НЕТСОФТ Облікове програмне забезпечення Управлінський консалтинг


ЯК ОТРИМАТИ БІЛЬШЕ ГРОШЕЙ ВІД СВОГО БІЗНЕСУ?

Як отримати більше грошей від свого бізнесу? НЕТСОФТ

Багато підприємців забувають, що бізнес існує для того, щоб зробити його власника багатим.

Автор Миколаєнко Павло


Застиглі в часі

 

Іноді зайшовши в організацію, у якій не був кілька років я дивуюся, як все змінилося. Офіс виблискує новим ремонтом, кругом сучасні меблі, офісна техніка та комп’ютери. Все виглядає респектабельно і сучасно. Але коли я заговорюю з співробітниками про справу, все різко змінюється. Адже для того щоб повідомити мені ціну товара фахівець відкриває в комп’ютері програму Excel дістає з шафи столу настільний калькулятор і починає діловито вести підрахунки. Потім дзвонить комусь по телефону і каже «Вася сходи на склад подивися чи є там ...». І я в своїх відчуттях переношуся на десять а то й на п’ятнадцять років назад і здається що я ось тільки недавно зустрів прихід нового тисячоліття. І навіть якщо на підприємстві є бухгалтерська програма на питання бухгалтеру чи може вона сформувати в програмі вірний звіт «Баланс» і «Фінансові результати» я часто чую у відповідь тишу. А на питання «повідомте розмір отриманого прибутку по конкретній номенклатурі виробленої продукції в цьому місяці» бухгалтер просто впадає в ступор і дивиться на мене так ніби я з’їхав з глузду.

У сфері роздрібної торгівлі справи теж не радують. Персонал типового магазину повністю зосереджений на «товарах»: у кого і в якому обсязі закуповувати, яку ціну встановити, скільки товару залишилося на складі, який товар краще продається, зробити ревізію, щоб дізнатися, чи не розтягнули співробітники товар. Нескінченні підрахунки які займають весь час роботи менеджменту магазину не даючи зосередиться на найважливішому - на покупці. Адже саме ваш споживач який приносить вам гроші зароблені ним важкою працею і повинен бути основним об’єктом уваги. Хіба зусилля співробітників не повинні бути спрямовані на те щоб зробити покупки в магазині зручними для покупців, щоб вони завжди знаходили необхідні їм товари і дивувалися новинкам, щоб могли отримати визнання і винагороду за лояльність.

Відтік грошей з бізнесу

 

Де ж ми можемо втрачати гроші працюючи по-старому не використовуючи програми обліку та управління бізнесом.

  • Втрата часу за рахунок рутинних робіт офісного персоналу: виписка документів від руки, ручний або напів ручний (Excel) облік, пошук потрібної інформації або файлів в щоденниках на компютерах, складання аналітичної звітності - 60% часу. Якщо в офісі працюють 4 співробітника з зарплатою 5000 грн. втрати за рік складуть 144000 грн.
  • Втрата за рахунок переплати податків. Ви платник ПДВ і в цьому місяці придбали товарів на 1000000 грн. продали товару на 1600000 грн. для того щоб покрити витрати і отримати прибуток вам потрібно 500000 грн. на інші 100000 можна закупити товар. Але якщо ви не бачите цифри в реальному часі то не знаєте чи є вільні гроші на закупівлю товару і вам потрібно буде заплатити ПДВ - 16666 грн., Втрати за рік 200000 грн.
  • Для того щоб розрахувати витрати пального автотранспорту точно, необхідно щоб були враховані багато параметрів: кількість прогрівів двигуна, сезон, стан доріг, з вантажем пробіг або без. Підрахунки по середніх витратах дають можливість водіям зливати паливо. Якщо у вас 5 автомобілів кожен водій зіллє по 40 літрів палива на місяць то за рік ви втратите 72000 грн.
  • Якщо на підприємстві не ведеться кількісний облік товарів, матеріалів, продукції, що виробляється то за рахунок вашого бізнесу деякі підприємливі співробітники можуть побудувати свій: продаючи свій товар, ставлячи ціни на товар вище ніж в документах, виробляючи і продаючи невраховану продукцію. Така діяльність може назавжди зіпсувати репутацію вашого підприємства і навіть призвести до банкрутства.

