Завершення в 2019 році підтримки програм "1С:Зарплата і кадри 7.7". Зняття з продажів "1С:Зарплата і кадри 7.7" і містять її комплексних поставок з 01 липня 2018 р Рекомендації по переходу на продукти "1С:Підприємство 8"

                                                                                    
                                                    

В цьому листі:

  • Повне припинення продажів продуктів лінійки "1С:Зарплата і кадри 7.7", в тому числі для автоматизації додаткових робочих місць.
  • Обмежена підтримка конфігурації "Зарплата + Кадри" в 2018 році аж до здачі звітності за 2018 рік.
  • Рекомендації по переходу на продукти системи "1С:Підприємство 8".

Відповідно до рішення, прийнятого на Великому весняному партнерському семінарі, з 01.07.2018 фірма "1С" повністю припинить продаж продуктів "1С:Підприємство 7.7", що включають конфігурацію "Зарплата + Кадри":

  • 4601546048837 "1С:Зарплата і кадри 7.7 ПРОФ + ІТС USB";
  • 4601546048844 "1С:Підприємство 7.7 (мережева версія для 3-х користувачів). Розрахунок. Конфігурація" Зарплата + Кадри "+ ІТС USB";
  • 4601546048851 "1С:Підприємство 7.7 (мережева версія). Розрахунок. Конфігурація" Зарплата + Кадри "+ ІТС USB";
  • 4601546048912 "1С:Підприємство 7.7 ПРОФ. Комплексна поставка + ІТС USB";
  • 4601546048929 "1С:Підприємство 7.7 (мережева версія). Комплексна поставка + ІТС USB".

Нагадуємо, що в даний час дані продукти відсутні в прайс-листі фірми "1С", але при необхідності їх можна придбати за окремим погодженням, наприклад для автоматизації додаткових робочих місць. Фірма "1С" просить партнерів проінформувати своїх клієнтів, щоб вони могли своєчасно зробити закупівлю програмних продуктів.

Заявки на придбання будуть прийматися до 20.06.2018, останній день відвантаження товарів за заявками 29.06.2018.

Підтримка конфігурації "Зарплата + Кадри" в 2018 році буде здійснюватися в обмеженому обсязі: планується відображати зміни законодавства і оновлювати форми регламентованої звітності. Користувачам також буде забезпечена можливість здачі звітності за 2018 рік. Випуск оновлень, необхідних для здачі звітності за 2018 рік, можливий до закінчення термінів подання звітності за 2018 рік, тобто до кінця I кварталу 2019 року. При цьому підтримка законодавства 2019 року в випускаються оновлення не планується.

Звертаємо увагу користувачів і партнерів, що розвиток функціональності, а також підвищення рівня автоматизації та зручності роботи користувачів в старих конфігураціях не ведуться. Нарощування можливостей прикладних рішень і поліпшення ергономіки здійснюються в нових прикладних рішеннях "http://v8.1c.ru/hrm/ - Зарплата і управління персоналом" і "http://v8.1c.ru/statehrm/ - Зарплата і кадри державного установи "версій" Базова ", ПРОФ і КОРП, а також" http://v8.1c.ru/ka2/ - Комплексна автоматизація 2 "і" http://v8.1c.ru/erp/ - 1С:ERP Управління підприємством 2 ".

Нові прикладні рішення розроблені на платформі "1С:Підприємство 8.3" і використовують її технологічні переваги. Наприклад, перераховані конфігурації підтримують роботу в режимі тонкого і веб-клієнта, що дозволяє працювати з ними через Інтернет, в тому числі в хмарних версіях. У конфігураціях реалізований інтерфейс "Таксі", відмітними особливостями якого є великий шрифт, максимізація робочого простору на моніторах з різним дозволом, зручність навігації, можливість самостійно конструювати свій робочий простір. Все це істотно підвищує комфортність роботи користувачів протягом тривалого часу.

За рахунок нової архітектури прикладних рішень в нових редакціях конфігурацій автоматизований ряд операцій, які неможливо автоматизувати на старій версії 7.7 технологічної платформи "1С:Підприємство". Таким чином, нові продукти більш пристосовані для адаптації до поточних змін законодавства.

Основні можливості розрахунку заробітної плати, кадрового обліку та управління персоналом нових прикладних рішень см. В додатку 1 до справжнього інформаційного листа.

Ознайомитися з перевагами нових програм можна на сторінці http://v8.1c.ru/hrm/325_zup.htm. Звертаємо увагу на те, що, на відміну від "1С:Підприємства 7.7", для вирішення завдань кадрового обліку та розрахунку заробітної плати в державних установах на платформі "1С:Підприємство 8" випущений спеціалізований продукт "1С:Зарплата і кадри державної установи 8" , в якому передбачена гнучка настройка можливостей для підтримки особливостей обліку і розрахунку різних державних установ. У програмі автоматизовано весь комплекс розрахунків: від нарахування зарплати, оплати лікарняних листів, відпусток і відряджень до підготовки документів на виплату зарплати і формування регламентованої та аналітичної звітності.

В хмарному сервісі "1С:Підприємство 8 через Інтернет" доступні додатки "1С:Зарплата і управління персоналом 8" (див. Https://1cfresh.com/solutions/hrm) і "1С:Зарплата і кадри державної установи" (див. https://gos.1cfresh.com/solutions/shrm), створені на основі редакцій 3.1 відповідних конфігурацій. Функціональність розрахунку заробітної плати та управління персоналом надають також хмарні рішення для комплексної автоматизації "https://1cfresh.com/solutions/erp - 1С:ERP Управління підприємством 2" і "https://1cfresh.com/solutions/ca - 1С:комплексна автоматизація 2 ".

Фірма "1С" рекомендує користувачам конфігурації "Зарплата + Кадри" зробити апгрейд наявних у них продуктів на нові прикладні рішення.

апгрейд НА ПРОДУКТИ "1С:Підприємство 8"

Учасники конфігурації "Зарплата + Кадри" можуть зробити апгрейд на наступні продукти:

Код

Найменування

Ціна для користувача, руб.

