НЕТСОФТ Облікове програмне забезпечення Управлінський консалтинг 1С САБ BAS

ТИПОВА КОНФІГУРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ НЕВЕЛИКОЮ ФІРМОЮ ДЛЯ УКРАЇНИ, РЕДАКЦІЯ 1.6, ВЕРСІЯ 1.6.1

 

Управління невеликою фірмою для України

Нове у версії

Номенклатура

 

Картка номенклатури

Картка номенклатури тепер стала більш зручною, функціональною і наочною!

Були виконані наступні зміни:
 • Додані настроюються аналітичні діаграми з продажу та динаміці цін;
 • Додана інформація про залишки на складах;
 • Рідко використовувані дані розташовані в згортаючихся групах;
 • Додаткові реквізити виведені на перший план;
 • Список властивостей номенклатури, при необхідності, автоматично підтягується з категорій Яндекс.Маркет.

 

Категорії номенклатури

Для зручної класифікації довідника «Номенклатура» були додані категорії, що поставляються сервісом Яндекс.Маркет.

Для кожної категорії з сервісу також поставляється список властивостей номенклатури і значення для кожного властивості. Наприклад, для пилососа це може бути тип прибирання (сухе, вологе) і тип пилозбірника (аквафільтр, мішок). Тепер не потрібно набирати ці властивості вручну, все що потрібно це вибрати значення необхідної якості зі списку.
Список властивостей в картці номенклатури автоматично підтягується з властивостей категорії. Так само за значеннями властивостей обраної категорії доступний відбір в списку довідника «Номенклатура».

 

Список номенклатури

Список номенклатури став повноцінним робочим місцем: корзина, залишки і ціни, фільтри, оформлення документів!.
Додані наступні нові можливості:
 • Видимість залишку номенклатури в колонці;
 • Видимість ціни номенклатури в колонці;
 • Видимість ціни і залишку номенклатури в колонці з урахуванням характеристик, якщо обраний склад;
 • Швидко оформити документ продажу або покупки з виділеними в списку (одна чи кілька) рядками номенклатури;
 • Перетягувати номенклатуру в кошик зі списку;
 • Відкласти набір номенклатури в кошику і продовжити роботу, повернутися до відкладеного раніше набору номенклатури;
 • Підбирати номенклатуру в кошик, оформити документ продажу або покупки з номенклатурою з кошика;
 • Застосовувати фільтри до номенклатури по типу, категорії, ієрархії;
 • Застосовувати фільтри до номенклатури за наявністю або відсутністю на складах або обраному складі;
 • Застосовувати фільтри до номенклатури за діапазоном цін;

 

Пошук номенклатури по штрихкоду

Тепер можна використовувати сканер штрихкодів для пошуку номенклатури в списку номенклатури.

Для роботи з торговим обладнанням його слід підключити і налаштувати в розділі «Налаштування - Налаштування програми - підключається обладнання» - «підключати обладнання».

 

Контрагенты

 

Контрагенти і контактні особи

Введення інформації про контрагентів та контактні особи став набагато швидше і зручніше!

Для швидкої фільтрації в списку у контрагента можна встановити ознаки «Покупець», «Постачальник» і «Інші відносини».

У картці контрагента додано рядок стану, що відображає зведену інформацію по взаєморозрахунках, обсягом продажів і дат останніх взаємодій.

З панелі навігації в картці контрагента можна перейти в журнал документів, що містить всі документи з цього контрагенту. Вводити нові документи тепер можна безпосередньо з журналу.

Крім того, з'явилася можливість швидкого додавання контактної інформації, прикріплення тегів і додавання додаткових реквізитів.

У документах можна вибрати контрагента, ввівши його номер телефону.

У списку контрагентів додана права панель з можливістю швидкого встановлення фільтрів, в тому числі за датою реєстрації.

У правій панелі списку контрагентів і в списках документів доступна панель контактної інформації, яка містить повну контактну інформацію про контрагента і його контактні особи для поточного документа. З панелі контактної інформації можна швидко відправити e-mail або ввести нову подію.
Працювати з карткою контактної особи стало легше.
Були додані наступні нові можливості:
 • зберігання дати народження;
 • вибір посади зі списку раніше введених;
 • висновок в списках тільки актуальних контактних осіб.

 

Списки, журнали і форми документів

 

Списки та журнали документів

Було додано більше фільтрів і при цьому місця стало більше!

