BAS


Інформаційно-технологічний супровід (червень 2020 року)

 

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Планова зміна цін і складу пакетів сервісів ІТС

Новиною від 20.05.2020 року було оголошено про:

  • зміну складу тарифних пакетів онлайн-сервісів ІТС ("ІТС ТЕХНО" і "ІТС ПРОФ") з липня 2020 року
  • початок продажів нових пакетів онлайн-сервісів ІТС:
    • "Тех.підтримка" і онлайн-сервісу "RDI Service" з липня 2020 року
    • "Бухгалтерський", "FREDO" для юридичних та фізичних осіб з серпня 2020 року
  • спрощення правил оформлення підписок на сервіси "FREDO Звіт" і "FREDO ДокМен" з серпня 2020 року
  • планове підвищення цін на:
    • пакети онлайн-сервісів "ІТС ТЕХНО", "ІТС ПРОФ", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ з липня 2020 року
    • сервіси "FREDO Звіт" і "FREDO ДокMен" з серпня 2020 року
    • сервіс "ІТС Галузевий" з вересня 2020 року

Всі договори, які починаються до зазначеного місяця підвищення цін, діють до закінчення договору без додаткових доплат. Як і раніше діє програма лояльності, за якою користувачі пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" при укладанні чергового договору "ІТС ПРОФ" отримують знижку в залежності від дати закінчення і тривалості попереднього договору.
Детальніше про склад пакетів онлайн-сервісів ІТС, умови їх розповсюдження, ціни і програми лояльності описано в зазначеній вище новині.

 

Запрошуємо на онлайн-семінар "Лекторій"

Запрошуємо на онлайн-семінар "Лекторій" на тему "ЗЕД-2020: експорт, імпорт, облік валюти та валютний нагляд", який відбудеться 11 червня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Онлайн-семінар БЕЗКОШТОВНИЙ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторій можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

 

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ  З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методиками введення початкових залишків малоцінних активів, об'єктів будівництва, нематеріальних активів та основних засобів. Також представлена методика оформлення модернізації основних засобів з попереднім накопиченням витрат на модернізацію.

Опубліковано методику повернення товарів постачальнику з описом різних варіантів наступних подій: повернення грошових коштів постачальником та повторне відвантаження товарів. Представлено порядок та приклад відображення взаєморозрахунків за розрахунковими документами без виділення авансів.

Для користувачів представлено методики ведення обліку у роздрібній торгівлі, а саме: повернення товарів постачальнику з роздрібних торгових точок, повернення товарів у неавтоматизовані торгові точки, реалізація товарів з автоматизованих та неавтоматизованих торгових точок.

Актуалізовано механізм формування податкових документів за роздрібними операціями. Представлено порядок виправлення помилок вхідного ПДВ минулого та поточного періодів.

Користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з методиками нарахування і виплати основної щорічної відпустки, а також нарахування відпускних за рахунок резерву.

Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою обліку стажу загального характеру, з порядком підготовки інформаційної бази для автоматичного формування платіжних документів на перерахування податків із заробітної плати, а також із актуалізованими методиками оплати простоїв, розрахунку і виплати авансу, виплати заробітної плати.

Для користувачів рішень "BAS" описано, як визначити, в якій конфігурації вони працюють, у типовій чи у зміненій. Також представлено оновлені методики налаштування та роботи з регламентними завданнями і управління користувацькими настройками.

 

Методична підтримка типових рішень "1С:Підприємства 8"

У поточному випуску для користувачів конфігурації "Бухгалтерія для України" ред. 2.0 оновлено методику модернізації основних засобів.

Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу.

У поточному випуску у розділі "CRM" описано механізм роботи з лідами, тобто з потенційними клієнтами, які проявили інтерес до продукції чи послуг підприємства.

Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "червень 2019 р. – травень 2020 р.".

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".

 

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях "1С:Підприємства"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO ДокМен" опубліковано методику роботи з реєстром первинних документів.

Розділ "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.02.009 – 01.02.010.

 

Сервіс електронного документообміну FlyDoc

У рубриці "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" розділ "Налаштування модулю" доповнено методикою роботи з механізмом "Монітор регламентних завдань", у якому передбачена можливість додавати завдання на виконання. Представлено порядок завантаження факсиміле для сертифікату підписання та порядок використання індивідуальних шаблонів користувача для відправки їх контрагентам. Також рекомендуємо ознайомитися з методикою підключення додаткової бази даних MS SQL для зберігання електронних документів окремо від основної бази даних та з функціоналом, що дозволяє приховати колонки або змінити їх розташування у реєстрі первинних документів на робочому столі за допомогою "Конфігуратора таблиці".

Розділ "Робота з документами" доповнено порядком настройки розширеного відбору документів та методикою повторної відправки контрагенту документа, якщо його було відхилено або заблоковано контрагентом.

Рубрику "Консультації з питань роботи модулю FlyDoc" доповнено новими відповідями на питання з роботи сервісу.

Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації для бухгалтера

До уваги користувачів пропонуємо оновлений довідник "ПДВ: правила оподаткування та облік". Матеріали, що пропонуємо сьогодні, містять відповіді на основні питання, пов’язані зі складанням податкової накладної в електронній формі та заповненням її основних реквізитів (див. підрозділи "Податкова накладна: загальні правила складання" та "Електронна податкова накладна" розділу "Податкова накладна та її замінники"). Не оминули увагою й питання реєстрації податкових накладних в ЄРПН (див. розділ "Єдиний реєстр податкових накладних"). До того ж окремо розглянуто документи, які слугують замінниками податкової накладної (див. підрозділ "Замінники" податкової накладної" розділу "Податкова накладна та її замінники").

Також у довіднику представлено порядок роботи з податковими накладними у типовому рішенні "BAS Бухгалтерія". А саме, розглянуто загальні правила заповнення податкової накладної, порядок заповнення обов’язкових реквізитів та замінників податкової накладної.

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 03.06.2020: Закон № 466: внесено зміни до адміністрування податку на додану вартість. Детальніше
  • Коментар від 20.05.2020: МОЗ України внесло зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян щодо оформлення лікарняних листків на період карантину. Детальніше
  • Коментар від 20.05.2020: КМУ з 18 травня і до закінчення карантину ввів державне регулювання цін шляхом декларування (оприлюднення) їх зміни. Детальніше
  • Коментар 08.05.2020: КМУ затвердив Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та призначення виплати допомоги по безробіттю в електронній формі. Детальніше

У зв'язку зі змінами законодавства актуалізовано підрозділ "Звітність (види, терміни подання та ін.)" в частині податкової звітності та звітності з ЄСВ, а також підрозділ "Об'єкти обліку" довідника "Бухгалтеру на замітку".

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій":

  • від 7 травня 2020 року, який був присвячений обліку та податкам в умовах карантину
  • від 28 травня 2020 року, який був присвячений основним засобам та нематеріальним активам

Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 13-20 за 2020 рік.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у червні 2020 року.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.05.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".

 

Консультації для бюджетної сфери

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим актуальним розділом "Переговорна процедура закупівлі за новими правилами (з 19.04.2020 р.)", в якому викладено важливу інформацію про застосування переговорної процедури, а саме: подання учасниками документально підтвердженої інформації та її відповідність кваліфікаційним критеріям, забезпечення та підстави для виняткового застосування переговорної процедури, підстави для відміни переговорної процедури закупівлі та інше. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

У довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" у розділ "Доходи" додано новий підрозділ "Доходи за необмінними операціями", в якому викладено матеріал про класифікацію доходів від необмінних операцій, їх визнання та оцінку, бухгалтерський облік відповідно до Типової кореспонденції та розкриття інформації у фінансовій звітності.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".

Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:

  • Рішення "Business automation software for retail", редакція 2.2, версії 2.2.10.1

Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1958

 


3. ЦІНИ

ІТС
Вид договору ІТС
Договір
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ
 
12 міс.
6450
 
6 міс.
3450
 
3 міс.
1800
 
окремий випуск
1200
 
із щомісячною оплатою
600
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
3810
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
510
ІТС ТЕХНО
 
12 міс.
4500
 
6 міс.
2400
 
із щомісячною оплатою
420
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
900
 
від 6 до 10
810
 
від 11 до 20
720
 
від 21 до 50
630
 
від 51 до 100
540
 
більше 100
450
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
 
доплата за 1 місяць
180
 
доплата за 2 місяці
360
 
доплата за 3 місяці
540
 
доплата за 4 місяці
720
 
доплата за 5 місяців
900
 
доплата за 6 місяців
1080
 
доплата за 7 місяців
1260
 
доплата за 8 місяців
1440
 
доплата за 9 місяців
1620
 
доплата за 10 місяців
1800
 
доплата за 11 місяців
1980

 

ІТС ПРОФ за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС
Тривалість попереднього договору ІТС
12 міс. або 
пільговий 8+4
6 міс.
3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ на 12 місяців
5700
6090
6270
6390
ІТС ПРОФ на 6 місяців
3000
3150
3300
3390
ІТС ПРОФ на 3 місяці
1560
1650
1710
1770
ІТС ПРОФ на 1 місяць
900
990
1080
1170

 

Сервіс ІТС Галузевий
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
 
1 міс.
360
 
3 міс.
780
 
6 міс.
1440
 
12 міс.
2700
 
Пільговий 12 міс.
1800
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
 
1 міс.
720
 
3 міс.
1560
 
6 міс.
2880
 
12 міс.
5400
 
Пільговий 12 міс.
3600
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
 
1 міс.
1440
 
3 міс.
3120
 
6 міс.
5760
 
12 міс.
10800
 
Пільговий 12 міс.
7200
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
 
1 міс.
2160
 
3 міс.
4650
 
6 міс.
8700
 
12 міс.
16200
 
Пільговий 12 міс.
10800

 

Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен
Вид договору
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
1200
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
102
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
240
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
21
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
360

 

Сервіс Консультації аудитора
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20%
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
450

 

Сервіс Пактум.Контрагент
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
3000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
600

 

Сервіс FlyDoc
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
2500