НЕТСОФТ Облікове програмне забезпечення Управлінський консалтинг 1С САБ BAS

ТИПОВА КОНФІГУРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ НЕВЕЛИКОЮ ФІРМОЮ ДЛЯ УКРАЇНИ, РЕДАКЦІЯ 1.6, ВЕРСІЯ 1.6.5

 

Управління невеликою фірмою для України

Нове у версії

CRM

 

Комерційна пропозиція

З'явилася можливість формування комерційної пропозиції (КП) для клієнта.

Друкована форма комерційної пропозиції дозволить зафіксувати єдину форму для всіх менеджерів, прискорить роботу з підготовки пропозицій і спростить відправку КП клієнту. Користувач може використовувати шаблон КП, запропонований розробниками, або створити свій шаблон. Для створення призначеного для користувача шаблону може бути використано комерційну пропозицію, підготовлене раніше, в форматі * .docx або * .odt.

Параметри, додані в шаблон, при друку документа будуть автоматично замінені на значення за даними облікової системи. За допомогою цього механізму в КП може бути вставлений список товарів, контакти продавця і багато іншого.

Передбачена можливість відображати кілька варіантів КП в рамках одного замовлення, а також застосовувати угруповання рядків для табличних частин.

 

Завантаження контактів для розсилки з зовнішніх джерел

З'явилася можливість завантажити контакти для розсилки з зовнішніх джерел. Дане нововведення дозволить формувати розсилку для потенційних клієнтів, інформація про яких ще не внесена в базу 1С. Підтримується імпорт з файлів наступних типів: * .xlsx, * .mxl, * .csv

 

Мобільна телефонія

Телефонуйте своїм клієнтам і фіксуйте вхідні дзвінки прямо з УНФ!

Реалізована одна з основних складових CRM-системи - телефонія, яка здійснюється за допомогою мобільного телефону користувача. Телефон прив'язується до системи і бере участь у вхідних-вихідних дзвінках з УНФ, коли користувач авторизований в програмі.

Важно! Важливо! Робота зі дзвінками доступна тільки для мобільних пристроїв на платформі Android.

Під час вхідного дзвінка на мобільний телефон користувач зможе відкрити картку клієнта в деськтопной або хмарної УНФ. Така можливість дозволить менеджеру швидко отримати інформацію про співрозмовника і відповісти на питання, що цікавлять клієнта питання. Після завершення дзвінка програма запропонує відразу створити подію і зафіксувати результати телефонної розмови. Якщо дзвінок пропущений, інформація про це також збережеться в системі у вигляді події.
Если звонок пропущен, информация об этом также сохранится в системе в виде события.

 

Шаблони електронних листів і SMS

Формувати листи і SMS по шаблону стало ще зручніше. Тепер з будь-яким шаблоном листи або SMS можна працювати не залежно від документа.

У шаблон загального призначення можна підставляти загальні реквізити і реквізити поточного користувача. Якщо шаблон створений для певного типу документів, в нього можна додавати параметри з документа-підстави.

У лист, створене за шаблоном, можуть бути додані друковані форми з документа-підстави і довільні файли.

 

Розвиток інструментів аналізу клієнтської бази

Тепер в УНФ можна швидко встановлювати тег відразу для декількох контрагентів зі списків Покупці, Постачальники або довідника Контрагенти.

Також в усі звіти, що формуються в розрізі контрагентів, додана можливість фільтрації по сегментам і тегам. Можна швидко дивитися звіти тільки по VIP-клієнтам, неплатникам або тим, з ким не було спілкування більше місяця.

Білінг

 

Контроль дати виставлення рахунків

Реалізовано контроль дати виставлення рахунків для договорів обслуговування.

У форму договору обслуговування додано поле, в якому потрібно вказати в який день періоду виставляти документи.

Залежно від зазначеної дати, в обробці «Розрахунки за договорами обслуговування» навпроти договору буде відображений відповідний статус.

 

Підвищення зручності роботи

Змінено порядок відбору договорів обслуговування в обробці виставлення рахунків.

В обробці виставлення рахунків тепер можна окремо вибрати дату формуються Рахунків і окремо дату формуються Актів.

З'явився звіт для аналізу стану регулярних договорів «Виконання договорів обслуговування». Звіт доступний в загальному списку звітів (розділ Продажі), а так само серед контекстних звітів для контрагентів і договорів.

 

Продажі

 

управління доставкою

У новій версії Управління невеликою фірмою для України з'явилася корисна можливість для інтернет-магазинів.

Тепер користувачі зможуть просто і швидко автоматизувати процес доставки товарів клієнтам прямо в УНФ.

Можлива автоматизація різних сценаріїв доставки, в тому числі доставка своїми силами і кур'єрська служба.

У зв'язку з появою нової функціональності, внесені зміни в документ «Замовлення покупця». У замовленні з'явилася закладка «Доставка» з усіма необхідними для доставки товарів параметрами.

Для управління процесом передачі замовлень кур'єру доданий новий документ «Маршрутний лист».  

 

Калькуляція замовлень за цінами постачальників

Доданий додатковий спосіб розрахунку собівартості калькуляції за цінами постачальників. Тепер користувач зможе вибирати, які саме види цін постачальників необхідно використовувати для розрахунку калькуляції замовлення.
Теперь пользователь сможет выбирать, какие именно виды цен поставщиков необходимо использовать для расчета калькуляции заказа.

Роздріб

 

Закриття зміни при відємних залишках

Багатьом, хто торгує вроздріб, знайома ситуація, коли товар на полиці є, а в базі відсутня: не встигли внести надходження, переплутали товар. При продажу такого товару в програмі з'являться відємні залишки.

