Розжени свій бізнес, стань лідером! НЕТСОФТ - реальна автоматизація бізнесу.
Програма BAS

BAF (BUSINESS AUTOMATION FRAMEWORK), ПЛАТФОРМА BAF ОГЛЯД І ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Платформа BAF призначена для розробки прикладних рішень з ведення бухгалтерського, управлінського, фінансового обліку на підприємстві та управління всіма аспектами його діяльності. Особливістю системи є те що вона в основній своїй масі експлуатується на підприємствах Україниу і має адекватну для свого ринку вартість, європейські системи такого класу як правило коштують у кілька разів дорожче. Незважаючи на невисоку вартість за всіма параметрами програма має конкурентоспроможну функціональність і переваги за рахунок наявності в системі модулів бухгалтерського і податкового обліку які розроблені для всіх країн в яких вона використовується. Завдяки практично монопольному становищу на ринку програма BAF має якісну технічну та методичну підтримку від фірм партнерів яких в Україні налічується близько 500. Розробники платформи BUSINESS AUTOMATION FRAMEWORK контролюють якість послуг, що надаються фірмами партнерами, проводять заходи для їх навчання і сертифікації з метою підвищення якості послуг і максимального задоволення бажань замовників. Для користувачів які хочуть впроваджувати програми BAF самостійно існує величезна кількість методичної літератури українською та російською мовою, велика кількість різноманітних навчальних курсів та відеоматеріалів, також є можливість отримати деякі версії програм для навчання і експлуатації безкоштовно.

При створенні платформа BAF розробники особливу увагу приділяли технологіям для експлуатації програми засобами мережі Інтернет і тепер крім роботи в режимі розподіленої інформаційної бази (РІБ) з'явилася можливість повноцінної роботи програм BAF в режимі Тонкого клієнта і Web клієнта.

Система BAF добре підходить для споживачів різного розміру бізнесу. Так версія BAF Базова поставляється для малих підприємств з можливістю експлуатації на одному робочому місці і безкоштовним оновленням, підтримкою, всього за 2240 грн. Версія ПРОФ програм BAF має можливість розширяться додатковими робочими місцями на одне, п'ять, десять, двадцять, п'ятдесят, сто, п'ятсот робочих місць, також версія ПРОФ може модифікуватися, розширяться новим функціоналом для максимальної відповідності з потребами організації. Вартість ПРОФ версій програм на 5 робочих місць знаходиться в діапазоні від 11000 - 20000 грн., Щоб оновлювати ПРОФ програму і отримувати консультаційну підтримку необхідно придбати у фірми партнер ІТС (інформаційно-технічне супроводження) вартість на 12 місяців близько 9900 грн. Для великих підприємств фірма розробила систему класу ERP в яку включений функціонал для управління всіма процесами на підприємстві, вартість системи на 10 робочих місць близько 200000 грн.

Програма BAF може працювати як у файловому режимі бази даних так і Клієнт-серверному варіанті, для компаній які використовують 10 і більше користувачів краще використовувати Клієнт-серверний варіант програми. Для організації роботи програми в Клієнт-серверному варіанті крім ліцензій на Основну програму і додаткові робочі місця необхідно придбати ліцензію на Сервер BAS і вибрати один з декількох варіантів платних або безкоштовних SQL серверів, платні: Microsoft SQL Server, Oracle Database, безкоштовні PostgreSQL, IBM DB2. Робота в Клієнт-серверному варіанті забезпечує більш швидкий доступ до даних і кращий захист інформації в порівнянні з файловим варіантом.

Система BAF підтримує роботу з широким спектром торгового обладнання: фіскальні реєстратори, ваги, ПОСТ термінали, сканери штрих-кодів, датчики обліку відвідувачів.

Програма BAF складається з двох компонентів Середовище розробки (Конфігуратор) і Конфігурації (прикладні рішення).



ПРИКЛАДНІ РІШЕННЯ (КОНФІГУРАЦІЇ)

Компанія поставляє ряд типових рішень для українського ринку:

  • Програма BAS Бухгалтерія - компонент: бухгалтерський облік.
  • Програма BAS Управління торгівлею - компоненти: торгівля склад, управління взаємовідносинами з клієнтами.
  • Програма BAS Комплексне управління підприємством - компоненти: бухгалтерський облік, зарплата кадри, торгівля склад, управління взаємовідносинами з клієнтами.
  • Програма BAS Малий бізнес - компоненти: облік виробництва, торгівля склад, управління взаємовідносинами з клієнтами.
  • Програма BAS ERP - компоненти: бухгалтерський облік, зарплата кадри, виробничий облік, фінансовий облік, торгівля склад, управління взаємовідносинами з клієнтами.

Компонента бухгалтерський облік - включає в себе функціонал для ведення повного бухгалтерського обліку на підприємстві з отриманням результуючої звітності: оборотної сальдової відомості по рахунках, балансу і звіту про фінансові результати, регламентованої звітності. Має спрощений спосіб ведення заробітної плати, обліку виробничих операцій, торговельної діяльності.

Компонента торгівля склад - містить можливості для організації роботи в оптовій і роздрібній торгівлі: облік складу, облік продажів, облік взаєморозрахунків, ціноутворення, акції знижки.

Компонента управління взаємовідносинами з клієнтами - дає можливість: накопичувати корисну інформацію про клієнтів, розділяти клієнтську базу на сегменти, реєструвати взаємодії з ними, проводити масові розсилки.

Компонента зарплата кадри - дозволяє проводити розрахунок зарплати будь-якої складності, вести кадровий облік співробітників, будувати програми мотивації, навчання та атестації співробітників.

