Розжени свій бізнес, стань лідером! НЕТСОФТ - реальна автоматизація бізнесу.
Тогрівля склад, Продажі
uchetПРОДАЖІ
Торгувати - це ціле мистецтво з тисячею прийомів, мета яких зводиться до одного — спонукати в роздумливому і сумніваючомуся покупці пристрасть до володіння.


ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГОВОЇ СКЛАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Найпоширеніша причина невдач у бізнесі — недостатня кількість продажів! Тому на ранніх етапах роботи підприємства, виводячи на ринок новий продукт, послугу або захоплюючи більшу частку ринку, критично необхідно володіти комп'ютерною системою управління продажами та маркетингом, що дасть змогу максимально ефективно організувати діяльність зі збуту та отримати перевагу над конкурентами. Для оптової торгівлі важливими є персональний підхід до кожного клієнта, спрямування зусиль на налагодження взаємовигідних відносин, грамотна сегментація клієнтів із метою формування персональних пропозицій товарів, послуг. Для роздрібної торгівлі — швидкість унесення та оброблення інформації про надходження/продаж товарів, грамотна асортиментна політика, ефективне управління складськими запасами та формування програм лояльності клієнтів.

ОПТОВА ТОРГІВЛЯ

Часто інформація про контрагентів і взаємодію з ними зберігається в записних книжках менеджерів, електронних таблицях Excel, різних поштових програмах. Така ситуація незворотно веде до втрати інформації про клієнтів (менеджер звільнився з роботи, прихопивши із собою записну книжку), втрати угод і довіри через неможливість грамотно передати ведення угоди від одного менеджера до іншого (основний менеджер клієнта захворів і не вийшов на роботу, а підмінний, не знаючи особливостей роботи з клієнтом та історії взаємодії з ним, має великі шанси програти угоду конкурентам, зробивши пропозицію, що не відповідає очікуванням клієнта). Вирішенням проблеми стане реєстрація та збереження всієї контактної (поштові адреси, телефони, адреси електронної пошти, П. І. Б. контактних осіб контрагента) та інформації за взаємодіями (дзвінки, електронні листи, файли, комерційні пропозиції, документи продаж, оплати) в одній інформаційній базі, яка надає максимально зручний користувацький інтерфейс для реєстрації, перегляду, аналізу даних.

При продажу дорогих або складних товарів (обладнання, яке потребує монтажу, консультаційні, інженерні послуги) продавцю доводиться зустрічатися із клієнтом багато разів, а сам процес продажів може розтягнутися на багато місяців. До таких продажів, як правило, залучаються найбільш кваліфіковані продавці (зірки), що робить збут таких товарів дуже дорогим і часто ставить компанію в залежність від таких людей. Використання грамотно розробленого програмного забезпечення допоможе структурувати процес продажів, розбивши його на легко зрозумілі етапи, завдання, процеси; зобразити візуально хід виконання робіт за угодою та сприяти побудові більш реалістичних планів продажів. Це дасть можливість залучати до роботи на такі посади персонал середньої кваліфікації, знизити ризики втрати ключових співробітників і значно скоротити витрати на збут.

Використовуючи переваги сучасних інформаційних технологій, підприємства ліквідують деякі торгові процеси (унесення первинної інформації про продажі в комп'ютер, виїзд менеджера до клієнта) або навіть весь відділ збуту, надаючи можливість самим клієнтам або менеджерам безпосередньо під'єднуватися до інформаційної бази підприємства, уносити замовлення на товари, послуги, які їх цікавлять, за допомогою web клієнтів, КПК, смартфонів. Значна економія коштів від такої реорганізації дозволяє знизити відпускні ціни для споживачів, підвищуючи їх лояльність, задоволеність, та стимулює збільшення збуту.

РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ

У секторах роздрібної торгівлі та громадського харчування панує жорстка конкуренція, малий і середній бізнес не мають достатніх ресурсів, щоб створити сильний бренд і вигідно виділитися на тлі інших і цим сприяти залученню додаткових споживачів. Для підтримки прибутку на прийнятному рівні багато підприємств скорочують витрати, використовуючи комп'ютерне програмне забезпечення та торговельне обладнання, що дозволяє значно скоротити час на проведення типових торгових операцій. Використання системи штрихкодування дозволяє швидко вносити в систему дані та обробляти покупки клієнтів, фіскальний принтер дозволяє роздруковувати чек безпосередньо з облікової програми, POS-термінал дає можливість у зручній формі, зрозумілій навіть самому споживачеві, унести інформацію про придбані товари.