4601546044433

1С:Зарплата і управління персоналом 8. Базова версія

7. 400

2900001856744

1С:Зарплата і управління персоналом 8. Базова версія. Електронна поставка

7. 400

4601546092588

1С:Зарплата і управління персоналом 8 ПРОФ

22 600

2900001850223

1С:Зарплата і управління персоналом 8 ПРОФ. Електронна поставка

22 600

4601546041807

1С:Зарплата і управління персоналом 8 (USB)

27 300

4601546081506

1С:Зарплата і управління персоналом 8 КОРП

109 000

2900001850230

1С:Зарплата і управління персоналом 8 КОРП. Електронна поставка

109 000

4601546114006

1С:Зарплата і кадри державної установи 8. Базова версія

9 200

2900001729819

1С:Зарплата і кадри державної установи 8. Базова версія. Електронна поставка

9 200

4601546113993

1С:Зарплата і кадри державної установи 8 ПРОФ

28 100

2900001729826

1С:Зарплата і кадри державної установи 8 ПРОФ. Електронна поставка

28 100

4601546132079

1С:Зарплата і кадри державної установи 8 КОРП

136 000

2900001892971

1С:Зарплата і кадри державної установи 8 КОРП. Електронна поставка

136 000

4601546092656

1С:Підприємство 8. Комплект прикладних рішень на 5 користувачів

50 400

4601546042903

1С:Підприємство 8. Комплект прикладних рішень на 5 користувачів (USB)

57 000

4601546122445

1С:Комплексна автоматизація 8. Редакція 2

61 700

2900001850193

1С:Комплексна автоматизація 8. Редакція 2. Електронна поставка

61 700

4601546122452

1С:Комплексна автоматизація 8 для 10 користувачів + клієнт-сервер. Редакція 2

133 700

2900001871310

1С:Комплексна автоматизація 8 для 10 користувачів + клієнт-сервер. Редакція 2. Електронна поставка

133 700

4601546109118

1С:Підприємство 8. ERP Управління підприємством 2

360 000

2900001871365

1С:Підприємство 8. ERP Управління підприємством 2. Електронна поставка

360 000

4601546131478

1С:Підприємство 8 ПРОФ. ERP Управління підприємством 2 + Документообіг КОРП. Сервер (x86-64). 50 клієнтських ліцензій

696 000

2900001871372

1С:Підприємство 8 ПРОФ. ERP Управління підприємством 2 + Документообіг КОРП. Сервер (x86-64). 50 клієнтських ліцензій. Електронна поставка

696 000

4601546129192

1С:ERP Управління підприємством 2. Корпоративна поставка

2 298 000

2900001871327

1С:ERP Управління підприємством 2. Корпоративна електронна поставка

2 298 000

Ціна апгрейда обчислюється за формулою: ціна товару, що купується мінус ціна продукту, що здається плюс 150 руб., Але не менше половини ціни товару, що купується.

При апгрейді на перераховані продукти, за винятком базових версій, можна також придбати клієнтські ліцензії і ліцензії на сервер "1С:Підприємства". Клієнтські ліцензії дозволяють використовувати набутий продукт в розрахованому на багато користувачів режимі, а ліцензія на сервер "1С:Підприємства" дозволяє використовувати інформаційну базу в варіанті "клієнт-сервер". Перелік ліцензій "1С:Підприємства" см. В додатку 2 до справжнього інформаційного листа.

Якщо при виконанні апгрейда також купуються ліцензії, то при обчисленні вартості апгрейда ціною товару, що купується вважається вартість всього набору продуктів.

Для виконання апгрейда необхідно звернутися до партнера фірми "1С". Список партнерів-франчайзі в вашому регіоні див. На веб http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp.

Замість придбання "коробкових" і електронних поставок користувачі конфігурації "Зарплата + Кадри" можуть використовувати хмарні додатки "1С:Зарплата і управління персоналом", "1С:Зарплата і кадри державної установи", "1С:Комплексна автоматизація" або "1С : ERP Управління підприємством 2 ". Порядок підключення до хмарного сервісу "1С:Підприємство 8 через Інтернет" і його використання описаний в http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=15145 - інформаційному листі № 15145 від 17.05.2012.

Апгрейд на продукти, що включають конфігурацію "ERP Управління підприємством 2", виконується через партнерів зі статусом "1С:Центр ERP" (http://www.1c.ru/rus/partners/ckerp.jsp) або "Кандидат в 1С:Центр ERP ".

Передача даних з типової конфігурації "Зарплата + Кадри" в типові рішення "1С:Підприємство 8"

Перехід на типові рішення "Зарплата і управління персоналом" і "Зарплата і кадри державної установи" виконується за допомогою перенесення даних з інформаційної бази "Зарплата + Кадри" в інформаційну базу нового продукту. Здійснюється перенесення нормативно-довідкової інформації та облікових даних, необхідних для продовження ведення кадрового обліку, розрахунку зарплати, підготовки звітності і т. П. В новій програмі.

Передача даних рекомендується виконувати з останньої офіційно випущеної версії конфігурації "Зарплата + Кадри".

Для здійснення переносу даних досить при запуску програми "1С:Підприємство 8" виконати вказівки помічника початкової настройки.

Для користувачів, що мають діючий договір 1С:ІТС, в складі методичної підтримки доступні докладні інструкції по переходу на наступні конфігурації "1С:Підприємство 8":

  • "Зарплата і управління персоналом", див. Https://its.1c.ru/db/metod81#content:6219:hdoc;
  • "Зарплата і кадри державної установи", див. Https://its.1c.ru/db/metbud81#content:6220:hdoc.

Передача даних в типове рішення "Комплексна автоматизація" редакції 2 рекомендується виконувати в два етапи: спочатку перенести дані в конфігурацію "Зарплата і управління персоналом" (вона входить в поставку продукту "1С:Комплексна автоматизація 8"), а потім з цієї конфігурації перенести дані в конфігурацію "Комплексна автоматизація". Методика перенесення даних включена в поставку "Комплексної автоматизації".

Передача даних в конфігурацію "ERP Управління підприємством 2" при необхідності зможуть здійснити партнери, які виконують впровадження.

Передача даних з конфігурації "Зарплата + Кадри", зміненої при впровадженні

Користувачам зміненої при впровадженні (кастомізованої, налаштованої) конфігурації "Зарплата + Кадри" для переходу на продукти "1С:Підприємство 8" рекомендуємо звертатися до обслуговуючого їх офіційного партнера фірми "1С".

Послуги партнерів фірми "1С" по переводу на нове прикладне рішення можуть вимагати додаткової оплати.

МЕТОДИЧНА ЛІТЕРАТУРА

На допомогу користувачам конфігурації "Зарплата і управління персоналом" пропонується "Настільна книга по оплаті праці і її розрахунку в" 1С:Зарплата і управління персоналом 8 "(редакція 3.0). Видання 12" (докладніше див. http://buh.ru/books/detail.php?ID=46982 або http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=21191 - інформаційний лист № 21191 від 17.03.2016) та інша методична література (з асортиментом можна ознайомитися за посиланням http://v8.1c.ru/metod/books/#lt4).