У списках і журналах документів додана права панель. У цю панель були перенесені всі фільтри, які були в журналі, а також додані нові. Крім того, встановити період виведення документів тепер теж можна в правій панелі! Щоб залишити більше місця для самого списку документів, праву панель можна згорнути, а коли буде потрібно розгорнути знову.

Для будь-якого фільтра можна вказати кілька значень! В цьому випадку в списку будуть показані документи, в яких є хоча б одне зі значень відбору для цього поля.

Нижче полів відборів розміщується контактна інформація контрагента з поточного документа в списку.

Список фільтрів і положення правої панелі запам'ятовується і відновлюється при повторному відкритті форми списку.

 

Форми документів

Форми більшості документів були змінені, щоб зробити їх більш зручними. Тепер для оформлення документів користувачеві, у багатьох випадках, потрібно виконати менше дій.

У формах нових документів виводиться залишок грошей в касі чи на рахунку і залишок боргу контрагента або наш борг перед ним.

В ході змін форм документів застосовувалися такі принципи:
 • У шапці документа розміщуються поля, обов'язкові до заповнення;
 • Зліва в шапці розміщуються поля, які заповнює користувач;
 • Справа в шапці розміщуються поля, які заповнюються автоматично;
 • Зв'язані документи розміщуються в підвалі у вигляді гіперпосилань, що дозволяє зменшити помилки введення;
 • Коментар видно відразу при відкритті форми і він може бути багаторядковим;
 • Другорядні поля, не обов'язкові до заповнення, розміщуються на закладці «Додатково».

 

Документи руху грошових коштів

 

Робоче місце «Банк і Каса»

Додано нове робоче місце «Банк і Каса». Тепер в одній формі можна працювати з банківськими і касовими документами.

В робочому місці зібрані всі необхідні інструменти для зручної роботи: додавання, пошуку, вивантаження і фільтрації документів.

Робота з документами здійснюється на трьох закладках: «Надходження і витрата», «Платіжні доручення» і «Операції за платіжними картками». З кожної закладки можна перейти в звіт, який їй відповідає.

Підсумкові дані виводяться прямо в формі, що дозволяє оперативно оцінити залишки і обороти грошових коштів.

Можна вивести різні варіанти підсумків:
 • Відомість за день за рахунком або касі;
 • Відомість за період в обраній валюті;
 • Залишки грошей, перелічені в обрану валюту.

 

Форми документів руху грошей зроблені більш зручними і інформативними.

Перероблені документи «Надходження на рахунок», «Витрата з рахунку», «Надходження в касу», «Витрата з каси» і «Операція по платіжних картах». Тепер в формах нових документів виводиться залишок грошей в касі чи на рахунку і залишок боргу контрагента або наш борг перед ним.

Призначення платежу і коментар до документа тепер завжди видно користувачеві.

Доданий помічник заліку боргів, який дозволяє швидко рознести суму платежу за документами розрахунків.

Перероблений алгоритм перерахунку сум документа за валютними договорами.

 

Ціноутворення

 

Прайс-листи

Тепер в прайс-листі можна виводити картинки і залишки на складах!

Крім того доступні наступні нові настройки:
 • представлення прайс-листів: полотно, дві колонки, діафільм;
 • ієрархія: номенклатура, цінова група, категорії;
 • залишки: кількість або подання ( «Багато», «Досить», «Мало»);
 • зберігання і відправка сформованих прайс-листів безпосередньо в програмі;
 • ознака «Новинка» і «Не використовувати в прайс-листах» в картці номенклатури;

Всі настройки прайс-листа зібрані в спеціально розробленому довіднику «Прайс-листи». Одночасно в програмі може зберігатися кілька налаштувань, які можна використовувати для формування різних прайс-листів!

 

Формування продажних цін номенклатури

У програмі доданий новий помічник формування цін, який володіє наступними можливостями:
 • робота з декількома видами цін (колонками прайс-листів);
 • використання формул для автоматичного розрахунку цін за кількома параметрами або умов;
 • запис нових цін поверх наявних;

 

Аналіз цін

Додані нові звіти:
 • ціна номенклатури в останньому надходженні;
 • ціна номенклатури в останній реалізації;
 • порівняння цін номенклатури за період;
 • графіки зміни цін в картці номенклатури;

 

Оперативне планування

 

Календарі

Повністю перероблений календар співробітника, тепер в єдиному робочому місці можна переглядати і інтерактивно редагувати події, завдання на роботу і довільні записи календаря!

