"1С:Коледж": випуск нової редакції 2.0, запуск електронних поставок і підвищення цін

                                                                                    
                                                    

Фірма "1С" сповіщає користувачів і партнерів про випуск редакції 2.0 спільного рішення фірми "1С" і компанії "Онлайн" (Уфа) - "1С:Коледж" на платформі "1С:Підприємство 8.3" і запуску електронних поставок.

"1С:Коледж" редакція 2.0. пройшов сертифікацію на отримання статусу "Сумісно! Система програм 1С:Підприємство", інфопісьмо №24324 від 30.03.2018 http://1c.ru/news/info.jsp?id=24324).

З 15.05.2018 р підвищується ціна на програмні продукти лінійки "1С:Коледж".

Нижче в таблиці вказані нові ціни, які будуть встановлені з 15.05.2018 р.:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

4601546083746

1С:Коледж

58 000

58 000

26 100

2900001840668

1С:Коледж. Електронна поставка

58 000

58 000

26 100

Також в постачанні редакції 2.0 оновлюється опис конфігурації.

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001869928

Док. 1С:Коледж. Ред. 2.0 Керівництво користувача
  (в 3 томах)

700

700

550

НОВЕ В РЕДАКЦІЇ 2.0

  • Використання інтерфейсу Таксі
  • Нова система ролей, відповідна розділах інтерфейсу конфігурації
  • Документ "Службова записка"

Детальний опис можливостей програмного продукту "1С:Коледж" міститься в Додатку   до справжнього інформаційного листа, а також на сайті галузевих рішень фірми "1С": http: / /solutions.1c.ru/catalog/college/features. Також на сайті представлені рекламні, інформаційні, методичні матеріали по програмному продукту, досвід впроваджень, статті та відгуки користувачів.

Демо-база рішення "1С:Коледж" доступна після замовлення онлайн-демонстрації на сторінці http://solutions.1c.ru/catalog/college

ПОРЯДОК відвантаження ПО старими цінами

14 травня 2018 р останній день відвантаження товарів 4601546083746 "1С:Коледж", 2900001840668 "1С:Коледж. Електронна поставка" за старою ціною як зі складу фірми "1С", так і зі складів дистриб'юторів.

До відвантаження вищеназваної позиції потрібно подача попередньої заявки у фірму "1С". В цьому випадку відвантаження за старою ціною буде також проводитися тільки до 14.05.2018. Ціна в заявці є довідковою інформацією. З 15.05.2018 ціни в заявках, по яких не проведена відвантаження зі складу фірми "1С", будуть перераховані відповідно до нового прайс-листом. Тому закликаємо партнерів виявляти розумну акуратність, планувати угоди заздалегідь і не відкладати подачу заявки, що вимагає обробки і узгодження, на останні дні перед підвищенням цін.

СКЛАД продукту та ПОРЯДОК ПРОДАЖУ

4601546083746 "1С:Коледж" включає:

  • Установчий диск з дистрибутивами:
    • платформи "1С:Підприємство 8.3";
    • конфігурації "Коледж" ред. 2.0;
    • документації по конфігурації
  • Диск http://www.1c.ru/rus/support/its/budget.htm - ІТС БЮДЖЕТ ПРОФ.
  • Купон на пільгове http://its.1c.ru/db/aboutits - інформаційно-технологічний супровід "1С:Підприємство".
  • Комплект документації:
    • 1С:Підприємство 8.3. Керівництво адміністратора,
    • 1С:Підприємство 8.3. Керівництво розробника,
    • 1С:Підприємство 8.3. Керівництво користувача,
    • 1С:Підприємство 8. Інструкція по отриманню ліцензій,
    • Коледж. Редакція 2.0 Керівництво користувача (в 3 томах)
  • Реєстраційну анкету програмного продукту, ліцензійну угоду на право використання платформи і галузевої конфігурації, поштовий конверт для відправки реєстраційної анкети.
  • Конверт з   пін-кодами програмної захисту для платформи "1С:Підприємство 8" на 1 робоче місце.
  • купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу 1С:ІТС Галузевий,