Друковане видання книги можна придбати у партнерів "1С" (http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp), в магазинах "1С Інтерес" (http: // 1c-interes. ru /), в книжкових і інтернет-магазинах:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, ПДВ 10%, руб.

Дилер

Постійний партнер

4601546135957

ISBN

978-5-9677-2757-3

Настільна книга по оплаті праці і її розрахунку в "1С:Зарплата і управління персоналом 8" (редакція 3). Видання 14

500

400

350

В електронному вигляді ця книга доступна без додаткової оплати на сайті інформаційної системи 1С:ІТС за адресою http://its.1c.ru/db/pubdeskbookzup12 (при наявності діючого договору інформаційно-технологічного супроводу).

Електронні версії книги можна придбати в форматах pdf та epub для читання на різних пристроях:

  • версія для ОС Android https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.publishing1c.ereader;
  • версія для ОС iOS https://itunes.apple.com/ru/app/id674513478?mt=8;
  • версія для Windows 8 http://apps.microsoft.com/windows/ru-ru/app/1/19bf8f0a-194c-4a26-b72c-92dcf48fe686.

 

Додаток 1.

Додаток. Функціональні можливості продуктів "1С:Підприємство 8" для управління персоналом і розрахунку заробітної плати

Конфігурація "Зарплата і управління персоналом" призначена для автоматизації кадрового обліку та розрахунку заробітної плати на підприємствах різного масштабу відповідно до законодавства Російської Федерації.

Версія ПРОФ призначена для використання на підприємствах різного масштабу, в тому числі зі складною юридичною структурою, і дозволяє автоматизувати кадровий облік і розрахунок заробітної плати, включаючи підготовку необхідної регламентованої звітності. Можливо ведення обліку на унітарних підприємствах і в некомерційних організаціях.

Версія КОРП орієнтована як на великі компанії, корпорації та холдинги, так і на невеликі, але швидко зростаючі компанії, активно впроваджують HR-технології. Крім всіх можливостей версії ПРОФ вона надає можливості автоматизації процесів управління персоналом, що дозволяє забезпечити виконання завдань в усіх напрямках роботи з персоналом.

Конфігурація "Зарплата і кадри державної установи" призначена для автоматизації кадрового обліку та розрахунку заробітної плати в державних установах різного масштабу відповідно до законодавства Російської Федерації. Крім функціоналу, характерного для всіх типів установ, в програмі реалізований специфічний функціонал, характерний:

  • для установ, де ведеться розрахунок грошового забезпечення військовослужбовців, а також працівників органів внутрішніх справ чи інших органів виконавчої влади;
  • установ, де ведеться розрахунок грошового утримання державних і муніципальних службовців;
  • медичних установ;
  • освітніх установ вищої і середньої професійної освіти.

Версія ПРОФ призначена для використання на підприємствах різного масштабу і дозволяє автоматизувати кадровий облік і розрахунок заробітної плати, включаючи підготовку необхідної регламентованої звітності. Можливо ведення обліку на унітарних підприємствах і в некомерційних організаціях, а також в установах, що мають складну юридичну і структуру, в централізованих бухгалтеріях.

Версія КОРП орієнтована в основному на великі установи з потребами автоматизації завдань управління персоналом. Крім всіх можливостей версії ПРОФ вона дозволяє вирішувати завдання реалізації кадрової політики установи та всебічної оцінки персоналу на сучасному рівні, правильно і швидко обробляти інформацію про стан персоналу.

Далі перераховані основні можливості, загальні для всіх трьох конфігурацій, а також виділені можливості, характерні тільки для версій КОРП і для конфігурації "Зарплата і кадри державної установи".

В конфігураціях "Комплексна автоматизація 2" і "ERP Управління підприємством 2" можливості розрахунку заробітної плати та управління персоналом відповідають можливостям версії ПРОФ конфігурації "Зарплата і управління персоналом".

Загальні можливості

Кадровий облік

Забезпечується зберігання персональних даних фізичних осіб, необхідних для виконання регламентованих розрахунків і формування різної звітності:

  • ПІБ, дата народження, стать;
  • місце народження, громадянство, страховий статус;
  • інформацію про інвалідність;
  • реєстраційні номери (ІПН і СНІЛС);
  • інформацію про документ, що посвідчує особу, і про необмеженій кількості інших документів (посвідчення водія і т. П.);
  • контактна інформація різних видів (адреси проживання, прописки, телефони і т. П.);
  • сімейний стан і склад сім'ї;
  • відомості про освіту, професії, наукові досягнення;
  • інформацію про різні види стажу (в тому числі про північному), попередніх місцях роботи, нагороди;
  • інформацію військового обліку.

При зміні будь-яких даних (ПІБ, громадянство і т. П.) Попередні їх значення також зберігаються і враховуються при роботі програми. Також для всіх документів і довідників є можливість вести історію змін зі збереженням попередніх версій (Версіонування). Версіонування дає можливість зрозуміти, хто, коли і які саме зміни виробляв.

Крім зумовленої персональної інформації в програмі можна зберігати будь-яку додаткову інформацію (зріст, вага, розмір одягу і т. П.), Приєднувати довільні файли: фотографію, скановані копії документів (наприклад, резюме) і т. П.

Програма відповідає вимогам Федерального закону від 27.07.2006 № 152-ФЗ "Про персональних даних". Зокрема, реалізована можливість реєстрації подій, пов'язаних з доступом до персональних даних, а також підготовка друкованої форми згоди на обробку персональних даних.

Програма дозволяє реєструвати (оформляти) різні події по руху кадрів:

  • прийом співробітника на роботу (укладення трудового договору), в тому числі за сумісництвом, і друк відповідного наказу за уніфікованою формою Т-1 або Т-1а, а також друк типової форми трудового договору;
  • кадровий переклад співробітника (зміна умов праці), наприклад переміщення в інший підрозділ, і друк відповідного наказу за уніфікованою формою Т-5 або Т-5а;
  • звільнення співробітника (припинення трудового договору) і друк відповідного наказу за уніфікованою формою Т-8 або Т-8а.

