BAS


ПРОГРАМИ ДЛЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ: НАВІЩО ПОТРІБНА АВТОМАТИЗАЦІЯ

 

Управлінський облік і спеціальні автоматизовані системи управління компанією почали впроваджувати повсюдно тільки останні 10-15 років. На це вплинуло прискорення інформаційного обміну. До того ж сам склад даних, який необхідний для прийняття менеджерами рішень, значно розширився. Через це управлінський облік виходить за рамки тільки обліку і стає повноцінним системним підходом до організації всіх бізнес-процесів. В такому випадку необхідний аналітик бізнес процесів, який буде відслідковувати всі показники по компанії. Такий підхід спрямований на постійний прогрес, підвищення ефективності роботи організації. Таким чином, управлінський облік сформувався як база, на основі якої приймають бізнес-рішення. Разом з тим цей інструмент перетворився в індикатор, контроль за станом всього бізнесу, що дає можливість підприємцю вводити нові зміни, дивитися на зміни, моментально реагувати на них.

BAS

Так як управлінський облік охоплює всі підрозділи бізнесу і має величезне значення в прийнятті рішень, то складно уявити його без використання спеціального програмного забезпечення. У сучасному світі такий софт став необхідністю, яка пов'язана з великою відповідальністю, яка покладалася на управлінський облік.

Автоматизація управлінського обліку: головні переваги

Автоматизація управлінського обліку пов'язана зі зростаючим масштабом бізнесу. Зростає вимога до управлінцям щодо чіткості та вивіреності всіх прийнятих рішень. А їх буде чимало. Причому необхідно використовувати всю корпоративну інформацію, щоб грамотно управляти компанією.

Автоматизовані програми для управлінського обліку благотворно впливають на компанію, допомагаючи вирішувати такі завдання в бізнесі:

  • створюється якісна і взаємопов'язана бюджетна система в організації. Це означає, що бюджети на низьких і високих рівнях управління будуть взаємопов'язані між собою. Для них використовуються загальні показники. Якщо в одних змінюється параметр, то і в інших з'являються нововведення. Завдяки цьому значно зменшується ручна праця для введення даних. Власникам і керівникам компанії буде набагато простіше контролювати все;
  • створюється система фінансових потоків в організації. При цьому головні менеджери не просто спостерігатимуть за нею, але і використовувати різні можливості для більш ефективного управління ресурсами. Автоматизована система обліку дає можливість отримати максимум від потоків ресурсів, розкриваючи їх потенціал;
  • створюється система відповідальності співробітників за ті області, зони і сфери роботи, які довірені їм. Тоді вони будуть концентрувати свою увагу на тому, щоб якісно і ефективно виконати все, а не просто впоратися з завданням. Для оцінки використовуються спеціальні показники, які закладені в системі обліку;
  • створення взаємопов'язаних індикаторів і показників для всього бізнесу. Вони вказують на загальний стан компанії і її окремих підрозділів. Більш того, автоматизована система обліку вкаже менеджеру на ті моменти і процеси, на які обов'язково потрібно звернути увагу в першу чергу, наприклад, якщо показники почали відхилятися від норми. Також система вкаже, куди необхідно направити допоміжні ресурси, якщо у процесу не була повністю розкритий весь потенціал;
  • формування системи постійного зниження витрат. Вона спрямована на те, щоб зробити процеси максимально продуктивними, а співробітників більш ефективними. Іншими словами, відбувається повна оптимізація компанії.

Необхідно враховувати, що все програмне забезпечення для управлінського обліку має специфічні параметри, які пов'язані з діяльністю компанії або її підрозділу. Наприклад, якщо взяти програми для продажів і для управління виробничими процесами, то буде видно, що автоматизація буде схожою тільки в основах, але далі вона істотно відрізняється через специфіку бізнесу.

Основні модулі автоматизованої системи управлінського обліку BAS

  • Управління фінансами. Тут представлені інструменти для податкового планування, бухгалтерського обліку.
  • Операційний модуль. Це стосується всіх важливих процесів, які забезпечують компанію необхідним.
  • Модуль для кадрової служби. Всі рутинні завдання (особливо пов'язані з бюрократією) будуть скасовані.
  • Аналітика. Вона допоможе не просто порівняти всі показники, а ще й підвищити ефективність роботи організації.

Наприклад, Business Automation Software теж має різні модулі. Створено BAS окремо для документообігу, торгівлі, бухгалтерії. Більшим компанія підійде BAS Управління холдингом, а середнім і малим BAS Комплексне управління підприємством.