Випуск редакції 3.0 програми "Салон краси"
Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск редакції 3.0 програми "Салон краси", яка призначена для автоматизації управління та обліку в незалежних і мережевих салонах краси, перукарнях, манікюрних і масажних салонах, студіях засмаги, лазнях, саунах та інших підприємствах індустрії краси. З 08.12.2020 р. новою редакцією 3.0 конфігурації "Салон краси" комплектується наступний програмний продукт:
Номенклатура і вартість галузевих клієнтських ліцензій залишилася без змін:
НОВІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ РЕДАКЦІЇ 3.0Функціональність програмного продукту доповнено такими можливостями:
ПОРЯДОК ПЕРЕХОДУ НА РЕДАКЦІЮ 3.0 КОНФІГУРАЦІЇ "САЛОН КРАСИ"Зареєстровані користувачі програмних продуктів, що містять конфігурацію "Салон краси" та які мають діючий договір ІТС на даний програмний продукт, можуть отримати нову редакцію в передбаченому для них порядку оновлення релізу конфігурації. Дистрибутив редакції 3.0 доступний в сервісі "Оновлення програм" на Порталі ІТС. Для роботи з конфігурацією необхідно використовувати платформу не нижче версії 8.3.15. Версія 8.3.15 опублікована в сервісі "Оновлення програм" на Порталі ІТС. Перехід на редакцію 3.0 виконується перенесенням даних з редакції 2.0. У нову інформаційну базу, за допомогою інструментів, які входять в поставку, передбачено перенесення галузевої нормативно-довідкової інформації та початкових залишків. Інструкція з перенесення даних та інструменти для перенесення включені в комплект поставки "Салон краси", також всі необхідні матеріали для перенесення даних можна отримати в електронному вигляді в службі підтримки конфігурації (див. розділ "Сервісне обслуговування"). Перенесення даних можливе з конфігурації "Салон краси", редакція 2.0 з версії не нижче 2.0.36. Якщо у користувача встановлена більш рання версія конфігурації, необхідно спочатку виконати оновлення до версії 2.0.36.
ПІДТРИМКА РЕДАКЦІЇ 2.0 "САЛОН КРАСИ"Розвиток функціональності прикладного рішення передбачається тільки в редакції 3.0. З 31.12.2020 року технічну підтримку редакції 2.0 планується припинити. Користувачам рекомендується перейти на редакцію 3.0.
ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУПрограмні продукти продаються через членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://unionba.com.ua/). Програмний продукт постачається в електронному вигляді. В комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями. Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.
ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВПісля придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.1c.eu буде передано комплект електронної поставки, який включає реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту і його реєстрації, а також посилання на скачування дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які передбачено в складі даного продукту. Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження володіння ліцензійним продуктом користувачу достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки і мати документи, які підтверджують легальність придбання. Партнер може передати користувачу продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на скачування дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути скачати дистрибутив програмного продукту. Документація і супровідні матеріали постачаються в форматі ресурсу https://its.1c.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), яка складається з розділів, при цьому кожний розділ являється, в свою чергу, вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу побачити зміст книги і швидко переходити до потрібного розділу. Для встановлення програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі в діалозі можна встановити програму повністю "одним кліком" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію і супровідні матеріали.
АПГРЕЙДИАпгрейди основних поставокПорядок виконання апгрейдів не змінився.
Обмін клієнтських ліцензійОбмін клієнтських ліцензій не передбачений. У разі додавання можливості обміну клієнтських ліцензій про це буде повідомлено окремою новиною.
Заміна типу захистуЗаміна типу захисту для продуктів "Салон краси" не передбачена.
СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯСервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "Салон краси", і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС). Сервісне обслуговування в частині роботи з платформою можна отримати, скориставшись сервісом ІТС "Лінія консультацій". Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
У частині, що стосується роботи безпосередньо з продуктами "Салон краси", сервісне обслуговування надає компанія "Хелікс" з 10:00 до 18:00 у робочі дні:
ДОДАТОК
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ КОНФІГУРАЦІЇ "САЛОН КРАСИ"Сучасне галузеве рішення для автоматизації управління та обліку в незалежних і мережевих салонах краси, перукарнях, манікюрних і масажних салонах, студіях засмаги, лазнях, саунах та інших підприємствах індустрії краси. Керуйте бізнесом в одній програмі – продажі, закупівлі, склад, фінанси, управлінська зарплата, звітність і CRM, можливості віддаленої роботи за наявності Інтернет, а також контроль роботи салону в режимі онлайн на смартфоні або планшеті.
