актуальних відомостей з федеральної інформаційної адресної системи (ФИАС);
  • автоматичне заповнення і перевірка реквізитів інспекцій ФНС і філій ФСС і ПФР;
  • "Досьє контрагента" - звіт з відомостями, корисними для оцінки благонадійності контрагентів, в тому числі інформація про перевірки державними органами.
  • за допомогою автоматизованого резервного копіювання захищати від втрати і ушкоджень бази даних,
  • використовувати програму "1С:Підприємство" через Інтернет з будь-якої точки світу,
  • використовувати готові сайти для всіх типів бізнесу: для фахівців, компаній, а також Лендінзі і інтернет-магазини
  • отримувати консультації у партнерів і фахівців фірми "1С" і багато іншого.

Детальніше про склад і умови 1С:ІТС та сервісі 1С:ІТС Галузевий можна прочитати на сторінках www.its.1c.ru/about і https://portal.1c.ru/app/branch.

В комплект поставки "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" включається DVD-випуск ІТС (для коробкових версій), купон на пільгове супровід 1С:ІТС і активаційний купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу 1С:ІТС Галузевий. Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість поставки продукту, після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу 1С:ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу 1С:ІТС Галузевий користувач має право користуватися інформаційними ресурсами фірми "1С", отримувати консультації у фірмі "1С" і у розробника програмного продукту "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)", а також поновлення програми без додаткової оплати на термін пільгового періоду.

Номер телефону лінії консультацій фірми "1С" +7 (495) 956-11-81, адреса електронної пошти v8@1c.ru.

В частині, що стосується роботи безпосередньо з конфігурацією "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)", консультації надає Центр Розробки "1C-Рарус" з 10:00 до 19:00 за московським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком московських підприємств):

  • телефон лінії консультацій +7 (495) 223-04-04
  • адресу електронної пошти - CRM@rarus.ru
  • приймаються звернення по системі обміну миттєвими повідомленнями ICQ: 611070513.
  • приймаються звернення по системі інтернет-телефонії та обміну миттєвими повідомленнями Skype: crm-help.
  • назва сервісу в системі 1С-Коннект - "ЛК 1С:CRM ПРОФ \ СТАНДАРТ"
  • спілкування зареєстрованих користувачів можливо в http://solutions.1c.ru/forum - інтернет-форумі.

Користувачі сервісу 1С:ІТС Галузевий обслуговуються партнером-розробником відповідно до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль за якістю обслуговування здійснюється фірмою "1С", при необхідності можна звернутися до відповідального менеджеру фірми "1С" за адресою електронної пошти: itsotr@1c.ru.

Користувачі отримують оновлення програмних продуктів "1С:CRM" через партнерів-франчайзі, розробника і на сайті "1С" в розділі інтернет-підтримки користувачів: https://releases.1c.ru/.

Після закінчення пільгового періоду, супровід по платформі "1С:Підприємство" і конфігурації "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" здійснюється на платній основі. Для оформлення договору 1С:ІТС та активації сервісу 1С:ІТС Галузевий користувачі можуть звернутися до обслуговуючого партнеру або до рекомендованих фірмою "1С" Центрам Супроводження та Сервіс-партнерам в вашому регіоні, зі списком можна ознайомитися на сторінці http: //its.1c. ru / zakaz.

ПРО ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ ПРОДУКТІВ

У зв'язку з випуском нової редакції "1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" з 28.12.2017 р знімаються з продажу наступні програмні продукти:

  • 4601546044891 1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM) (USB)
  • 4601546112156 1С:Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)

ПІДТРИМКА РЕДАКЦІЇ 2.0 1С:УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ І взаємовідносинами з клієнтами

До 01.06. 2018 року в редакції 2.0 конфігурації "1С:управелнія торгівлею і взаєминами з клієнтами" планується виправлення критичних помилок в разі їх виявлення. Розвиток функціональних можливостей конфігурації передбачається тільки в редакції 3.0.

Зареєстровані користувачі знятих з продажу програмних продуктів, що мають діючий договір на Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) і активоване сервіс 1С:ІТС Галузевий 2-ї категорії, будуть продовжувати отримувати консультаційно-методичну підтримку в установленому раніше порядку.

Інформаційний лист публікується завчасно, щоб у користувачів і партнерів була можливість для спокійної оцінки ситуації та прийняття виваженого рішення про перехід на нову редакцію "1С:управелнія торгівлею і взаєминами з клієнтами"

 

Додаток 1

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ "1С:УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ І взаємовідносинами з клієнтами (CRM)", РЕДАКЦІЯ 3.0

Управління клієнтською базою. Використання потенційних клієнтів, управління лідогенераціі і подальша передача в Воронку продажів. Збір всіх даних про клієнтів в єдину клієнтську базу компанії, докладна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, розширена аналітика по клієнту, динаміка зміни стану відносин з клієнтами, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта, відстеження взаємозв'язків між клієнтами, прикріплення різних типів файлів до карток клієнта з відстеженням історії їх змін, візуальна настройка відображення списку клієнтів в залежності від накладених умов.

Рис.1 - Картка потенційного клієнта  

Управління контактами з клієнтами , облік історії контактів з клієнтами, реєстрація інтересів клієнтів, диспетчеризація контактів клієнтів в режимі реального часу, оперативна передача інформації між відділами, планування взаємодій, майстер швидкого прийому і диспетчеризації звернень. Планування взаємодій з клієнтами використовуючи "Автомотіватор". Панель ключових показників для управління клієнтською базою, використання "віджетів" на робочих місцях менеджерів.

