BAS


Інформаційно-технологічний супровід (березень 2020 року)

 

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Запрошуємо на семінар "Лекторій"

Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Операції в ЗЕД: особливості бухгалтерського та податкового обліку", який відбудеться в Києві 16 березня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів. 

Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

 

Нова послуга в рамках сервісу "Консультації аудитора"

З лютого 2020 року користувачам програмних продуктів "BAS" та "1С:Підприємство" в рамках сервісу "Консультації аудитора" доступна нова послуга "Допомога у формуванні запиту до ДПС".

Користувачі програм для автоматизації бізнесу тепер мають можливість не тільки задати запитання експертам і аудиторам з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, а також за їх допомогою формувати запити до ДПС.

Користувачам договорів ІТС ПРОФ на 12 місяців і ІТС ПРОФ на 12 місяців (за схемою 8+4) одна консультація надається БЕЗКОШТОВНО протягом терміну дії договору!

У разі необхідності додаткових (другої та наступних) консультацій, користувачі, які уклали зазначені вище договори ІТС ПРОФ, а також будь-які інші користувачі програм для автоматизації бізнесу мають можливість придбати (докупити) необхідну кількість консультацій аудитора.

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися із методиками формування касової книги, купівлі та продажу валюти, а також групової зміни рядків табличних частин документів. Цікавою для ознайомлення буде методика відображення операцій комплектації та розукомплектації номенклатури, а також порядок формування звіту з продажів у розрізі товарів і послуг. Рекомендуємо ознайомитися з особливостями обліку платників єдиного податку і умовами формування звітності, а також із механізмом роздільної нумерації податкових документів.

Для користувачів конфігурації "BAS Бухгалтерія" опубліковано порядок відображення нарахувань за лікарняними листами.

Користувачам конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою налаштування надбавки за роботу в шкідливих умовах праці, а також з оновленими методиками налаштування графіків роботи та ведення штатного розкладу.

Користувачам конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" рекомендуємо ознайомитися з методикою введення початкових залишків за розрахунками з підзвітними особами.

Для користувачів конфігурацій "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" представлено основні налаштування та функціональні можливості підсистеми "Продажі", а також методика обліку витрат майбутніх періодів.

Користувачам конфігурацій BAS рекомендуємо ознайомитися з актуалізованою методикою автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу "RDI Serviсe".

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "березень 2019 р. – лютий 2020 р.".

 

Методична підтримка типових рішень "1С:Підприємства 8"

У поточному випуску для користувачів конфігурацій "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України" та "Зарплата і Управління Персоналом для України" представлено методику автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу "RDI Serviсe".

Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра". У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Грошові кошти" представлено опис операцій переміщення грошових коштів.

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень "BAS".

 

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях "1С:Підприємства"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" розділ "Робота в сервісі "FREDO Звіт"" доповнено порядком роботи з функціоналом "Стан розрахунків з бюджетом", який призначений для отримання відомостей щодо стану рахунків підприємства із сплати податків, зборів та інших платежів. Також рекомендуємо ознайомитися з оновленою методикою роботи з реєстром товарно-транспортних накладних.

Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO"" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.02.002 – 01.02.004.

 

Сервіс електронного документообміну FlyDoc

Розділ "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" доповнено методикою копіювання налаштувань видів електронних документів, порядком усунення проблем із відображення документів на робочому столі FlyDoc та порядком пошуку та створення номенклатури.

Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації для бухгалтера

Розділ "Податкова звітність" довідника "Регламентована звітність" доповнений двома матеріалами "Податкова декларація з податку на прибуток підприємства (загальні відомості)" і "Податкова декларація з податку на прибуток підприємства (звітний період – рік)". У першому з них розглянуто загальні відомості про порядок заповнення податкової декларації з податку на прибуток, у другому – особливості складання "річної" податкової декларації з прикладом.

У зв'язку з внесенням змін до форми додатка Д6 декларації з ПДВ у довіднику "Регламентована звітність", а саме у розділі "Податкова звітність з ПДВ", актуалізовано матеріал "Розрахунок сум податку на додану вартість, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, і/або показників, відповідно до яких підприємства (організації) відносяться до підприємства (організації) осіб з інвалідністю (Д6)".

Нарахування і сплата будь-якого виду податку чи збору передбачають здійснення обліку та розрахунку, результати яких відображаються у відповідній формі податкової звітності. Складання та подання звітності є обов'язком платника податків. Основні питання щодо складу звітності, порядку, строків та способів подання представлені у матеріалі "Податкова звітність: складаємо, подаємо, виправляємо" довідника "Адміністрування податків і зборів. Перевірки".

Розділ "Фінансова звітність" довідника "Регламентована звітність" доповнено новими матеріалами "Баланс (Звіт про фінансовий стан) (форма № 1)" і "Звіт про фінансові результати (Звіт про Сукупний дохід) (форма № 2)", в яких наведено алгоритм заповнення відповідної форми на підставі діючих нормативних документів, що регулюють бухгалтерський облік.