Є можливість зареєструвати переклад співробітника з однієї організації, що входить до складу підприємства, в іншу, облік по якій також ведеться в програмі. Такий переклад оформляється одним документом програми, що дозволяє зареєструвати супутні перекладу документи (накази про звільнення і про прийом і т. П.) І роздрукувати відповідний пакет документів (узгодження перекладу, накази про звільнення і прийомі і т. П.).

За введеним в програму даними можна сформувати особисту картку, частково заповнену автоматично, а також облікову картку наукового працівника за уніфікованою формою Т-4. Список співробітників підприємства з різним набором інформації про них можна сформувати за допомогою однойменного звіту.

Програма дозволяє зареєструвати наказ про виконання додаткової роботи в зв'язку з суміщенням посад (заміщенням відсутнього співробітника, розширенням посадових обов'язків), сформувати відповідну друковану форму, а також друковану форму додаткової угоди до трудового договору.

Всі макети типових друкованих форм можна відредагувати на рівні користувача (наприклад, змінити шрифт, вставити малюнок або логотип), і в подальшому вони будуть формуватися з урахуванням внесених змін.

Реалізовано ведення військового обліку співробітників і роботи з бронювання з формуванням всієї необхідної звітності для військкоматів відповідно до чинного законодавства.

Крім трудових відносин програма дозволяє вести облік робіт за договорами цивільно-правового характеру. Також підтримується облік фізичних осіб, які не є співробітниками підприємства, в тому числі отримують дохід.

Підтримується ведення штатного розкладу організацій та історії його зміни. При цьому для підрозділів і посад можна вказати дати формування (включення до штатного розпису) та розформування (виключення з штатного розкладу). За введеним в програму даними можна сформувати уніфіковану друковану форму штатного розкладу Т-3, а також побудувати різні звіти по штатному розкладу (наприклад, для аналізу його дотримання).

Облік робочого часу

Програма надає можливості для створення і гнучкого налаштування графіків роботи співробітників. Можна вказати спосіб заповнення графіка і його властивості: п'ятиденка, шестиденка, змінний, підсумований облік, неповний робочий час і т. П. Можна заповнити графік в розрізі довільних видів використання робочого часу: вказати не просто час явки, а, наприклад, для водіїв & ndash ; години роботи на лінії і годинник ремонту (які оплачуються за різними ставками) або для матерів час перерв на годування дитини.

Є можливість відредагувати графік роботи окремого співробітника в індивідуальному порядку, а також уточнити кількість фактично відпрацьованих ним годин.

Все відсутності співробітників реєструються в програмі за допомогою спеціальних документів. Зокрема, з їх допомогою можна підготувати друковані форми наказу про надання відпустки як основного, так і додаткових (уніфіковані форми Т-6, Т-6а). Ведеться облік залишків відпусток. Є можливість планування графіка відпусток (з складанням форми Т-7). Також є можливість реєстрації відряджень, простоїв, неоплачуваних відпусток, днів здачі крові та інших невиходів. Можлива реєстрація так званих внутрізмінних (вимірюваних в годиннику в межах дня, а не в днях) відсутностей.

Програма дозволяє реєструвати накази про понаднормову роботу, про роботу у вихідні та святкові дні, про тимчасове припинення робіт (просте) і формувати відповідні друковані форми.

На підставі даних про відпрацьований і невідпрацьований час проводиться розрахунок зарплати (нарахувань, що залежать від часу). Крім того, на підставі цих даних формується табель обліку робочого часу.

Підтримується ведення в одній інформаційній базі кількох виробничих календарів (з різним складом святкових днів). Такий облік може бути необхідний, якщо ведеться облік по декількох організаціях, що знаходяться в різних регіонах.

Розрахунок і облік заробітної плати

Програма надає широкий набір можливостей для автоматичного розрахунку нарахувань і утримань. Передбачені поставляються нарахування із заздалегідь налаштованим способом розрахунку (оплата за окладом, районний коефіцієнт, разова премія і т. П.), А також створювані і настроюються користувачем. У настроюється формулою розрахунку можуть використовуватися різні види показників (постійні, разові, що накопичуються і т. П.), Що дозволяє охопити більшість сценаріїв розрахунку нарахувань. Для введення значень довільних показників розрахунку передбачений спеціальний документ, який може бути налаштований користувачем відповідно до особливостей підприємства.

Реалізована робота з тарифними групами (сітками) і тарифними розрядами.

Реєстрацію таких поширених нарахувань, як матеріальна допомога, премія, доходи в натуральній формі і т. П., Можна виконувати окремими спеціалізованими документами.

Якщо зарплата була розрахована невірно через відсутніх відомостей про відсутність співробітника (на момент розрахунку в програмі не було зареєстровано відсутність), то при введенні таких відомостей виробляються автоматичне сторнування та перерахунок нарахувань. Також можливі автоматичний перерахунок і донарахування зарплати при введенні впливають на розрахунок відомостей "заднім числом".

Реалізовано розрахунок середнього заробітку для допомоги по соціальному страхуванню, для відпусток, відряджень і т. П. (В тому числі з урахуванням індексації заробітку), а також розрахунок самих цих нарахувань. Є можливість налаштувати довільне нарахування, яка розраховується виходячи із середнього заробітку, а також призначити доплату до середнього заробітку за допомогою спеціально призначеного для цієї мети документа. Якщо при розрахунку середнього заробітку в програмі відсутні дані про заробіток співробітника за розрахунковий період і ці дані вводяться вручну, то вони можуть використовуватися і при подальших розрахунках середнього заробітку для цього співробітника.

Реалізовано розрахунок утримань за виконавчими листами, в тому числі з урахуванням винагороди платіжного агента (пошти, банку і т. П.), Профспілкових і додаткових страхових внесків, є також можливість налаштування інших довільних утримань.

Підтримується реєстрація виданих співробітникам позик (процентних або безпроцентних, одноразово або траншами) і їх періодичного погашення. Можливий автоматичний розрахунок суми погашається позики різними способами (диференційовані, аннуїтетниє платежі і т. П.), Відсотків за користування позикою та ПДФО з матеріальної вигоди, якщо вона утворюється.

Ведеться облік взаєморозрахунків з працівниками за нарахованими і виплаченими сумами. Є можливість оформити виплату авансу (фіксованою сумою, відсотком від тарифу, розрахунком за половину місяця), виплати в міжрозрахунковий період і за підсумками місяця. Виплати підтримуються як через касу, так і через банк (на картку в рамках зарплатного проекту або на довільний банківський рахунок), а також через роздавальника. При цьому місце виплати гнучко настроюється аж до конкретного співробітника. Розраховується компенсація за затримку виплати зарплати.

