ПРИЧИНИ ПОПУЛЯРНОСТІ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ
Бухгалтерський облік є важливою частиною системи будь-якого підприємства. В умовах сучасності неможливо уявити ведення обліку без спеціалізованих комп'ютерних програм. Робота бухгалтерських підрозділів дуже відповідальна і важлива для компанії, тому до працівників висуваються особливі вимоги. Підприємству необхідно, щоб вся звітність була здана в строк відповідним органам. Щоб полегшити завдання і без того завантаженим бухгалтерам, розробники створили програми, які значно зменшать обсяги ручної праці. Завдяки бухгалтерським програмам можна вести облік і формувати звітність. Всі дані зберігаються, при необхідності їх можна подивитися і звірити. За рахунок цього забезпечується належне дотримання вимог податкової до оформлення і подачі матеріалу. Системи зручні у використанні, дозволяють швидко знайти інформацію, вчасно її проаналізувати. Ви отримаєте надійний захист ваших даних від будь-яких видів пошкоджень і втрат. Відтепер всі потрібні обліки будуть зберігатися в одній базі, знаходитись завжди під рукою бухгалтера на його особистому комп'ютері. Чим корисна бухгалтерська програмаРоботу бухгалтера не можна назвати легкою. Максимальна напруга відбувається під час завершення облікового періоду, нарахування зарплати співробітникам підприємства, а також формування і здачі звітності. Бухгалтер це людина, а не машина. Він може робити помилки через зниження концентрації і великого обсягу роботи. Через це інколи доводиться заново розраховувати дані, а іноді і зовсім платити штраф за скоєні помилки. Завдяки бухгалтерській програмі ви отримаєте такі переваги:
Що таке програма BAS БухгалтеріяПрограма BAS Бухгалтерія підходить для ведення обліку торговельних і виробничих підприємств, а також для компаній, які займаються наданням певного роду послуг. Це інноваційне рішення допоможе автоматизувати ведення бухгалтерського обліку, формувати звітність і вчасно здавати всі необхідні документи в потрібні інстанції. Складові BAS Бухгалтерія:
Функціонал програмиДля системи характерний широкий функціонал, який необхідний кожному бухгалтеру. Крім того, керівник зможе через комп'ютер проводити детальний аналіз документації в зручному електронному форматі. Ніяких стопок паперів, які розкидані в хаотичному порядку. Все систематизовано, надійно і зручно. У програмі доступний такий інструментарій:
Що буде доступно для керівникаУ програмі є спеціальний розділ для керівника, який наділений особливим функціоналом. Це дозволяє в будь-який зручний час доби отримати і проаналізувати необхідну інформацію в питаннях діяльності компанії. Це допоможе об'єктивно оцінити ситуацію і діяти в потрібному напрямку. Аналіз доступний за такими показниками:
Що таке програма BAS Бухгалтерія КОРПBAS Бухгалтерія КОРП розроблена для автоматизації обліку, бухгалтерського, а також податкового. Завдяки програмі можна підготувати регламентовану звітність. Система підходить для організацій, які здійснюють будь-які види комерційної діяльності, включаючи оптову або роздрібну торгівлю. Також програма зможе допомогти вести бухгалтерський облік компаніям, які надають різні послуги, а також великим виробництвам. Дана програма здатна забезпечити вирішення всіх необхідних завдань, які стоять перед бухгалтерами підприємства. Слід зазначити, що система підходить виключно для фінансових потреб. Вона не буде корисна співробітникам інших служб, наприклад, відділу продажів. На кожен вид діяльності передбачена своя розробка. BAS Бухгалтерія КОРП призначена тільки для бухгалтерського обліку. Технологічна розробка є комплексним продуктом, тому здатна автоматизувати такі функції бухгалтерів:
Підводячи підсумок, слід зазначити, що такі програми є величезним проривом в складанні фінансового обліку. Вони значно спрощують завдання бухгалтерам, знімають з них більшу частину навантаження і відповідальності, яку вони можуть нести за ненароком зроблену помилку в період здачі звітів. Програми доступні для освоєння, мають максимально спрощений інтерфейс, а також розширений функціонал, що забезпечує різноманітність виконуваних робіт. Це вигідно не тільки бухгалтеру, а й керівникові, який може переглянути всю потрібну інформацію в одній системі, а не піднімати для цього паперовий документообіг електронним. |