Купити 1С, САБ, BAS, UA-Бюджет, НЕТСОФТ

У продажу нові електронні поставки типових рішень "1С:Підприємство 8"

 

З 17.01.2018 в продажу програмні продукти:

Код

Найменування

Ціна для користувача, руб.

Базові версії

2900001856744

1С:Зарплата і управління персоналом 8. Базова версія. Електронна поставка

7. 400

2900001850391

1С:Управління торгівлею 8. Базова версія. Електронна поставка

6 700

2900001850919

1С:Договорчікі 8. Базова версія. Електронна поставка

4 600

2900001850438

1С:Гроші 8. Електронна поставка

600

Версії ПРОФ і КОРП

2900001850186

1С:Бухгалтерія 8 ПРОФ. Комплект на 5 користувачів. Електронна поставка

26 000

2900001850445

1С:Бухгалтерія 8 КОРП. Електронна поставка

33 600

2900001850223

1С:Зарплата і управління персоналом 8 ПРОФ. Електронна поставка

22 600

2900001850230

1С:Зарплата і управління персоналом 8 КОРП. Електронна поставка

109 000

2900001850162

1С:Управління торгівлею ПРОФ 8. Електронна поставка

22 600

2900001850179

1С:Роздріб 8 ПРОФ. Електронна поставка

13 000

2900001850278

1С:документообіг 8 ПРОФ. Електронна поставка

36 000

2900001850285

1С:документообіг 8 КОРП. Електронна поставка

187 000

2900001850292

1С:Document Management 8. Електронна поставка

300 000

2900001850308

1С:Бухгалтерія державної установи 8 ПРОФ. Електронна поставка

14 400

2900001850346

1С:Документообіг державної установи 8. Електронна поставка

117   600

2900001850926

1С:Договорчікі 8 ПРОФ. Електронна поставка

13 000

2900001850933

1С:Договорчікі 8 на 5 користувачів. Електронна поставка

26 000

ЯК ПРИДБАТИ ЕЛЕКТРОННУ ПОСТАЧАННЯ

Електронні поставки продаються через партнерів-франчайзі фірми "1С". Користувач, який ще не має партнера-франчайзі в своєму регіоні, може його вибрати на сторінці http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp.

Продаж електронних поставок здійснюється за заявками партнерів. У заявці зазначаються відомості про користувача, в тому числі найменування організації, ІНН і КПП, поштова та електронна адреси.

Комплект електронної поставки формується і передається партнеру після оплати ним програмного продукту. Одночасно продукт реєструється в базі технічної підтримки фірми "1С". Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача, і йому за поштовою адресою, вказаною в заявці партнера, висилається іменне паперове ліцензійну угоду, що підтверджує право на використання придбаного програмного продукту.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • скачати і особисто встановити продукт на комп'ютер користувача;
  • переслати комплект поставки по електронній пошті;
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на скачування дистрибутива і пінкод, необхідні для активації продукту.

Звертаємо увагу: посилання на скачування дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

ПІДТРИМКА КОРИСТУВАЧІВ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК

Право отримувати підтримку надається тільки офіційним зареєстрованим користувачам програм "1С:Підприємства". Нагадуємо, що реєстрація електронної поставки в фірмі "1С" здійснюється автоматично при продажу продукту, після чого покупець отримує статус офіційного користувача.

Для підтримки електронних поставок використовується особистий кабінет користувача на порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/. Щоб створити особистий кабінет, потрібно перейти за посиланням https://portal.1c.ru/, в головному меню вибрати "Особистий кабінет", а на сторінці авторизації & ndash; посилання "Реєстрація". Це можна зробити перед придбанням продуктів фірми "1С".

Для користувачів базових версій передбачені наступні послуги супроводу:

  • оперативне отримання оновлень платформи і конфігурацій на порталі 1С:ІТС https://portal.1c.ru/;
  • сервіси інтернет-підтримки користувачів;
  • послуги лінії консультацій фірми "1С" по телефону та електронною поштою;
  • доступ до матеріалів порталу 1С:ІТС https://portal.1c.ru/.

