BAS


Інформаційно-технологічний супровід (жовтень 2020 року)

 

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Випущено програми BAS спільно з інтегрованим сервісом FlyDос!

З 29 вересня 2020 року випускаються спільні програми із попередньо інтегрованим сервісом FlyDoc.

Зареєстровані користувачі програм для автоматизації бізнесу: 

  • BAS Бухгалтерія ПРОФ
  • BAS Бухгалтерія КОРП
  • BAS Малий бізнес
  • BAS Управління торгівлею
  • BAS Комплексне управління підприємством

які мають діючий договір ІТС, можуть оновити власні програми на спільні програми із попередньо інтегрованим сервісом FlyDoc.

Детальніше описано в новині від 25.09.2020 р.

 

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).

Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ  З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою віднесення додаткових витрат з перевезення до митної території України на собівартість товарів, що імпортуються. Цікавою для ознайомлення буде методика відображення безоплатної передачі матеріально виробничих запасів, а також порядок зазначення конкретної партії при списанні (реалізації).

В матеріалах описані можливості пооб’єктного та кількісного обліку малоцінних активів. Детально представлена методика кількісного обліку, через підсистему обліку малоцінних активів.

Користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з методикою відображення в обліку операцій видачі і погашення позики, а також відображення доходів працівників, які надаються в негрошовій формі і не належать до фонду оплати праці.

Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з порядком налаштування та призначення способів відображення заробітної плати, а також формування результатів відображення в обліку зарплати, ПДФО та страхових внесків. Актуалізовано порядок застосування і відображення податкової соціальної пільги та методику нарахування оплати за тарифними розрядами.

Для користувачів рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" оновлено методику розрахунків з підзвітними особами.

Користувачам рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" рекомендуємо ознайомитися з методикою збирання товарів на складі за завданнями на перевезення та розпорядженнями на доставку. Також рекомендуємо ознайомитися з актуалізованим порядком підготовки нормативно-довідкової інформації, етапами формування доставки товарів та методикою формування завдань на перевезення (доставку) товарів.

Користувачам типових рішень BAS, в яких реалізовано сервіс "RDI Serviсe", рекомендуємо ознайомитися з актуалізованим порядком автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою даного сервісу.

Користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску у новому розділі "CRM" представлено методику масових розсилок E-mail та SMS, методику використання правил робочих процесів, які дозволяють налаштовувати реакцію програми на певну дію користувача, а також методику налаштування  та роботи з чат-ботом Telegram для запису клієнтів на послуги.

Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.".

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".

 

Документація

У зв’язку з початком продажів нового рішення "BAS Будівництво. Керування фінансами", яке призначене для ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємствах будівельної галузі і дозволяє автоматизувати діяльність підрядника (включаючи роботу автотранспорту) та бюджетування (див. детальніше http://unionba.com.ua/news/696), на сайті ІТС опубліковано Посібник користувача редакції 2.1 прикладного рішення "BAS Будівництво. Керування фінансами".

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO ДокМен"" оновлено методику налаштувань отримання первинних документів, за допомогою яких можливо обрати програму для прийому документів та, за потреби, розділити вхідні первинні документи для приймання їх у різних програмних комплексах.

Розділи "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт"" та "Консультації з використання сервісу "FREDO ДокМен"" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO" – 01.03.010.

 

Сервіс електронного документообміну FlyDoc

Розділ "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" довідника "Сервіс електронного документообміну FlyDoc" доповнено порядком завантаження нових сертифікатів електронних цифрових підписів у FlyDoc. Також представлено методики редагування вхідних електронних документів та створення універсального документа.
 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський".

Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Користувачі, які мають діючий договір "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський", можуть щомісячно задавати запитання аудитору. 

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації для бухгалтера

Суб’єкти господарювання доволі часто здійснюють господарські операції з отримання послуг від нерезидентів. Такі операції мають свої особливості, зокрема, відсутність митного оформлення та сплати "імпортного" ПДВ на митниці. Про об’єкт оподаткування ПДВ у разі отримання "імпортних" послуг, про податкові зобов’язання та податковий кредит за цими операціями тощо описано у новому матеріалі "Імпорт послуг (операції з поставки послуг нерезидентом із місцем постачання на митній території України)" в розділі "Експортно-імпортні операції" довідника "ПДВ: правила оподаткування та облік".

