НЕТСОФТ Облікове програмне забезпечення Управлінський консалтинг 1С САБ BAS

ТИПОВА КОНФІГУРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ НЕВЕЛИКОЮ ФІРМОЮ ДЛЯ УКРАЇНИ, РЕДАКЦІЯ 1.6, ВЕРСІЯ 1.6.3

 

Управління невеликою фірмою для України

Нове у версії

CRM

           

Новий розділ CRM

У програмі з'явився розділ CRM. У ньому зібрано повний набір інструментів для ефективного управління взаємовідносинами з клієнтами. У новому розділі ви зможете ефективно вести клієнтську базу, швидко виставляти рахунки і виписувати документи, приймати і відправляти пошту контролювати менеджерів і багато іншого.

 

Новий механізм роботи з станами замовлень

У поточній версії ми спростили роботу зі статусами замовлень. Новий механізм дозволить прискорити роботу менеджерів, спростити вибір відповідного стану і налаштувати порядок станів у випадних списках. Ви зможете створити кілька наборів станів для різних напрямків діяльності, а для скасованих замовлень зафіксувати причини скасувань і проаналізувати їх у воронці продажів.

 

Воронка продажів

У програмі з'явився один з найефективніших інструментів CRM-системи - Воронка продажів. Це потужний звіт, який наочно показує кількісне співвідношення всіх угод на різних етапах.
Із звіту користувач зможе отримати інформацію про кількість замовлень на кожному етапі, середньому часу проходження стану, сумі замовлень і конверсії (процентному співвідношенні наступного етапу до попереднього). На підставі скасованих замовлень буде сформована "Воронка втрат" в якій наочно показано на якому етапі програна угода і з якої причини. Передбачена можливість формування декількох воронок продажів для різних видів замовлень. Звіт доступний в розділі CRM.

 

Робочі процеси - автоматизація простих дій

Використання робочих процесів дозволить Вам налаштовувати реакцію програми на ту чи іншу дію користувача. Автоматизація простих дій допоможе прискорити роботу менеджерів і виключити людський фактор із ряду процесів.

Дії робочого процесу, доступні в програмі:

• Надіслати E-mail
• Створити подію
• Створити завдання на роботу
• Створити запис календаря
• створити нагадування

 

Інтеграція з поштою

Тепер можна не тільки відправляти листи, але і переглядати всю вхідну і раніше відправлену кореспонденцію. Завантаження пошти дозволить завжди бути в курсі, що відбувається з покупцями і партнерами! Всю історію взаємодії з клієнтом можна побачити в одному вікні - в картці контрагента.

Ви можете підключити будь-який поштовий сервіс, що працює по протоколу IMAP або Gmail API.
Серед них Яндекс.Почта, Mail, Rambler, Yahoo, Gmail, Hotmail і багато інших.

 

Перехід до Google Maps і Яндекс.Карти

Реалізована можливість дивитися адресу на карті, не заходячи в картку контрагента.
Для цього потрібно натиснути правою кнопкою миші на правій панелі на поле з адресою і вибрати в контекстному меню пункт "Адреса на Яндекс.Карти" або "Адреса на Google Maps ".

Перегляд доступний в довіднику контрагентів, а також в списках і журналах документів.

 

Продажі та послуги

 

Калькуляція замовлень покупців

Тепер в програмі можна розрахувати калькуляцію замовлення покупця.
Нова функціональність допоможе визначити планову собівартість замовлення (а при виробництві і кожного виробу) і виявити основні витрати, а після проведення операції порівняти плановий розрахунок з фактичними доходами і витратами по даному замовленню.
У калькуляції користувач зможе врахувати всі витрати, такі як: бонус менеджера з продажу, зарплата монтажника, витрати на складання і доставку замовлення, витрата матеріалів на упаковку та інші.
Калькуляція дозволить оперативно приймати рішення про ціноутворення конкретного замовлення: чи є можливість надати знижку / бонус / подарунок або потрібна націнка, чи вигідний передбачуваний обсяг замовлення.
Відкрити попередню калькуляцію можна безпосередньо з форми замовлення покупця.

 

Гарантійний талон у виробництві

Додана можливість роздрукувати "Гарантійний талон на продукцію" і "Гарантійний талон на комплектуючі" на підставі документа "Виробництво".
Нова опція буде корисна, якщо при упаковці виробу гарантійний талон планується вкладати в коробку, а також в разі використання комплектуючих, на які надається окрема гарантія.

 

Біллінг і регулярні послуги

У новій версії програми з'явилася функція білінгу і відображення регулярних послуг. Опція дозволяє вирішити задачу автоматизації виставлення рахунків по періодичним послуг.

Тепер не потрібно пам'ятати, коли і кому виставити рахунки. Програма підкаже, які клієнти обслуговувалися в поточному періоді на підставі укладених договорів.

В 1 клік зможете створити всі рахунки (а якщо потрібно і акти) і відправити їх клієнтам!

