BAS


Система BAS КУП для управління підприємством малого і середнього бізнесу

 

Сфера управління підприємством стрімко змінюється. При цьому, відповідно до одного з опитуванням, проведеним американською холдинговою компанією, тільки 22% представників бізнесу використовувало програмне забезпечення, що автоматизує всі істотні для них процеси. Розглянемо, як для цих цілей підходить рішення BAS КУП, і навіщо взагалі потрібно впроваджувати комплексне управління підприємством.

 

З чого складається BAS КУП і для чого використовувати в бізнесі

 

Управління потрібно не тільки великим корпораціям, малий і середній бізнес потребує автоматизації процесів. Зростаюча конкуренція змушує якомога раніше реагувати на зміни, що відбуваються на ринку. Ще одне дослідження говорить про те, що більше 55% керівників не мають доступу до KPI в режимі реального часу. Відсутність можливості бачити актуальний стан справ може призвести до збитків або до того, що компанія може не втриматися на ринку.

 

BAS КУП - комплексне управління підприємством

 

Програми BAS створюються на базі Business Automation Framework (BAF). Назва BAS КУП розшифровується як "комплексне управління підприємництвом ". Це означає, що одна платформа об'єднує різні модулі, всього їх 12 штук.

 

Управління фінансами

 

У модулі реалізована можливість створювати заявки на витрачання коштів і контролювати платежі. Робота з банками автоматизується в частині еквайрингових операцій, розрахунків по зарахуванню платежів, списання повернень, інформації по комісіям. Можна вести реєстр кредитів, депозитів, позик.

 

Ведеться облік прибутків і збитків (фінансової діяльності підприємства), якщо напрямків роботи кілька - то по кожному з них. Стежити за своєчасними надходженнями і платежами допомагає гнучкий платіжний календар. Аналітична звітність допомагає бачити рух грошових коштів.

 

Бюджетування

 

Всі знають, як цінно планування, але мало хто розуміє, як вести бюджет, врахувати все чомусь не виходить. А коли плани руйнуються, доводиться заново перерозподіляти ресурси. У BAS КУП використовується зрозуміла табличная модель бюджетування для відображення і редагування. Можна налаштовувати види бюджетів, аналітику, підтримки валют. Корисними будуть економічний прогноз і розширений аналіз.

 

Управління персоналом і розрахунок заробітної плати

 

Підсистема автоматизує роботу відділів, зайнятих управлінням людськими ресурсами. У будь-якій компанії потрібно зберігання персональних даних, розрахунки відпрацьованого часу, заробітної плати, різних утримань - все це є в модулі. Крім цього, є можливість враховувати показники ефективності кожного співробітника, аналіз управління ними в цілому, можливість введення необмеженої кількості показників.

 

Управління витратами і розрахунок собівартості

 

Бізнес має досягати результатів найбільш економічним способом, інакше не отримає потрібну прибуток. У цьому допоможе зниження витрат, зниження собівартості, підтримання собівартості на вигідному рівні. Модуль на основі даних оперативного обліку дозволяє враховувати товари, роботи і послуги, а також відносити їх до різних видів податкової діяльності.

 


На сайті розробника досупная демо версія BAS КУП для того, щоб можна було отримати досвід взаємодії з системою.


 

Підсистема дозволяє використовувати оперативний кількісний облік в незавершеному виробництві, розраховувати фактичну собівартість і бачити дані, з чого вона складається.

 

Управління взаємовідносинами з клієнтами

 

Як відомо, основний прибуток генерують постійні клієнти. Для їх утримання і повернення потрібні особи інструменти. Підсистема дозволяє мати картку клієнта з усією інформаціией. Статистика етапів взаємин дозволяє формувати воронки продажів, а ймовірність успішного результату операції може прогнозувати самою програмою.

 

Модуль допоможе формувати взаємини з партнерами і клієнтами, використовувати картки лояльності і бачити статистику по ним, моніторити виконання угод, використовувати матрицю БКГ.

 

Крім описаних підсистем, BAS КУП містить наступні важливі для бізнесу модулі:

 


  • Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства.

  • Регламентований облік.

  • Управління виробництвом.

  • Управління продажами.

  • Управління закупівлями.

  • Управління складом і запасами.

 

Технологічне перевага

 

BAS КУП може дати технологічні переваги завдяки новій платформі Business Automation Framework. Вона дозволяє забезпечити відмовостійкість, високу продуктивність і масштабованість системи.

 

Сучасні реалії вимагають роботи систем в веб-браузері, що BAS КУП також надає. Є можливість розгорнути управління підприємством і в " хмарному "режимі. Різні функціональні частини легко включаються і вимикається самим покупцем програмного комплексу без необхідності внесення змін до коду.

 

Розробником системи є компанія НЕТСОФТ, яка почала свою діяльність в 2000 році. З 2016 року компанія-розробник є членом Союзу автоматизаторів бізнесу України.

 

BAS КУП - комплексне управління підприємством

 

Павло Миколаєнко, засновник і керівник НЕТСОФТ переконаний, що досягати цілей допомагають проактивность і наполегливість. А тим, хто хоче реалізувати себе в професії, він радить: "Якщо вам щось подобається робити, просто продовжуйте робити це досить довго. І ви станете фахівцем світового рівня".

 

Компанія має багаторічний досвід в автоматизації оптової та роздрібної торгівлі, виробництва та бюджетної сфери і сфокусована на вирішенні завдань малого і середнього бізнесу.