Розжени свій бізнес, стань лідером! НЕТСОФТ - реальна автоматизація бізнесу.

ОПИС ПОСЛУГ, ЦІНИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ І ПІДТРИМКУ ПРОГРАМ BAS

Купити послуги BAS по обслуговуванню і супроводу >>>
Склад і опис послуг BAS >>>
Спосіб надання послуг BAS >>>
Оновлення та обслуговування не типових (доопрацьованих) конфігурацій «BAS» >>>

КУПИТИ ПОСЛУГИ З ОБСЛУГОВУВАННЯ, СУПРОВОДУ, ОНОВЛЕННЯ, ПРОГРАМ BAS.

ІТС - Інформаційно-технологічний супровід програми BAS, це мінімальний пакет послуг, який ви можете придбати, в рамках підтримки та обслуговування своєї програми BAS.

*Пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 поставляється тільки з новими програмними продуктами.

Детально про послуги та сервіси ІТС >>>

Тарифи на абонентське обслуговування BAS залежать від типу використовуваної конфігурації, кількості робочих місць, є конфігурація типовою або допрацьованою.

Вартість вказана за один місяць надання послуг BAS. Договір на абонентське обслуговування укладається мінімум на три місяці.

Детально про абонентське обслуговування програм BAS >>>

Склад і ціна погодинних робіт з обслуговування програми BAS

обслуговування BAS,
супровід BAS,
настройка BAS,
підтримка BAS,
віддалене обслуговування BAS,
обслуговування бази BAS,
оновлення BAS,
оновлення BAS,
впровадження BAS,
установка BAS,
послуги програміста BAS,
сервіс інженер BAS,
підтримка користувачів BAS,
консультації по BAS.

Послуги надаються при наявності діючої підписки на Інформаційно-технологічний супровід. Ціни вказані за одну годину роботи фахівця з надання BAS послуг.


ДОКЛАДНИЙ ОПИС ПОСЛУГ ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ПРОГРАМ BAS

Інформаційно-технологічний супровід програми BAS. Чим ІТС ТЕХНО відрізняється від ІТС ПРОФ?

Обсяг послуг, що надаються, залежить від версії договору ІТС Україна - ПРОФ або ТЕХНО.