Монітор керівникаДетальна інформація керівнику про стан салону – структура записів, виручка, продажі, середній чек, кількість нових записів, середня заповнюваність салону, структура візитів за рекламними джерелами, структура візитів по статусах.
МОБІЛЬНА ПРИКЛАДНА ПРОГРАМАМобільна прикладна програма (доступно в Google Play, App Store) дозволить скоротити витрати на автоматизацію салону і використовувати в роботі звичний інструмент повсякденного життя – Ваш телефон. Власник салону отримає інформацію про виручку, виконання запланованих результатів, повернення і багатьох інших показників. Адміністратор зможе запланувати візит, встановити графік майстрам. Для майстра доступний журнал його записів і можливість у візиті вказати матеріали. Основні можливості:
Робота з клієнтамиЖурнал попереднього запису клієнтів на обслуговування – зручний планувальник записів, статуси візитів клієнтів, фільтри по майстрам. Запис під контролем, немає помилок, перепланування, видно недозавантаження персоналу. Ведення бази клієнтів – при звільненні майстра вся інформація залишається у вас. Відображення в картці клієнта для адміністратора салону повної інформації про нього – статус клієнта, фотографія, контактна інформація, теги, посвідчення особи, родичі, договори, взаєморозрахунки та багато іншого.
Облік фінансівОблік і контроль взаєморозрахунків. Каса і банк (облік надходження, переміщення і витрати грошових коштів з різними видами операцій). Особові рахунки клієнтів (депозити) з можливістю ведення декількох видів особових рахунків для одного клієнта. Взаєморозрахунки з підзвітними особами.
Управління персоналомПланування графіка роботи співробітників і облік фактично відпрацьованого часу роботи персоналу. Звіти по персоналу (повернення клієнтів, взаєморозрахунки з персоналом, розшифровка нарахувань і утримань та інші звіти). Управлінський розрахунок зарплати (різні види нарахувань – оклад, фіксована частина, тариф за вихід, відсоток від вартості наданих послуг, відсоток від продажу товарів і багато інших). Нарахування регламентованої заробітної плати та розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми "Бухгалтерія" або "Зарплата і управління персоналом".
Облік запасів на складіОформлення надходження товарів і витратних матеріалів на склад. Облік запасів по партіям (FIFO, за середнім). Оформлення роздрібних продажів товарів клієнтам разом з послугами, списання матеріалів по калькуляціям при наданні послуг в салоні краси. Проведення інвентаризації. Контроль критичних залишків.
Управління лояльністю і маркетингФункціональність рішення включає в себе всі необхідні механізми проведення маркетингових заходів і контролю лояльності клієнтів:
Аналітика про роботу салонуОтримання всієї необхідної аналітики по роботі салону для контролю бізнесу та прийняття своєчасних управлінських рішень:
Контроль роботи салону через Інтернет.
Широкий перелік обладнання, що підключаєтьсяДо рішення "Салон краси" можна підключити широкий перелік торгового обладнання: сканери штрих-кодів, зчитувачі магнітних і безконтактних карт, еквайрингові термінали, веб-камери. Реалізована інтеграція з віртуальними АТС і IP-телефонією.
Обмін данимиСпільне використання рішень "Салон краси" і "Готель" дозволить реалізувати єдину розрахункову карту гостя і єдине місце розрахунків з гостями на стійці реєстрації готелю, вартість послуг салону записується "на номер" гостя. Інтеграція рішення з сервісом онлайн-запису Резервуй дозволяє підключати віджети онлайн-запису на послуги через сайт салону або соціальні мережі.
Автоматизація мереж салонівЄдина інформаційна база даних для всіх салонів краси з поділом прав доступу до даних по салонах і робота через тонкий клієнт "Підприємства 8.3" або звичайний інтернет-браузер (використовується за наявності у клієнта стабільного підключення до Інтернет). |