Для оформлення виплат через касу або роздавальника є можливість сформувати уніфіковані друковані форми розрахункової і розрахунково-платіжної відомостей. Підтримується оформлення депонування не отриманої співробітниками зарплати, а також списання депонованих сум в зв'язку з закінченням терміну давності.

Реалізовано обмін з банками в рамках зарплатних проектів в спеціально розробленому універсальному форматі (підтримується не всіма банками). У банк можуть передаватися відомості про перераховується співробітникам зарплати, заявки на відкриття їм особових рахунків і їх закриття. Проводиться завантаження відповідей банку: підтверджень відкриття особових рахунків і зарахування зарплати.

За результатами зареєстрованих в програмі нарахувань, утримань і виплат можливе формування як розрахункових листків, так і різних аналітичних звітів.

Можливо формування даних для передачі в бухгалтерські програми, реалізована синхронізація даних з програмою "1С:Бухгалтерія підприємства 8", ред. 3.0 ( "1С:Бухгалтерія державної установи 8", ред. 2.0).

Розрахунок і облік ПДФО і страхових внесків

У програмі реалізований розрахунок податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) і страхових внесків до позабюджетних фондів (ФСС, ПФР і ФФОМС) відповідно до чинного законодавства. Є можливість реєстрації доходів фізичних осіб, які не є співробітниками підприємства, а також доходів співробітників, не пов'язаних з оплатою праці (призи, подарунки і т. П.), З метою розрахунку ПДФО і страхових внесків за такими доходами.

При розрахунку ПДФО враховується право співробітника на особисті, майнові та соціальні відрахування, які має право надавати податковий агент, а також відрахування до конкретних видів доходу. Реалізовано розрахунок податку як за ставкою 13, так і 30, 35, 9 і 15 відсотків. При розрахунку враховуються особливі статуси платника податків (нерезидент; висококваліфікований іноземний фахівець; учасник програми з переселення співвітчизників; член екіпажу судна, зареєстрованого в Російському міжнародний реєстр суден; біженець або отримав тимчасовий притулок на території РФ і ін.), А також особливі види доходів (дивіденди , призи і т. п.). Ведеться облік як обчисленого й утриманого, так і перерахованого до бюджету податку. Підтримується формування регістра податкового обліку з ПДФО з деталізацією до дати виплати конкретного доходу, а також довідок за формою 2-ПДФО для надання в ИФНС і співробітникові, форми 6-ПДФО. По підрозділах, зареєстрованим в податкових органах як відокремлені, ведеться окремий облік доходів і сум податку.

Є можливість розрахунку страхових внесків як за основним тарифом, так і по всьому зниженим тарифам, в тому числі по тарифам для членів екіпажів морських суден і фармацевтів. Підтримується розрахунок додаткових внесків до ПФР для членів льотних екіпажів, шахтарів і для співробітників, зайнятих на шкідливих і важких роботах. Враховується громадянство (страховий статус) особи (іноземці, постійно і тимчасово проживають, тимчасово перебувають, а також висококваліфіковані іноземні фахівці і визнані біженцями та ін.). За результатами розрахунку можлива побудова картки обліку по страхових внесках.

Підтримуються всі особливості розрахунків для організацій Республіки Крим та м.Севастополя.

Автоматизоване заповнення всієї регламентованої відповідними законами звітності:

  • квартальна звітність в ПФР, в тому числі відомості персоніфікованого обліку;
  • форми АДВ-1, АДВ-2 і АДВ-3;
  • квартальна звітність до ФСС (форма 4-ФСС);
  • інформацію, що подаються до ФСС в рамках пілотного проекту (передача обов'язки по виплаті допомоги безпосередньо в ФСС);
  • форми статистичної звітності: П-4, П-4 (НЗ), МП (мікро), ПМ, 3-Ф, ЗП-Здоров, ЗП-Культура, ЗП-Наука, ЗП-Освіта, ЗП-Соц.

Звітність може бути сформована як в паперовому, так і в електронному вигляді. При цьому можлива відправка звітності до відповідних органів по захищених каналах зв'язку безпосередньо з програми за допомогою сервісу "1С-Звітність".

Сервіс "1С-Звітність"

У програмі передбачена можливість подання звітності через Інтернет за допомогою авторизованого фірмою "1С" спецоператора зв'язку. Принцип здачі звітності через електронні канали зв'язку полягає в підготовці необхідних форм регламентованої звітності в програмі, їх підписання електронним підписом (ЕП) абонента, шифруванні (за допомогою додатково встановлюється на комп'ютері користувача програми-криптопровайдера) і подальшої відправки до контролюючих органів.

Підтримуються підготовка, вивантаження в електронному вигляді і відправка в контролюючі органи з використанням "1С-Звітності" документів інформаційного обміну з контролюючими органами (повідомлень, повідомлень, заяв).  

Сервісні можливості

Програма надає наступні сервісні можливості:

  • повнотекстовий пошук даних пошук довільного тексту по всіх об'єктах конфігурації (документам, довідникам тощо. д.);
  • завантаження адресного класифікатора, класифікатора банків;
  • підготовка листа у відділ технічної підтримки, а також інші можливості.

ЗАГАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ВЕРСІЙ КОРП

Ключові показники ефективності (KPI)

Підтримуються опис структури цілей і KPI, введення планових і фактичних значень KPI. Є можливість задати вагу показника, а також встановити кілька рівнів планових значень (шкалу).

У програмі проводиться розрахунок результативності співробітника або підрозділу по KPI. На підставі показаного результату може визначатися фінансова складова схеми мотивації може проводитися розрахунок розміру нарахування (премії). Реалізовано інструменти та звіти для проведення аналізу по досягненню цілей.

Підбір персоналу

Реалізовано опис профілів посад і вакансій: вимог до кандидата, посадових обов'язків, умов роботи.

Ведеться облік кандидатів на вакансії, робота з ними. Забезпечується зберігання особистих даних, резюме, результатів анкетування та ін. Підтримується підготовка довільних заходів з кандидатами, а також реєстрація прийнятих рішень аж до прийняття на роботу.

Автоматизований обмін інформацією з кадровими ресурсами HeadHunter і Superjob. Підтримуються публікація вакансій на сайтах, отримання відгуків з сайтів, пошук кандидатів, імпорт їх резюме. Дані резюме оновлюються з сайтів.

Реалізовано звіти по підбору персоналу: показники ефективності підбору персоналу та статистика підбору персоналу.