Маленькі непомітні струмки втрат призводять до приголомшливих збитків бізнесу і зимова сімейна відпустка в Альпах так і може залишитися нездійсненною мрією.

Чому складно все змінити

 

Опір персоналу зміні звичного ходу речей може бути значним. Адже тільки подумайте співробітнику який десятиліттями робив одне й теж потрібно буде перевчитися робити все по іншому. Але ще більша небезпека для нього криється в можливій втраті впливу, адже часто влада співробітників будується на зберіганні ключової для бізнесу інформації в особистих щоденниках і незрозумілому характері його роботи, впровадження програмних продуктів, навпаки, призводить до відкритості інформації та прозорості виконання робіт. Помножте ці проблеми на десять, якщо він у вашій компанії має свій додатковий інтерес.

Бажання керівників зробити все за дешево загрожує компанії втратою кількох років зростання і необхідністю платити двічі, а то й тричі за одну і ту ж роботу.

Не розуміючи якими можливостями повинна володіти повнофункціональна програма для обліку або управління підприємством, керівники, для здешевлення автоматизації іноді намагаються використовувати безкоштовне або недороге комерційне програмне забезпечення. Але через місяці, виконавши роботи з налаштування програми, внесення залишків, і навчання персоналу, приходить розуміння що таке ПЗ не має величезної кількості функцій які необхідні для роботи в сучасних бізнес-умовах. Адже як таке ПО можна порівняти наприклад, з програмою BAS ERP яка складається з більш ніж 2 000 000 рядків програмного коду, і навіть якщо вам захочеться розширити його можливості ви можете це легко зробити використовуючи вбудовану в програму мову програмування.

Іншою поширеною помилкою керівників є спроба провести автоматизацію своїми силами або залучаючи фахівців місцевого рівня. Для того щоб успішно провести автоматизацію на підприємстві середнього розміру необхідно володіти знанням: функціональності програмного продукту, умінням професійно програмувати додаткові функції і підсистеми, впевнені знання в області бухгалтерського обліку, розрахунку зарплати, торгової, складської діяльності, виробництва. Для накопичення таких знань фахівець повинен пропрацювати 3 - 5 років в даній сфері, та й одного універсалу який знає все, дуже складно знайти. Тому часто «проект автоматизації» перетворюється в оперативну діяльність по автоматизації, що загрожує перебоями в роботі підприємства, величезними втратами часу і грошей.

Боячись складнощів багато керівників так і живуть в зоні комфорту, втрачаючи свої гроші і сприятливий час щоб зміцнити і розвинути свій бізнес.

Переваги НЕТСОФТ

 

Ми невелика компанія і для нас якість цінніше кількості. Кожне підприємство з яким ми співпрацюємо, для нас цінність, а не просто черговий клієнт. Маючи за плечима майже два десятиліття досвіду роботи в сфері програмного забезпечення для обліку та управління, і сертифікованих фірмою розробником співробітників, дозволяє нам без зусиль вирішувати технічні та організаційні питання впровадження і експлуатації програмних продуктів і зосередиться на головному «Як зробити так щоб бізнес наших клієнтів ріс ще швидше". Тому, коли до нас приходить нове підприємство, я аналізую багато критеріїв включаючи: сферу діяльності, розмір, плани з розвитку, кваліфікацію персоналу, бюджетні обмеження, і все для того щоб підібрати програмний продукт який максимально дозволить реалізувати його бізнес-потенціал. І навіть після того як програма налаштована і запущена в роботу ми підтримуємо тісний контакт з нашими споживачами щоб розвивати їх системи управління новими технологіями і бізнес ідеями.

Якщо ви хочете прискорити свій бізнес, розширити його, або навести порядок в обліку - негайно зв’яжіться зі мною.