СУТЬ І ПЕРЕВАГИ АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕСУ
Автоматизація бізнесу відмінна можливість перенести стандартні процедури, завдання в окремі сервіси. Спеціальні програми тепер не вимагають участі людини для відправки товарів, виставлення рахунків, прийому замовлень та інших дій. Автоматизувати бізнес необхідно c допомогою BAS, щоб зробити його більш масштабованим. При зростанні компанії збільшуються обсяги робіт. Цілком легко виписати кілька рахунків, але при занадто великій їх кількості процедура вимагає якихось змін. Це стосується і інших процесів, що відбуваються в межах фірми. Переваги автоматизації бізнесуПереваги автоматизації бізнес-процесів:
Суть автоматизації бізнесуВикористовуючи систему автоматизації Business Automation Software, можна змоделювати різні процеси по бізнесу, що відрізняються своєю складністю. Якщо говорити про користувачів, то тут розроблений менеджер завдань, який поєднує в собі такі властивості, як багатофункціональність, зручність. Фахівці вибирають одного або кількох людей, відповідальних за конкретне завдання, отримують статистичні дані, які розповідають про витрачений на конкретний процес часу, будують плани, що стосуються оптимізації. Є спеціальні нагадування про дедлайн, завдяки їм окремі завдання будуть виконуватися строго в термін. Управління відомостями, що стосуються клієнтівКожна система має базу даних, де об'єднана інформація з приводу клієнтів фірми. У разі правильного її застосування можна забезпечити максимальну ефективність роботи фірми. База даних містить відомості, які дозволяють створити оптимальну взаємодію між двома сторонами. Оскільки все розділено на окремі блоки, то співробітникам компанії буде легко продемонструвати профіль споживача, нагадати історію діяльності (спільну з компанією), зробити дзвінок або написати повідомлення. Автоматизація продажівСистема автоматизації допомагає менеджерам виконувати управління малим бізнесом. Тепер можна одночасно займатися декількома угодами. Кожен крок, зроблений користувачем, супроводжується підказками. Тому можна швидко і легко спрогнозувати наступний. Менеджер в будь-який момент зможе відкрити історію співпраці зі споживачем, зорієнтуватися і запропонувати бажаний продукт. Методи аналітики дають можливість побачити процеси продажів, які є слабкими місцями. Якщо на них звернути увагу, то можна домогтися кращого результату. Завдяки зручним візуальним інструментам можна спостерігати за профілем клієнта, його виконаними угодами. Лід-менеджментЗавдяки наявності такої важливої функції користувачі розуміють потреби клієнта. Це стосується не тільки тих, які вже знаходяться в базі даних, але також потенційних. Кожен лід нового типу реєструється всередині системи в автоматичному режимі. А після цього вже менеджер отримує підказки та можливі кроки, які в певній ситуації показують найбільшу ефективність. Управління сервісом клієнтаЯкщо компанія хоче створити зі споживачами довгострокові і надійні відносини, потрібно спочатку налагодити сервіс. Автоматизація процесів по бізнесу дає можливість налаштувати мультіканальний сервіс, який відрізняється відмінною якістю. Вікно містить всю інформацію, що стосується дзвінка (вихідного, вхідного), клієнта. Система може запропонувати спеціальну форму для заповнення договору, розрахувати терміни для виконання поданої клієнтом заявки, зателефонувати йому. Автоматизація документообігуПісля автоматизації документообіг буде впорядкований, щоб ефективніше управляти кореспонденцією (вхідною), розрахунковими, договірними документами. Можна використовувати шаблони готового зразка для складання різної документації. Також до друкованих варіантів можна прикріплювати скан-копії, щоб забезпечити оперативний доступ. Використовуючи електронне сховище, можна вмістити в один файл всю документацію. На це піде кілька секунд. Можлива робота в групах, візування (мета узгодження рахунків). Управління продуктовим портфелемСистема автоматизації бізнесу Business Automation Software також доповнена інструментами, які дозволяють управляти каталогом продуктів, структурувати номенклатуру. Для більш зручного пошуку може бути встановлений фільтр. Підсистема торгівля, дає можливість значно легше вести облік знижок і цін. |