BAS


Інформаційно-технологічний супровід (квітень 2020 року)

 

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

"ІТС проти коронавірусу" – кожному користувачеві ІТС ПРОФ місяць підтримки в подарунок!

Кожному користувачеві, який в квітні 2020 року має діючий договір ІТС ПРОФ (платний, пільговий на 3 місяці або пільговий за схемою 8 + 4), надається один місяць підтримки ІТС ПРОФ у подарунок. Реєстрація акційних договорів ІТС ПРОФ на 1 (один) місяць буде виконана автоматично. Ніяких додаткових дій з боку користувачів і партнерів не вимагається.

 

Акційна пропозиція від сервісу FlyDoc: "100% роботи 50% ціни"!

Суперпропозиція для користувачів систем для автоматизації бізнесу – придбай можливість обміну електронними документами безпосередньо із власної програми на один рік зі знижкою 50%.

Акція триває з 06.04.2020 р. до 30.04.2020 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто користувачів, які до періоду проведення акції ще жодного разу не використовували сервіс FlyDoc, окрім безкоштовного демо-доступу на один місяць.

 

Робота в умовах карантину

У зв'язку із запровадженням карантину через поширення COVID-19 у період з 18.03.2020 р. до 24.04.2020 р. Лінія консультацій та Центр Ліцензування переходять на віддалений режим роботи, тому телефони цих служб не працюватимуть. Консультації надаватимуться тільки електронною поштою. Про будь-які зміни повідомимо додатково.

Піклуючись про ваше здоров'я, а також дотримуючись вимог карантину, повідомляємо про те, що в квітні 2020 року сувеніри ділового призначення не будуть видаватися користувачам, які мають діючий договір ІТС ПРОФ. В якості заміни користувачі ІТС ПРОФ із договором, діючим у квітні 2020 року, отримають додатковий місяць підтримки (див. вище інформацію про акцію "ІТС протикоронавірусу").

 

Запрошуємо на онлайн-семінари "Лекторій"

Запрошуємо на онлайн-семінари "Лекторій":

  • тема "Операції в ЗЕД. Особливості податкового обліку". Відбудеться 16 квітня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів
  • тема "Кадри-2020: новації законодавства, "карантинні" питання". Відбудеться 23 квітня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів

Онлайн-семінари БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторії можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

 

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ  З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У поточному випуску користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування заробітної плати працівникам, які працюють за договором цивільно-правового характеру, а також з методикою відображення взаєморозрахунків із контрагентами у формі 1ДФ.

Для користувачів рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" представлено методику відображення операцій за короткостроковими кредитами і позиками, а також оформлення овердрафту (короткострокового кредиту банку). Опубліковано порядок заповнення кодів товарів і послуг у податкових документах і методику формування зведеної податкової накладної за постачаннями, які мають безперервний або ритмічний характер. Також рекомендуємо ознайомитися з порядком відображення господарських операцій за допомогою довідника кореспонденцій рахунків та варіантами роботи з журналами документів і довідниками (друк, відбір, сортування та настройка списку).

Користувачам конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування щомісячної надбавки за вислугу років. Корисними для ознайомлення будуть актуалізовані методики оформлення прийому на роботу, виплати винагороди за договором ЦПХ та звільнення співробітників.

Для користувачів конфігурацій "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" опубліковано методики формування касової книги та розподілу амортизації необоротних активів за кількома рахунками, статтями витрат або підрозділами.

Для користувачів конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством", "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" опубліковано настройки колонтитулів типових бухгалтерських звітів.

Для користувачів конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством", "BAS Управління торгівлею" та "BAS Роздрібна торгівля" представлено можливість відображення автосуми в звітах і друкованих формах.

Користувачам конфігурацій "BAS" рекомендуємо ознайомитися з актуалізованим порядком автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу "RDI Serviсe", а також з механізмом повнотекстового пошуку даних.

 

Методична підтримка типових рішень "1С:Підприємства 8"

У поточному випуску для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій актуалізовано методику автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу "RDI Service".

Користувачам конфігурацій "Зарплата і Управління Персоналом" і "Управління виробничим підприємством" рекомендуємо ознайомитися з актуалізованою методикою введення залишків невикористаних відпусток.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "квітень 2019 р. – березень 2020 р.".

 

Методична підтримка розробників та адміністраторів

Для розробників конфігурацій оновлено опис, а також сама універсальна обробка "Вивантаження та завантаження даних XML", яка проводить повне або часткове вивантаження даних інформаційної бази у файл у форматі XML. У розділі оновлена зовнішня обробка "Групова зміна реквізитів", яка дозволяє масово змінювати реквізити і табличні частини в обраних довідниках і документах.

Також рекомендуємо ознайомитися з вимогами до розробки драйверів для підключення обладнання (версія 3.2).

Для адміністраторів конфігурацій оновлено список індексів таблиць бази даних, які створюються системою, а також методика розміщення даних системи.

Розробникам і адміністраторам конфігурацій рекомендуємо ознайомитися з порядком перевірки дати на порожнє значення. Також у розділі оновлена зовнішня обробка "Універсальні підбір і обробка об'єктів".

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".

 

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях "1С:Підприємства"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Робота в сервісі "FREDO Звіт" оновлено методику роботи з модулем "Реєстр бланків", в якому доступні шаблони (бланки) всіх форм звітності сервісу "FREDO Звіт".

Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO"" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версію "FREDO": 01.02.005.

 

Сервіс електронного документообміну FlyDoc

У довіднику "Сервіс електронного документообміну FlyDoc" розділу "Користувачам сервісів ІТС" опублікована Інструкція з роботи у сервісі. В ній можна ознайомитись з описом функціональних можливостей, налаштуваннями та безпосередньо з порядком роботи у сервісі FlyDoc.