Рис.2 - Віджети в АРМ "Мої справи"  

Управління робочим часом , перегляд запланованих контактів (зустрічей, нарад і т.д.) в "Календарі", підбір учасників зустрічі з урахуванням їх зайнятості, одночасний перегляд календарів декількох користувачів (або груп), використання графіків роботи користувачів, резервування та планування зайнятості приміщень, ведення "Списку справ", регулярне планування контактів (нарад, зустрічей і т.д.) за допомогою документа Захід.

Рис.3 - Документ "Захід"

Управління бізнес-процесами (BPM). Загальний процесний підхід у всій функціональності рішення: підсистема проектування, публікації і аналізу ефективності бізнес-процесів. Готові бізнес-процеси по роботі з клієнтами з можливістю зміни їх "на льоту" і створення нових карт бізнес-процесів в режимі користувача без програмування. Створення регламенту роботи з клієнтами з продажу, сервісного обслуговування, роботи з рекламаціями; створення регламенту роботи всередині компанії по виконанню доручень, узгодження різних документів, маркетингу. Додавання, узгодження, редагування документів і їх версій (Workflow) в рамках наявних бізнес-процесів і поза ними.

Рис.4 - Редактор карти маршруту бізнес-процесу

Рис.5 - Картка завдання бізнес-процесу  

Управління продажами. Управління стадіями та етапами продажу на основі документа Інтерес і його станів, з розширенням управління за допомогою бізнес-процесів, створення типових шаблонів дій з продажу. Контроль і аналіз простроченої заборгованості. Призначення цін і знижок, механізм автоматичної підготовки комерційних пропозицій та договорів на основі корпоративних шаблонів (в MS Word або OpenOffice). Механізм оперативного управління та аналізу циклу продажів - "Воронка продажів", створення різних варіантів перегляду "Воронки продажів" і планування щодо їх виконання. Планування продажів в різних розрізах: номенклатурі, клієнтам, менеджерам і підрозділам, план-фактний аналіз продажів. Планування еталонної Воронки продажів.

Рис.6 - Воронка продажів

Рис.7 - Інтерес клієнта  

Управління маркетингом. Управління маркетинговими кампаніями: планування та бюджетування, узгодження, проведення та аналіз ефективності маркетингових кампаній (ROI). Телемаркетинг, персоніфіковані електронні (e-mail, SMS) розсилки. Сегментування клієнтів (статичні і динамічні сегменти). Автоматичний ABC / XYZ-аналіз.

Рис.8 - Телемаркетинг (майстер проведення обдзвону)  

Підсистема оповіщень, можливість отримання сповіщень через: нагадування в рішенні, e-mail, SMS, індивідуальна настройка сповіщень для планованих / прострочених подій в Календарі, нових / прострочених завданнях (доручення, інші бізнес-процеси ), створення індивідуальних нагадувань (скарги і т.д.).

Рис.9 - Налаштування сповіщень користувача  

Тригери. Включений механізм тригерів - роботів, які допомагають продавати і взаємодіяти менеджерів зі своїми клієнтами. У рішенні є бібліотека вже налаштованих роботів, яка постійно оновлюється. Інформування менеджера про вхідний e-mail по Інтересу, оповіщення потенційного клієнта про термін відповіді на його звернення по e-mail, повідомлення клієнта про надходження від нього оплати, експертна розсилка для клієнтів, зареєстрованих кілька днів тому, генерація повторних інтересів клієнтів на підставі втрачених раніше інтересів, створення інтересу клієнта (ліда) на підставі листа-заявки з сайту - ось деякі приклади налаштованих роботів.  

Полегшення виконання рутинних операцій. Майстер по прийняттю вхідних звернень клієнтів з можливістю швидкої ідентифікації і реєстрації клієнта. Поштовий менеджер, що дозволяє використовувати переваги інтеграції CRM системи з електронною поштою. Легка підготовка звітів, помічник введення нових клієнтів, автоматичне заповнення комерційних пропозицій і договорів на основі інформації системи, передача документів і угод на іншого менеджера, настроюються фільтри. Багатоступінчастий аналіз звітів з можливістю збереження результату одного звіту і передачі його в інший звіт для подальшого аналізу.

Рис.10 - Ухвалення звернення від клієнта  

Інтеграція з іншими системами. Система має широкі можливості взаємодії з іншими додатками і забезпечує:

  • Інтеграцію з соціальними мережами Facebook і ВКонтакте;
  • Інтеграцію з сервісами лідогенераціі (заявки, форми зворотного зв'язку на сайтах, замовлення зворотного дзвінка і т.д.);
  • Інтеграцію з сервісами email-розсилки (наприклад, Unisender);
  • Інтеграцію з Microsoft Office і / або OpenOffice для підготовки друкованих форм договорів, комерційних пропозицій або інших типових документів на основі затверджених шаблонів;
  • Інтеграцію з офісної телефонією (CTI) з найбільш популярними АТС: Panasonic KX-TDA / TDE, Avaya IP Office, Cisco Call Manager / Call Manager Express / UC, IP-АТС "АГАТ UX" IP CallCenter Asterisk; інтеграція з SMS і електронною поштою;
  • Оновлення / завантаження прайс-листів від постачальників, завантаження клієнтів і їх контактної інформації з зовнішніх файлів у форматах MS Excell, * .txt, MS Outlook.  

Рис.11 - Діалог при інтеграції з соціальною мережею ВКонтакте