НЕТСОФТ Облікове програмне забезпечення Управлінський консалтинг 1С САБ BAS


ТИПОВА КОНФІГУРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ НЕВЕЛИКОЮ ФІРМОЮ ДЛЯ УКРАЇНИ, РЕДАКЦІЯ 1.6, ВЕРСІЯ 1.6.8

 

Управління невеликою фірмою для України

Нове у версії

 

 

CRM

 

Асистент управління невеликою фірмою для України

В Управлінні невеликою фірмою для України з'явився асистент управління фірмою - Даша.

Даша, як і звичайний співробітник, виконує доручення в УНФ для Украіни.Напрімер, можна доручити Даші обробку замовлень при отриманні оплати або відвантаження - вона змінить стан замовлення, напише про це в чаті документа і повідомить про зміни менеджеру.

Даша звільнить користувачів від рутинних дій, таких як:

  • зміна станів замовлень;
  • інформування колег про оплату та відвантаження;
  • оповіщення клієнтів про нарахування / списання бонусів.

Також Даша проконтролює, чи відповідає стан, встановлене в документі, реальному стану замовлення. Наприклад, якщо документ відвантаження ще не введений, а менеджер встановив стан «Відвантажено», вона попросить звернути увагу на документ.

 

Облік потенційних клієнтів (лидов)

В розділі CRM з'явився довгоочікуваний облік лидов. Тепер ви завжди зможете знати, скільки у вас потенційних клієнтів, все контакти будуть у вас під рукою.

Довідник лидов дозволить розділити облік потенційних клієнтів і покупців - в довідник контрагентів потраплять тільки підтверджені клієнти, "необроблені" Ліди НЕ будуть засмічувати базу і брати участь в обміні з іншими додатками.

Ви зможете:

  • збирати інформацію про потенційних клієнтів з вхідних дзвінків і листів;
  • завантажувати списки потенційних клієнтів із зовнішніх джерел (* .xls, * .mxl, * .csv);
  • зберігати їх контактну інформацію;
  • привласнювати лідам групу, тег, вказувати джерело залучення;
  • визначати стан ліда в залежності від етапу обробки;
  • працювати з лідамі за методом канбан - перетягувати картку контакту по дошці, змінюючи цим етапи обробки контакту.
  • в один клік переводити успішні ліди в покупців і створювати по ним угоду, а неякісні Ліди приховувати;
  • історія взаємодії з потенційним клієнтом збережеться в картці ліда, а при конвертації "переїде" в картку покупця.

Проаналізувати результати і оцінити ефективність роботи з лідамі допоможуть звіти:

  • Звіт "Воронка по лідам" формує воронку і показує інформацію про кількість лидов на кожному етапі роботи, середньому часу проходження стану і конверсії.
  • Звіт "Аналіз бази лидов" - відображає динаміку розвитку бази лидов. Звіт складається з кругових діаграм і графіка, що дозволяють оцінити загальний обсяг бази лидов, динаміку зростання і% нових за період (всього і по менеджерам).

 

Конвертація входять комунікацій в Ліди

З'явилася можливість зберігати потенційних клієнтів (лидов) з телефонних дзвінків і електронних листів.

Така опція дозволить не втрачати потенційних клієнтів і легко зберігати їх контакти для подальшої обробки.

 

Контакт як самостійна одиниця

Контакти тепер можна реєструвати незалежно від контрагентів, з'явився список контактів. Він дозволить зберігати в базі інформацію про тих, з ким ми не ведемо торговельну діяльність, але взаємодіємо з робочих питань.

Контакт можна створити вручну, з вхідного дзвінка або електронного листа, з картки контрагента або завантажити з зовнішніх джерел (* .xls, * .mxl, * .csv).

На відміну від контрагентів, контакти не беруть участі в обмінах і не засмічують базу. При необхідності контакт можна легко прив'язати до контрагента або до кількох одночасно. Більше не доведеться дублювати інформацію про контактну особу, якщо один і той же контакт бере участь в угодах з різними контрагентами.

Ми подбали про зручність роботи з контактами - контакту можна привласнити тег, включити в групу, вказати роль контакту і джерело залучення.

 

Реєстр договорів

У нас з'явився реєстр договорів - універсальний інструмент для обліку договорів і контролю термінів дії. Знайти його можна в розділі CRM.