Компонента облік виробництва - дозволяє планувати і враховувати виробничі операції, оцінювати завантаження виробничого обладнання, розраховувати попередню і фактичну собівартість випуску продукції.

Компонента фінансовий облік - дозволяє управляти фінансовим станів підприємства за допомогою складання різного роду бюджетів і контролю їх виконання.

Компонента робота з документами - дозволяє вести документообіг підприємства в електронній формі: завантажуючи різного роду документи підготовлені текстовими процесорами або відскановані, в програму, присвоювати їм вхідну вихідну нумерацію, підтримує процеси узгодження і затвердження документів.

Також існує ряд спеціалізованих рішень: BAS АГРО Бухгалтерія, BAS Бухгалтерія будівельної організації, які містять специфічний для своєї галузі функціонал.

Конфігурації програми BAF підтримують обмін між собою. Так конфігурація BAS Бухгалтерія може обмінюватися обліковими даними з конфігурацією BAS Управління торгівлею, Зарплата і Управління персоналом, Конфігурація BAS Малий бізнес з програмою BAS Бухгалтерія.



СЕРЕДОВИЩЕ РОЗРОБКИ BAF (КОНФІГУРАТОР)

Основне призначення середовища розробки BAF - прискорена розробка фінансово економічних програм. Багато дій з розробки прикладного рішення здійснюються засобами конфігурування і за допомогою численних помічників що в значній мірі прискорює і спрощує розробку конфігурацій. Всі об'єкти конфігурації BAF зібрані на одній панелі у вигляді дерева що дозволяє швидко знайти і відредагувати потрібний компонент. Конфігуратор BAF містить ряд прикладних об'єктів специфічних для даної галузі знань:

прикладної об'єкт BAF Довідники - містить однотипні набори даних наприклад список контрагентів, номенклатури, основних засобів.

об'єкт конфігурації BAF Регістри відомостей - зручно використовувати для зберігання даних які згодом змінюються / оновлюються, наприклад цін на товари, норма запасів товарів на складі підприємства.

прикладної об'єкт BAF Регістри накопичення - використовуються для накопичення оперативної інформації по операціях підприємства, наприклад залишки і обороти товарів на складах, продажі товарів, інформація по взаєморозрахунках з контрагентами.

об'єкти конфігурації BAF План рахунків, Регістри бухгалтерії - використовуються для розробки та налаштування плану рахунків підприємства, обліку бухгалтерських проводок.

компоненти конфігурації BAF Плани видів розрахунків, Регістри розрахунків - використовуються для обробки даних які потребують періодичного розрахунку наприклад розрахунок зарплати, нарахування амортизації основних засобів.

прикладні об'єкти BAF Бізнес-процеси, Завдання - використовуються для структурування робочих процесів на підприємстві, постановці і маршрутизації завдань для співробітників компанії.

механізм конфігурації BAF схема компонування даних - при розробці звітів дозволяє задавати лише загальні відомості про нього і первинний вигляд, при роботі в прикладному рішенні користувач може самостійно змінювати склад і форму відображуваних даних, встановлювати угруповання і сортування, виділяти / підсвічувати необхідні рядки звіту по встановлених ним умовах.

Завдяки використанню в програмі BAF легких керованих форм програма швидко працює при її експлуатації через Інтернет в Тонкому і Web клієнті.



ПЕРЕВАГИ ПЛАТФОРМИ BUSINESS AUTOMATION FRAMEWORK

Переваги платформи Business Automation Framework (BAF) залучають до неї багатьох програмістів завдяки її гнучкості і логічності. Навіть новачкам в цій області вистачає лише кілька тижнів навчання, щоб вирішувати базові завдання на цій платформі.

Основні переваги BAF включають:

  • Кросплатформність і підтримку різних систем управління базами даних (СУБД).
  • Гнучкість платформи і простоту налаштування.
  • Масштабованість і продуктивність системи.
  • Просту інтеграцію з зовнішніми програмами і обладнанням.
  • Зручний інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
  • Швидку розробку додатків за допомогою вбудованих інструментів.
  • Забезпечення безпеки системи.
  • Підтримку зовнішніх джерел даних.
  • Можливість роботи через Інтернет.

BAF пропонує сучасний і легко засвоюваний дизайн інтерфейсу, що забезпечує високу швидкість роботи для користувачів-початківців. Користувачам надається можливість масового введення інформації, налаштування робочого простору згідно з власними потребами, повнотекстовий пошук і створення звітів будь-якої складності.

Вбудовані інструменти для формування звітів і друкованих форм дозволяють створювати різноманітні звіти, деталізувати та групувати інформацію, а також створювати діаграми та зведені таблиці для аналізу даних.

Система BAF масштабована, що дозволяє працювати з великою кількістю користувачів одночасно, забезпечуючи паралельну роботу великих груп користувачів.

Крім того, BAF має зручні інструменти для адміністрування, включаючи конфігуратор, механізми розпізнавання користувачів, списки інформаційних баз і користувачів, журнал реєстрації, роботу з інформаційними базами (налаштування параметрів, вивантаження, завантаження, тестування, виправлення помилок), оновлення конфігурації та багато іншого.

Завдяки конфігуратору, який працює в особливому режимі запуску системи, легко можна доопрацьовувати прикладні рішення і адмініструвати інформаційну базу на платформі BAF.



Звернувшись до співробітників нашого підприємства, ви зможете отримати всю необхідну інформацію для підбору ліцензійної програми BAS, що найбільше відповідає специфіці діяльності вашої організації.