BAS


BAS БУХГАЛТЕРІЯ: В ЧОМУ ПЕРЕВАГИ І ОСОБЛИВОСТІ

 

BAS

Бухгалтерія будь-якого підприємства або організації вимагає наявності спеціалізованих програм, які допоможуть оптимізувати і прискорити робочий процес. Для сучасних бухгалтерів існує абсолютно нове рішення задач, які виникають перед працівниками бухгалтерії. BAS Бухгалтерія – це абсолютно нова програма, завдяки якій фахівці, використовуючи оптимізований зручний інтерфейс, легко можуть працювати віддалено. Програма дозволяє самостійно займатися веденням документів і журналів. Вона допомагає повністю автоматизувати діяльність систем оподаткування. Дана програма складається з основної платформи, а також прикладної частини, яка відрізняється такими моментами:

  • наявність однієї бази, яка містить в собі ведення як бухгалтерського, так і податкового обліку;
  • тут зберігається документація по складському обліку, запасу засобів;
  • торгові операції, які включають в себе як роздрібну, так і оптову реалізацію, повернення;
  • облік грошових коштів;
  • настройка журналу, де відображаються всі контрагенти;
  • обробка всіх документів за господарськими операціями (тут зібрана вся необхідна інформація в картках, якими зручно користуватися, знаходити потрібні відомості);
  • автоматизований розрахунок вартості виготовлення тієї чи іншої продукції;
  • комфортна вивантаження НН, звіт разом із спеціалізованим ПДВ;
  • швидкий розрахунок і закриття річних звітів, підведення підсумків місяця, автоматична передача звітів в необхідні організації;
  • нарахування зарплати відбувається за спрощеним режимом;
  • формування регламентованої звітності.

Такий вид програми продається пакетом, який дозволяє ефективно працювати з усіма категоріями. Застосовувати дане програмне забезпечення можуть багато співробітників, керівники. Програма дозволяє швидко ознайомитися зі звітами, менеджерам із закупівель забивати накладні та проведені рахунки. У бухгалтерів є можливість формувати всі оплати та заборгованості. Адміністратори можуть швидко відновлювати всі необхідні дані.

Робота BAS Бухгалтерія КОРП

BAS Бухгалтерія КОРП – програмне забезпечення, яке допомагає вести бухгалтерську документацію. За допомогою такої програми можна швидко зробити виписку всіх необхідних документів. Завдяки оптимізації ведення обліку (як бухгалтерського, так і податкового) ви швидко можете отримати бажаної. Є можливість легко формувати звіти, робити розрахунки бюджету. Дана програма допомагає вирішити ряд таких проблем:

  • швидка виписка всіх первинних і вторинних документів;
  • розподіл документації по відділах, що дозволяє прискорити роботу підприємства;
  • виписка бухгалтерських рахунків;
  • облік документів.

Працюючи з партнерами, ви швидко зможете виставляти рахунки, оформляти виробничі акти. Для постачальників можна робити миттєву реєстрацію рахунків на поставку тієї чи іншої продукції. Доступні відстеження, прийом і повернення товару.

Також така програма дозволяє систематизувати діяльність компанії. Таким чином, одна система об'єднує інформацію всіх відділів. Ця бухгалтерська програма має ряд таких можливостей:

  • обробка персональних даних всіх співробітників;
  • аналіз трудомісткості персоналу компанії;
  • організація роботи всіх штатних і позаштатних співробітників;
  • тарифний автоматизований розрахунок зарплати;
  • нарахування бонусів і премій;
  • розрахунок декретних коштів і відпускних.

BAS КУП: в чому особливості

Програма BAS КУП дозволяє керівникам разом з бухгалтерами правильно планувати розподіл коштів компанії. Завдяки такій програмі можна складати економічні прогнози компанії, планувати бюджет, аналізувати витрати. Ви з легкістю зможете складати плани закупівель, а також продажів. Таким чином, можна контролювати всі доходи і витрати по окремо взятій угоді з тими чи іншими клієнтами. Розпорядження за планами проводяться автоматично, дозволяють систематизувати роботу за планом. Також дана програма регулює маркетинг компанії. Тут фіксуються всі договори і оферти з клієнтом, розробляються індивідуальні плани робіт, в які входять умови оплати, повернення, ціни. Вся робота менеджера узгоджується з керівництвом. Що стосується відділу закупівель, то тут можна фіксувати всі поставки, знижки, ціни на ту чи іншу продукцію, послугу. Менеджер зі закупівель може миттєво переглянути всю необхідну інформацію в історії клієнта. Така систематизація дозволяє автоматизувати і вдосконалити робочий процес.

Такий пакет бухгалтерських програм дозволяє не тільки спростити роботу керівництва, бухгалтерії та інших відділів, а й зробити робочий процес згуртованим, що дозволяє організації працювати як годинник.