Для отримання оновлень і використання інших сервісів необхідно зареєструвати програму в особистому кабінеті на порталі 1С:ІТС https://portal.1c.ru/ за допомогою партнера фірми "1С" або самостійно по вхідному в поставку пінкод.

Телефон і адреса електронної пошти для консультацій, а також розпорядок роботи лінії консультацій вказані в супровідній документації.

Для отримання комплексної підтримки фірма "1С" рекомендує укласти з партнером договір інформаційно-технологічного супроводу (1С:ІТС) на платній основі.

1С:ІТС & ndash; це сукупність програмних продуктів і баз даних фірми "1С" (далі & ndash; Сервіси "1С"), послуг лінії технічної підтримки фірми "1С" і послуг офіційних партнерів фірми "1С".

Сервіси "1С" дозволяють:

  • отримувати легальні оновлення програм "1С:Підприємства";
  • готувати і здавати регламентовану звітність через Інтернет;
  • обмінюватися електронними рахунками-фактурами і іншими юридично значимими документами;
  • отримувати методичну підтримку щодо використання програми з інформаційної системи 1С:ІТС;
  • за допомогою автоматизованого резервного копіювання захищати від втрати і ушкоджень бази даних;
  • використовувати програму "1С:Підприємство" через Інтернет з будь-якої точки світу;
  • отримувати консультації у аудиторів і фахівців фірми "1С" і багато іншого.

Детальну інформацію про всі Сервісах "1С" см. На порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/.

Отримання оновлень програм і інших інформаційних ресурсів допускається тільки на тиражних ліцензійних носіях, офіційних сайтах підтримки фірми "1С" і у офіційних партнерів фірми "1С".

Користувачі, які уклали договір 1С:ІТС, щомісяця отримують диски 1С:ІТС, журнал "БУХ.1С" і корисні аксесуари від фірми "1С". Номер телефону виділеної лінії для уклали договір 1С:ІТС та адресу електронної пошти для отримання консультацій на лінії технічної підтримки фірми "1С" вказані на дисках 1С:ІТС.

Для користувачів, які уклали договір 1С:ІТС, сертифіковані фахівці партнерів фірми "1С" проводять регламентні роботи, встановлюють оновлення, надають консультації по роботі з програмою, допомагають підключити і налаштувати сервіси, навчають роботі з ними, надають інші послуги з супроводу.

Підтримка користувачів програмних продуктів версій ПРОФ і КОРП здійснюється тільки за договором 1С:ІТС. У вартість продуктів включений пільговий період підтримки. Після закінчення пільгового періоду користувачеві необхідно продовжити договір інформаційно-технологічного супроводу на платній основі.

Для отримання послуг супроводу користувачеві після придбання продукту необхідно:

  1. Зареєструвати програму в особистому кабінеті на порталі 1С:ІТС https://portal.1c.ru/ самостійно по вхідному в поставку пінкод або за допомогою партнера фірми "1С".
  2. Укласти договір 1С:ІТС з офіційним партнером фірми "1С".

Фірма "1С" рекомендує користувачеві укладати договір 1С:ІТС з обслуговуючим його партнером-франчайзі. При виборі нових франчайзі рекомендуємо ознайомитися зі списками сертифікованих Центрів супроводу або провідних сервіс-партнерів з вашого регіону, см. Http://www.1c.ru/rus/partners/service.jsp.

апгрейд

Апгрейди c / на електронні поставки здійснюються за регламентом, що діє для аналогічних коробкових поставок. Апгрейд виконується через партнерів-франчайзі, см. На сторінці http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp.

Для виконання апгрейда і отримання знижки на купується програмний продукт користувач повинен повернути картку офіційної реєстрації з ліцензійною угодою на який вводиться в апгрейд програмний продукт.

Вартість апгрейда розраховується за формулою: ціна товару, що купується мінус ціна продукту, що здається плюс 150 руб., Але не менше половини вартості продукту.

Якщо на умовах апгрейда купується основна поставка разом з ліцензіями "1С:Підприємство 8", то на ціну здається в апгрейд продукту зменшується сума цін придбаних при апгрейді продуктів.