Для кожного співробітника автоматично створюється персональний календар, а також можливе додавання довільного календаря. Кожен користувач може призначити улюблений колір записів для доступних йому календарів. Доступність календаря для співробітників задається в картці календаря.

Є можливість налаштувати синхронізацію з Google за кожним календарем.

Події

Для подій з'явилася можливість вказати важливість і календар для наочного відображення.

Додатково в картці події виводиться його тривалість.

 

Завдання на роботу

Перероблена картка завдання на роботу для підвищення зручності роботи з документом. Тепер стало можливим планувати роботи на кілька днів!

 

Робочий стіл «Пульс бізнесу»

 

У програмі з'явився новий монітор стану бізнесу, який можна налаштувати під себе!

Робочий стіл «Пульс бізнесу» розташований на початковій сторінці програми. На ньому можна розмістити вибрані з широкого переліку настроюються показники і діаграми. Підтримується висновок показників грошового і товарного обліку, взаєморозрахунків, продажів і фінансового аналізу.

Також є можливість введення основних робочих документів прямо з форми монітора.

Показники та діаграми розміщені в окремих колонках робочого столу. Внизу кожної колонки знаходиться кнопка додавання нового показника або діаграми.

Зміна налаштувань показників і діаграм є через контекстне меню. Кожне значення можна розшифрувати в окремому звіті.

Для створення доступні наступні види документів: Замовлення покупця, Рахунок на оплату, Видаткова накладна, Прибуткова накладна, Надходження на рахунок або в касу і Витрата з рахунку або з каси.

 

Поточні справи

 

Для форми «Поточні справи», яка виводиться на початковій сторінці, розширено склад аналізованих справ:
  • При старті нової бази пропонується ввести початкові залишки;
  • Додано ряд справ адміністративного характеру.

З'явилася можливість налаштувати автоматичне оновлення списку поточних справ.

Звіти

 

Додана зручна форма для пошуку звітів! Тепер ви можете швидко знайти потрібний вам звіт по найменуванню або тегу.

Пошук виконується в зручній формі, де кожен звіт представлений ім'ям і мініатюрою.

Всі звіти заздалегідь згруповані за тегами. Склад і кількість тегів користувач може поміняти самостійно.

Розроблено нову форму для виведення звітів.

У новій формі звіту є все необхідне для швидкої і зручної установки:
 • Рядок пошуку з можливістю накладати відбори;
 • Зручна настройка періоду;
 • Зручна і зрозуміла настройка структури звіту;
 • Управління фільтрами безпосередньо в формі звіту;

Панель з настройками можна згорнути, щоб збільшити простір для звіту. Крім цього, звіт можна відкрити в окремому вікні, роздрукувати, відправити поштою або зберегти в файл.

 

Ручні знижки

 

З'явилася можливість вказувати ручну знижку в прибуткових накладних та замовленнях постачальникам. Можна вказати різний відсоток знижки в різних рядках.

Крім того, у всіх документах, де є знижки, додана можливість вказати загальний відсоток або суму знижки по документу.

При зміні відсотка або суми знижки, інші поля і підсумки документа перераховуються. Якщо знижка вказана сумою на документ, знижка розподіляється по рядках пропорційно сумі рядка.

Відсоток і суму знижки в підвалі документа можна редагувати за наявності прав доступу.
Для управління ручними знижками в рядках документа використовуються дві настройки:
 • У розділі «Налаштування - Продажі - Знижки, націнки», прапор «Використовувати ручні знижки і націнки в продажах»;
 • У розділі «Налаштування - Закупівлі - Знижки, націнки», прапор «Використовувати ручні знижки і націнки в закупівлях».

 

Заповнення документів

 

Групова зміна рядків табличних частин документів

Для більшої зручності і швидкості оформлення документів, в яких є табличні частини з номенклатурою, розроблений механізм груповогї зміни рядків..

Завдяки цьому механізму можна виконувати наступні дії над обраними рядками:
 • Змінити ціни на відсоток;
 • Округлити ціни;
 • Встановити ціни по виду;
 • Встановити знижку;
 • Розподілити суму за кількістю;
 • Розподілити суму за сумами;
 • Встановити ставку ПДВ;
 • Додати з документа;
 • Видалити рядки.

