НЕТСОФТ Облікове програмне забезпечення Управлінський консалтинг 1С САБ BAS

ТИПОВА КОНФІГУРАЦІЯ БУХГАЛТЕРІЯ ДЛЯ УКРАЇНИ, РЕДАКЦІЯ 2.0 ВЕРСІЯ 2.0.3

 

Бухгалтерія для України

Нове у версії

Основним напрямком розвитку в новій редакції конфігурації «Бухгалтерія для України», ред. 2.0 є використання нових можливостей версії 8.3 платформи:

  • Підтримка тонкого і веб-клієнта,
  • Перенесення основної «обчислювальної» навантаження на сервер і економне використання ресурсів клієнта.

Редакція 2.0 конфігурації «Бухгалтерія для України» підтримує в тому числі роботу через Інтернет в моделі сервісу, що має на увазі запуск програми не на комп’ютері користувача, а через веб-браузер з сайту, що надає такий сервіс.

Перехід з попередніх версій

Перехід на нову версію редакції 2.0 здійснюється оновленням інформаційної бази редакції 1.2 «Бухгалтерія для України». Оновлення виконується в режимі конфігуратора з версії не нижче 1.2.39.2.

Нумерація документів

  • Спосіб нумерації документів у редакції 2.0 конфігурації «Бухгалтерія для України» змінився в порівнянні з редакцією 1.2. Для правильної нумерації документів необхідно змінити номер першого створюваного документа кожного виду так, що б він продовжував нумерацію зі старої версії. При цьому номери документів, перенесених з редакції 1.2 конфігурації «Бухгалтерія для України», в друкованих формах будуть відображатися правильно.

Архів регламентованої звітності

  • Є можливість відкрити для перегляду, друку або вивантаження в XML архівні регламентовані звітів (створені і збережені в редакції 1.2). Щоб скористатися цією можливістю необхідно увійти в режим Підприємства використовуючи Товстий клієнт (кероване додаток).

Функціональні опції

  • Настройками параметрів обліку передбачено ряд функціональних опцій. Відключення функціональної опції призводить до виключення з інтерфейсу конфігурації документів (закладок і реквізитів документів), звітів, довідників, пов’язаних з опцією. Відключення функціональної опції не призводить до видалення об’єктів конфігурації: при подальшому включенні функціональної опції документи, довідники та звіти повертаються в інтерфейс.

Версіонування об’єктів

  • Підсистема «Версіонування об’єктів» призначена для обліку історії змін об’єктів (хто, коли і що змінив). Також вона дозволяє отримувати звіти за версіями або по конкретній версії об’єкта.

Банківські документи

  • При переході на нову версію редакції 2.0 документи «Платіжне доручення вхідне» перетворені в документи «Надходження на банківський рахунок». Раніше сформовані документи «Платіжний ордер на надходження грошових коштів» зберігаються для зворотної сумісності з попередніми версіями: їх можна переглянути, вони формують проводки, але новий документ створити не можна. Документи «Платіжне доручення вихідне» перетворені в документи «Списання з банківського рахунку». Раніше сформовані документи «Платіжний ордер на списання грошових коштів» зберігаються для зворотної сумісності з попередніми версіями: їх можна переглянути, вони формують проводки, але новий документ створити не можна.

Кадровий облік

  • Кадрові накази (прийом, перевелення, звільнення) оформляються окремо по кожному співробітнику. При переході на редакцію 2.0 введені раніше кадрові накази були перетворені в нові документи по кожному співробітнику.
  • Спрощено введення інформації про планові внески соціального страхування в кадрових документах - замість вказівки повного набору необхідних внесків вказується тільки категорія застрахованої особи, що відповідає інструкції заповнення звітності по ЄСВ. При розрахунку зарплати повний набір внесків визначається по основній категорії співробітника і виду проведених нарахувань.
  • Реалізована можливість ведення спрощеного кадрового обліку. При такому обліку документи кадрові накази не використовується, інформація про місце роботи співробітника, плановому окладі і т.д. вводиться безпосередньо з картки співробітника. При веденні спрощеного обліку не підтримується зберігання історії введених змін. При необхідності в процесі роботи можливо буде перейти від ведення спрощеного кадрового обліку до ведення повного обліку.

Облік заробітної плати

  • У новій версії розширені можливості обліку часу. Існує можливість введення кількох виробничих календарів, а для кожної організації - можливість створення основного графіка роботи. У документі нарахування заробітної плати розрахунок часу (норма за місяць, відпрацьований час, календарні дні) розраховується автоматично за даними графіка і / або виробничого календаря.
  • Спрощена і прискорена робота з документом «Нарахування заробітної плати». Документ автоматично розраховується при початковому заповненні за плановими даними. Розрахунок або перерахунок документа тепер можливий без необхідності його запису (або скасування проведення) в інформаційній базі.
  • При веденні спрощеного кадрового обліку можливе ведення спрощеного режиму обліку нарахувань в документі «Нарахування заробітної плати». При такому режимі інформація про нарахування співробітника вводиться в документі одним рядком (і без необхідності вказівки додаткових реквізитів). Обмеженням режиму є можливість використання тільки окладу по днях, індексації та нарахувань фіксованою сумою, відсутність перехідних нарахувань. Перехід до ведення повного обліку можливий в будь-який момент без необхідності конвертації даних.