У новій версії реалізована можливість провести документ «Звіт про роздрібні продажі» при наявності відємних залишків на момент закриття зміни. За заборону проведення відповідає опція «Контролювати залишки при пробитті чеків ККМ і проведенні звітів».

Якщо опція відключена, при закритті касової зміни програма повідомить користувачеві, що з'явилися негативні залишки і запропонує оформити інвентаризацію. Провести документ недолік товарів не завадить.

 

Пересортиця товарів

З'явилася можливість відобразити пересортицю і швидко скоригувати залишки товарів.

Зробити це можна за допомогою документа «Пересортиця запасів». Документ може бути оформлений на підставі проведеної інвентаризації або як самостійний документ.

При створенні документа на підставі інвентаризації, він буде заповнена автоматично відповідно до даних про надлишки і недостачі, виявлених в результаті проведеної інвентаризації.

Гроші

 

Спрощення операції переміщення грошей

Додані нові види операцій для відображення переміщення грошових коштів. Тепер для переміщення грошових коштів між рахунками, з каси на рахунок, з рахунку в касу необхідно використовувати касові і банківські документи. Для документа Переміщення грошових коштів залишена можливість переміщати гроші тільки між касами.

 

Грошові перекази «в дорозі»

Для випадку, коли необхідно враховувати тимчасові проміжки при переміщенні грошових коштів, в програмі реалізована додаткова настройка «Переводи в шляху»..

При активованому настроюванні для конкретної організації переміщення грошових коштів будуть відображатися через 33 рахунок «Переводи в шляху», що дозволить враховувати тимчасові проміжки. В цьому випадку, для коректного відображення операцій переміщення грошових коштів необхідно вводити два документа переміщення.

Статті ДДС в табличній частині документів оплати

Раніше користувачі стикалися зі складністю при відображенні єдиного платежу за різними статтями руху грошових коштів. У новій версії з'явилася можливість рознести платіж за кількома статтями ДДС.

Колонка «Стаття руху грошових коштів (ДДС)» додана в наступні документи:

•  Надходження на рахунок
• Надходження до касу
• Витрата з рахунку
• Витрата з каси

Ремонти

 

Стан оплати в журналі «Прийом і передача у ремонт»

Тепер контролювати оплату за документами «Прийом і передача у ремонт» можна прямо в списку документів. Статуси оплати по ремонтам позначаються за допомогою кругових діаграм.

 

Переробка

 

Звіт переробника - множинність одержуваної продукції

Реалізована можливість відображення випуску декількох одиниць продукції в одному документі «Звіт переробника». У зв'язку з цим в документ додана таблична частина «Продукція».

При введенні документа «Звіт переробника» на підставі видаткової накладної або замовлення постачальнику ціни і специфікації будуть заповнені автоматично.

 

Звіти

 

Звіт «Стан компанії»

Додано механізм регулярної розсилки зведених звітів про стан компанії. З новим механізмом зведений звіт буде сформований автоматично за заданим розкладом і відправлений керівнику по електронній пошті.

Керівник зможе ознайомитися зі звітом з будь-якого пристрою, на якому є доступ до пошти. Склад і порядок розділів звіту можна налаштувати відповідно до вимог одержувача. Можливе налаштування розсилки декількох різних варіантів звітів для різних одержувачів.

 

Пульс бізнесу: швидкі дії, нові показники і звіт для роздробу

У моніторі «Пульс бізнесу» з'явилася панель «Швидкі дії», яка дозволить прискорити роботу в УНФ. Налаштуйте складу панелі, і основні операції завжди будуть у Вас під рукою.

В монітор додані нові показники і діаграми для роздрібної торгівлі. З'явилися такі показники, як гроші в касах ККМ, середній чек, отримано готівкою, отримано картами і інші.

Наочну інформацію нададуть діаграми: продажу по точках, середній чек по точкам, продажу за категоріями, продажу з собівартістю за період, діаграма витрат. Нові діаграми для роздробу дозволять відстежувати продажу в кожній роздрібній точці в режимі реального часу.

Для розшифровки нових показників доданий звіт «Роздрібні продажі».

 

Варіант звіту «Залишки товарів (прогноз)»

Для звіту «Залишки товарів» реалізований новий варіант «Залишки товарів (прогноз)». Він дозволяє отримати повну інформацію по замовленим запасам і розрахувати прогнозний залишок на обрану дату. Формується на підставі замовлень: покупця, постачальника і на виробництво.

У звіті виводиться інформація про товари в наявності, замовлених постачальнику і у виробництві товари, прогнозованому залишку. Дані представлені в кількісному вираженні, групуються по номенклатурі (ієрархія) або категоріям номенклатури.

Друк

 

Нові можливості друку: підписи, комісії, кадрові накази і конверти

Тепер встановити факсимільний підпис можна для кожного користувача з правом підпису. Дане нововведення дозволило автоматизувати формування друкованої форми відразу з факсимільними підписами відповідальних.

Також з'явилася довгоочікувана можливість підписувати документи підписами за дорученнями або на підставі наказів, формувати комісії.

Додані нові друковані форми:

• Кадрові накази (прийом на роботу, звільнення та переведення)
• Конверти

 

Сервіс

 

Оновлення бібліотек

У версію включені наступні стандартні бібліотеки:

•   Бібліотека стандартних підсистем 2.3.4.116
•   Бібліотека технології сервісу 1.0.11.24
•   Бібліотека підключається 2.0.1.14