Інтенсивна робота торгового персоналу з обслуговування клієнтів у місцях продажів і складність, тривалість, операцій з обліку товару вручну не дозволяють об'єктивно оцінити асортимент товарів, своєчасно виявити недостачу, зменшити ризики псування продуктів. Використовуючи програмне забезпечення, ви зможете мати на кожен момент часу інформацію про наявність товарів на складі. Аналіз обороту товарів у різні періоди року дасть можливість скласти розумний асортимент товарів, запобігти затовареності складу неліквідами. Проаналізувавши склад купівельного кошика, можна більш оптимально розмістити затребувані товари в магазині, щоб вони були більш помітними й купувалися частіше.

Багато підприємств роздрібної торгівлі, сподіваючись підвищити лояльність покупців і стимулювати повторні покупки, поширюють серед своїх клієнтів дисконтні картки. Але вигода від знижки 1-5 % навряд чи спонукатиме покупців відмовитися від більш зручних ситуаційних покупок і витратити додатковий час на відвідування конкретного магазину. Однак використання персональної інформації, отриманої при реєстрації дисконтної картки, і накопичені знання про товарні вподобання, у поєднанні з технічними можливостями масової розсилки SMS, е-mail, дають можливість сформувати й донести до кожного покупця персоніфіковані пропозиції товарів, акцій, бонусів, що сприяє значному підвищенню довіри та лояльності з боку споживачів.

ПРОГРАМИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГОВОЇ СКЛАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Основними програмними продуктами для організації обліку торгових складських операцій системи BAS є: BAS Управління торгівлею, BAS Комплексне управлыння підприємством. Водночас існує ряд спеціалізованих, вузько направлених торгових рішень.

ІДЕЇ ЯК ПРОГРАМА ОБЛІКУ ПРОДАЖІВ ЗМОЖЕ ДОПОМОГТИ ВАШОМУ БІЗНЕСУ

Маркетинг — в торговій програмі накопичується інформація про клієнтів та їх контактні данні, також програма дає можливість проводити сегментацію клієнтів по групам наприклад, стать, вік, уподобання, улюблений бренд, лояльність до вашого бізнесу, та будь які інші, відповідно спираючись на ці данні програма зможе провести масові E-mail чи SMS розсилки по всій клієнтській базі чи тільки по окремій групі клієнтів. Приклади таких розсилок можуть бути оповіщення про надходження нових товарів в магазин, привітання зі святами, проведення акцій, розпродажів.

CRM - особиста ефективність торгового персоналу має вирішальне значення для успішності бізнесу в цілому, торгова програма дає можливість максимально пришвидшити роботу відділу продажу. Консолідація контактних даних клієнта, історії спілкування, історії покупок та домовленостей, дає можливість менеджеру працювати з великою кількістю клієнтів не втрачаючи якості взаємодії та темпів продажів. Робота з лідами забезпечує механізми допродажних взаємодій з потенційними клієнтами та фільтрування холодної бази вишукуючи потенційних клієнтів та будуючи взаємодії з ними та продажі. Особиста ефективність підтримується такими механізмами як календарі, канбан, загальні дошки груп, планування завдань для себе та колег, нагадуваннями.

Комерційні пропозиції, калькуляція замовлення — продажі повинні бути з одного боку прибутковими а з іншого повинна бути можливість торгу, надання знижок, програм лояльності для того аби клієнт залишався з вами, тож торгова програма має механізми для розрахунку вартості замовлення клієнта виходячи з собівартості товарів, зон доставки, відсотка менеджера та іншого. На підставі розрахованого замовлення клієнта є можливість сформувати комерційну пропозицію, по запрограмованому в програмі шаблону або по шаблону сформованому у додатку Word який заповнюється даними з програми.

Ведення угод, воронка продажів — кожна угода з клієнтом проходить декілька етапів, наприклад: інтерес клієнта, прорахунок замовлення, очікування оплати, комплектація замовлення, до відвантаження, завершене, відповідно по ходу виконання замовлення змінюється його стадія. На підставі таких даних будується воронка продажів де можна прослідкувати скільки часу клієнт знаходиться на тій чи іншій стадії, подумати як зменшити час проходження стадій, відстежити на якій стадії найчастіше відбуваються відмови клієнтів та подумати як цьому запобігти.

Аналітика продажів, система мотивації співробітників від прибутку — звіти по продажах дають можливість проаналізувати продажі та прибуток від продаж в розрізі контрагента, замовлення, товарних позицій, менеджера по продажам, така розширена аналітика продаж дасть можливість виявити найбільш рентабельних покупців та зосередити на них свої зусилля, також є можливість проаналізувати структуру продаж товарів та визначити найкращу стратегію їх постачання та необхідні залишки зберігання на складах. Крім того маючи інформацію про рентабельність продаж кожного менеджера можливо побудувати ефективну систему мотивації торгового персоналу.

Звернувшись до співробітників нашого підприємства, ви зможете отримати всю необхідну інформацію для підбору, придбання, впровадження, ліцензійної програми BAS, що найбільше відповідає специфіці діяльності вашої організації.