Тепер можна:

  • дивитися договору по всіх контрагентах і організаціям;
  • швидко дізнатися, які договори діють на певну дату, а які договори закінчуються - програма автоматично нагадає про це;
  • уточнити організацію і вид договору - стали доступні нові реквізити;
  • з картки договору переглядати всі документи, оформлені за цим договором;
  • налаштувати автонумерацію договорів;
  • автоматично контролювати коректність вибору договору в документі.

Завдяки цим поліпшень працювати з договорами в УНФ для України стало набагато зручніше.

 

Журнал запису

З'явилася можливість планувати завантаження фахівців, до яких потрібно попередній запис.

Для відображення записів до фахівця доданий новий вид події - «Запис». Всі записи наочно відображаються в робочому місці «Журнал запису», доступному в розділі CRM.

В журналі можна швидко дізнатися завантаженість фахівця, знайти вільне «вікно» і відразу записати клієнта на цей час.

 

Групове зміна станів

З'явилася можливість швидко переводити в новий стан Ліди і замовлення. Виконати дію можна зі списку об'єктів - не потрібно відкривати картку ліда / замовлення.

Швидка зміна стану є для документів:

  • замовлення покупця,
  • замовлення постачальнику,
  • замовлення-наряд,
  • замовлення на виробництво.

Перевести замовлення в стан «Завершено» також можна по гарячих клавішах, відповідним варіантам «Завершено успішно» і «Скасовано».

 

Чат + історія: скорочення повідомлень

Повідомлення про зміни об'єктів в чаті стали компактніше. Тепер, якщо в повідомленні більше ста символів, повідомлення буде згорнуто.

За гіперпосиланням ... користувач зможе розгорнути коментар і прочитати повний текст повідомлення.

 

Торговим компаніям

 

Нові умови розрахунку автоматичних знижок

У цій версії з'явилося кілька нових знижок, які ви зможете запропонувати вашим клієнтам, наприклад, за покупку в день народження, дисконтну карту або накопичений обсяг продажів. Такі знижки допоможуть заслужити лояльність клієнтів і мотивують здійснювати покупки саме у вас.

Задати нові знижки в УНФ для України допоможуть оновлені умови розрахунку автоматичних знижок в довіднику "Знижки".

 

Гнучка настройка застосування дисконтних карт

Нові умови розрахунку знижок можна використовувати як для автоматичних знижок, так і в зв'язці з дисконтними картами. Навпаки кожної знижки відображається позначка про те, чи потрібна дисконтна карта для її використання.

Розширення можливостей дисконтних карт значно підвищує їх привабливість для клієнтів - це не тільки фіксований відсоток, а й тематичні знижки, наприклад, в день народження, за певну групу товарів або обсяг продажів.

Важливо відзначити, що всі дисконтні картки, створені раніше, продовжать працювати за старою схемою.

 

Бонуси

В УНФ для України з'явилася підтримка бонусних програм лояльності.

Програма дозволяє автоматизувати облік бонусних балів: нараховувати бонусні бали при покупці, в день народження і вручну при проведенні акції - списувати при оплаті бонусами або «згорянні» по закінченню акції.

Покупець відразу дізнається про нарахування або списання балів - система автоматично відправить електронного листа або SMS.

Звіти «Аналіз нарахованих балів», «Руху бонусних балів» і «Залишки бонусних балів» служать надійними помічниками в контролі і аналізі бонусних програм лояльності.

 

Подарункові сертифікати

У нас з'явилися подарункові сертифікати.

Подарунковий сертифікат - це відмінна можливість для ваших клієнтів швидко підібрати подарунок і не боятися помилитися з вибором.

Ви зможете:

  • Створювати сертифікати будь-якого номіналу.
  • Встановити терміни дії сертифікатів, при настанні яких, вони стає недійсними.
  • Признач для сертифікатів обмеження по номенклатурі, категоріям номенклатури або цінових групах, якщо необхідно.
  • Приймати сертифікати при оптових і роздрібних продажах.
  • Відображати повну або часткову оплату сертифікатами.

А відстежувати роботу з сертифікатами допоможуть нові звіти:

  • "Подарункові сертифікати" - в даному звіті ви зможете побачити всі активні сертифікати, їх номінал, термін дії і всі рухи по ним.
  • Дізнатися, скільки сертифікатів продано, але ще не використано покупцями, допоможе звіт "Залишки подарункових сертифікатів".

