Завдання маркетингового відділу компанії при зверненні до своїх споживачів за допомогою різного роду реклами є: встановити контакт зі своєю цільовою аудиторією, підтримувати в них інтерес до товарів послуг які ви продаєте, збільшувати лояльність до вашого бренду. У міру розвитку технологій з'являється можливість персонально звернутися до свого споживача засобами E-mail або SMC розсилок, теле-маркетингу. Але невміле використання цих нових маркетингових інструментів може в значній мірі відлякати споживачів, адже від персонального звернення клієнт очікує і персональну пропозицію яка враховує його переваги, смаки, і ґрунтується на досвіді попередніх покупок у вашого підприємства. Наприклад, ви придбали в інтернет магазині сумку до вашого ноутбука і після цього ще рік отримуєте E-mail листи з пропозиціями сумок до ноутбуків, така інформація напевно буде тільки дратувати вас бо ви вже придбали такий товар і більше його не потребуєте. Навпаки якщо ви використовуючи інформацію що у клієнта є ноутбук запропонуйте йому акустичну систему для кращого прослуховування музики або зовнішній жорсткий диск для зберігання домашніх відеоматеріалів, такі персональні пропозиції безперечно зацікавить клієнта і викличуть у нього позитивний емоційний відгук. Системи BAS Управління торгівлею і BAS Малий бізнес мають ряд інструментів для сегментування клієнтів і товарів з метою формування для споживачів більш релевантних пропозицій товарів і послуг.
|
|
СЕГМЕНТАЦІЯ ПАРТНЕРІВ В ПРОГРАМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ |
|
Як ми можемо сегментування клієнтів? Ми можемо включити клієнта в один або кілька сегментів які дадуть нам важливу інформацію про нього. Приклади сегментації клієнтів для B2B бізнесу.
Приклади сегментації клієнтів для B2C бізнесу.
Для початку роботи по сегментації клієнтів нам необхідно внести потрібні нам сегменти в довідник. Програма дозволяє формувати сегменти трьома різними способами:
Формуємо сегмент «Благонадійний клієнт», встановлюємо для нього вид сегмента формувати вручну. Для тих сегментів клієнтів які формуються вручну ми повинні в довіднику клієнти вказати входження даного клієнта в ці сегменти. Для формування сегментів клієнтів динамічно або з періодичним оновленням ми повинні вказати системі за якими параметрами буде формуватися сегмент. У програмі є кілька варіантів наперед встановлених схем компоновки даних.
Ви також можете за допомогою схеми компонування даних додати будь-які дані інформаційної бази для побудови потрібних вам сегментів. Такий режим рекомендовано використовувати тільки досвідченим користувачам програми BAS. Для періодично оновлюваного сегмента можна задати розклад його поновлення, наприклад: кожен день, в кінці кожного тижня, першого числа кожного місяця. Як ми можемо використовувати сегменти клієнтів? Сформувати список всіх клієнтів які входять в даний сегмент, для пропозиції їм товарів, послуг якими вони можуть зацікавитися. Вивести перетин сегментів, наприклад виводимо всіх благонадійних покупців які в минулому місяці придбали товарів на суму понад 350 USD. Вказати для даного сегмента спеціальні умови продажів, знижки, варіанти оплати, терміни постачання. Сформувати список E-mail розсилки по вказаному сегменту. |
|
СЕГМЕНТАЦІЯ ТОВАРІВ В ПРОГРАМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ |
|
Сегментувати номенклатуру ми можемо для різних цілей наприклад - об'єднати товари для клієнтів які займаються туризмом: намет, рюкзак, ліхтарик, термос, взуття для туризму або створити сегменти товарів для надання по ним особливих умов продажу наприклад одяг минулорічної колекції. Включити товар ми можемо в сегмент вручну з картки номенклатура закладка сегменти або додати товар в потрібний нам сегмент динамічно використовуючи систему компоновки даних. Склад сегменту товарів «Взуття» |
|
СЕГМЕНТАЦІЯ КОНТРАГЕНТІВ В ПРОГРАМІ УПРАВЛІННЯ НЕВЕЛИКОЮ ФІРМОЮ |
|
Сегменти контрагентів в програмі Управління невеликою фірмою створюються динамічно по налаштованій схемі. Якщо ми хочемо включити в сегмент всіх контрагентів у яких є ноутбук ми можемо спочатку в картці клієнта створити властивість є ноутбук. Потім в налаштуванні сегмента вказати правило за яким в даний сегмент потрапляють тільки ті контрагенти у яких властивість є ноутбук заповнене значенням є. Склад сегмента є ноутбук. Програма BAS Малий бізнес має великий список встановлених налаштувань сегментів контрагентів які допоможуть побудувати групи клієнтів за реквізитами довідника, подіями, замовленнями, по придбаній контрагентом номенклатурі, прибутку, обсягам продажів, заборгованості. |
Звернувшись до співробітників нашого підприємства, ви зможете отримати всю необхідну інформацію для підбору ліцензійної програми BAS, що найбільше відповідає специфіці діяльності вашої організації.