BAS


Особливості роботи з BAS Малий бізнес

 

Для управління невеликою компанією стане в нагоді програма BAS Малий бізнес . З її допомогою можна автоматизувати всі процеси, пов'язані з веденням основної діяльності. Такими системами користуються досвідчені підприємці, бізнесмени-початківці.

 

 

Як побудувати успішний малий бізнес

 

Створення власного успішного бізнесу – складний, копіткий процес. Результат залежить від безлічі факторів. Уміння вести облік, звітність – один з них. Ці процеси можна автоматизувати, використовуючи програми BAS. За допомогою сучасного ПО можна виконувати такі завдання:

 

  • короткострокове, довгострокове планування діяльності;
  • контроль виконання поточних завдань;
  • аналіз результатів виконаної роботи;
  • взаємини з клієнтами, постачальниками, підрядниками.

 

Якщо ви займаєтеся торговельною діяльністю, то в програмі можна відображати залишки кожного найменування продукції на складі, заявки на поставки, плановані відвантаження. Тут же вказують ціни надходження товару на склад, ціни продажу, індивідуальні знижки клієнтам. Налаштувати програмне забезпечення BAS можна під будь-який вид діяльності – салон краси, автосервіс, роздрібний магазин, оптовий склад. Управління системою просте і зрозуміле. Вам не знадобляться якісь особливі навички і знання, щоб автоматизувати управлінський облік .

 

Такі програми можна використовувати в торгівлі, виробництві, сфері надання послуг. Некомерційні організації теж користуються подібними засобами автоматизації, щоб удосконалити свою роботу.

 

В BAS Малий бізнес немає можливості вести бухгалтерський облік. Це пов'язано з тим, що більшість невеликих компаній і приватних осіб підприємців працюють за спрощеною системою оподаткування. Обов'язкова звітність у них мінімальна. Але якщо вам потрібно повноцінний облік всіх бухгалтерських операцій, можна підключити програму BAS Бухгалтерія, переносити дані з однієї програми в іншу без додаткових складнощів.

 

У програмі BAS можна створювати всі види первинної документації, роздруковувати звітність. Вся інформація міститься в єдиній базі, але вона структурована, тому ви без праці відшукаєте необхідний розділ, звіт або конкретний документ.

 

Розробники активно впроваджують інтернет-версію програми. Заходити в неї можна через браузер. Вам не доведеться завантажувати додаткове програмне забезпечення, встановлювати, налаштовувати його. Отримати доступ до автоматизованої системи обліку і звітності можна буде з будь-якого пристрою, незалежно від вашого фізичного місцезнаходження. Потрібно тільки забезпечити постійний доступ до інтернету.

 

Якщо в компанії працює кілька співробітників, то кожен з них може отримати доступ до програмного забезпечення BAS. Доступ налаштовується індивідуально, кожен фахівець може користуватися тими розділами, звітами, документами, які йому необхідні для роботи. Є можливість обмінюватися документами, базами даних. Для архівації, зберігання значного обсягу інформації використовується хмарне сховище.

 

Демонстраційні версії BAS

 

Якщо ви плануєте автоматизувати власний малий бізнес, але поки не розумієте, які версії програмного забезпечення BAS вам підходять, можна скористатися демонстраційними базами онлайн. Демо BAS дозволяє оцінити всі переваги ПО, вибрати відповідні конфігурації. Після тестування системи потенційний клієнт може прийняти зважене і обґрунтоване рішення щодо подальшої співпраці з постачальником ПО.

 

Почати роботу з постачальником можна з індивідуальної консультації. Зверніться до експерта за допомогою, поясніть, з якою метою ви плануєте автоматизувати бізнес, на які результати від цього процесу розраховуєте. Він дасть конкретні рекомендації по установці, обслуговуванню і використанню ПО. Фахівець може порадити конкретну демонстраційну версію програми, допомогти в її вивченні. При такому планомірному підході до організації роботи ви не зіткнетеся з труднощами і проблемами при безпосередньому використанні програмного забезпечення BAS.

 

Багато постачальників ПО пропонують супутні послуги навчання. Керівник компанії, бухгалтер, інші співробітники попередньо знайомляться з усіма функціями, можливостями системи автоматизації. Подібні навчальні курси включають теоретичний матеріал, який потім закріплюється за допомогою практики.

 

У програмі є вбудований помічник. Якщо використовувати його, то на старті роботи ви зможете без додаткових труднощів заповнити всі реєстраційні форми, обов'язкові звіти, стартові показники, щоб потім просто коригувати їх. Потрібно тільки слідувати поетапним рекомендацій.

 

Сервіс та обслуговування ПЗ

 

Якщо у вас виникнуть питання після закінчення навчання вже при використанні основної версії програми, завжди можна звернутися до технічного фахівця. Вартість самого ПО, додаткових ліцензій, надбудов, сервісу розраховується індивідуально. Зверніться до менеджера компанії, щоб він склав для вас індивідуальну комерційну звернення.

 

Автоматизація бізнес-процесів – додаткові витрати, але вони швидко окупляться. Якщо ви будете використовувати неліцензійні програми, це загрожує серйозними проблемами. Таким способом можна підхопити комп'ютерні віруси, конфіденційна інформація, що зберігається в базах потрапить до загального доступ. Функціонал таких програм далеко не повний, вони не оновлюються.

 

Зверніться за консультацією до офіційного постачальника. Ви можете попросити ліцензію на здійснення такої діяльності, представники компанії зобов'язані пред'явити її на першу вимогу. Договір на обслуговування ПО полягає стандартно на рік, але потім ви зможете його пролонгувати при необхідності. Таким способом можна самостійно оцінити всі ті переваги, які дає програма BAS Малий бізнес для індивідуальних підприємців і невеликих компаній.