 

Звіти "Застосовані знижки"

З'явилися два нових звіту для аналізу знижок, наданих під час продажу товарів, робіт і послуг.

Варіант звіту "Застосовані знижки (оцінка)" дозволить оперативно дізнатися хто, за якими документами і які знижки зробив. А також проаналізувати такі показники, як загальна сума наданої знижки, можлива сума продажу без знижки, реальна виручка і валовий прибуток.

В варіанті звіту "Застосовані знижки (статистика)" додана діаграма, наочно відображає популярність знижок. По ній ми можемо дізнатися, які знижки використовуються найчастіше, а які майже не застосовуються в повсякденному торгівлі.

В парі дані звіти виступають в ролі комплексного інструменту для оцінки результатів маркетингових кампаній, що включають в себе надання знижок покупцям

 

Звіт "Продажі" і "Зведений звіт" з обмеженими правами

Розширено права доступу для користувачів з обмеженими правами:

  • "Зведений звіт" в замовленні покупця тепер доступний всім користувачам.
  • Звіт "Продажі" став доступний користувачам з профілем "Продажі".
  • Інформація в колонці "Собівартість" звіту "Продажі" буде видно тільки користувачам з правами "Продажі" + "Закупівлі" і повними правами.

 

Роздрібним магазинах

 

Контекстні звіти в «Чеке ККМ» і «Звіті про роздрібні продажі»

З'явилася можливість швидко дізнатися прибуток за чеком ККМ або звіту про роздрібні продажі - до відповідних документів додано посилання для переходу до списку контекстних звітів.

За замовчуванням доступний звіт «Валовий прибуток», при необхідності можна додати інші звіти.

 

Повернення товарів в іншу касову зміну

З'явилася можливість пробивати поворотний чек незалежно від дати повернення товару.

Для відображення повернення в закритій касової зміни, тепер буде потрібно ввести тільки один документ - "Чек ККМ на повернення".

Ми також передбачили можливість відобразити повернення за старою схемою ( "Прибуткова накладна" - "Видатковий касовий ордер").

 

Компаніям, які виконують роботи

 

Планування ресурсів

Ми поліпшили робоче місце «Планувальник ресурсів» - планувати завантаження ресурсів стало зручніше. Новий планувальник доступний в розділах «Роботи» і «Виробництво».

Перероблений механізм планування, для ресурсу тепер можна визначити «Крок планування» - інтервал в який відбувається завантаження ресурсу. Зміни дозволять швидко аналізувати завантаженість ресурсу і шукати вільний інтервал - за розкладом видно кількість зайнятих інтервалів.

За допомогою календаря тепер можна створювати один документ планування відразу на кілька днів - не потрібно вводити документи на кожну дату.

Швидко підібрати ресурс в документи тепер також можна за допомогою планувальника, в документи додана команда «Підібрати», що відкриває планувальник.

 

Виробничим компаніям

 

Планування технологічних операцій

В документі "Заказ на виробництво" з'явилася можливість відображати технологічні операції. Поліпшення дозволить користувачам планувати виконання технологічних операцій в момент формування замовлення, а документ "Відрядний наряд" вводити тільки для відображення їх фактичного виконання.

В документ "Замовлення на виробництво" додано вкладку "Операції". Список операцій може бути заповнений за специфікацією або введений вручну. Індикатор стану в списку замовлень на виробництво тепер враховує і виконання операцій.

 

Реєстр специфікацій

В розділ виробництво доданий доступ до довідника "Специфікації". Тепер ви зможете оперативно працювати зі специфікаціями, не звертаючись до картки продукції: редагувати складу специфікацій, встановлювати основні специфікації, додавати коментарі і не тільки.

В довіднику передбачені зручні відбори по продукції, матеріалів і операцій, що дозволяють легко орієнтуватися в списку специфікацій. Наприклад, вибравши матеріал, ви зможете швидко знайти всі специфікації, в яких він використовується.

В картку специфікації додана можливість швидкого заповнення складу виробу за допомогою інструменту підбору.

