НЕТСОФТ Облікове програмне забезпечення Управлінський консалтинг

«СЕГМЕНТАЦІЯ КЛІЄНТІВ» - МАРКЕТИНГОВІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8.3

  «СЕГМЕНТАЦІЯ КЛІЄНТІВ» - МАРКЕТИНГОВІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМ 1С ПІДПРИЄМСТВО 8.3

Завдання маркетингового відділу компанії при зверненні до своїх споживачів за допомогою різного роду реклами є: встановити контакт зі своєю цільовою аудиторією, підтримувати в них інтерес до товарів послуг які ви продаєте, збільшувати лояльність до вашого бренду. У міру розвитку технологій з'являється можливість персонально звернутися до свого споживача засобами E-mail або SMC розсилок, теле-маркетингу.

Але невміле використання цих нових маркетингових інструментів може в значній мірі відлякати споживачів, адже від персонального звернення клієнт очікує і персональну пропозицію яка враховує його переваги, смаки, і ґрунтується на досвіді попередніх покупок у вашого підприємства.

Наприклад, ви придбали в інтернет магазині сумку до вашого ноутбука і після цього ще рік отримуєте E-mail листи з пропозиціями сумок до ноутбуків, така інформація напевно буде тільки дратувати вас бо ви вже придбали такий товар і більше його не потребуєте. Навпаки якщо ви використовуючи інформацію що у клієнта є ноутбук запропонуйте йому акустичну систему для кращого прослуховування музики або зовнішній жорсткий диск для зберігання домашніх відеоматеріалів, такі персональні пропозиції безперечно зацікавить клієнта і викличуть у нього позитивний емоційний відгук.

Системи Управління торгівлею 8 і Управління невеликою фірмою 8 мають ряд інструментів для сегментування клієнтів і товарів з метою формування для споживачів більш релевантних пропозицій товарів і послуг.



СЕГМЕНТАЦІЯ ПАРТНЕРІВ В ПРОГРАМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ

 

Як ми можемо сегментування клієнтів?

Ми можемо включити клієнта в один або кілька сегментів які дадуть нам важливу інформацію про нього.

Приклади сегментації клієнтів для B2B бізнесу.

  • За обсягом виторгу - сума на яку клієнт купує у нас товари.
  • За наявністю торгової площі - площа яку має в своєму розпорядженні клієнт на якій може вести роздрібну торгівлю.
  • Благонадійність клієнта - чи вміє клієнт тримати свої обіцянки, чи вчасно проводить оплати.
  • Володіння якимось обладнанням, будівельною технікою, будівлями.
  • По виду діяльності.

Приклади сегментації клієнтів для B2C бізнесу.

  • Володіння побутовою, комп'ютерною технікою, автомобілем
  • Платоспроможність.
  • Лояльність до де якого бренду
  • Стиль життя, хобі

Для початку роботи по сегментації клієнтів нам необхідно внести потрібні нам сегменти в довідник. Програма дозволяє формувати сегменти трьома різними способами:

  • Формувати вручну - включаємо клієнта в потрібний нам сегмент самостійно.
  • Формувати динамічно - програма автоматично формує необхідний сегмент при зверненні до нього за інформацією отримується з інформаційної бази 1С:Підприємство 8.
  • Періодично оновлювати - програма оновлює сегмент періодично за заданим розкладом.

Формуємо сегмент «Благонадійний клієнт», встановлюємо для нього вид сегмента формувати вручну.

Формуємо сегмент 1С Сегментація клієнтів

Для тих сегментів клієнтів які формуються вручну ми повинні в довіднику клієнти вказати входження даного клієнта в ці сегменти.

довідник клієнти 1С Сегментація клієнтів

Для формування сегментів клієнтів динамічно або з періодичним оновленням ми повинні вказати системі за якими параметрами буде формуватися сегмент. У програмі є кілька варіантів наперед встановлених схем компоновки даних.

