Розжени свій бізнес, стань лідером! НЕТСОФТ - реальна автоматизація бізнесу.


ПРОГРАМА ДЛЯ ОБЛІКУ ТОВАРУ У МАЛОМУ БІЗНЕСІ

Яка має бути програма обліку товару для малого бізнесу, що вона повинна вміти робити, наскільки складною вона має бути, ось кілька питань, які ставлять собі власники невеликих магазинів, дрібнооптових складів, інтернет магазинів.

Провівши дослідження в інтернеті я виявив безліч запитів про можливість ведення обліку товарів у програмі excel, наприклад: «безкоштовна програма складського обліку excel», «програма для обліку товару в магазині в excel», «програма склад у excel», «облік товару в excel», «Облік складу в Excel».

На перший погляд, ідея ведення складу в програмі excel здається привабливою, цей продукт добре відомий, всі дії які ви робите в таблиці прості і зрозумілі. Але на практиці вести повноцінний облік навіть у невеликому магазині, де асортимент становить кілька сотень товарів просто нереально. У процесі роботи з таблицями з'являється пересортиця, неправильні облікові та продажні ціни, при копіюванні часто губляться важливі дані, складно поєднати дві таблиці наприклад залишків товарів, продажів, і зароблених грошей. В результаті ведення обліку в програмі excel займає все більше і більше часу, а достовірність даних постійно зменшується.

Програма для обліку товару та продажу BAS Малий бізнес.

BAS Малий бізнес

Програма «BAS Малий бізнес» – простий та доступний продукт для обліку товарів та обліку продажів у магазині, на оптовому складі в інтернеті. Система обліку товару «BAS Малий бізнес» працює від документа, тобто ви вносите первинні документи в систему, а програма сама робить розрахунки залишків товарів на складі їх собівартість, визначає прибуток від продажу товарів. Давайте детальніше розглянемо можливості системи.

Закупівля товарів

Програма обліку товару BAS Малий бізнес дає можливість за допомогою документа "Замовлення постачальнику" оформити замовлені товари постачальнику, зафіксувати закупівельні ціни, терміни та інші умови постачання. Сформувати замовлення постачальникам можна також із робочого місця управління закупівлями на підставі мінімальної/максимальної потреби у залишках товарів на складах підприємства. Документ «Прибуткова накладна» може автоматично заповнюватись на підставі «Замовлення постачальника», вона оприбутковує товари до обліку на склад, а також фіксує розрахунки з контрагентами. У прибутковій накладній ми можемо також зафіксувати розбіжність між замовленим товаром та тими що фактично надійшли, оформити повернення пошкоджених товарів.

Продаж в роздріб

Облік товарів у роздрібній торгівлі пов'язаний як з урахуванням товару на складі так і з реалізацією його покупцям, програма для обліку магазину «BAS Малий бізнес» має «Робоче місце касира», яке дозволяє швидко обслуговувати клієнтів, у її вікні продавець може підбирати товар як з каталогу товарів так і за допомогою сканера штрих кодів, оформляти продаж за готівковий, безготівковий розрахунок, у кредит. Також можна відкласти чек або швидко оформити повернення товарів.

Продаж в оптовій, інтернет торгівлі

Програма для обліку продажів «BAS Малий бізнес» має можливість оформляти продажі з використанням документа «Замовлення покупця» яким можна зафіксувати домовленість із клієнтами про склад товарів, кількість, ціни, також можна під конкретне замовлення зарезервувати товар на складі, щоб його не продали іншим клієнтам. Продаж також можна оформляти безпосередньо з каталогу товарів просто перетягуючи їх в кошик. Каталог товарів також підтримує облік супутніх товарів та товарів замінників.

Аналітика

Ніколи ще складський облік товарів, облік продажів не можна було вести так легко, адже просто оформивши документ надходження та продажів ви відразу отримуєте всю необхідну аналітику з торговельної діяльності вашого підприємства: залишки товарів за складами та магазинами, резерв по товарах, прибуток у розрізі товарів, замовлень , клієнтів, оборотність товарів, дебіторську кредиторську заборгованість, рух грошей.

Програма обліку складу та продажу «BAS Малий бізнес» розроблялася для невеликих компаній, тому вона не обтяжена зайвим функціоналом, має можливість відключення різних функцій, що не використовуються, і дає можливість налаштувати доступ до функціоналу користувачам залежно від їхніх робочих обов'язків.