 

Фільтри для замовлень на виробництво

У списку документів "Замовлення на виробництво" з'явилися нові фільтри. Вони дозволяють відфільтрувати за замовленням покупця і складу резерву, навіть якщо шуканий реквізит перебуває в табличній частині документа.

Нововведення значно спрощує пошук документів. Наприклад, ви зможете легко знайти всі замовлення на виробництво, створені для одного замовлення покупця, навіть якщо замовлення покупця зазначений не в шапці, а в таблиці продукції.

 

Налаштування способу розподілу матеріалів у виробництві

Тепер для способу розподілу матеріалів в виробничих документах можна встановити значення за замовчуванням.

Для використання ручного розподілу більше не потрібно встановлювати спосіб розподілу витрат в кожному виробничому документі. Досить вказати його один раз в налаштуваннях розділу "Виробництво".

 

Швидке введення замовлення на виробництво по декількох замовленнях покупців

Ми спростили процес формування зведених замовлень на виробництво по декількох замовленнях покупців - більше не потрібно по черзі додавати замовлення покупців.

Тепер прямо на вкладці "Замовлення покупців" списку замовлень на виробництво можна виділити всі замовлення, за якими ще не заплановано виробництво, і оформити на підставі них зведений замовлення на виробництво.

 

Виробництво. Поетапна збірка виробів

З'явилася можливість виробляти продукцію в кілька етапів - в різні дні, на різних підрозділах. Стало простіше відображати в програмі тривалі виробничі процеси.

Додано новий зручний інструмент для відображення виробничих операцій - робоче місце «Виконання етапів». Автоматизоване робоче місце дозволяє масово формувати виробничі документи - одним кліком створить документи для декількох виробів або етапів.

 

Нові можливості для оформлення виробничих операцій

Ми продовжуємо розвивати блок "Виробництво". Кілька корисних можливостей для виробничих компаній:

  • У документі "Заказ на виробництво" тепер можливо зарезервувати матеріали під замовлення клієнта з уточненням до партії. Досить заповнити колонку "Резерв", не створюючи зайвих документів.
  • Встановити резерв матеріалів на декількох складах можна одним документом "Заказ на виробництво". Пропала необхідність формувати додаткові документи резервування.
  • Списання матеріалів з декількох складів тепер є одним документом "Виробництво". Більше не потрібно попередньо переміщати запаси на один склад.

  • Стало можливо планувати випуск виробів відразу по декількох замовленнях клієнтів. В один "Замовлення на виробництво" можуть бути зібрані всі замовлення покупців.
  • Відобразити фактичного випуск виробів по декількох замовленнях клієнтів тепер теж можна в одному документі "Виробництво".
  • Тепер користувач може коригувати результат автоматичного розподілу матеріалів на випускається виріб в документах "Замовлення на виробництво" і "Виробництво". При цьому ви можете використовувати автоматичний розподіл, як і раніше.

Дані поліпшення дозволять в кілька разів зменшити кількість формованих документів і значно прискорять відображення виробничих операцій в програмі.

 

Гроші

 

Підвищення зручності роботи з особистими коштами підприємця

У новій версії ми реалізували корисну можливість для індивідуальних підприємців - у всіх грошових документах тепер можна працювати як з фінансами організації, так і з особистими коштами підприємця.

В документи "Надходження в касу", "Витрата по касі", "Надходження на рахунок", "Витрата з рахунку" доданий новий вид операції "Особисті кошти підприємця".

 

Відображення виплати заробітної плати з рахунку без відомості

З'явилася можливість відобразити виплату заробітної плати прямо в витраті з рахунку - тепер можна не створювати зарплатну відомість. Опція буде корисна компаніям, що не використовують зарплатний проект.

В документ "Витрата з рахунку" доданий новий вид операції "Зарплата співробітнику".

 

Розшифровка платежу в платіжних дорученнях

З'явилася можливість вказати розшифровку платежу в документі "Платіжне доручення" - тепер в ньому зберігаються всі подробиці платежу. При створенні підтвердження витрат з рахунку, розшифровка буде заповнена автоматично з платіжного доручення і вам не доведеться згадувати, на що витрачені гроші.

Створювати платіжні доручення для оплати вже надійшли товарів або послуг стало простіше - додана команда створення платіжного доручення на підставі прибуткової накладної, введеної раніше. При створенні платіжного доручення, всі необхідні реквізити заповнені автоматично.

