У продажу електронні поставки типових рішень "1С:Підприємство 8" для великих підприємств і холдингів

                                                                   
                                                                     

З 27.04.2018 в продажу програмні продукти:

Код

Найменування

Ціна для користувача, руб.

2900001850193

1С:Комплексна автоматизація 8. Електронна поставка

61   700

2900001871310

1С:Комплексна автоматизація 8 для 10 користувачів + клієнт-сервер. Електронна поставка

133   700

2900001871433

1С:Звід звітів 8 ПРОФ. Електронна поставка

108   000

2900001892971

1С:Зарплата і кадри державної установи 8 КОРП. Електронна поставка

136   000

2900001871365

1С:ERP Управління підприємством   2. Електронна поставка

360   000

2900001871358

1С:ERP Управління підприємством   2. Ліцензія для дочірніх товариств і філій. Електронна поставка

120   000

2900001871327

1С:ERP Управління підприємством   2. Корпоративна електронна поставка

2   298   000

2900001871372

1С:Підприємство 8 ПРОФ. ERP Управління підприємством 2 + Документообіг КОРП. Сервер (x86-64). 50 клієнтських ліцензій. Електронна поставка

696   000

2900001871389

1С:Управління холдингом 8. Електронна поставка

1   250   000

2900001871402

1С:Управління холдингом 8. Ліцензія для дочірніх товариств і філій. Електронна поставка

195   000

2900001871396

1С:Управління холдингом 8. Корпоративна електронна поставка

4   400   000

2900001871419

1С:Корпорація. Електронна поставка

1   610   000

ЯК ПРИДБАТИ ЕЛЕКТРОННУ ПОСТАЧАННЯ

Електронні поставки продаються через партнерів-франчайзі фірми "1С", при цьому для поширення ряду продуктів з наведеного вище списку партнери повинні володіти необхідними компетенціями.

Для придбання "1С:ERP Управління підприємством 2", "1С:ERP Управління підприємством 2. Корпоративна електронна поставка", "1С:ERP Управління підприємством 2. Ліцензія для дочірніх товариств і філій. Електронна поставка" і "1С:Корпорація "необхідно заповнити, підписати і подати заявку партнера фірми" 1С ", який бере участь в проекті" 1С:Центр компетенції по ERP-рішень "(http://www.1c.ru/rus/partners/ckerp.jsp). Єдина форма заявки на поставку: шаблон 1C_ERP_Z.XLS, зразок заповнення 1C_ERP_Z_EX.XLS. Завантажити шаблон і зразок заповнення можна тут   http: //www.1c.ru/news/files/1C_ERP_Z.zip і тут http://www.1c.ru/news/files/1C_ERP_Z_EX.zip відповідно.

На підставі заявки користувача партнер подасть у фірму "1С" електронну заявку, яка буде розглянута протягом двох робочих днів. При неповному або некоректному заповненні заявки розгляд може тривати довше. За результатами розгляду партнеру повідомлять рішення про погодження заявки і можливості придбання продукту або мотивовану відмову.

Для придбання програмних продуктів "1С:Управління холдингом 8" звертайтеся до партнерів мережі "1С:Консалтинг" (http://consulting.1c.ru/corporate.jsp), а також до партнерів зі статусом "1С:Центр ERP "(http://www.1c.ru/rus/partners/ckerp.jsp) або" Кандидат в 1С:Центр ERP ".

Для придбання інших електронних поставок звертайтеся до партнерів-франчайзі з вашого регіону, см. Http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp.

Продаж електронних поставок здійснюється за заявками партнерів. У заявці зазначаються відомості про користувача, в тому числі найменування організації, ІНН і КПП, поштова та електронна адреси, а також, в залежності від товару, що купується, можуть знадобитися і інші відомості.

Комплект електронної поставки формується і передається партнеру після оплати ним програмного продукту. Одночасно продукт реєструється в базі технічної підтримки фірми "1С". Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача, і йому за поштовою адресою, вказаною в заявці партнера, висилається іменне паперове ліцензійну угоду, що підтверджує право на використання придбаного програмного продукту.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • скач ати і особисто встановити продукт на комп'ютер користувача;
  • переслати комплект поставки по електронній пошті;
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на скачування дистрибутива і пін-коди, необхідні для активації продукту.

Звертаємо увагу: посилання на скачування дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

При скачуванні продукту необхідно враховувати обсяг електронної поставки і пропускну здатність інтернет-каналу, яким ви користуєтеся. Комплексні поставки, що складаються з декількох прикладних рішень, для зручності скачування розбиті на компоненти, при цьому можливість завантажити дистрибутив продукту одним архівом також збережена.

