BAS


За допомогою якої програми можна ефективно вести бухгалтерію

 

BAS

 

Важливою частиною діяльності будь-якого підприємства або організації є правильна і грамотна організація ведення бухгалтерського обліку. Саме тут акумулюються всі основні фінансові потоки, обробляються первинні документи, проводяться необхідні платежі і розрахунки з контрагентами, формується оподаткування, створюються необхідні звіти в потрібні інстанції. Природно, здійснювати всі операції вручну просто неможливо і трудомісткий, та й до того ж недоцільно.

 

Для того щоб бухгалтерський облік на підприємстві був налаштований оптимальним способом, існують різні бухгалтерські та фінансові програми, додатки, значно спрощують життя не тільки бухгалтера, а й керівника. Дуже надійним і ефективним варіантом є система BAS , завдяки якій можна легко організувати і вести управління, облік, продажу, виробництво. Простіше кажучи, це дозволяє автоматизувати ваш бізнес настільки, щоб всі необхідні дані не тільки були швидко оброблені і надійно захищені, а й завжди були під рукою в будь-якому обсязі.

 

BAS Бухгалтерія допомагає швидко і оперативно обробляти всі вступники первинні документи, вести облік оподаткування, формувати необхідні звітності. При цьому варто відзначити, що придбати можна як базовий пакет, так і професійний пакет, в тому числі, навіть на п'ять робочих місць. Надається унікальна можливість в одній інформаційній системі вести діяльностей відразу декількох підприємств, формуючи при цьому загальних контрагентів для скорочення часу, простоти виконуваних операцій.

 

В цілому за допомогою BAS Бухгалтерії можна вести облік:

 


  • торгових операцій;

  • складських операцій;

  • товарно-матеріальних цінностей;

  • виробничих процесів;

  • кадрових питань;

  • заробітної плати співробітників;

  • розрахунків з контрагентами;

  • банківських і касових операцій, інших складових бухгалтерського обліку.

 

Зручним моментом є й те, що завжди можна налаштувати доступ до бази керівника. Щоб він в будь-який момент зміг проконтролювати поточну ситуацію на підприємстві або отримати необхідні документи або дані, які зберігаються в одному місці в надійному архіві. Купуючи ліцензовану програму BAS Бухгалтерія, ви будете впевнені в тому, що всі налаштування відповідають чинному законодавству, оновлюються в міру надходження змін до нормативних актів і документи. Зручний інтерфейс допоможе вам швидко розібратися з усіма нюансами роботи в системі, а в разі необхідності усунути неполадки і збої, вирішити виниклі питання допоможе оперативна служба технічної підтримки.

 

Не менш важливим в роботі підприємства є комплексна взаємодія всіх його структурних підрозділів, діяльність яких спрямована на досягнення загального результату. Це означає, що всі процеси повинні бути взаємопов'язаними. Ще необхідно вести єдину інформаційну базу, де буде оброблятися і зберігатися інформація. Від злагодженої роботи всіх підрозділів залежить продуктивність роботи і рівень продуктивності підприємства, які в свою чергу впливають на його прибутковість. Щоб мати можливість контролювати всі важливі виробничі процеси на підприємстві і взаємодія різних відділів між собою, можна встановити BAS Комплексне управління підприємством , яке дасть можливість:

 


  • управляти фінансами;

  • займатися бюджетуванням;

  • моніторити основні показники діяльності підприємства;

  • управляти персоналом;

  • управляти виробничими процесами;

  • управляти продажами;

  • контролювати взаємини з контрагентами;

  • вести складський облік;

  • контролювати технічний стан обладнання;

  • виконувати інші функції, спрямовані на підвищення результативності роботи підприємства.

 

У програмі BAS налаштовані термінологічні словники, довідники, архіви для зберігання баз даних. При покупці програми до кожного клієнта застосовується індивідуальний підхід, щоб правильно зрозуміти, який рівень програми потрібен йому для ведення господарської діяльності, які налаштування будуть в пріоритеті. Правильно позначивши кінцеві цілі і обороти підприємства, можна максимально ефективно підібрати необхідний рівень програми і провести потрібні установки, щоб всі процеси на підприємстві доповнювали один одного, а всі необхідні дані були архівовані в одному місці і завжди доступні.