Таблиця порівняння ІТС ТЕХНО і ПРОФ

Описание сервиса или услуги ИТС ТЕХНО ИТС ПРОФ
ОНОВЛЕННЯ
Оновлення програм і типових конфігурацій «BAS»
Оновлення галузевих і спеціалізованих рішень на платформі «BAS» (за умови придбання сервісу ІТС Галузевий)
АУДИТОРСЬКА ПІДТРИМКА ТА ІНСТРУКЦІЇ
Методичні матеріали по налаштуванню і ефективному використанню програм BAS
Рекомендації щодо розробки та адміністрування програм BAS
Довідник «Коментарі до нормативних документів з роз'ясненням»
Довідник «Бухгалтеру на замітку»
ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка
Розділ «Облік в госпрозрахункових організаціях»:
- Довідник господарських операцій
- Довідник «Податок на прибуток: від обліку до звіту»
- Довідник «ПДВ: правила оподаткування та облік»
- Довідник «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності»
- Довідник «Праця і заробітна плата»
- Довідник« Регламентована звітність»
- Довідник« Перевірки контролюючими органами»
- Довідник« Договори: умови і форми»
Розділ «Облік в бюджетних установах»
Розділ «Періодика та книги»:
- Дебет-кредит. Питання і консультації
- Запитання - відповіді від тижневика «Головбух: БЮДЖЕТ»
- Електронні версії книг по використанню «BAS»
ДОСТУП ДО WEB СЕРВІСУ ІТ
Цілодобовий доступ до Порталу ІТС для оперативного отримання оновлень програм, типових і галузевих конфігурацій, іншої корисної інформації
Доступ до інформаційної системи на сайті (Інтернет-версія ІТС Україна) в обмеженому обсязі (тільки розділи «Новини», «Користувачам BAS» і «Розробка і адміністрування»)
Консультації Служби технічної підтримки по BAS для України по телефону або електронній пошті в обмеженому обсязі, одна консультація в місяць по роботі з типовою конфігурацією
FREDO Звіт - інтегрований з програмою BAS сервіс здачі електронної звітності в державні органи, реєстрація податкових документів. ✔ один ЄДРПОУ або ДРФО
Консультації аудитора - персональні письмові консультації від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку ✔ одна консультація протягом терміну дії договору, за умови оформлення договору на 12 місяців (платний або пільговий за схемою 8 + 4)
Лінк - простий спосіб організувати безпечний віддалений доступ через Інтернет до програм (інформаційних баз) BAS, встановленим на комп'ютері користувача ✔ 1 тунель з підключенням 2 баз
ПОСЛУГИ
Доставка комплекту поставки на робоче місце користувача, якщо в договорі супроводу не встановлені інші умови (при експлуатації програми в типових умовах, див.нижче)
Оновлення платформи і типових конфігурацій «BAS», діагностика стану інформаційної бази, створення архівної копії силами кваліфікованих фахівців (при експлуатації програми в типових умовах, див.нижче)
Установка DVD-версії ІТС Україна ПРОФ, настройка і перевірка доступу до Інтернет-версії ІТС Україна і до сайту підтримки користувачів, навчання їх використання
Групове, індивідуальне (корпоративне) або віддалене навчання по роботі з інформаційною системою ІТС Україна
Щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС Україна
Лінія консультацій партнера по телефону або електронній пошті на розсуд партнера (платно або обмежено) ✔ на розсуд партнера (може бути частково платним)
Найбільш популярні додаткові послуги (надаються за бажанням користувача за додаткову плату):
Оновлення додаткових конфігурацій, робочих місць та інформаційних баз «BAS»
Оновлення нетипових конфігурацій «BAS»
Підключення сервісів «FREDO Звіт», «Лінк» і навчання їх використання
«Віддалене супровід» - оперативне надання базових та додаткових послуг за допомогою віддаленого підключення до робочого місця користувача
«Особистий консультант» - персональні консультації зі складних питань обліку та роботи в «BAS» на інформаційній базі користувача
Тематичні семінари та вебінари для користувачів «BAS»
Інші сервіси та послуги, що надаються партнером


Детальний опис і порівняння пакетів абонентського обслуговування.

ПРОФ

Тариф призначений для користувачів незмінених, типових конфігурацій BAS, із кількістю користувачів від 1 до 5. Програми: BAS Бухгалтерія, BAS Бухгалтерія КОРП, BAS Управління торгівлею, BAS Роздріб, BAS Комплексне управління підприємством, а також для підприємств, у яких є штатні фахівці із супроводу програм BAS.

СТАНДАРТ

Тариф призначений для підприємств, які використовують доопрацьовані та змінені конфігурації: BAS Бухгалтерія, BAS Бухгалтерія КОРП, BAS Управління торгівлею, BAS Роздріб, BAS Комплексне управління підприємством. Кількість користувачів - від 1 до 5. Дозволяє отримувати консультації головному бухгалтеру щодо відображення норм бухгалтерського та податкового обліку в системі, допомогу в закритті місяця.

КОМПЛЕКС

Тариф призначений для підприємств, які використовують доопрацьовані та змінені конфігурації: BAS Бухгалтерія, BAS Бухгалтерія КОРП, BAS Управління торгівлею, BAS Роздріб, BAS Комплексне управління підприємством, BAS ERP. Кількість користувачів - від 5, а частіше - від 10. Дозволяє отримувати консультації головному бухгалтеру щодо відображення норм бухгалтерського та податкового обліку в системі, допомогу в закритті місяця, гарантований набір доопрацювань на місяць. Надається гарантована підтримка за спеціалізованою конфігурацією, доопрацьованою системою.