Вивезення (експорт) товарів, так само, як і їх ввезення (імпорт), є операцію у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Про об’єкт оподаткування ПДВ у разі вивезення товарів за межі митної території України та дату виникнення податкових зобов’язань, про нульову ставку ПДВ та її підтвердження тощо див. новий підрозділ "Експорт товарів (операції з вивезення товарів за межі митної території України)" підрозділу "Експортні операції" розділу "Експортно-імпортні операції" довідника "ПДВ: правила оподаткування та облік".

Актуалізовано підрозділи "Оподаткування сум відпускних", "Компенсація за невикористану відпустку", "Види відпусток" і "Надання відпусток окремим категоріям працівників" розділу "Відпустки" довідника "Праця і заробітна плата". Пропонуємо ознайомитися з даними матеріалами, оскільки, надаючи відпустку працівнику, бухгалтеру потрібно одночасно відповідати на безліч запитань: як правильно розрахувати не тільки суму відпускних, а й компенсацію за невикористану відпустку, а також в яких випадках, як правильно сплатити податки з сум відпускних, хто має право на інші види відпусток крім щорічної та додаткової і т.д. А якщо до цього додати зміни в законодавстві, питань стає ще більше. Відповіді на багато з цих питань можна знайти в актуалізованих підрозділах.

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 30.09.2020: Мін'юст України вніс зміни до форм заяв в сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Детальніше
  • Коментар від 25.09.2020: Мінфін України виклав у новій редакції Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Детальніше
  • Коментар від 17.09.2020: ДПСУ: платники єдиного податку третьої групи, які надають частину нерухомості в оренду, сплачують земельний податок за всю земельну ділянку, що знаходиться під нею. Детальніше
  • Коментар від 10.09.2020: ФССУ про порядок розрахунку лікарняних і допомоги по вагітності та пологах, якщо в розрахунковому періоді працівник отримував допомогу по частковому безробіттю. Детальніше

У довідник "Коментарі до нормативних документів і роз'яснень. Довідкова інформація" в підрозділ "Бухгалтеру на замітку" внесено доповнення до підрозділу "Праця і заробітна плата", в зв'язку з оприлюдненням розрахунку норми тривалості робочого часу на 2021 рік.

Також у даному довіднику в розділі "Найбільш значущі для бухгалтера зміни законодавства" перелік основних норм законодавства, що вступили в силу в 2020 році, доповнено новою інформацією про основні зміни в податковому законодавстві в частині податку на прибуток, ПДФО, ЄСВ, ПДВ, єдиного податку, податкового адміністрування та ін. Крім того, доповнені новою інформацією розділи, присвячені РРО та обігу готівки, загальним питанням підприємництва, соціальній сфері, "неподатковим" перевіркам і ін.

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій" від 15 вересня 2020 року, який був присвячений автомобілю на підприємстві. Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у жовтні 2020 року.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.09.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".

 

Консультації для бюджетної сфери

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено двома новими розділами "Замовники у Законі "Про публічні закупівлі" та "Сфера застосування Закону "Про публічні закупівлі", в яких представлено інформацію про визначення суб’єктів, які здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг та являються замовниками у розумінні Закону "Про публічні закупівлі" та їх ознаки, поширення дії Закону "Про публічні закупівлі" на замовників в залежності від вартості предмета закупівлі, випадки прямого укладення договорів при проведенні спрощених закупівель, випадки закупівель, на які не поширюється дія Закону "Про публічні закупівлі" та особливості закупівель, які встановлюються нормами окремих законів.

Також довідник доповнено новим розділом "Предмет закупівлі", в якому розглянуто поняття предмета закупівель, застосування національного класифікатора ДК 021:2015, особливості визначення предмета закупівель окремих товарів, робіт, послуг, застосування інших класифікаторів тощо. Інформація корисна суб’єктам державного сектору й комерційним підприємствам - постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

У довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" додано новий підрозділ "Інші нефінансові активи", в якому представлено інформацію про бухгалтерський облік інших нефінансових активів, документальне оформлення операцій із запасами, а також представлено матеріал "Готова продукція", в якому наведено інформацію про визнання та оцінку готової продукції, особливості оцінки продукції сільських господарств, калькуляцію вартості та бухгалтерський облік готової продукції.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".

Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:

  • "BAS Малий бізнес", редакція 1.6, версія 1.6.12.2
  • "BAS Малий бізнес (базова)", редакція 1.6, версія 1.6.12.2

Галузеві рішення Business Automation Software:

  • "BAS Будівництво. Керування фінансами", редакція 2.1, версії 2.1.1.1 і 2.1.2.1
  • "BAS Будівництво. Бухгалтерія", редакція 2.1, версія 2.1.3.1

Спільні рішення Business Automation Software + FlyDoc:

  • "BAS Малий бізнес + FlyDoc", редакція 1.6, версія 1.6.12.2
  • "BAS Бухгалтерія. КОРП + FlyDoc", редакція 2.1, версія 2.1.7.1
  • "BAS Бухгалтерія. ПРОФ + FlyDoc", редакція 2.1, версія 2.1.7.1
  • "BAS Управління торгівлею + FlyDoc", редакція 3.2, версія 3.2.16.3
  • "BAS Комплексне управління підприємством + FlyDoc", редакція 2.1, версія 2.1.16.3

Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.16.1659

Галузеві рішення 1С:Підприємство 8:

  • "Громадське харчування для України", редакція 2.0, версія 2.0.22.1 (оновлення + повний дистрибутив)
  • "Бухгалтерія будівельної організації", редакція 2.0, версія 2.0.14.1 (оновлення + повний дистрибутив)

 


3. ЦІНИ

Роздрібні ціни на ІТС
Вид договору ІТС
Договір
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
 
24 міс.
19800
 
12 міс.
9900
 
6 міс.
5400
 
3 міс.
3000
 
1 міс.
1500
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
5800
 
із щомісячною оплатою
900
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО" 
 
12 міс.
6600
 
6 міс.
3900
 
із щомісячною оплатою
660
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
1400
 
від 6 до 10
1280
 
від 11 до 20
1160
 
від 21 до 50
1040
 
від 51 до 100
920
 
більше 100
800
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
 
доплата за 1 місяць
300
 
доплата за 2 місяці
600
 
доплата за 3 місяці
900
 
доплата за 4 місяці
1200
 
доплата за 5 місяців
1500
 
доплата за 6 місяців
1800
 
доплата за 7 місяців
2100
 
доплата за 8 місяців
2400
 
доплата за 9 місяців
2700
 
доплата за 10 місяців
3000
 
доплата за 11 місяців
3300

 

Роздрібні ціни на "ІТС ПРОФ" за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС
Тривалість попереднього договору ІТС
24, 12 міс.
або
пільговий 8+4
6 міс.
3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців
8700
9300
9600
9800
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців
4800
5100
5250
5350
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці
2700
2850
2925
2975
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць
1400
1450
1475
1490

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "Тех.підтримка"
Вид доступу до онлайн-сервісу
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс.
3000

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "Бухгалтерський"
Вид доступу до онлайн-сервісу
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс.
5900

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "RDI Service"
Вид доступу до онлайн-сервісу
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.
720

 

Роздрібні ціни на онлайн-сервіси "FREDO"
Вид доступу до онлайн-сервісу
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс.
3000
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
250
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс.
1200
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
100
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
200
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
30
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс.
83

 

Роздрібні ціни на онлайн-сервіс "ІТС Галузевий"
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 1-ї Категорії
 
1 міс.
540
 
3 міс.
1170
 
6 міс.
2160
 
12 міс.
4050
 
Пільговий 12 міс. (8+4)
2700
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 2-ї Категорії
 
1 міс.
1080
 
3 міс.
2340
 
6 міс.
4320
 
12 міс.
8100
 
Пільговий 12 міс. (8+4)
5400
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 3-ї Категорії
 
1 міс.
2160
 
3 міс.
4680
 
6 міс.
8640
 
12 міс.
16200
 
Пільговий 12 міс. (8+4)
10800
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 4-ї Категорії
 
1 міс.
3240
 
3 міс.
7020
 
6 міс.
12960
 
12 міс.
24300
 
Пільговий 12 міс. (8+4)
16200

 

Сервіс Консультації аудитора
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20%
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
450

 

Сервіс Пактум.Контрагент
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
3000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
600

 

Сервіс FlyDoc
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для юридичної особи на 1 рік
5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
2500