Також є можливість враховувати витрати за договорами обслуговування.

 

Серійні номери і гарантійні терміни

Кому це буде корисно? В першу чергу магазинах електроніки і іншим торговим компаніям, які ведуть облік товарів за серійними номерами. Також це актуально виробничим підприємствам, що привласнює готовим виробам серійні номери або використовують компоненти з серійними номерами.

Вказівка ​​серійного номера при продажу дозволяє зафіксувати факт продажу певної одиниці товару і роздрукувати гарантійний талон. У картці номенклатури фіксуються гарантійний термін і дата реалізації, на підставі цих даних система допомагає відстежити гарантійний період.
При поверненні продавець може оперативно визначити дату продажу, сформувавши звіт за серійним номером.

У програмі можливо як довідкове вказівку серійних номерів, так і контроль залишків з їх урахуванням.

 

Приймання / передача в ремонт, облік рекламацій

Додана можливість відображення прийому вироби в ремонт і операцій ремонту.
Опція буде корисна для виробничих і торгових компаній, що надають гарантію на товар і виступають посередником при передачі пристрій до сервісного центру.
А також для компаній, що займаються ремонтом і обслуговуванням будь-яких виробів від велосипедів до комп'ютерів.

При роботі з ремонтами рекомендовано використовувати облік за серійними номерами.

Передбачено три варіанти ремонту:

В сторонньому сервісному центрі
В нашій майстерні
В нашій майстерні (Замовлення-наряд, Акт)

Доступно автоматичне повідомлення клієнта листом при зміні статусу ремонту.

 

Роздріб

 

Профіль - робоче місце продавця-касира

У програмі з'явився новий профіль користувача: "Робоче місце касира" . Профіль містить в собі довідник номенклатури і контрагентів, форму для роботи з підбором і створенням чеків (робоче місце касира), а також всі необхідні журнали для роботи з роздробом.

 

Підтримка нового обладнання: "Принтер етикеток"

До списку раніше підтримуваного устаткування доданий принтер етикеток.
Друк етикеток і цінників доступна за допомогою однойменної обробки в розділі "Продажі".
Для принтера етикеток потрібно створити спеціальний шаблон з типом "Етикетка (цінник) принтера етикеток" .

 

Гроші

 

Коди бюджетної класифікації для податкових платежів

Для елементів довідника "Види податків" додана можливість встановлення коду бюджетної класифікації (КБК) і відповідного йому призначення платежу. При виборі виду податку в документі "Платіжне доручення", "Витрата з рахунку" або "Витрата з каси" в полі "Призначення платежу" буде автоматично заповнений текст призначення, відповідно до обраним видом податку.   При перенесенні документів сплати податків в 1С: Бухгалтерію, вид податку буде визначено по КБК виду податку, зазначеного в документі.

 

Новий розділ Податки

 

З'явився новий розділ Податки, тепер в ньому зібрано все необхідне для підготовки регламентованої звітності ВП.

 

Діаграми в звітах

 

Налаштувати діаграми в звітах тепер можна за кілька простих кроків і в одному вікні. Можна порівняти показники і побачити, як, наприклад, змінювалася виручка в порівнянні з різних точок продажу день у день, з місяця в місяць, рік до року.

 

Універсальний звіт

 

долучення Універсальний звіт, який дозволяє відображати дані документів, довідників і їх табличних частин, регістрів накопичення, регістрів відомостей, регістрів бухгалтерії і їх віртуальних таблиць.

 

Контактна інформація

 

Будь-адреса, введений в програмі, можна подивитися на картах Яндекс.Карти або Google Maps. Для цього потрібно натиснути правою кнопкою миші на поле з адресою і вибрати в контекстному меню пункт «Адреса на Яндекс.Карти» або «Адреса на Google Maps».

 

Замовлення покупців в роздрібній торгівлі

 

Тепер чеки ККМ можна оформляти на підставі замовлень покупців.
Також можна сказати, що тепер замовлення покупців можна відвантажувати і оплачувати чеками ККМ.
Щоб використовувати нову можливість, потрібно встановити прапор «Замовлення покупців в роздрібній торгівлі».
Це можна зробити з будь-якого розділу, натиснувши на гіперпосилання «Ще більше можливостей».

Після включення опції можна вводити чеки ККМ на підставі замовлень покупців або вибирати замовлення в чеку ККМ.

Інформація про покупця і замовленні виводиться в товарний чек, який можна сформувати з чека ККМ.

Якщо чек ККМ пробитий, то замовлення буде вва аться відвантажених і оплачених.

Якщо в програмі використовується резервування, то чеком ККМ можна відвантажити товар, зарезервований замовленням покупця.
Робота з резервами в чеках ККМ доступна тільки для оптових складів!

В робочому місці касира (РМК) додана нова закладка для роботи із замовленнями покупців.

Для автономних ККМ додана можливість заповнювати звіт про роздрібні продажі за даними з замовлень покупців.