Таблиця порівняння пакетів абонентського обслуговування

Назва пакетів ПРОФ СТАНДАРТ КОМПЛЕКС
Консультаційна та методична підтримка
Лінія консультацій по роботі з типовими конфігураціями
Аналіз інформаційних баз(и) і рекомендації щодо оптимізації
Індивідуальні консультації щодо закриття періоду (місяця) в системі BAS
Індивідуальні консультації з методики ведення обліку та відображення операцій в BAS для головного бухгалтера підприємства
Виділений фахівець для консультацій ключових користувачів
Доступ до інформаційно-методичної інформації з ведення обліку, законодавства, роботі з програмою на сайті its.1c.ua
Технологічна підтримка, оновлення та доопрацювання конфігурацій BAS
Доступ до оновлень програм і конфігурацій
Ліцензія онлайн-сервісу Звіт (для одного ЄДРПОУ або ДРФО) для здачі звітності в електронному вигляді
Установка оновлень для типових конфігурацій
Підготовка оновлення релізу / версії для однієї інформаційної бази нетипової (допрацьованої) конфігурації, не більше 2-х разів на міс.
Загальна кількість годин послуг фахівців в пакеті, в міс. 1 до 6 до 15
Віддалене обслуговування програм BAS


ЯКИМ СПОСОБОМ НАДАЮТЬСЯ ПОСЛУГИ BAS

Телефонна лінія консультацій користувачів BAS.

Найбільш простим і доступним способом для отримання допомоги з налаштування та експлуатації типових конфігурацій BAS є телефон. Самостійне вирішення виниклих питань під час налаштування й використання програм BAS забирає багато часу і варте чималих зусиль, тому є можливість зв'язатися зі спеціалістом з обслуговування BAS та отримати компетентну консультацію, яка допоможе швидко вирішити всі проблеми. Коло питань, які зручно вирішувати за телефоном: налаштування BAS, підтримка ведення типових операцій обліку, допомога в оновленні програми BAS.

E-mail: підтримка користувачів BAS.

За допомогою електронної пошти можна вирішувати більш складні питання експлуатації програм BAS. В електронному повідомленні користувач може більш продумано поставити запитання або описати ситуацію, додати скріншот виниклої помилки. Відповідь на запит теж буде в добре структурованому та зрозумілому користувачеві вигляді, можливо, у вигляді інструкції або набору поетапних дій, супроводжуваних картинками.

Обслуговування BAS за допомогою програм віддаленого доступу.

Зараз 80 відсотків робіт з обслуговування інформаційної бази BAS та підтримки користувачів BAS здійснюється за допомогою програм віддаленого доступу, таких як АММІІ, Тімвівер, Лінк. Такі програми дозволяють одночасно користувачеві та консультантові бачити програму BAS, розташовану на комп'ютері користувача, працювати в ній і спілкуватися наживо за допомогою голосового чату або телефону. Такий спосіб роботи дозволяє: налаштовувати програму BAS, навчати користувача роботі із програмою BAS, розбирати конкретні ситуації ведення обліку, надавати допомогу в складних операціях, наприклад: закриття місяця, розрахунок і нарахування заробітної плати, розподіл витрат. Віддалене обслуговування BAS здійснюється швидше й коштує дешевше, ніж візит фахівця в офіс замовника.

Робота Фахівця в офісі замовника.

Виїзд і робота фахівця в офісі замовника - це найефективніший і водночас найдорожчий спосіб надання послуг BAS. Тому його потрібно використовувати тільки у випадку:

  • якщо ви хочете максимально швидко провести впровадження та запустити в експлуатацію типову програму BAS;
  • впровадження складних програм BAS класу ERP;
  • складного доопрацювання (розробки) BAS програм проєктним методом.


ОНОВЛЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ТИПОВИХ (ДООПРАЦЬОВАНИХ) КОНФІГУРАЦІЙ BAS

Багато підприємств, прагнучи розширити можливості своєї типової програми BAS, доопрацьовують її, вносячи зміни в код і структуру метаданих програми, не повною мірою усвідомлюють ризики та наслідки таких дій. Адже якщо ви використовуєте програму Бухгалтерія України або іншу програму BAS, яка підтримує ведення бухгалтерського обліку, то щоразу при зміні положень бухгалтерського або податкового обліку вам буде необхідно її оновити. Так програма Бухгалтерія для України в 2017 році оновлювалася ​​6 разів. І навіть якщо ви використовуєте програму для торгівлі, наприклад Управління торгівлею для України, і є платником ПДВ, то повинні бути готові провести оновлення програми раз або двічі на рік. Оновлення доопрацьованої конфігурації BAS може коштувати дорожче, ніж оновлення типової. Часто при зміні податкового законодавства оновлення потрібно зробити швидко, і типова конфігурація оновлюється легко через Інтернет, а доопрацювання зміненої конфігурації може зайняти тривалий час, у деяких випадках (при неякісно доопрацьованій програмі) її взагалі неможливо зробити.

Чому дорого проводити оновлення і обслуговувати не типову програму BAS

Оновлення типових конфігурацій BAS поширюються за передплатою на Інформаційно-технологічний супровід (ІТС). Його вартість при щомісячній оплаті станом на 2018 рік становить усього 600 грн на місяць. Вартість же обслуговування й оновлення нетипової конфігурації може становити кілька тисяч грн на місяць.

Собівартість розробки навіть незначного оновлення для типової конфігурації BAS становить десятки тисяч гривень, це праця багатьох людей - аналітиків, програмістів, тестувальників, але в разі типової конфігурації ці витрати розподіляються між тисячами користувачів програми. Але якщо ви використовуєте доопрацьовану конфігурацію, то всі витрати з розробки оновлень лягають тільки на вас.

Крім того, для консультацій із вашої нетипової конфігурації обслуговуюча організація повинна підготувати та закріпити за вами певного фахівця, який повинен знати особливості обслуговування вашої програми. Однак це організувати набагато дорожче, ніж підготувати фахівця для обслуговування типових рішень.

Чи варто допрацьовувати програму

У більшості випадків краще не доопрацьовувати програму, а розширити її, придбавши додаткову програму й налаштувавши обмін даними між ними. Наприклад, якщо ви займаєтеся сервісними послугами або виробництвом, то в доповнення до вашої програми Бухгалтерія 8 для України можна придбати Управління невеликою фірмою; якщо займаєтеся торгівлею, то в доповнення до бухгалтерської програми можна придбати Управління торгівлею для України. Якщо дозволяють фінанси, можна відразу купити комплексний продукт, наприклад BAS ERP Управління підприємством. Такий підхід значно заощадить кошти на подальше обслуговування та оновлення програми, оскільки для оновлення таких програм досить мати діючий договір на Інформаційно-технологічний супровід (ІТС).

Як уникнути проблем з оновленням BAS

Якщо ви все таки зважилися змінити свою типову програму то в першу чергу вам потрібно:

  • знайти кваліфікованого програміста для внесення змін до програми. При оцінці кваліфікації не покладайтеся на слова про досвід і місця роботи, найкращим показником кваліфікації буде наявність у претендента сертифіката СПЕЦІАЛІСТ із розробки та модифікації прикладних рішень на технологічній платформі системи програм BAS.
  • Коли домовляєтеся про вартість доопрацювання, то разом із тим і домовляйтеся про вартість оновлення та супроводу програми на тривалий термін, так ви дізнаєтеся реальну вартість обслуговування вашої доопрацьованої програми.

Обслуговування та оновлення програм співробітниками НЕТСОФТ

Якщо до нас звертаються із запитами щодо обслуговування нетипової конфігурації, ми в першу чергу проводимо безкоштовне обстеження зміненої конфігурації, після чого:

  • можемо запропонувати повернутися на типову конфігурацію з купівлею додаткової програми з урахуванням специфіки діяльності підприємства;
  • рекомендувати поліпшити алгоритми доопрацювань із метою здешевлення подальшого обслуговування програми;
  • оцінити вартість обслуговування й оновлення такої програми та укласти договір про обслуговування.