Кадровий резерв

У програмі проводиться виділення ключових позицій компанії для підготовки резерву співробітників. Підтримується процедура поетапного відбору до кадрового резерву: заявка на включення в резерв, кандидат, резервіст.

Включення в резерв можливе за рішенням атестаційної комісії, а виключення з резерву при призначенні на позицію резерву або при звільненні.

Стан кадрового резерву відстежується за допомогою аналітичних звітів.

Навчання та розвиток

Реалізовано ведення списку компетенцій для позицій або конкретних співробітників.

Є можливість виявлення потреби в навчанні: заявки від самих співробітників або від керівників, індивідуальний план розвитку.

Заявки можна оформляти як на включення в план навчання, так і безпосередньо на навчання. Підтримується узгодження заявок в кілька етапів.

Можливо як планування навчання, так і облік фактичних витрат на навчання, аналіз результатів навчання. Реалізовано проведення опитувань, пов'язаних з навчанням, наприклад про якість навчання.

Підтримується ведення обліку зобов'язань співробітників по учнівським договорами, а також автоматичний контроль зобов'язань при звільненні.

Результати навчання відображаються в особовій картці Т-2.

Оцінка 360 & deg;

Підтримується організація заходів по оцінці персоналу методом 360 & deg ;. Можлива розсилка запрошень учасникам і результатів оцінки співробітникам по електронній пошті.

Проводиться аналіз абсолютних і відносних результатів оцінки компетенцій.

Самообслуговування співробітників

Робоче місце співробітника, доступне йому через Інтернет, надає наступні можливості:

  • переглядати відомості про себе і подавати заявки на їх зміну;
  • переглядати відомості про залишки відпусток і подавати заявки на відпустку або відрядження;
  • переглядати відомості про нараховану заробітну плату;
  • знайомитися зі своїм графіком роботи;
  • подавати заявки на видачу довідок (2-ПДФО, довідка для розрахунку допомоги та ін.);
  • переглядати відомості про доступні пільги і вибирати пільги в межах встановленого ліміту;
  • реєструвати плановане відсутність;
  • переглядати доступні заходи з навчання та розвитку (курси, тренінги та ін.) І повідомляти про бажання прийняти в них участь.

Підтримується можливість обмежувати сеанси користувачів за часом, а також визначати максимально допустиму кількість одночасно працюючих користувачів для економії ліцензії.

Передбачено інтерфейс для групового введення заявок одним співробітником (керівником, бригадиром).

Охорона праці

Підтримується проведення спеціальної оцінки умов праці (атестації робочих місць): підготовка документів, необхідних для її проведення, реєстрація результатів.

Автоматизований процес розслідування нещасних випадків на виробництві. Реєструються факт нещасного випадку, протокол опитування учасників; формується весь передбачений законодавством пакет документів з розслідування нещасного випадку. Дані про нещасні випадки пов'язані з необхідністю проведення спеціальної оцінки умов праці.

Можливо зареєструвати наслідки нещасного випадку і проаналізувати статистику нещасних випадків.

У програмі передбачено зберігання відомостей про пройдених інструктажі в розрізі їх видів (вступний, позаплановий, на робочому місці та ін.). Проводиться контроль проведення інструктажів працівників, є можливість вести журнал реєстрації вступного інструктажу та інструктажу на робочому місці.

ОСОБЛИВОСТІ конфігурації "ЗАРПЛАТА І УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОРП"

Грейди

В програмі є можливість опису вже розроблених в компанії грейдов і віднесення позицій до них. При цьому для грейда можна призначити покладені і заборонені нарахування, обмеження ФОП, пільги.

При оформленні співробітника призначені йому нарахування та пільги порівнюються з належними його грейду; також реалізовані звіти по грейдам: матриця грейдов і контроль грейдов.

Крім того, передбачений інструмент для створення грейдов в компаніях, де грейди ще не розроблялися і не впроваджувалися. За основу взято бально-факторний метод.

Пільги

Є можливість опису прийнятого в компанії пакета пільг, правил їх надання: кому доступні, в якому розмірі і т. П.

Після опису пільг проводиться їх призначення як при оформленні співробітників HR-менеджером, так і за допомогою самостійного вибору пільг співробітниками в встановлених межах (самообслуговування).

Управлінський облік

Реалізовано уявлення єдиної організаційної структури підприємства як у вигляді, характерному для управлінського обліку, так і відповідно до структури юридичних осіб. Якщо організаційна структура не збігається зі структурою юридичних осіб, зв'язок між ними здійснюється в позиції штатного розкладу.

Для позиції штатного розкладу можливо вказати наявність управлінських нарахувань. Регламентована заробітна плата може бути частиною управлінської або збігатися з нею. Автоматично розраховується доплата в регламентованому обліку до суми управлінської заробітної плати.

Результати розрахунку управлінських нарахувань можуть бути відображені в обліку за тими ж принципами, які закладені для відображення регламентованих нарахувань в бухгалтерському обліку. Реалізовано звіти по заробітній платі, що включають управлінські нарахування.

Атестація

Підтримується проведення атестацій різних видів, для кожного з яких можна задати власну періодичність і склад атестуються категорій персоналу.

Реалізовано створення положення про атестацію, наказу про проведення атестації. Проводиться формування атестаційної комісії, графіка атестації та атестаційних листів.

Ведеться облік результатів атестації та рішень атестаційної комісії, може бути аналіз відомостей про атестацію. Результати атестації можуть впливати на оплату праці співробітників. Також за результатами атестації співробітник може бути зарахований в резерв.

ОСОБЛИВОСТІ КОНФІГУРАЦІЙ для держустанов

Розрахунок і облік заробітної плати

Підтримується оплата праці працівників бюджетної сфери по НСОТ відповідно до постанови Уряду Російської Федерації від 05.08.2008 № 583.

Для посади і позиції штатного розкладу можна вказати приналежність до професійної кваліфікаційній групі (ПКГ) та відповідного рівня (ПКУ). Можна ввести необмежену кількість шкал для різних ПКГ / ПКУ. При кадрові зміни система сама буде відстежувати зміни як рівня, так і групи відповідно до штатного розкладу. Для зміни категорії співробітника передбачений спеціальний документ "Зміна кваліфікаційного розряду (категорії) співробітника", де можна відобразити відповідний факт.

Штатний розклад також можна описати з точки зору спеціальностей, які необхідні для заняття посади. При цьому в кадрових документах система може відстежувати наявність кваліфікаційних категорій працівників за відповідною спеціальністю і пропонувати стимулюючу надбавку (за кваліфікаційну категорію).