Додана підказка за типовими схемами обліку з можливістю відкрити по посиланню документи, довідники, обробки і навчальні матеріали.
Типові схеми обліку можна відкрити з журналу «Чеки ККМ», зі списку документів «Звіти про роздрібні продажі» і РМК.

 

Шаблони найменувань номенклатури і характеристик

 

В програму доданий новий інструмент - Шаблони найменувань. Він дозволяє автоматично формувати найменування номенклатури і характеристик.
Шаблони призначаються для категорії номенклатури. До них можна перейти за гіперпосиланням в панелі навігації картки категорії.

Кожен шаблон складається з блоків, об'єднаних фігурними дужками, які включають в себе параметр і супровідний текст (заголовок параметра, роздільник і ін.).
Параметром є стандартний реквізит (наприклад, Артикул або Код) або будь-який додатковий реквізит.
Супровідний текст кожного блоку потрапить в найменування, якщо відповідний параметр в картці номенклатури або характеристики заповнений.

Також, в картці шаблону в самому низу форми автоматично формується приклад найменування, який відповідає шаблоном.

Вибрати найменування, які сформовані за шаблонами найменувань, можна за допомогою кнопки списку.

Якщо при створенні нової номенклатури або характеристики залишити поле «Найменування» порожнім і перейти до редагування інших властивостей, то най менованіем буде формуватися автоматично в режимі реального часу на підставі останнього використаного шаблону.

Також для характеристик номенклатури ми додали новий багатостроковий реквізит «Найменування для друку» за аналогією з номенклатурою.
Його можна заповнити за шаблоном.

При підборі характеристики в документах, найменування для друку відображається під списком відібраних характеристик.

 

Відправка документів по електронній пошті в 2 кліка

 

Всі документи тепер можна легко і швидко відправляти по електронній пошті контрагенту.
Для цього виділіть потрібні документи в списку, натисніть кнопку-конвертик і виберіть потрібні друковані форми і формат вкладення.
Вибрані друковані форми і формат запам'ятовуються, так що їх можна не вказувати при наступних відправленнях.

 

Автоматична відправка копії вихідних листів за адресою

 

При відправці вихідних електронних листів з програми, їх копія може автоматично відправлятися за вказаною адресою. Таким чином, ви зможете побачити всю історію листування з контрагентом в своїй пошті.
Щоб використовувати нову можливість, потрібно встановити прапор «Відправляти копії вихідних листів» і ввести адресу електронної пошти, на який будуть відправлятися копії листів, в персональних настройках (Ще більше можливостей - Персональні налаштування - Пошта).

 

Заповнення табличної частини з зовнішніх джерел

 

Розширено склад документів, для яких підтримується завантаження табличній частині товарів і послуг з зовнішніх джерел.
Раніше така можливість була реалізована в прибутковій накладній і замовленні постачальнику.
Тепер до них додалися видаткова накладна, замовлення покупця, рахунок на оплату покупця і рахунок на оплату постачальника.

Так само додана можливість при завантаженні даних в табличні частини шукати і зіставляти номенклатуру за повним найменуванням.
Ще до складу завантажуваних полів додано колонку «Зміст».

 

Новий режим перегляду для списку звітів

 

Додано новий режим для перегляду списку звітів.
Тепер список звітів можна переглядати у вигляді картинок і у вигляді списку.
Переключити режим можна за допомогою кнопки «Вид», розташованої в правому верхньому куті форми.

Крім цього, відключено автоформування звітів при відкритті і при зміні налаштувань. Така поведінка уповільнювало відгук програми при роботі зі звітами. Тепер звіти формуються тільки при натисканні кнопки «Сформувати».

 

Сервіс

 

Адаптація інтерфейсів "1С: Підприємства" версії 8.3.8

Для роботи з новою версією потрібно платформа не нижче 8.3.8. Перехід на нову версію обгрунтований появою ряду поліпшень для користувачів і розробників.
В останніх версіях платформи використовується новий механізм розстановки елементів форми, завдяки якому вдалося підвищити юзабіліті інтерфейсу і прискорити роботу форм.
У новому механізмі покращено розміщення елементів на формі, реалізовані нові можливості для угруповання, вирівнювання і розтягування елементів, змінені правила автоматичного формування роздільників на формі і т.д.

 

Спрощення введення початкових залишків

Ми прагнемо зробити роботу з програмою зручною для користувача. У поточній версії ми спростили введення початкових залишків. Помічник введення початкових залишків запропонує користувачеві виконати 5 кроків, за які він введе дані по всіх майданчиках обліку.

 

Інші доопрацювання і поліпшення

 

Відображення ієрархії в списку номенклатури і контрагентів

Тепер в списку номенклатури і контрагентів в правій панелі (в списку ієрархії) додана команда контекстного меню "Показувати контрагентів / номенклатуру вкладених груп".
Якщо позначка включена, то відбір працює по ієрархії з урахуванням всіх вкладених в групу елементів і інших груп. Якщо позначка відключена, то відбір працює тільки за елементами поточної групи.