2900001840668   "1С:Коледж. Електронна поставка" включає :

  • платформу "1С:Підприємство 8.3",
  • конфігурацію "Коледж" ред. 2.0,
  • ліцензійну угоду,
  • пін-коди програмного захисту для платформи "1С:Підприємство 8" на 1 робоче місце,
  • купон на пільгове http://its.1c.ru/db/aboutits - інформаційно-технологічний супровід "1С:Підприємство",
  • купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу 1С:ІТС Галузевий,
  • документацію по конфігурації "Коледж. Редакція 2.0 Керівництво користувача (в 3 томах)".

Відповідно до ліцензійної угоди продукти "1С:Коледж" і "1С:Коледж. Електронна поставка" можуть використовуватися на одному робочому місці. Для збільшення кількості робочих місць в межах однієї локальної мережі призначені клієнтські ліцензії "1С:Підприємство 8". Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу "1С:Підприємство 8" (на 1, 5, 10, 20, 50 робочих місць). Придбання спеціальних ліцензій галузевого рішення для збільшення кількості робочих місць не потрібно.

Кількість ліцензій платформи "1С:Підприємство 8" визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією "Коледж".

На робочих місцях, забезпечених даними клієнтськими ліцензіями, можуть використовуватися будь-які правомірно придбані програмні продукти системи "1С:Підприємство 8".

Ознайомитися з порядком ліцензування програмних продуктів системи "1С:Підприємство 8" також допоможе документ "Відповіді на типові питання щодо ліцензування« 1С:Підприємство 8 ", опублікований на сайті фірми" 1С ": http://v8.1c.ru /predpriyatie/questions_licence.htm.

ПЕРЕХІД НА РЕДАКЦІЮ 2.0

Редакція 2.0 програмного продукту "1С:Коледж" надається зареєстрованим користувачам в передбаченому для них порядку оновлення версії конфігурації і платформи. Порядок і умови надання оновлень вказані в реєстраційній картці програмного продукту. Для користувачів необхідно мати діючий договір інформаційно-технологічного супроводу з активним сервісом 1С:ІТС Галузевий.

Редакція 2.0 випускається в форматі версії 8.3 платформи "1С:Підприємство", вимагає установки версії платформи "1С:Підприємство 8" не нижче 8.3.10.2561, наявності версії програмного продукту "1С:Коледж" не нижче 1.2 .20.1, оновлення виконується в режимі "Конфігуратор".

Все накопичені в інформаційній базі дані будуть збережені.

Підтримка попередньої редакції 1.2 "1С:Коледж" буде здійснюватися тільки в режимі виправлення помилок до 31.05.2018. Всім користувачам рекомендується переходити на редакцію 2.0.

Версія 2.0.1.2 програмного продукту "1С:Коледж" опублікована на сайті підтримки користувачів https://releases.1c.ru/.

Версія 8.3.10.2561 платформи опублікована на сайті підтримки користувачів https://releases.1c.ru/.

Перераховані дистрибутиви також можна отримати через партнерів фірми "1С".

Для ефективного освоєння і використання нової редакції випущені книги документації:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 18%, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001869928

Док. 1С:Коледж. Ред. 2.0 Керівництво користувача (в 3 томах)

700

700

550

2900001483612

1С:Підприємство 8.3. Керівництво адміністратора

300

150

150

2900001483605

1С:Підприємство 8.3. Керівництво розробника (у двох частинах)

600

300

300

2900001490818

1С:Підприємство 8.3. Керівництво користувача

300

150

150

2900001483575

1С:Підприємство 8.3. Опис вбудованої мови (у п'яти частинах)

2 100

1. 410

1. 220

Придбання даних книг не є обов'язковим при переході на нову редакцію конфігурації.

