BAS


ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ BAS ДЛЯ КОМПЛЕКСНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

 

Програмне забезпечення BAS призначений для управління малим і середнім бізнесом. Воно створює централізовані бази даних, що дозволяє координувати роботу компаній, що працюють в різних сферах діяльності. Високий рівень автоматизації дозволяє виконувати складну роботу простіше і швидше.

BAS

Програмне забезпечення Business Automation Software затребуване серед найвідоміших підприємств.

Інформаційна складова аналізу

Програма BAS дає широкі можливості для обробки інформації:

  • розстановка пріоритетів в задачах, параметрах;
  • варіативність рішення, порівняння задач і параметрів;
  • детальне дослідження мети, детальне опрацювання первісних даних;
  • глибока аналітика економічної вигоди від робочих процесів;
  • широке відображення процесів графічно і в текстовому форматі.

Така ретельна розробка процесу дозволяє значно спростити отримання інформації.

Фінансовий облік

Фінансові питання враховуються щодо діяльності компанії. Можна поділяти облік з продажу, по проектам, будь-який інший прибутку.

Це дає можливість детально відстежувати прихід і вибуття коштів на корпоративних рахунках.

Нові можливості

В банківських оплатах по еквайрингу з'явилася можливість реєстрації банківських звітів про деталі операцій. Також зараз доступні:

  • контроль банківських операцій;
  • обслуговування платіжних карт;
  • платіжний календар;
  • створення платіжної документації;
  • аудит каси, банківських рахунків;
  • аналіз фінансових потоків;
  • контроль бюджету.

Налаштування бюджету стали набагато простіше. Автоматизація розрахунків бюджетних статей дозволяє отримувати дані від найперших розрахунків. Доступні 6 будь-яких способів аналізу.

Бюджет можна коригувати на одному шаблоні, історія виправлень зберігається в базі.

Наявність декількох варіантів бюджету дозволить звірити їх, вибрати найкращу версію.

Інструменти бухобліку

Програмне забезпечення Business Automation Software автоматично виконує бухгалтерські обчислення, включаючи розрахунок податків і формування звітів згідно з існуючою дійсної в Україні процедурі оподаткування.

Рахунки, аналітика, контроль здійснюються за законодавством України, але є можливість формування довільних субрахунків і профілів.

Є реєстр типових звітів, що дозволяють врахувати всі кошти підприємства в різних вибірках, включаючи обов'язкову документацію.

Автоматизація найбільш трудомістких процесів призводить до підвищення продуктивності. Відмінна опція погашення дебіторської заборгованості або оплати авансового платежу допоможе при необхідності швидко здійснити платіж.

Вибір необхідних стандартів

Сучасному підприємцю автоматизація бізнес-процесів дає багато можливостей. Користувач може вибирати потрібні йому стандарти, такі як відповідність зафіксованих фактів з відстрочкою, контролювати опції створення проводок, автоматичне заповнення декларацій, накладних, відстеження коректності комплектів документації та ін.

Застосування таких опцій дозволяє налаштувати процес роботи індивідуально для кожного співробітника компанії, підвищити продуктивність праці.

Розрахунок табелів і зарплати

Програма Business Automation Software має доступ до особових справ персоналу, штатним розкладом, відстежує відвідування. Системний контроль дозволить нарахувати зарплату відповідно будь-якій системі оплати погодинної, відрядної, з урахуванням премій, стягнень, інших видів виплат.

Координація виконання робіт

Програмне забезпечення проведе аналіз і зробить планування виходячи з наявних деталей, заготовок, сировини, з урахуванням потрібного часу.

Випуск продукції враховується автоматично, всі нормативні вимоги враховані наявними ресурсними специфікаціями. Контроль проводиться в філіях і головному підприємстві, тому собівартість розраховується для кожної партії безпосередньо.

Координація витрат і розрахунок собівартості

Переміщення коштів, витрата сировини враховуються, вносяться корективи по зниженню витрат при наявності можливості.

Програмне забезпечення автоматично розраховує:

  • реальні витрати фірми в грошовому, сировинному виразах;
  • розрахунок витрачених ресурсів у незавершеному циклі виробництва;
  • розрахунок витрат на кінець звітного року;
  • розподіл витрат на виробництво товарів;

Заносить в базу даних розрахунки вартості партії продукції на одиницю часу і собівартість товару.

Отримані розрахунки можна деталізувати до самого початку циклу виробництва, враховуючи переробки в процесі роботи.

Політика збуту

Програма BAS Комплексне управління підприємством включає можливість контролювати хід спілкування з замовником. Всі наступні пропозиції можна прив'язати до попередніх умов укладення угоди.

Знову укладені угоди вносяться в базу даних. До них прив'язуються дані по розробці, прогнозуванні, продажу товару. Всі контакти, включаючи візити, заявки, телефонні дзвінки також вносяться в базу. Там же збирається вся документація (рахунки, накладні, супутні файли). Такий підхід забезпечує персонал організації комфортним протіканням робочого процесу, зводить до мінімуму вплив людського фактора.

Умови і параметри угоди вивчаються в системі, включаючи:

  • конкурентів;
  • субпідрядників;
  • замовників;
  • третіх осіб;
  • зв'язку всіх значущих учасників процесу.

Висновки статанализа дають можливість прогнозувати успішність завершення угоди. В цьому плані відображаються заходи щодо підготовки договору до висновку, стадії його виконання. З таким підходом стають доступні дослідженню і не відбулися угоди.

База даних формується за всіма параметрами. Туди входять переліки осіб за стандартним обліку (юридичні та фізичні), партнери (замовники, постачальники, конкуренти та інші). В цьому випадку переліки можна групувати в будь-які групи по будь-якою ознакою, включаючи контакти, зв'язки цікавлять осіб.

Аналогічно проводиться робота з заявками та обліком взаємозаліків.

Підрахунок реалізації і прибутку від операцій

Підрахунок прибутків також автоматизований. Розробляються переліки залишків виробів з контролем вартості, аналізується підсумок багатоступеневих угод.

Аналізуються надходження від онлайн-продажів, дистриб'юторів, розробка логістики, прогноз продажів.

Окремо йдуть облік по партнерам, контрагентам.

Заборгованості, взаєморозрахунки повністю автоматизовані.

Включені автоматичні функції відстеження та аналізу збуту, але передбачено і ручне управління.

Всі нові договори заносяться в базу даних.

ТМЦ

Система BAS дозволяє оперативно отримувати відомості про наявність товарно-матеріальних цінностей, що призводить до швидкого реагування на їх зменшення або надлишок.

Для цих цілей існує алгоритм складського обліку.

Програма створює різні схеми і принципи прийому продукції, створює і відстежує запит постачальникам.

Висновок

Програма BAS Комплексне управління підприємством відмінно розроблена для управління компанією або великим об'єднанням. Наявні опції програми дозволяють значно знизити трудомісткість роботи з обліку ТМЦ і роботи з постачальниками і споживачами.