При додаванні можливості ведення обліку по ПКГ / ПКУ стають доступні додаткові показники розрахунку зарплати (наприклад, посадова надбавка, базовий тариф групи і т. Д.). Показники можна використовувати при описі нарахувань.

Крім проведення масових розрахунків заробітної плати "Зарплата і кадри державної установи" готує всі необхідні уніфіковані форми по обліку заробітної плати (відповідно до наказу Мінфіну від 15.12.2010 № 173н "Про затвердження форм первинних облікових документів і регістрів бухгалтерського обліку, що застосовуються органами державної влади (державними органами), органами місцевого самоврядування, органами управління державними позабюджетними фондами, державними академіями наук, державними (м уніціпальнимі) установами, та Методичних вказівок щодо їх застосування ") та інші необхідні звіти, що дозволяють отримати інформацію за будь-який розрахунковий період:

  • розрахункові листки;
  • аналітичні розрахункові відомості і склепіння по нарахуваннях і утриманнях;
  • розрахункові відомості (уніфікована форма Т-51);
  • розрахункові відомості (ф. 0504401);
  • платіжні відомості (ф. 0504403, уніфікована форма Т-53);
  • записки-розрахунки про обчислення середнього заробітку (ф. 0504425);
  • картки-довідки (ф. 0504417) і т. Д.

Облік державних і муніципальних службовців

У програмі "1С:Зарплата і кадри державної установи 8", ред. 3.1 в повному обсязі реалізовано числення грошового утримання цивільних службовців державних органів управління, а також оплати праці муніципальних службовців.

Для кадрового обліку передбачено заклад параметрів контракту держслужбовця і договору муніципального службовця. Можливо переводити співробітників з державної (муніципальної) служби на трудовий договір.

Типове рішення надає можливість крім посадових окладів відповідно до заміщаються посадами цивільної (муніципальної) служби нараховувати цивільним (муніципальним) службовцям місячний оклад відповідно до привласненим класним чином, а також весь спектр характерних щомісячних та інших додаткових виплат.

Є також можливість нараховувати додаткові види відпусток, передбачених для державних (муніципальних) службовців законом, і вести стаж на державній (муніципальної) службі.

У програмі передбачена специфічна класифікація посад державних (муніципальних) службовців по групах і категоріям, яка використовується в звітності за формами 1-ГС, 2-ГС, 1-МС, 2-МС.

Реалізовано механізми для автоматизації всього процесу атестації працівників: формування атестаційної комісії та графіка проведення атестації, заклад протоколу. Вся історія зберігається в картці співробітника, відстежити дати майбутніх атестацій і сформувати статистику можливо в відповідних аналітичних звітах.

Облік в медичних установах

"1С:Зарплата і кадри державної установи 8", ред. 3.1 дозволяє повністю автоматизувати кадровий облік і розрахунок заробітної плати працівників закладів охорони здоров'я.

Федеральний регістр медпрацівників

Передбачено взаємодія з федеральним регістром медичних працівників, вирішальне завдання передачі даних про медпрацівників відповідно зі словниками медрегістров.

Тарифікація

Розроблено звіт по тарифікації, що дозволяє готувати тарифікаційні списки відповідно до звітними формами наказу ФМБА РФ від 11.11.2009 № 749 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення тарифікації працівників федеральних бюджетних установ охорони здоров'я та соціального захисту ФМБА Росії"). Звіт містить кілька підготовлених форм, але може налаштовуватися користувачем вручну.

Як джерела даних для звіту використовуються:

  • інформацію про штатний розклад,
  • інформацію про працівника,
  • інформацію про планові нарахування працівника.

Для коректного відображення відомостей про планові нарахування працівників в тарифікаційної звітності передбачена характеристика показників нарахувань з точки зору їх відображення в механізмах тарифікації.

Робота з наркотичними засобами

Процес отримання дозволу на роботу зі спецзасобами передбачає взаємодію з різними зовнішніми органами (орган з контролю за наркотичними засобами, психоневрологічний і наркологічний диспансери і т. Д.). Детально процес отримання допуску описаний в регламентує наказі ФСКН Росії від 29.12.2011 № 580. У рамках відображення даного процесу в системі реалізовані:

  • облік довідок фізичних осіб (в т. Ч. З наркологічного і психоневрологічного диспансерів);
  • підготовка комплекту документів для формування запиту до органів з контролю за обігом наркотичних засобів;
  • формування наказу по організації на допуск персоналу до роботи з наркотичними засобами. Формування наказу здійснюється на підставі відомостей про довідках фізичних осіб і відповідей, отриманих з органів по контролю за оборотами наркотичних засобів (результатів перевірок);
  • аналітична звітність для аналізу персоналу, допущеного до роботи зі спецзасобами.

Функціонал для медичних установ постійно розширюється і допрацьовується для задоволення більш широкого кола потреб користувачів.

РАБОТА В хмарний сервіс 1CFRESH.COM (ДЛЯ ВЕРСІЇ ПРОФ І "БАЗОВА")

В сервісі "1С:Підприємство 8 через Інтернет" доступні додатки "1С:Зарплата і управління персоналом 8" (див. Https://1cfresh.com/solutions/hrm) і "1С:Зарплата і кадри державної установи" ( см. https://gos.1cfresh.com/solutions/shrm), створені на основі редакцій 3.1 відповідних конфігурацій.

Користувачі можуть переходити від локального використання конфігурації до роботи в хмарному сервісі і повертатися в локальний режим з міграцією облікових даних.

Одним з важливих переваг використання хмарного сервісу є те, що користувачі можуть не витрачати ресурси, наприклад, на установку оновлень, викликаних зміною законодавства. При цьому забезпечуються конфіденційність і безпечне зберігання даних на цьому сайті.

Для користувачів програм "1С:Зарплата і управління персоналом 8. Базова версія" і "1С:Зарплата і кадри державної установи 8. Базова версія" передбачений недорогий тариф підключення "Техно" для одного-двох користувачів.

Що для цього потрібно до сервісу "1С:Підприємство 8 через Інтернет" докладно описані в http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=15145 - інформаційному листі № 15145 від 14.05.2012.