Зареєстровані користувачі програмних продуктів "1С:Коледж" і "1С:Коледж. Електронна поставка" можуть придбати зазначені книги в необхідній кількості відповідно до регламенту, описаним в http://www.1c.ru/ news / info.jsp? id = 8538 - інформаційному листі № 8538 від 20.06.2008 року. Для придбання документації необхідно звернутися до партнера фірми "1С" або безпосередньо у фірму "1С". Список партнерів-франчайзі публікується на сайті фірми "1С" за адресою http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp.

ЯК ПРИДБАТИ ПРОГРАМУ

З питань придбання, впровадження і супроводу програмного продукту рекомендуємо звертатися до Центрів компетенції за освітою (ЦКО) і до інших партнерів фірми "1С". Список ЦКО: http://www.1c.ru/rus/partners/cko.jsp. Повний список партнерів фірми "1С": http://www.1c.ru/rus/partners/search.htm.

Продаж електронних поставок здійснюється за заявками партнерів. У заявці зазначаються відомості про користувача, в тому числі найменування організації, ІНН і КПП, поштова та електронна адреси.

Після оплати програмного продукту формується індивідуальний комплект електронної поставки, що включає ІПН і дані користувача, реєстраційний номер комплекту, пін-коди для активації продукту і його реєстрації, а також посилання для скачування дистрибутива, документації та інших матеріалів & ndash; за все, що передбачено в складі даного продукту. Сформований комплект поставки відразу ж передається партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу "1С:Підприємства" (далі & ndash; портал 1С:ІТС) за адресою https://portal.1c.ru/.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки фірми "1С" одночасно з передачею його партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача, і йому за поштовою адресою, вказаною в заявці партнера, висилається іменне паперове ліцензійну угоду, що підтверджує право на використання придбаного програмного продукту.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • скачати і особисто встановити продукт на комп'ютер користувача;
  • переслати комплект поставки по електронній пошті;
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на скачування дистрибутива і   пін-коди, необхідні для активації продукту.

Звертаємо увагу: посилання на скачування дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Для установки програми на комп'ютер потрібно розпакувати архів з дистрибутивом і запустити autorun.exe. Далі в діалозі можна встановити програму повністю "в один клік", а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

апгрейд

Апгрейди на даний програмний продукт не передбачені.

СЕРВІС

Сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "Коледж" ред.2.0 і підтримка користувачів в частині роботи з платформою "1С:Підприємство" здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу "1С:Підприємство" (1С:ІТС) з активним сервісом 1С : ІТС Галузевий 1-й категорії.

Інформаційно-технологічний супровід (1С:ІТС) & ndash; офіційна підтримка, яку фірма "1С" спільно зі своїми партнерами надає користувачам програм "1С:Підприємство" на регулярній і безперервній основі. Офіційна підтримка включає в себе Сервіси 1С:ІТС та послуги офіційних партнерів фірми "1С".

Сервіси 1С:ІТС дають користувачам можливість:

  • використовувати найповніший інформаційний ресурс для людей, які працюють з програмами "1С" - довідники, методики, керівництва, консультації по програмам і законодавству;
  • отримувати персональні письмові консультації від експертів, аудиторів і методистів "1С" з питань бухгалтерського податкового та кадрового обліку;
  • звертатися за консультаціями на лінію консультацій "1С" і обслуговуючого партнера, зустрічатися з методистами "1С" на семінарах & ndash; в очній формі і в форматі відео-лекцій;
  • працювати з популярними програмами 1С через Інтернет з будь-якої точки світу і організувати безпечний віддалений доступ через Інтернет до програм "1С", встановленим на комп'ютері користувача;
  • готувати і здавати регламентовану звітність через Інтернет, обмінюватися електронними рахунками-фактурами і іншими юридично значимими документами, здійснювати автоматичну звірку рахунків-фактур з контрагентами безпосередньо з програм "1С";
  • здійснювати швидку перевірку інформації про контрагентів, автоматично заповнювати реквізити контрагентів в різних документах;
  • отримати кваліфікаційний сертифікат електронного підпису для обміну юридично значимими електронними документами безпосередньо в програмі 1С;
  • використовувати резервне копіювання інформаційних баз в хмарне сховище даних "1С", з можливістю швидкого відновлення інформації в разі пошкодження даних;
  • скористатися готовими сайтами для всіх типів бізнесу: для фахівців, компаній, а також Лендінзі і інтернет-магазинами;
  • і багато іншого.