  • Основна схема - дозволяє побудувати сегмент за реквізитами довідника клієнти (бізнес регіон, дата народження, стать).
  • За взаємодіями - будуємо сегмент базуючись на інформації про взаємодії з клієнтом (дата останньої взаємодії, кількість взаємодій за останній місяць).
  • За продажами - сегмент формується за даними про продажі клієнтам (виторг, собівартість товарів, валовий прибуток).
  • За взаєморозрахунками - сегмент формується на основі інформації за розрахунками з контрагентами (борг клієнта, кількість днів прострочення, наш борг клієнту).
динамічно з періодичним оновленнямм 1С Сегментація клієнтів

Ви також можете за допомогою схеми компонування даних додати будь-які дані інформаційної бази для побудови потрібних вам сегментів. Такий режим рекомендовано використовувати тільки досвідченим користувачам програми 1С:Підприємство 8.3.

схеми компонування даних 1С Сегментація клієнтів

Для періодично оновлюваного сегмента можна задати розклад його поновлення, наприклад: кожен день, в кінці кожного тижня, першого числа кожного місяця.

періодично оновлюваний сегмент 1С Сегментація клієнтів

Як ми можемо використовувати сегменти клієнтів?

Сформувати список всіх клієнтів які входять в даний сегмент, для пропозиції їм товарів, послуг якими вони можуть зацікавитися.

Сформувати список всіх клієнтів 1С Сегментація клієнтів

Вивести перетин сегментів, наприклад виводимо всіх благонадійних покупців які в минулому місяці придбали товарів на суму понад 350 USD.

Вивести перетин сегментів 1С Сегментація клієнтів

Вказати для даного сегмента спеціальні умови продажів, знижки, варіанти оплати, терміни постачання.

для даного сегмента спеціальні умови продажів 1С Сегментація клієнтів

Сформувати список E-mail розсилки по вказаному сегменту.

Сформувати список E-mail розсилки 1С Сегментація клієнтів

СЕГМЕНТАЦІЯ ТОВАРІВ В ПРОГРАМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ

 

Сегментувати номенклатуру ми можемо для різних цілей наприклад - об'єднати товари для клієнтів які займаються туризмом: намет, рюкзак, ліхтарик, термос, взуття для туризму або створити сегменти товарів для надання по ним особливих умов продажу наприклад одяг минулорічної колекції.

Включити товар ми можемо в сегмент вручну з картки номенклатура закладка сегменти або додати товар в потрібний нам сегмент динамічно використовуючи систему компоновки даних.

Сегмент вручну з картки номенклатура 1С Сегментація номенклатури

Склад сегменту товарів «Взуття»

Склад сегменту товарів 1С Сегментація номенклатури

СЕГМЕНТАЦІЯ КОНТРАГЕНТІВ В ПРОГРАМІ УПРАВЛІННЯ НЕВЕЛИКОЮ ФІРМОЮ

 

Сегменти контрагентів в програмі Управління невеликою фірмою створюються динамічно по налаштованій схемі.

Якщо ми хочемо включити в сегмент всіх контрагентів у яких є ноутбук ми можемо спочатку в картці клієнта створити властивість є ноутбук.

Властивість 1С Сегментація клієнтів

Потім в налаштуванні сегмента вказати правило за яким в даний сегмент потрапляють тільки ті контрагенти у яких властивість є ноутбук заповнене значенням є.

Правила формування сегментів 1С Сегментація клієнтів

Склад сегмента є ноутбук.

Состав сегмента 1С Сегментація клієнтів

Програма УНФ має великий список встановлених налаштувань сегментів контрагентів які допоможуть побудувати групи клієнтів за реквізитами довідника, подіями, замовленнями, по придбаній контрагентом номенклатурі, прибутку, обсягам продажів, заборгованості.

Напередвизначені налаштування сегментів 1С Сегментація клієнтів

Маркетинговий інструмент програми 1С:Підприємство 8 «Сегментація клієнтів» - допоможе налагодити більш якісну співпрацю з існуючими клієнтами і залучити нових! З питань налаштування програми обліку 1С:Підприємство 8.3 звертайтеся в НЕТСОФТ.