"безхмарним" СЕРВІС "1С:ЛІНК" ДОСТУП ДО ВАШОЇ БАЗІ "1С" ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ (LINK.1C.RU)

Якщо у користувача вже розгорнуті управлінські або облікові рішення "1С:Підприємство 8", налаштовані і налагоджені бізнес-процеси і є необхідність організувати для співробітників безпечну віддалену роботу з системою через Інтернет, рекомендуємо підключення до сервісу "1С:Лінк". Даний сервіс не вимагає передачі бази даних організації провайдеру в хмару: використовується наявний сервер організації користувача.

Доступ можливий з підтримуваного системою "1С:Підприємство 8" браузера (див. Http://v8.1c.ru/requirements/) або при використанні тонкого клієнта "1С:Підприємства" і здійснюється по шифрованих протоколів. При цьому фірма "1С" та інші посередники не дешифрують трафік, що разом з іншими заходами забезпечує конфіденційність використання даних.

Детальніше про сервіс "1С:Лінк" і умови його використання см. Https://portal.1c.ru/applications/1.

 

Додаток 2. Клієнтські ліцензії і ліцензії на сервер "1С:Підприємство 8"

Ліцензії рівня КОРП

Ліцензії рівня КОРП надають доступ до розширеного функціоналу платформи "1С:Підприємство 8.3":

  • фонове оновлення конфігурації бази даних;
  • додаткове управління розподілом по робочим серверів кластера (в розрізі інформаційних баз, видів клієнтських додатків і фонових завдань):
    • сервісів кластера;
    • з'єднань з інформаційними базами;
  • гнучке управління навантаженням в кластері:
    • безпечний витрата пам'яті за один виклик;
    • кількість ІБ на процес;
    • обсяг пам'яті робочих процесів, до якого сервер вважається продуктивною;
    • максимальний обсяг пам'яті робочих процесів;
    • стратегія балансування (по пам'яті, по продуктивності);
  • зовнішнє управління сеансами;
  • профілі безпеки;
  • можливість поновлення тонкого клієнта з сервера;
  • можливість публікації списку баз і оновлень тонкого клієнта через http.

Див. також http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=16733 - інформаційний лист № 16733 від 29.05.2013.

Придбання ліцензій рівня КОРП здійснюється тільки через партнерів, що беруть участь в проекті "Центри компетенції 1С:КОРП", докладніше див. Http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=18887 інформаційний лист № 18887 від 26.09.2014 року.

Порядок отримання оновлень і інформаційно-технологічного супроводу "1С:Підприємства КОРП" описаний в http://www.1c.ru/news/info.jsp?id=19059 - інформаційному листі № 19059 від 28.10.2014.

Таблиця 1. Ліцензії рівня КОРП

Код

Найменування

Ціна для користувачів,
руб.

4601546106742

1С:Підприємство 8.3 КОРП. Ліцензія на сервер (x86-64)

180 000

4601546106759

1С:Підприємство 8.3 КОРП. Ліцензія на сервер (x86-64) (USB)

216 000

4601546106568

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 1 р. м.

10 400

4601546106575

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 1 р. м. (USB)

13 600

4601546106582

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 5 р. м.

36 000

4601546106599

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 5 р. м. (USB)

46 800

4601546106605

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія на 10 р. м.

69 000

4601546106612

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 10 р. м. (USB)

86 300

4601546106629

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 20 р. м.

130 000

4601546106636

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 20 р. м. (USB)

162 500

4601546106643

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 50 р. м.

312 000

4601546106650

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 50 р. м. (USB)

374 400

4601546106674

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 100 р. м.

600 000

4601546106681

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 100 р. м. (USB)

720 000

4601546106698

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 300 р. м.

1. 780 000

4601546106704

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 300 р. м. (USB)

2 136 000

4601546106711

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 500 р. м.

2 960 000

4601546106728

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 500 р. м. (USB)

3 552 000

4601546106735

1С:Підприємство 8 КОРП. Клієнтська ліцензія
на 1000 р. м.

5 906 000

Ліцензії рівня ПРОФ

Нижче в таблиці перераховані ліцензії рівня ПРОФ і їх ціни.

Придбати ліцензії "1С:Підприємство 8" рівня ПРОФ можна через партнерів-франчайзі фірми "1С", див. Http://www.1c.ru/rus/partners/franch-citylist.jsp. Супровід користувачів здійснюється за договором 1С:ІТС ПРОФ, оформленому на основну поставку "1С:Підприємство 8".

Таблиця 2. Ліцензії рівня ПРОФ

Код

Найменування

Ціна для користувачів,
руб.

4601546106780

1С:Підприємство 8.3 ПРОФ. Ліцензія на сервер (x86-64)

86 400

4601546106803

1С:Підприємство 8.3 ПРОФ. Ліцензія на сервер (x86-64) (USB)

103 700

2900001833585

1С:Підприємство 8.3 ПРОФ. Ліцензія на сервер (x86-64). Електронна поставка

86 400

4601546106773

1С:Підприємство 8.3 ПРОФ. Ліцензія на сервер

50 400

4601546106797

1С:Підприємство 8.3 ПРОФ. Ліцензія на сервер (USB)

60 500

2900001833578

1С:Підприємство 8.3 ПРОФ. Ліцензія на сервер. Електронна поставка

50 400

4601546109019

1С:Підприємство 8.3. Сервер МІНІ на 5 підключень

14 400

2900001833561

1С:Підприємство 8.3. Сервер МІНІ на 5 підключень. Електронна поставка

14 400

4601546080875

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 р. м.

6 300

4601546038777

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 р. м. (USB)

8 200

4601546116697

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 1 р. м. Електронна поставка

6 300

4601546080882

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 5 р. м.

21 600

4601546038807

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 5 р. м. (USB)

28 100

4601546117588

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 5 р. м. Електронна поставка

21 600

4601546080899

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 10 р. м.

41 400

4601546038814

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 10 р. м. (USB)

51 900

4601546117595

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 10 р. м. Електронна поставка

41 400

4601546080905

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 20 р. м.

78 000

4601546038821

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 20 р. м. (USB)

97 600

2900001833547

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 20 р. м. Електронна поставка

78 000

4601546080912

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 50 р. м.

187 200

4601546038838

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 50 р. м. (USB)

224 700

2900001833554

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 50 р. м. Електронна поставка

187 200

4601546080929

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 100 р. м.

360 000

4601546038845

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 100 р. м. (USB)

432 000

2900001847209

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 100 р. м. Електронна поставка

360 000

4601546080936

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 300 р. м.

1. 068 000

4601546049940

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 300 р. м. (USB)

1. 281 600

4601546080943

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 500 р. м.

1. 776 000

4601546049957

1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія
на 500 р. м. (USB)

2 131 200