НЕТСОФТ Облікове програмне забезпечення Управлінський консалтинг

ЯК ПІДВИЩИТИ ПРИБУТКОВІСТЬ БІЗНЕСУ?

  ЯК ПІДВИЩИТИ ПРИБУТКОВІСТЬ БІЗНЕСУ?

«Доходи - це aqua viva (жива вода)," кров "організації. Без них організація вмирає »Джеффрі Дж.Фокс

Мета створення і функціонування будь-якого бізнесу - це отримання прибутку. І разом з тим далеко не кожен перший (і навіть не другий) власник / керівник вітчизняного підприємства може похвалитися тим, що задоволений прибутками, які приносить його «дітище». Набагато частіше управлінці нарікають на те, що оборотних коштів не вистачає, і фірму складно вивести / утримати в рамках рентабельності.

До найбільш поширених причин недоотримання організацією прибутку / зменшення оборотних коштів / прямих збитків можна віднести:

  • банальні помилки обліку (наприклад, невірні звірки з контрагентами компанії, залік отриманих авансів і кредитів як прибуток підприємства і т.п.);
  • покрита таємницею «за сімома печатками» автономна робота деяких відділів фірми (склад, відділ постачання, бухгалтерія), що створює передумови для ведення співробітниками «подвійної гри» в своїх корисливих інтересах і / або за принципом «щоб не напружуватися»;;
  • крадіжки персоналу різного ступеня тяжкості: від «позичу до зарплати» до розкрадань в особливо великих розмірах;
  • неоптимально вибудувана система податкового обліку і, як наслідок, великий податковий тягар;
  • драконівські штрафи, що нараховуються фіскальними органами в результаті перевірок (знову ж через перекручення у фінансовій звітності);
  • прийняття (або, навпаки, не прийняття) ТОП-менеджментом фінансових рішень, які влітають фірмі «в копієчку».

Цілком очевидно, що при такому порядку речей про досягнення організацією амбітних стратегічних цілей можна забути. Більш того, недостатня увага до питання фінансової дисципліни рано чи пізно призводить до втрати власником контролю над бізнесом і втрати компанією конкурентних позицій на ринку.



ЗВІДКИ «РОСТУТЬ НОГИ» У ФІНАНСОВОГО БЕЗЛАДУ?

 

«Примітивний» фінансовий облік: з ростом фірми облік продовжує вестися «по-старому»: вручну в зошитах і / або з використанням найпростіших програм (Excel, Access), які не мають механізму виявлення помилок (а помилки виникають незмінно навіть при самому досвідчиному і уважному бухгалтері! людський фактор ще ніхто не відміняв ...).

Крім того, з цієї ж причини отримання потрібної фінансової інформації займає у керівника невиправдано багато часу, змушуючи його «виловлювати» потрібні цифри з різних баз даних, «підбивати» їх вручну, багато разів перевіряти ще раз і тим самим відволікатися від інших, не менш важливих, управлінських завдань.

Відсутність у ТОП-менеджменту фінансової освіти, в результаті чого він змушений вірити бухгалтеру «на слово», використовувати його в якості «перекладача» і бути повністю від нього залежним (що «відгукується» в разі звільнення або хворобі бухгалтера в самий невідповідний, як це зазвичай буває, момент);

Фінансова інформація в бухгалтерській і / або податкової звітності «заточена» під відповідні контролюючі органи і подається в спрощеному, «причесаному», спотвореному і незручному вигляді;

Фінансова звітність потрапляє на стіл керівника занадто пізно (наприклад, щодо закриття звітного періоду) і, як правило, просто констатує давно доконаний факт господарської діяльності фірми, робити які-небудь коригувальні дії в цьому випадку вже не має сенсу. А ложка, як відомо, дорога до обіду;

Відсутність на підприємстві єдиних стандартів ведення фінансового обліку: матеріальні цінності можуть враховуватися як за вартістю закупівлі, так і за ринковою вартістю; списуватися як в момент видачі зі складу, так і по факту їх використання і т.д., в результаті чого об'єднати облікові дані в одну картину не представляється можливим, а в фінансових документах незмінно виникають спотворення.