ПІДТРИМКА КОРИСТУВАЧІВ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК

Право отримувати підтримку надається тільки офіційним зареєстрованим користувачам програм "1С:Підприємства". Нагадуємо, що реєстрація електронної поставки в фірмі "1С" здійснюється автоматично при продажу продукту, після чого покупець отримує статус офіційного користувача.

Для підтримки електронних поставок використовується особистий кабінет користувача на порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/. Щоб створити особистий кабінет, потрібно перейти за посиланням https://portal.1c.ru/, в головному меню вибрати "Особистий кабінет", а на сторінці авторизації – посилання "Реєстрація". Це можна зробити перед придбанням продуктів фірми "1С".

Підтримка користувачів перерахованих в цьому інформаційному листі програмних продуктів здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу 1С:ІТС, який користувач укладає з офіційним партнером фірми "1С". У вартість продуктів включений пільговий період підтримки. Після закінчення пільгового періоду користувачеві необхідно продовжити договір 1С:ІТС на платній основі.

1С:ІТС – це сукупність програмних продуктів і баз даних фірми "1С" (далі – Сервіси "1С"), послуг лінії технічної підтримки фірми "1С" і послуг офіційних партнерів фірми "1С".

Сервіси "1С" дозволяють:

  • отримувати легальні оновлення програм "1С:Підприємства";
  • готувати і здавати регламентовану звітність через Інтернет;
  • обмінюватися електронними рахунками-фактурами і іншими юридично значимими документами;
  • отримувати методичну підтримку щодо використання програми з інформаційної системи 1С:ІТС;
  • за допомогою автоматизованого резервного копіювання захищати від втрати і ушкоджень бази даних;
  • використовувати програму "1С:Підприємство" через Інтернет з будь-якої точки світу;
  • отримувати консультації у аудиторів і фахівців фірми "1С" і багато іншого.
  • Детальну інформацію про всі Сервісах "1С" см. На порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/.

    Телефон і адреса електронної пошти для консультацій і розпорядок роботи лінії консультацій вказані в супровідній документації, на дисках 1С:ІТС, а також на сторінці https://portal.1c.ru/applications/10.

    Отримання оновлень програм і інших інформаційних ресурсів допускається тільки на тиражних ліцензійних носіях, офіційних сайтах підтримки фірми "1С" і у офіційних партнерів фірми "1С".

    Користувачі, які уклали договір 1С:ІТС, щомісяця отримують диски 1С:ІТС, журнал "БУХ.1С" і корисні аксесуари від фірми "1С". Номер телефону виділеної лінії для уклали договір 1С:ІТС та адресу електронної пошти для отримання консультацій на лінії технічної підтримки фірми "1С" вказані на дисках 1С:ІТС.

    Для користувачів, які уклали договір 1С:ІТС, сертифіковані фахівці партнерів фірми "1С" проводять регламентні роботи, встановлюють оновлення, надають консультації по роботі з програмою, допомагають підключити і налаштувати сервіси, навчають роботі з ними, надають інші послуги з супроводу.

    Для отримання послуг супроводу користувачеві після придбання продукту необхідно:

    1. Зареєструвати програму в особистому кабінеті на порталі 1С:ІТС https://portal.1c.ru/ самостійно по вхідному в поставку пін-коду або за допомогою партнера фірми "1С".
    2. Укласти договір 1С:ІТС з офіційним партнером фірми "1С".

    Фірма "1С" рекомендує користувачеві укладати договір 1С:ІТС з обслуговуючим його партнером-франчайзі. При виборі нових франчайзі рекомендуємо ознайомитися зі списками сертифікованих Центрів супроводу або провідних сервіс-партнерів з вашого регіону, см. Http://www.1c.ru/rus/partners/service.jsp.

    апгрейд

    Апгрейди c / на електронні поставки здійснюються за регламентом, що діє для аналогічних "коробкових" поставок. Апгрейд виконується через партнерів-франчайзі, см. Http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp.

    Для виконання апгрейда і отримання знижки на купується програмний продукт користувач повинен повернути картку офіційної реєстрації з ліцензійною угодою на який вводиться в апгрейд програмний продукт.

    Вартість апгрейда розраховується за формулою: ціна товару, що купується мінус ціна продукту, що здається плюс 150 руб., Але не менше половини вартості продукту.

    Якщо на умовах апгрейда купується основна поставка разом з ліцензіями "1С:Підприємство 8", то на ціну здається в апгрейд продукту зменшується сума цін придбаних при апгрейді продуктів.