 

Валютний облік

Удосконалено механізм валютних розрахунків.

При заліку авансів в документах відвантаження тепер не утворюється курсова різниця - розрахунки з покупцями і постачальниками формуються за курсом зачитуємо авансу.

В документах купівлі валюти з'явилася можливість формувати руху по курсовій різниці в процесі оформлення документа за допомогою прапорця «Відображати різницю в курсі».

Сума курсової різниці тепер завжди формується окремим рухом, не «змішується» з операцією переоцінки валютних залишків. Можна швидко аналізувати доходи і витрати від операції купівлі валюти.

 

Зарплата і кадри

 

Графіки роботи співробітників. Підвищення зручності управління

У новій версії ми вдосконалили графіки роботи співробітників - працювати з ними стало зручніше. Тепер можна:

  • швидко створювати нові графіки роботи вручну або на підставі шаблонів;
  • графіки можуть бути налаштовані за календарними днями або змінні;
  • налаштовувати розклад графіків робочого часу з урахуванням початку і закінчення робочого дня, часу перерв і святкових днів;
  • працювати з графіком роботи співробітника з його картки;
  • уточнювати відхилення від графіка роботи для конкретного співробітника: перенесення робочого дня, запізнення і переробки, відсутності без оплати.

Також змінився зовнішній вигляд графіків роботи ресурсів.

 

Заповнення табеля за графіками роботи співробітників

Заповнити табель тепер можна не тільки по виробничому календарем, а й за графіком роботи працівника. При заповненні програма врахує всі відхилення особистого графіка від еталонного і відобразить їх в табелі (перенесення днів, запізнення і переробки).

Такий варіант заповнення значно прискорить підготовку табелів для подальшого розрахунку заробітної плати.

 

Розрахунок заробітної плати на підставі графіків роботи співробітників

Додані нові види нарахування для розрахунку заробітної плати:

  • оклад по годинах (графік роботи співробітника);
  • оклад по днях (графік роботи співробітника).

При нарахуванні зарплати співробітнику з використанням даних видів нарахувань розрахунок здійснюється виходячи з норми днів або норми годин графіка роботи співробітника.

Використання нових видів розрахунку дозволить роботодавцю враховувати всі відхилення в роботі співробітника від виробничого календаря при нарахуванні заробітної плати.

 

Для всіх видів бізнесу

 

Взаєморозрахунки: розвиток автоматичного рознесення оплат, інтуїтивний помічник

У новій версії відбулися значні зміни в роботі з коштами, отриманими від клієнтів.

Оновлений алгоритм розподілу грошей дозволяє швидко вирішувати різні завдання - залік авансів, облік існуючих оплат і прив'язка їх до замовлень.

Тепер можна:

  • Налаштувати автоматичне рознесення оплат для конкретного документа, договору або контрагента.
  • Швидко зарахувати аванси і оплати за допомогою інтуїтивного помічника.
  • Відразу в документі оплати бачити інформацію про стан оплати, до яких документів віднесена оплата, і в якому режимі це виконано: автоматично або вручну.
  • Зарахувати передоплату безпосередньо в замовленні клієнта.
  • При введенні документів оплати на підставі накладних, система врахує всі інші оплати, отримані по даній накладній, і підставить суму залишку.
  • Зарахувати передоплату, для якої не вказано замовлення, в документі "Видаткова накладна", оформленому на підставі замовлення. Раніше такі оплати при підборі в накладній були приховані.

 

Характеристики: ознака обов'язкового заповнення і значення за замовчуванням

У новій версії реалізований контроль заповнення для характеристик номенклатури. У картку товару доданий ознака обов'язкового заповнення.

Тепер, при оформленні документа користувач бачитиме, чи використовуються характеристики для товару і чи обов'язково їх вказувати. Наочні підказки щодо заповнення допоможуть уникнути помилок операторів і плутанини в обліку залишків.

Ще одне нововведення: стало набагато простіше заповнювати характеристики в документах. Задайте для номенклатури основну характеристику, і вона буде автоматично підставлений в документ. Основну характеристику можна встановити відразу для категорії номенклатури.