У довіднику "Праця і заробітна плата" на прикладі роботи в конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом для України" оновлені приклади розділів "База нарахування, розміри та обчислення ЄСВ" і "Бухгалтерський облік сум ЄСВ". Матеріали також актуальні для користувачів конфігурації "Управління виробничим підприємством для України".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 27.02.2020: НБУ вніс зміни в порядок відкриття і закриття банківських рахунків
  • Коментар від 20.02.2020: ДПСУ затвердила Перелік кодів товарів згідно з УКТЗЕД, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних критеріям ризику здійснення операції
  • Коментар від 20.02.2020: Мінсоцполітики України про порядок та строки виплати заробітної плати за першу і другу половину місяця
  • Коментар від 11.02.2020: КМУ затвердив Порядок обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", який був присвячений здачі звітності за 2019 рік. Запис доповідей здійснено 19 лютого 2020 року в Києві. Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 3-6 за 2020 рік.

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у березні 2020 року.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.02.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".

 

Консультації для бюджетної сфери

У довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" додано новий підрозділ у розділ "Фінансові активи", в якому наведено інформацію про готівкові розрахунки та їх обмеження, особливості приймання готівки, порядок оформлення документів для виплати готівки, отримання та облік грошових чекових книжок, видачу готівки із застосуванням банківських платіжних карт, звітування за отримані готівкові кошти, документування операцій та відображення на рахунках бухобліку, відображення інформації в облікових регістрах та у звітності.

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом у розділі "Контроль у сфері публічних закупівель", в якому представлено інформацію про підстави виникнення збитків та їх відмінність від упущеної вигоди, наведено різновиди збитків, а саме збитки завдані сторонам у разі визнання договору про закупівлю недійсним, збитки у разі зміни чи розірвання договору про закупівлю, збитки від недобросовісних дій учасників, збитки у будівництві, збитки при наданні послуг, розмір та склад збитків, порядок відшкодування збитків. Матеріал корисний суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".

Типові конфігурації для Business Automation Software:

  • Конфігурація "BAS Бухгалтерія", редакція 2.1, версія 2.1.5.4
  • Конфігурація "BAS Бухгалтерія КОРП", редакція 2.1, версія 2.1.5.4
  • Конфігурація "BAS ERP", редакція 2.1, версії 2.1.15.5
  • Конфігурація "BAS Комплексне управління підприємством", редакція 2.1, версії 2.1.15.5
  • Конфігурація "BAS Управління торгівлею", редакція 3.2, версії 3.2.14.8

Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.16.1224
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1869

Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":

  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. ПРОФ", редакція 2.0, версія 2.0.20.4 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ)
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 2.0, версія 2.0.20.4 (оновлення)
  • Конфігурація "Управління торговим підприємством для України", редакція 1.2, версія 1.2.56.2 (оновлення)
  • Конфігурація "Управління виробничим підприємством для України", редакція 1.3, версія 1.3.67.2 (оновлення)

Форми звітності "1С:Підприємство 7.7":

  • За I КВАРТАЛ 2020 року (випуск 1) для конфігурації "Бухгалтерський облік для України"
  • За I КВАРТАЛ 2020 року (випуск 1) для конфігурації "Комплексна конфігурація для України"

 


3. ЦІНИ

ІТС
Вид договору ІТС 
Договір
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ
 
12 міс.
6450
 
6 міс.
3450
 
3 міс.
1800
 
окремий випуск
1200
 
із щомісячною оплатою
600
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
3810
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
510
ІТС ТЕХНО
 
12 міс.
4500
 
6 міс.
2400
 
із щомісячною оплатою
420
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
900
 
від 6 до 10
810
 
від 11 до 20
720
 
від 21 до 50
630
 
від 51 до 100
540
 
більше 100
450
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
 
доплата за 1 місяць
180
 
доплата за 2 місяці
360
 
доплата за 3 місяці
540
 
доплата за 4 місяці
720
 
доплата за 5 місяців
900
 
доплата за 6 місяців
1080
 
доплата за 7 місяців
1260
 
доплата за 8 місяців
1440
 
доплата за 9 місяців
1620
 
доплата за 10 місяців
1800
 
доплата за 11 місяців
1980

 

ІТС ПРОФ за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС
Тривалість попереднього договору ІТС
12 міс. або 
пільговий 8+4
6 міс.
3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ на 12 місяців
5700
6090
6270
6390
ІТС ПРОФ на 6 місяців
3000
3150
3300
3390
ІТС ПРОФ на 3 місяці
1560
1650
1710
1770
ІТС ПРОФ на 1 місяць
900
990
1080
1170

 

Сервіс ІТС Галузевий
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
 
1 міс.
360
 
3 міс.
780
 
6 міс.
1440
 
12 міс.
2700
 
Пільговий 12 міс.
1800
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
 
1 міс.
720
 
3 міс.
1560
 
6 міс.
2880
 
12 міс.
5400
 
Пільговий 12 міс.
3600
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
 
1 міс.
1440
 
3 міс.
3120
 
6 міс.
5760
 
12 міс.
10800
 
Пільговий 12 міс.
7200
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
 
1 міс.
2160
 
3 міс.
4650
 
6 міс.
8700
 
12 міс.
16200
 
Пільговий 12 міс.
10800

 

Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен
Вид договору
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
1200
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
102
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
240
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
21
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
360

 

Сервіс Консультації аудитора
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20%
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
450

 

Сервіс Пактум.Контрагент
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс. 3000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
600

 

Сервіс FlyDoc
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
2500