 

Заповнення реквізитів документів з історичних даних

При введенні нового документа, програма постарається «вгадати» і підставити потрібні значення в усі доступні поля документа.

«Вгадування» проводиться на основі історії заповнення документів даного виду, при цьому використовується вибірка з останніх 10 документів, проведених поточних користувачем.

Механізм починає працювати, коли користувач ввів хоча б 2 документа.

Якщо значення одного з реквізитів документа, який потрапив у вибірку, повторюється частіше ніж в 50% випадків, то це значення використовується для підстановки в новому документі.

Наприклад, в прибутковій накладній є реквізит «Постачальник». Користувач оформив 5 документів. У трьох був обраний постачальник «А», а в двох - постачальник «Б». Коли користувач буде додавати нову прибуткову накладну, то в ній автоматично підставить постачальник «А».

 

Заповнення за шаблоном

Додана можливість введення нового документа за шаблоном. Це допоможе прискорити заповнення повторюваних документів.

Шаблон для заповнення документа легко створити і змінити. Для заповнення є більшість основних реквізитів документа.

 

Использование сканера штрихкодов для подбора услуг и работ в документах

Теперь можно использовать сканер штрихкодов для подбора услуг в документ «Акт выполненных работ» и работ в документ «Заказ-наряд».

Для работы со сканером его следует подключить и настроить в разделе «Настройки - Настройка программы – Подключаемое оборудование» - «Подключаемое оборудование».

 

Використання сканера штрих-кодів для підбору послуг і робіт в документах

Тепер можна використовувати сканер штрихкодів для підбору послуг в документ «Акт виконаних робіт» і робіт в документ «Заказ-наряд».

Для роботи зі сканером його слід підключити і налаштувати в розділі «Налаштування - Налаштування програми - підключається обладнання» - «підключати обладнання».


Використання сканера штрих-кодів і терміналу збору даних (ТСД) при введенні початкових залишків

Тепер можна використання сканер штрихкодів і термінал збору даних для заповнення документа «Введення початкових залишків» і в «Помічнику введення початкових залишків».

Для роботи з торговим обладнанням його слід підключити і налаштувати в розділі «Налаштування - Налаштування програми - підключається обладнання» - «підключати обладнання».

 

Друковані форми

 

Додана друкована форма «Акт про оприбуткування запасів»

У документа «Оприбуткування запасів» з'явилася нова друкована форма! У ній виводиться перелік оприбуткованих запасів і поля для підписів відповідальних осіб.

 

Додаткові умови в рахунку на оплату

Додана можливість вказати додаткові умови в документі «Рахунок на оплату».

Текст умов можна вибрати з декількох запропонованих шаблонів або додати свій.

Текст обраного шаблону відображається в друкованій формі рахунку на оплату.

 

Валюти і курси

 

Довідник «Валюти»

Спрощено процедуру додавання нових валют. При цьому всі можливості старого списку збереглися.

Тепер в формі списку валют всього дві кнопки: «Додати» і «Завантажити курси».

При додаванні пропонується вибір зі списку, в якому найбільш поширені валюти відзначені прапорами країн.

Будь-яку іншу валюту можна знайти за кодом, найменуванням або назвою країни, в якій ця валюта звертається.

Також передбачена можливість створити валюту не з класифікатора. Посилання для створення довільної валюти знаходиться в нижній частині форми.

 

Курси валют в заголовку програми

Курси валют виведені в заголовок програми. Тепер їх можна побачити відразу після запуску!

 

Регламентована звітність для підприємця

 

У програмі стало можливим розраховувати податки і формувати регламентовану звітність! Можливість доступна для підприємців, які застосовують режими ССО.
У конфігурації доступна наступна звітність:
 • Звіт Декларація платника єдиного податку ФОП.
 • Звіт Форма 1-ДФ.
 • Звіт Книга доходів і витрат.
 • Звіт по ЄСВ.

 

Додаткові можливості

 

Розширено склад документів, до яких можна прикріплювати файли:
 • Рахунок на оплату,
 • Акт виконаних робіт,
 • Видаткова накладна,
 • Замовлення на виробництво,
 • Збірка запасів (виробництво).

У документах з'явилася можливість вибрати контрагента, ввівши його номер телефону.

 

У конфігурацію доданий український інтерфейс