BAS


СУТЬ І ПЕРЕВАГИ АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕСУ

 

Автоматизація бізнесу відмінна можливість перенести стандартні процедури, завдання в окремі сервіси. Спеціальні програми тепер не вимагають участі людини для відправки товарів, виставлення рахунків, прийому замовлень та інших дій.

Автоматизувати бізнес необхідно c допомогою BAS, щоб зробити його більш масштабованим. При зростанні компанії збільшуються обсяги робіт. Цілком легко виписати кілька рахунків, але при занадто великій їх кількості процедура вимагає якихось змін. Це стосується і інших процесів, що відбуваються в межах фірми.

BAS

Переваги автоматизації бізнесу

Переваги автоматизації бізнес-процесів:

  • збільшення прибутку. При автоматизації для обслуговування більшої кількості клієнтів знадобиться менше фахівців. Якщо звичайні завдання виконуються встановленими програмами, то відпадає необхідність у присутності людини. Хіба що в не зовсім стандартних ситуаціях. У разі отримання компанією великого прибутку витрати на фахівців не зміняться. При цьому співробітникам можна забезпечити підвищену зарплату, оскільки вони зможуть вести обробку більшої кількості замовлень;
  • економія часу. Є деякі завдання, які не приносять ніякого прибутку фірмі. Наприклад, поділ замовлень. Однак їх необхідно виконувати, щоб уникнути зупинки процесів. Завдяки автоматизації завдань у співробітників з'явиться більше часу на справи, що приносять прибуток або вимагають творчого підходу;
  • підвищення точності, ефективності процесів. Виділяють окремі процеси, які вимагають точності. Наприклад, коли оформляються накладні. Простіше, коли користувач відкриває список і звідти вибирає необхідне відділення пошти. Якщо менеджер в телефонному режимі буде приймати замовлення, він може помилитися, відправити посилку не туди;
  • поліпшення процесів. Існують роботи, які складно виконати в ручному режимі або занадто витратно. Припустимо, є ситуація, коли потрібно повідомити 1 тис. осіб про майбутні збори. Щоб зателефонувати туди знадобиться багато часу, сил, грошей для оплати праці. Автоматизація дає можливість провести дзвінки, де замість співробітників буде говорити робот, або відправити всім учасникам СМС. Це дозволяє піднятися на новий рівень роботи з клієнтом.

Суть автоматизації бізнесу

Використовуючи систему автоматизації Business Automation Software, можна змоделювати різні процеси по бізнесу, що відрізняються своєю складністю. Якщо говорити про користувачів, то тут розроблений менеджер завдань, який поєднує в собі такі властивості, як багатофункціональність, зручність.

Фахівці вибирають одного або кількох людей, відповідальних за конкретне завдання, отримують статистичні дані, які розповідають про витрачений на конкретний процес часу, будують плани, що стосуються оптимізації. Є спеціальні нагадування про дедлайн, завдяки їм окремі завдання будуть виконуватися строго в термін.

Управління відомостями, що стосуються клієнтів

Кожна система має базу даних, де об'єднана інформація з приводу клієнтів фірми. У разі правильного її застосування можна забезпечити максимальну ефективність роботи фірми.

База даних містить відомості, які дозволяють створити оптимальну взаємодію між двома сторонами. Оскільки все розділено на окремі блоки, то співробітникам компанії буде легко продемонструвати профіль споживача, нагадати історію діяльності (спільну з компанією), зробити дзвінок або написати повідомлення.

Автоматизація продажів

Система автоматизації допомагає менеджерам виконувати управління малим бізнесом. Тепер можна одночасно займатися декількома угодами. Кожен крок, зроблений користувачем, супроводжується підказками. Тому можна швидко і легко спрогнозувати наступний.

Менеджер в будь-який момент зможе відкрити історію співпраці зі споживачем, зорієнтуватися і запропонувати бажаний продукт.

Методи аналітики дають можливість побачити процеси продажів, які є слабкими місцями. Якщо на них звернути увагу, то можна домогтися кращого результату. Завдяки зручним візуальним інструментам можна спостерігати за профілем клієнта, його виконаними угодами.

Лід-менеджмент

Завдяки наявності такої важливої ​​функції користувачі розуміють потреби клієнта. Це стосується не тільки тих, які вже знаходяться в базі даних, але також потенційних.

Кожен лід нового типу реєструється всередині системи в автоматичному режимі. А після цього вже менеджер отримує підказки та можливі кроки, які в певній ситуації показують найбільшу ефективність.

Управління сервісом клієнта

Якщо компанія хоче створити зі споживачами довгострокові і надійні відносини, потрібно спочатку налагодити сервіс. Автоматизація процесів по бізнесу дає можливість налаштувати мультіканальний сервіс, який відрізняється відмінною якістю. Вікно містить всю інформацію, що стосується дзвінка (вихідного, вхідного), клієнта. Система може запропонувати спеціальну форму для заповнення договору, розрахувати терміни для виконання поданої клієнтом заявки, зателефонувати йому.

Автоматизація документообігу

Після автоматизації документообіг буде впорядкований, щоб ефективніше управляти кореспонденцією (вхідною), розрахунковими, договірними документами. Можна використовувати шаблони готового зразка для складання різної документації.

Також до друкованих варіантів можна прикріплювати скан-копії, щоб забезпечити оперативний доступ. Використовуючи електронне сховище, можна вмістити в один файл всю документацію. На це піде кілька секунд. Можлива робота в групах, візування (мета узгодження рахунків).

Управління продуктовим портфелем

Система автоматизації бізнесу Business Automation Software також доповнена інструментами, які дозволяють управляти каталогом продуктів, структурувати номенклатуру. Для більш зручного пошуку може бути встановлений фільтр. Підсистема торгівля, дає можливість значно легше вести облік знижок і цін.