Детальну інформацію про всі Сервісах "1С" см. На Порталі 1С:ІТС за адресою https://portal.1c.ru/.

Детальніше про склад і умови 1С:ІТС і про сервіс 1С:ІТС Галузевий можна прочитати на сторінках www.its.1c.ru/about і https://portal.1c.ru/app/branch.

В комплект основного постачання "1С:Коледж" включається DVD-випуск ІТС, купон на пільгове супровід 1С:ІТС і купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу 1С:ІТС Галузевий. Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість поставки   "1С:Коледж". Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу 1С:ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу 1С:ІТС Галузевий користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.

Номер телефону лінії консультацій фірми "1С" +7 (495) 956 & ndash; 11 & ndash; 81, адреса електронної пошти v8@1c.ru.

В частині, що стосується роботи безпосередньо з конфігурацією "Коледж", консультації надає партнер-розробник компанія "Онлайн" (Уфа) з   09: 30 до 17:30 за московським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком московських підприємств):

  • назва сервісу в системі 1С-Коннект & ndash; послуга "ЛК Галузеві рішення лінійки 1С:Коледж";
  • телефон лінії консультацій +7 (347) 277-91-70;
  • адресу електронної пошти: uz@online-ufa.ru;
  • система електронної комунікації "Skype": po_1c_college.

Користувачі, які активували сервіс 1С:ІТС Галузевий, обслуговуються партнером-розробником відповідно до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль   якості обслуговування здійснюється фірмою "1С", при необхідності можна звернутися до відповідального менеджеру фірми "1С" за адресою електронної пошти: itsotr@1c.ru.

Користувачі отримують оновлення по платформі "1С:Підприємство", конфігурації "Коледж" через партнерів-франчайзі, розробника і на сайті "1С" в розділі інтернет-підтримки користувачів: https://releases.1c.ru/.

Після закінчення пільгового періоду супровід по платформі "1С:Підприємство", конфігурацій "Коледж" здійснюється на платній основі, для його отримання необхідно оформити договір 1С:ІТС та сервіс 1С:ІТС Галузевий на платній основі.

Для оформлення договору 1С:ІТС та сервісу 1С:ІТС Галузевий звертайтеся до обслуговуючого вас партнеру або до рекомендованих фірмою "1С" Центрам Супроводження та Сервіс-партнерам у Вашому регіоні, зі списком можна ознайомитися на сторінці http: //its.1c .ru / zakaz.

1С:Коледж. NFR

Звертаємо увагу фірм-франчайзі, що для освоєння функціональних можливостей нового прикладного рішення і підготовки персоналу партнерських фірм випущений спеціальний програмний продукт & ndash; "1С:Коледж. NFR" (артикул 2900001240482).

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, руб.

Дилер

Постійний партнер

2900001240482

1С:Коледж. NFR

-

-

4000

Заявки від партнерів на придбання даного продукту приймаються тільки в електронному вигляді. Заявку можна направити, заповнивши http://partweb.1c.ru/PartnerSupport/SaleRequest.aspx?ControlName=gridRequests&RequestType=13&RequestKind=4 - форму, яка доступна партнерам-франчайзі фірми "1С" в розділі технічної підтримки сайту фірми "1С".