 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації для бухгалтера

У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано підрозділ "Податкова декларація з ПДВ" розділу "Податкова звітність з ПДВ" довідника "Регламентована звітність".

Також у довідник додано матеріали з описом алгоритмів заповнення фінансової звітності малих підприємств, представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності і мікропідприємств. Малі підприємства та представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності представляють "Фінансову звітність малого підприємства" в складі "Балансу" (форма № 1-м) і "Звіту про фінансові результати" (форма № 2-м). Мікропідприємства, в тому числі платники єдиного податку третьої групи, представляють "Фінансову звітність мікропідприємства": "Баланс" (форма № 1-мс) і "Звіт про фінансові результати" (форма № 2-мс). Алгоритм заповнення зазначених форм наведено в розділі "Спрощена фінансова звітність" довідника "Регламентована звітність".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 02.04.2020: Мінсоцполітики України про порядок зазначення назви посад (професій) в кадровій документації роботодавців і в Звіті з ЄСВ у зв'язку з введенням в дію нових правил Українського правопису.
  • Коментар від 25.03.2020: Верховна Рада України внесла зміни до ПКУ, до Закону про ЄСВ і в інші закони України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів проти поширення коронавірусу.
  • Коментар від 20.03.2020: ТППУ відповіла на ключові питання щодо введення карантину як форс-мажорних обставин.
  • Коментар від 17.03.2020: Зміни до Положення про реєстрацію платників ПДВ.
  • Коментар від 17.03.2020: КМУ скасував обов'язок роботодавців щодо повідомлення органів ДПСУ про прийом на роботу членів виконавчого органу господарського товариства та керівників підприємств. Детальніше

У зв'язку зі змінами в законодавстві актуалізовано підрозділ "Мінімальна зарплата, прожитковий мінімум і інші показники" розділу "Бухгалтеру на замітку" довідника "Коментарі до нормативних документів і роз'яснень. Довідкова інформація".

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 7-10 за 2020 рік.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у квітні 2020 року.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.03.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга". У ній опубліковано актуальні версії нормативних документів (ПКУ, Закон № 2464) з урахуванням змін, внесених у зв'язку з пандемією COVID-19.

 

Консультації для бюджетної сфери

У довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору", а саме у розділ "Фінансові активи", додано новий матеріал "Дебіторська заборгованість". У ньому наведено інформацію про види дебіторської заборгованості; визнання в обліку та особливості відображення окремих видів дебіторської заборгованості; бюджетні обмеження стосовно попередньої оплати; бухгалтерський облік та інвентаризацію; списання дебіторської заборгованості, строк позовної давності якої минув.

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом у розділі "Договір про закупівлю", в якому представлено інформацію про застосування норм Цивільного та Господарського кодексів України під час укладання договорів купівлі-продажу та поставки у сфері публічних закупівель. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам сфери публічних закупівель.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".

Технологічна платформа Bussiness Automation Software:

  • BAF. Версія 8.3.15.1887

Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.16.1296

Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":

  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ", редакція 1.6, версія 1.6.11.1 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ)
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Базова", редакція 1.6, версія 1.6.11.1 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову)
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Мікро", редакція 1.6, версія 1.6.11.1 (оновлення)

 


3. ЦІНИ

ІТС
Вид договору ІТС
Договір
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ
 
12 міс.
6450
 
6 міс.
3450
 
3 міс.
1800
 
окремий випуск
1200
 
із щомісячною оплатою
600
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
3810
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
510
ІТС ТЕХНО
 
12 міс.
4500
 
6 міс.
2400
 
із щомісячною оплатою
420
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
900
 
від 6 до 10
810
 
від 11 до 20
720
 
від 21 до 50
630
 
від 51 до 100
540
 
більше 100
450
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
 
доплата за 1 місяць
180
 
доплата за 2 місяці
360
 
доплата за 3 місяці
540
 
доплата за 4 місяці
720
 
доплата за 5 місяців
900
 
доплата за 6 місяців
1080
 
доплата за 7 місяців
1260
 
доплата за 8 місяців
1440
 
доплата за 9 місяців
1620
 
доплата за 10 місяців
1800
 
доплата за 11 місяців
1980

 

ІТС ПРОФ за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС
Тривалість попереднього договору ІТС
12 міс. або 
пільговий 8+4
6 міс.
3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ на 12 місяців
5700
6090
6270
6390
ІТС ПРОФ на 6 місяців
3000
3150
3300
3390
ІТС ПРОФ на 3 місяці
1560
1650
1710
1770
ІТС ПРОФ на 1 місяць
900
990
1080
1170

 

Сервіс ІТС Галузевий
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
 
1 міс.
360
 
3 міс.
780
 
6 міс.
1440
 
12 міс.
2700
 
Пільговий 12 міс.
1800
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
 
1 міс.
720
 
3 міс.
1560
 
6 міс.
2880
 
12 міс.
5400
 
Пільговий 12 міс.
3600
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
 
1 міс.
1440
 
3 міс.
3120
 
6 міс.
5760
 
12 міс.
10800
 
Пільговий 12 міс.
7200
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
 
1 міс.
2160
 
3 міс.
4650
 
6 міс.
8700
 
12 міс.
16200
 
Пільговий 12 міс.
10800

 

Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен
Вид договору
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
1200
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
102
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
240
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
21
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
360

 

Сервіс Консультації аудитора
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20%
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
450

 

Сервіс Пактум.Контрагент
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
3000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
600

 

Сервіс FlyDoc
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
2500