BAS


ПРОГРАМИ BAS ДЛЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО І ТОРГОВОГО ОБЛІКУ

 

BAS

Застосування спеціального програмного забезпечення є обов'язковим елементом бухгалтерського і торгового обліку підприємств, що здійснюють діяльність в різних напрямках господарювання. Для успішної діяльності компаній і підприємств бухгалтерський облік необхідний, оскільки забезпечує можливість отримання своєчасної та достовірної інформації про майно організації, фінансових і матеріальних цінностях, і операції які з ними проводяться.

Програми BAS

Лінійку програмного забезпечення BAS з повною на те підставою можна назвати найкращим рішенням для середнього та великого бізнесу завдяки оптимальному поєднанню функціональності і комфортності використання, доступною вартості. Впровадження комплексних рішень лінійки BAS дозволяє ефективно управляти різними аспектами діяльності підприємств і організацій шляхом автоматизації процесів.

В лінійку BAS входять 9 продуктів різного призначення, функціоналу і вартості, в тому числі програми для бухгалтерського і торгового обліку.

BAS Бухгалтерія

Новий продукт BAS Бухгалтерія призначений для ефективного вирішення завдань бухгалтерськими службами організацій і компаній. Функціонал програми забезпечує можливість автоматизації обліку в організаціях, що здійснюють одночасно кілька видів діяльності на основі різних систем оподаткування. Особливостями BAS Бухгалтерія є максимальна простота і комфортність у використанні, наявність оптимізованого інтерфейсу користувача і можливість віддаленої роботи. Безперечною перевагою даного програмного продукту є можливість працювати з максимальним ефектом користувачам різних категорій. BAS Бухгалтерія містить все необхідне для роботи керівників, менеджерів з продажу, адміністраторів, бухгалтерів.

В програму входять технологічна платформа і прикладна частина (конфігурація) з настройками правил ведення обліку. У прикладній частині присутні ділянки обліку, що забезпечують можливість:

  • в одній базі вести бухгалтерський і податковий облік декількох організацій (незалежно від системи оподаткування);
  • враховувати запаси і додаткові витрати, вести документацію по складському обліку;
  • вести облік торгових операцій;
  • вести облік грошових коштів (готівка, безготівкові, валюта, з обробкою процесу обміну в банку);
  • враховувати розрахунки з контрагентами, включаючи звітність по взаєморозрахунках;
  • налаштовувати журнал документів з можливістю перегляду інформації про контрагентів;
  • виконувати різні види обліку (повний, кількісний, малоцінні активи) зі створенням документів по всіх операціях;
  • автоматично списувати з експлуатації малоцінку за кількома варіантами відбору;
  • автоматизувати розрахунок собівартості послуг і продукції;
  • виконувати облік виробництва продукції, реалізації послуг і т.д.;
  • обчислювати ПДВ з типовими звітами, вивантажувати відліки і формувати звітність;
  • нараховувати зарплату за спрощеним режимом і формувати проводки по нарахуванню заробітної плати;
  • закривати періоди, формувати звітність, формувати і здавати регламентовану звітність.

Користувачам доступні інструменти звітності, опції відновлення даних і резервного копіювання, налаштування переліку інформації і т.д.

BAS Комплексне управління підприємством

Функціонал програмного пакета BAS Комплексне управління підприємством забезпечує потреби в автоматизації організацій і компаній різних напрямків діяльності. Фахівці рекомендують дане програмне рішення, що розвиваються підприємствам малого і середнього бізнесу, управління якими вимагає узгодженості дій і чіткої координації кількох виконавців.

Впровадження програми BAS Комплексне управління підприємством забезпечує можливість автоматизувати основні види діяльності підприємств і компаній:

  • управляти фінансами шляхом планування та обліку фінансових коштів, інвентаризації банківських рахунків і кас, створення аналітичної звітності по руху грошей, тощо.;
  • планувати бюджети за різними сценаріями, створювати економічні прогнози і розширені фінансові прогнози, аналізи досягнень;
  • здійснювати моніторинг і аналізувати показники діяльності підприємств;
  • виконувати операції по регламентованому обліку з автоматичним формуванням і контролем документації (податкові документи, накладні, проводки);
  • управляти персоналом і розраховувати заробітну плату, проводити взаєморозрахунки, отримувати звітні форми, формувати регламентовану звітність;
  • управляти виробництвом шляхом планування забезпечення матеріалами, контролю витрат матеріалів, здійснення обліку багатопередільного виробництва обома методами;
  • управляти витратами і здійснювати розрахунок собівартості;
  • управляти продажами, в тому числі ефективністю угод з клієнтами, формувати прайс-листи, моніторити стан процесів продажів, здійснювати контроль і облік, моніторити заборгованості, інвентаризувати взаєморозрахунки;
  • управляти закупівлями і замовленнями, підтримувати різні схеми прийому товарів, аналізувати потреби складу, планувати закупівлі та підбирати оптимальних постачальників, складати графіки поставок і платежів;
  • управляти складами і запасами, інвентаризувати товари і тару, розраховувати прогнозований попит, управляти доставкою, виконувати аналіз запасів і формувати товарний календар.

Поставляється програмний продукт укомплектованим документацією, набором пін-кодів, реєстраційної анкетою і призначеним для користувача угодою, необхідними збірками.

BAS Бухгалтерія КОРП

Крім продукту BAS Бухгалтерія, розробники пропонують програмне рішення BAS Бухгалтерія КОРП, що поєднують розрахунок заробітної плати та бухгалтерський облік. Дане рішення зацікавить:

  • користувачів BAS Бухгалтерія ПРОФ, включаючи користувачів попередніх версій;
  • користувачів, яким необхідні ефективний розрахунок зарплати і розширений кадровий облік;
  • користувачів, які працювали з комплексними конфігураціями типу 1С:Підприємство 8 або 1С:Підприємство 7.7

Функціонал програмного пакета BAS Бухгалтерія КОРП з комплексною конфігурацією забезпечує можливість автоматизації основних функцій бухгалтерської служби підприємств і компаній, аж до здачі регламентованої звітності та розрахунків з бюджетом.

Програма автоматизує:

  • документування господарських операцій компанії;
  • здійснення обліку торгової діяльності (в тому числі відображення роздрібних продажів і фіксації повернення товарів від покупців);
  • здійснення обліку виробничої діяльності, включаючи реєстрацію непрямих і прямих виробничих витрат;
  • здійснення обліку розрахунків і грошових коштів;
  • здійснення обліку матеріальних цінностей;
  • нарахування зарплат;
  • кадровий облік;
  • здійснення податкового обліку;
  • закриття періодів з аналізом операцій періоду;
  • ведення регламентованої звітності.

Всі ці можливості зробили цю програму популярної.