Саме тому топ-менеджмент не бачить:

  • повної і / або в потрібному «розрізі» фінансової картини бізнесу, особливо коли він складається з декількох юр.осіб / «різношерстих» напрямків (наприклад, будівництво і торгівля);
  • суму реально отриманого прибутку;
  • які напрямки бізнесу насправді рентабельні, а які - ні, і від чого це залежить;
  • де, коли і в яких обсягах витрачаються ресурси організації;
  • «Вузькі місця» в роботі фірми, найбільш можливі ризики і їх наслідки;
  • що зараз актуальніше для компанії: скоротити витрати, але при цьому знизити і віддачу від них, або, навпаки, збільшити витрати і домогтися ще більшого прибутку;
  • способи істотного зниження витрат підприємства;
  • які точки докладання зусиль і ресурсів для розвитку бізнесу і нарощування його потенціалу, і в яких обсягах;
  • які ймовірні наслідки від прийняття тих чи інших управлінських рішень.

Якщо вам вже набридло:

  • Працювати «наосліп», «на інтуїції»,
  • Витрачати багато часу на отримання та сортування завідомо недостовірних даних,
  • Втрачати прибуток «на рівному місці»

І ви хочете:

  • Щоб Ваш бізнес почав приносити відчутний дохід,
  • Мати повний контроль над фінансами,
  • Бути впевненими в завтрашньому дні ...

... тоді прийшов саме час задуматися про впровадження на Вашому підприємстві системи управлінського обліку за допомогою програми «1С:Підприємство 8».



УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК - ЦЕ:

 

Система збору та аналізу даних про фінансову діяльність підприємства, універсальний інструмент наведення і підтримання порядку в бізнесі. Основною метою управлінського обліку є збільшення прибутку підприємства.

Переваги використання програми «1C:Підприємство 8»:

  • Відчутна економія часу на отримання потрібних даних і на обробку інформації. З програмою «1С:Підприємство 8» Ви можете легко виявити недостачу і її джерело всього за 15 хвилин;
  • Простота отримання інформації про фінансові показники компанії - одним кліком мишки Ви миттєво отримуєте всі потрібні цифри в зручному вигляді;
  • Самостійність в інтерпретації отриманих даних. Тепер Ви зможете бачити ситуацію безпосередньо і правильно інтерпретувати її без допомоги бухгалтера, який досить часто зацікавлений в збереженні непрозорості своєї роботи (пам'ятаєте, що фінанси - це та сфера, яку потрібно контролювати особисто!);
  • Достовірність фінансової картини бізнесу. Відтепер Ви будете мати під рукою тільки реальні дані про результати роботи компанії, без «тюнінгу» і «гриму» під вимоги зовнішніх перевіряючих органів;
  • Коректність даних, зазначених у звітах. За рахунок стандартизованого обліку, а також вбудованого механізму крос-перевірки (звіти перевіряють один одного) ризик виникнення помилки в звітах впевнено прямує до нуля;
  • Повнота і достатність отриманої інформації. Ви завжди будете бачити «фінансову фотографію» бізнесу цілком і в будь-якому розрізі (баланс, грошовий потік, прибуток, збитки), і разом з тим будете отримувати рівно стільки даних, скільки потрібно для прийняття того чи іншого рішення. Програма «1С:Підприємство 8" не "завантажує» Вас надлишковими цифрами, щоб не відволікати увагу на несуттєві або не відносяться до справи відомості;
  • Своєчасність та оперативність надання цифр. У програмі «1С:Підприємство 8» фінансові звіти формуються «в потрібний час в потрібному місці».

В результаті впровадження «1C:Підприємство 8» ви отримуєте:

  • Чітке розуміння, чим Ви володієте, звідки це взялося, як зберегти і примножити майно фірми, вміння знаходити всередині компанії резерви для розвитку бізнесу;
  • Бачення сильних і слабких сторін бізнесу, прибуткових / збиткових напрямків, відділів, співробітників і можливість своєчасно вживати заходів щодо нейтралізації можливих фінансових ризиків;
  • Знання, як безболісно і з користю для справи скоротити витрати і невиробничі витрати;
  • Можливість легко знаходити спотворення в обліку і, таким чином, звести до мінімуму шахрайство персоналу;
  • Передумови для прийняття вірних рішень: правильно призначати ціни, планувати великі покупки, визначати першочергові напрямки інвестицій;
  • Вивільнення активівдля подальшого використання в економічній діяльності фірми за рахунок легальних операцій по оптимізації оподаткування;
  • Скорочення кількості претензій при перевірках відповідних інстанцій і, як наслідок, зменшення розміру штрафних санкцій;
  • Додатковий прибуток за рахунок збереження оборотних коштів;
  • Стабільність компанії на ринку і збільшення її вартості;
  • Більше вільного часу на вирішення інших управлінських завдань.



Перейшовши за посиланням ви зможете ознайомитися з можливостями програм і купити 1С:Підприємство 8.