Ми поліпшили роботу з характеристиками в документах і довідниках:

  • З'явилася можливість налаштувати сортування характеристик в списках вибору в залежності від їх властивостей. Наприклад, за розміром, кольором, матеріалом.
  • Невикористані характеристики тепер можна приховати

 

Партії: універсальний підбір і просимо заповнювати

Для партій номенклатури також можна налаштувати обов'язкове заповнення в документах.

В картку товару доданий ознака обов'язкового заповнення. При оформленні документа користувач бачитиме, чи ведеться облік в розрізі партій і чи обов'язково заповнення партії. Наочні підказки щодо заповнення допоможуть уникнути помилок операторів і плутанини в обліку залишків.

Додана автоматична підстановка партій за замовчуванням - заповнення партій в документі не вимагає зайвих дій.

З'явилася можливість автоматично генерувати партії номенклатури в документі "Прибуткова накладна" для комісійної торгівлі, передачі в переробку і на відповідальне зберігання. Нова команда дозволить істотно скоротити час оформлення надходжень товарів від сторонніх контрагентів.

Також ми поліпшили роботу з партіями в документах і довідниках:

  • З'явилася можливість відбору партій по власнику і статусу.
  • Невикористані партії тепер можна приховати.

 

Оновлена ​​структура підпорядкованості

Працювати зі структурою підпорядкованості документа стало зручніше. В оновленій структурі підпорядкованості з'явилися:

  • Зручний пошук. Шукати можна по будь-якій частині рядка, наприклад, за номером документа або його сумі.
  • Два варіанти перегляду структури: дерево і список.
  • Команди "Згорнути" і "Розгорнути" для рівнів дерева документів. Позбулися десятка зайвих кліків.
  • Контекстне меню з усіма основними командами. Дозволить без зайвих дій працювати з вибраними документами.

 

Кнопки згортання і розгортання угруповань в звітах

Невелике, але вкрай корисне нововведення в налаштуванні звітів. Тепер в формі звітів можна вказати, до якої угруповання розгортати звіт. Система запам'ятає налаштування і при наступному відкритті розгорне звіт автоматично.

Для зручності користувача, кнопки згортання / розгортання угруповань винесені на форму звіту.

 

НДІ

 

Генерація штрих-кодів

Генерувати штрих-коди номенклатури тепер можна відразу для списку товарів - більше не буде потрібно створювати штрихкод вручну для кожного товару. Заощаджуємо час та позбавляємо від монотонних дій.

Команда "Установити - Новий штрихкод" додана в обробку "Друк етикеток і цінників".

Встановити штрихкод товару можна в форматі EAN-8 та EAN-13. Для вагових товарів штрихкод створюватися не буде, для даного типу товарів передбачено кодування SKU-кодами.

 

Фільтр за типами у формі вибору номенклатури

Змінилося поведінка списку номенклатури при виборі позиції в документі - стали доступні фільтри по типу номенклатури. Раніше вибір типів номенклатури в формі вибору блокувався і був недоступний для редагування, що доставляло ряд незручностей користувачам. Наприклад, при виборі послуги в замовленні покупця ми бачили також запаси і роботи, і не могли їх приховати - тепер ця проблема вирішена.

Фільтр за типами у формі вибору дозволяє відображати в списку тільки товари потрібного типу, решта приховати.

Важливо відзначити, що якщо ви не вкажете один тип, вся номенклатура буде прихована за умовами відбору. Раніше, відбір за типом скасовувався, і відображалася вся номенклатура.

 

РИБ

 

Префікс штрихкодів вузла РИБ

З'явилася можливість створювати унікальні штрих-коди в розподіленій інформаційній базі (РИБ).

Тепер кожному вузлу РИБ може бути присвоєно унікальний префікс штрихкоду. У нові штрих-коди він буде додаватися автоматично, що дозволить уникнути дублювання номерів.

 

Сервіс

 

Оновлення бібліотек

В версію включені наступні стандартні бібліотеки:

•     Бібліотека стандартних підсистем 3.0.1
•     Бібліотека технології сервісу 1.1.1
•     Бібліотека підключається 2.0.6
 

Виправлені виявлені помилки.

 

 

Дивіться також

 

1. Реліз призначений для поновлення з конфігурації версії   1.6.7.1. Порядок поновлення наведено в файлі 1cv8upd_ru.htm;

2. Додаткова інформація наведена у файлі ReadMe_ru.txt;