 

Додаток. ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕДАКЦІЇ 2.0 ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "1С:КОЛЕДЖ"

Продукт "1С:Коледж" є комплексним рішенням для управління діяльністю освітніх організацій середньої професійної освіти, що пред'являють підвищені вимоги до рівня автоматизації і дозволяє автоматизувати практично всі ділянки управління:

  • Облік контингенту (від приймальної комісії до випуску студента)
  • Складання робочих навчальних планів відповідно до ФГОС
  • Облік розрахунків зі студентами
  • Формування, розподіл і облік виконання педагогічного навантаження
  • Складання розкладу та облік щоденних замін
  • Формування регламентованої звітності
  • Управління кадрами
  • Управління виховною роботою
  • Планування та контроль виконання заходів
  • Облік успішності і відвідуваності
  • Випуск і друк дипломів
  • Військовий облік і облік інформація про здоров'я
  • Управління виробничою практикою
  • Інформаційні розсилки співробітника і учнів (електронна пошта та sms)
  • Інтеграція з державними інформаційними системами і сайтом освітньої організації

"1С:Коледж" охоплює всі рівні управлінської діяльності основних підрозділів коледжу і інтегрується з типовими рішеннями фірми "1С" для бухгалтерії, відділу кадрів, бібліотеки, автоматизації електронного навчання.  

Рішення дозволяє автоматизувати наступні робочі місця:

Директор і його секретар

  • Голова і секретар приймальної комісії
  • Завідувач і секретар відділень
  • Заступники директора і секретарі заступників з навчальної роботи, виховної роботи, виробничого навчання, методичної роботи, адміністративно-господарської роботи
  • Методист
  • Завідувач методичною комісією
  • Соціальний педагог
  • Голова стипендіальної комісії
  • Бухгалтер за розрахунками зі студентами
  • Куратор
  • Медпрацівник

Демо-база рішення "1С:Коледж" доступна після замовлення онлайн демонстрації на сторінці http://solutions.1c.ru/catalog/college

РОБОЧЕ МІСЦЕ ДИРЕКТОРА

Робочий стіл директора навчального закладу дозволяє тримати під контролем всі процеси освітньої організації. Оперативно можна отримати інформацію про поточний стан ключових параметрів (кількість груп, студентів, динаміка, успішність і відвідуваність, виконання навчального навантаження), повну інформацію про студента, заходах, розкладі на поточний момент, склад і роботу комісій, наказах і т. Д. < / p>

ЗАЛУЧЕННЯ АБІТУРІЄНТІВ

  • Планування маркетингових заходів.
  • Реєстрація витрат на маркетингові заходи
  • Реєстрація торкань (кількості поінформованих про послуги навчального закладу потенційних клієнтів) в розрізі каналів і джерел інформування
  • Реєстрація інтересів (кількості зацікавилися послугами навчального закладу) в розрізі каналів і джерел інформування
  • Аналіз ефективності приймальної кампанії і вибраних каналів і джерел інформування

ПРИЙМАЛЬНЯ КОМІСІЯ

Планування прийому до навчального закладу

  • План набору, контрольні цифри прийому
  • Планування розкладу вступних випробувань
  • Розміщення розкладу на сайті навчального закладу

Прийом документів

  • Формування особової справи абітурієнта:
  • Контроль здачі необхідних документів
  • Видача абітурієнту необхідного набору документів: розписка, контракт, екзаменаційний лист
  • Контроль повернення документів

Проведення вступних випробувань

  • Підготовка необхідних документів: екзаменаційні листи та відомості
  • Фіксація, друк результатів вступних випробувань та експорт на сайт освітньої організації
  • Видача довідки про результати проходження вступних випробувань
  • Аналіз оцінок вступних випробувань

Зарахування абітурієнтів до навчального закладу

  • Побудова вступних рейтингів
  • Формування наказів про зарахування абітурієнтів в сформовані групи за допомогою рейтингу або вручну

Аналіз роботи приймальної комісії (25 звітів)

Підтримка роботи з ФІС ДПА та прийому http://priem.edu.ru

ВІДДІЛЕННЯ

Оперативний облік руху контингенту

  • Формування наказів про рух контингенту як індивідуально, так і списком
  • Аналіз контингенту і формування звітності (списки, статистика)
  • Ведення переліку навчальних груп          
  • Надання необхідних довідок і друк студентських квитків

