22 травня 2018 р безкоштовний вебінар "Адміністрування сервісу 1сfresh.com"

                                                                                    
                                                    

22 мая2018 р (вівторок) фірма "1С" проводить безкоштовний вебінар "Адміністрування сервісу 1сfresh.com".

  • Для менеджерів розповімо про роботу в Менеджері сервісу (особистому кабінеті), а також як робота в Сервіс-Деск фірми "1С" допоможе збільшити продажі;
  • Співробітникам техпідтримки розповімо про останні зміни в Сервіс-Деск.

Графік вебінарів по сервісу 1с fresh . com на найближчі 6 місяців опублікований за посиланням https://1cfresh.com/articles/so_webinar_schedule

Вебінар призначений:

  • Для всіх акредитованих партнерів учасників проекту 1сfresh.com (мають статус 1С: ЦСК і продають сервіс 1сfresh.com без статусу 1С: ЦСК), які планують підвищити компетенції своїх менеджерів і операторів лінії клієнтської підтримки;
  • Для партнерів, тільки планують розпочати роботу за направленням 1сfresh.

Мета вебінару:

  • Для нових партнерів розглянути можливості сервісу 1сfresh.com, переваги участі в партнерській програмі;
  • Розглянути на конкретних кейсах правильне виконання основних операцій в "Менеджері сервісу". Навчити коректно підключати клієнтів, правильно оформляти і продовжувати доступ до сервісу за договором ІТСааС, вводити розширення основних тарифів;
  • Показати відмінності консультацій по сервісу 1сfresh.com від консультацій клієнтів по "коробкам", показати переваги використання "1С: Управління службою підтримки" (Сервіс-деск) для консультацій.

Дата і час: 22 мая2018 р (вівторок) з 14:00 до 16:30 за московським часом.

Участь у вебінарі безкоштовна.

Програма вебінару:

Частина 1. Як почати продавати сервіс 1с fresh . com (перші 15 хвилин)

  • Огляд можливостей сервісу 1сfresh.com
  • Переваги сервісу для партнерів
  • Умови акредитації
  • З чого почати продажі сервісу

Частина 2. Адміністрування сервісу. Робота в "Менеджері Сервісу"

  • Підключення клієнта, надання тестового доступу
  • Надання платного доступу до сервісу
  • Продовження платного доступу до сервісу
  • Підключення до сервісу клієнтів з договором 1С: ІТС ПРОФ
  • Апгрейди тарифів
  • Підключення дод. робочих місць (розширення основного тарифу)
  • Інші розширень основних тарифів

Частина 3. Підтримка користувачів. Робота в Сервіс-Деск

  • Можливості системи   Сервіс-Деск
  • Останні зміни в Сервіс-Деск
  • Як робота в Сервіс-Деск допоможе збільшити продажі

Частина 4. Відповіді на питання

Для участі у вебінарі зареєструйтеся за посиланням: https://attendee.gotowebinar.com/register/8865757370184013315

Інструкція по підключенню до вебінару: http://www.1c.ru/news/events/webinar/instr.pdf.

При виникненні питань по вебінару звертайтеся у фірму "1С" за адресою info@1cfresh.com.