Архів

  • Введення архівних відомостей
  • Підготовка архівних довідок про навчання

Військовий облік

  • Облік військовозобов'язаних по військкоматах
  • Підготовка різних списків з відборами по роках надходження, років народження, підлозі
  • Друк звіту для військкомату  

УСПІШНІСТЬ І відвідуваність

  • Облік і аналіз
  • Імпорт на сайт коледжу
  • Доступ студентів через інформаційний кіоск
  • Інформування зацікавлених осіб за допомогою електронної, поштової та sms-розсилки

ВИПУСК

  • Затвердження тем випускних кваліфікаційних робіт
  • Формування складу Державної екзаменаційної комісії (ДЕК)
  • Облік протоколів роботи ДЕК
  • Підготовка та перевірка даних для дипломів і академічних довідок
  • Введення оцінок в диплом за допомогою документа "Академічна довідка входить" для студентів, які перевелися з іншого навчального закладу
  • Формування вихідних документів про освіту на бланках державного зразка: дипломів, додатків до диплому, академічних довідок

НАВЧАЛЬНА ЧАСТИНА

  • Робота з державними стандартами та навчальними планами
    • Зберігання основних параметрів державних стандартів, що застосовуються в подальшому для підготовки робочих навчальних планів і друку диплома і додатка до диплома
    • Підготовка, зберігання і друк робочих навчальних планів
  • Планування навчального процесу і розподіл навантаження
    • Планування навчального навантаження навчального закладу (ЦМК, ПЦК), викладача
  • Облік фактичного виконання навчального навантаження

РОЗКЛАД

  • Введення і зберігання можливостей викладачів вести заняття в заданий час
  • Формування щоденного розкладу автоматично за даними шаблону або вручну з урахуванням замін і прив'язкою розкладу дзвінків
  • Інформаційна розсилка щоденного розкладу

ВИХОВНА РОБОТА

  • Формування наказів про заохочення і покарання студентів, з можливістю їх автоматичного відображення в рейтингах студентів і груп
  • Управління дозвіллям студентів  

ЗАХОДИ

  • Планування заходів, призначення відповідальних, видача доручень
  • Облік результатів проведених заходів
  • План-фактний аналіз проведення заходів
  • Формування рейтингів груп і студентів

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

  • Прогноз працевлаштування випускників
  • Облік фактичного працевлаштування випускників
  • Аналіз прогнозу і фактичного працевлаштування
  • План-фактний аналіз працевлаштування випускників
  • Банк резюме студентів та випускників

КУРАТОРИ

  • Планування та проведення батьківських зборів
  • Підготовка характеристик студентів
  • Врахування громадських доручень студентів
  • Призначення та облік кураторів  

АНКЕТУВАННЯ

  • Підготовка опитувань
  • Проводити опитувань серед респондентів (в якості респондентів виступають зовнішні користувачі системи)
  • Аналіз результатів опитувань

ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ

  • Організація виробничих практик:
    • Формування наказів на практику
    • Облік контрагентів & ndash; організацій, що представляють місця для проведення практик, облік договорів з цими підприємствами
    • Підготовка бланків необхідної документації для студентів (з можливістю індивідуальної та групової друку): щоденник; завдання; напрямок; договір;
    • Реєстрація результатів проходження практик
    • Аналіз результатів проходження практики
    • Аналіз місць проходження практик
    • Робота зі студентами, які не пройшли практику

аудиторного фонду:

  • Облік аудиторного фонду
  • Призначення відповідальних за аудиторії
  • Проведення оглядів аудиторій

КАДРОВИЙ ОБЛІК

  • Облік співробітників і аналіз кадрового забезпечення в розрізі організацій, місця роботи (штат, сумісництво), підрозділів, посад
  • Накази на прийом, переміщення і звільнення
  • Інтеграція з програмними продуктами "1С:Зарплата і управління персоналом 8", "1С:Зарплата і кадри бюджетної установи 8" і "1С:Зарплата і кадри освітнього закладу"

КВАЛІФІКАЦІЯ СПІВРОБІТНИКІВ

  • Облік підвищення кваліфікації
  • Облік і планування атестацій по областям роботи (адміністративна, педагогічна і майстрів)

МЕДИЧНИЙ КАБІНЕТ

  • Облік інформації про здоров'я студентів і проходження медичних оглядів

МЕТОДИЧНА РОБОТА

  • Планування, узгодження, облік, оцінка та аналіз роботи співробітників по областям роботи, типам роботи (організаційна, навчально-методична, науково-дослідна і т.д.), видам роботи, рівням роботи, навчальним періодів і методичним комісіям (ЦМК , ПЦК)
  • Планування та облік засідань педагогічної ради
  • Облік і зберігання методичних матеріалів:
  • Облік методичних матеріалів в розрізі видів, авторів, дисциплін, приналежності, дати розробки, актуальності, застосовності для різних спеціальностей і в різних робочих навчальних планах
  • Зберігання електронних методичних матеріалів безпосередньо в базі даних програми
  • Аналіз складу наявних методичних матеріалів, їх актуальності і застосовності
  • Проведення оглядів (конкурсів):
  • Облік і планування різних конкурсів і оглядів
  • Завдання різних критеріїв оцінки результатів, оцінка і підведення підсумків

МЕТОДИЧНІ КОМІСІЇ (циклової, предметної, КАФЕДРИ):

  • Ведення списку МК, облік дисциплін, закріплених за МК;
  • Підготовка наказів про склад МК і облік поточного складу МК, призначення і облік завідуючих МК
  • Аналіз списку дисциплін, затверджених робочих навчань & shy; них планів, які не закріплених ні за однією МК
  • Облік протоколів засідань МК

СОЦІАЛЬНИЙ ОБЛІК

  • Спрощений варіант ведення соціального обліку та повноцінний варіант за допомогою документа "Постановка на соціальний облік"
  • Підтримка будь-яких соціальних статусів
  • Списки студентів з соціальними статусами

СТИПЕНДІЯ І МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА

  • Ведення протоколу стипендіальної комісії
  • Підготовка рішень стипендіальної комісії у вигляді документів "Подання стипендіальної комісії" та підготовка наказів
  • Подання стипендіальної комісії на отримання матеріальної допомоги та стипендію будь-якого виду
  • Облік профспілкових внесків
  • Підтримка стипендій будь-якого виду: соціальна, академічна, іменна та ін.
  • Зберігання базових розмірів стипендій, розрахунок підвищених академічних стипендій
  • Призначення і розрахунок разової і періодичної матеріальної допомоги
  • Підтримка районного коефіцієнта і процентної надбавки ( "північної" надбавки)
  • Розрахунки по соціальних виплатах: відомості, оплати, звіти по заборгованостях, аналіз розрахунків  

РОЗРАХУНКИ ЗА платного навчання:

  • Підтримка декількох напрямків діяльності
  • Ціноутворення, підготовка і ведення договорів
  • Нарахування заборгованості та реєстрація оплат
  • Аналіз взаєморозрахунків за платні послуги

ІНФОРМАЦІЙНІ СЕРВІСИ ТА ІНТЕГРАЦІЯ

  • Інтеграція з веб-сайтом освітньої організації
  • Обмін в частині розрахунків зі студентами з "1С:Бухгалтерія державної установи 2.0."
  • Завантаження кадрової інформації з зарплатних рішень фірми "1С"
  • Інтеграція з ФІС "Контингент", ФІС "ДПА і прийому", ФРДО
  • Інтеграція з "1С:Автоматизоване складання розкладу. Коледж"
  • Інтеграція з "1С:Електронне навчання. Освітня організація"
  • Вивантаження даних в "1С:Бібліотека 8"
  • Завантаження навчальних планів з GosInsp (м Шахти)
  • Різні види розсилок інформаційних повідомлень:
  • Підтримка інформаційних кіосків

Порівняння версій 1С:Коледж і 1С:Коледж ПРОФ:

https://solutions.1c.ru/catalog/college-prof/comparison